Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
13 p, 192.1 KB Uso de la lengua extranjera en tareas para aprender ciencias en inglés: ¿hablan en inglés? / Corredera Capdevila, Anna (Universidad Autónoma de Barcelona)
En este artículo se analizan las interacciones entre dos parejas mientras están realizando distintas tareas para aprender ciencias en inglés. La propuesta de introducir tareas por parejas en aulas AICLE parece mejorar la enseñanza y el aprendizaje de la lengua meta. [...]
In this article we will analyse the interaction between two pairs of students while they are doing several tasks in order to learn Science through English. The introduction of pair work in CLIL classrooms seems to improve the teaching and learning of the foreign language. [...]

2008
25 Años de Lingüística Aplicada en España: Hitos y Retos, Núm. (2008) , p. 295-307  
2.
19 p, 100.1 KB L'Observatori de la violència a les escoles (OVE). Detecció precoç de factors de vulnerabilitat i prevenció de la violència / Comellas, María Jesús, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
En aquest article, s'hi presenta l'enfocament de l'Observatori de la violència a les escoles (OVE), la síntesi d'una part de les dades obtingudes durant el curs 2007-2008 i alguns dels continguts de la discussió realitzada amb els equips docents i de les línies d'intervenció encetades en els centres participants. [...]
Se presenta el enfoque del Observatorio de la violencia en las escuelas (OVE) y la síntesis de una parte de los datos obtenidos durante el curso 2007-2008 con contenidos de la discusión realizada con los equipos docentes, así como algunas de las líneas de intervención iniciadas en los centros participantes. [...]
The approach taken by the Observatory of violence in schools (OVE) is presented, along with a summary of part of the data obtained during the 2007-2008 academic year and some of the content of the discussions held with teaching staff and the lines of intervention set up at participant centres. [...]

2009 - 10.5565/rev/educar.122
Educar, N. 43 (2009) p. 61-79  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.