Resultats globals: 153 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 49 registres trobats
Publicacions periòdiques, 23 registres trobats
Articles, 74 registres trobats
Multimèdia, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Materials de curs 2 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents
2.
48 p, 316.1 KB La Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona.
Bellaterra : Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona , 1997-1999.  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
25 p, 1.3 MB Turisme : els impactes dels Jocs i de la seva imatge sobre el turisme / Duran, Pere, 1967- ; Centre d'Estudis Olímpics
Article de Pere Duran sobre l’impacte turístic a la ciutat de Barcelona. Cal fer menció que en el llibre Les Claus de l’Èxit de principis de 1995 no es feia referència a aquesta qüestió ja que l’impacte turístic cal que s’analitzi des d’una perspectiva temporal més llarga. [...]
Artículo de Pere Duran sobre el impacto turístico en la ciudad de Barcelona. Cabe señalar que en el libro Las Claves del Éxito de principios de 1995 no se hacía referencia a este tema debido a que el impacto turístico se tiene que analizar des de una perspectiva temporal más larga. [...]
Article by Pere Duran on the tourism impact on the city of Barcelona. It should be noted that the book The Keys to Success published at the beginning of 1995 did not refer to this theme, the reason being that tourism impact needs to be analyzed from a longer time perspective. [...]

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 275-294  
2.
11 p, 478.5 KB Introducció. Barcelona'92 en perspectiva / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Introducció del llibre "L’Herència dels jocs" a càrrec de Miquel Moragas i Miquel Botella.
Introducción del libro "L’Herència dels jocs" a cargo de Miquel Moragas y Miquel Botella.
"L’Herència dels jocs" book introduction by Miquel Moragas and Miquel Botella.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 19-24  
3.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92”, és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona’92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona’92” es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona’92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona’92” is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 49 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
102 p, 708.8 KB Paisajes de la gentrificación en el barrio del Raval de Barcelona / Montaner Angel, Marina ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge construeix un recorregut pel barri del Raval de Barcelona a través del qual s'expliquen les causes i les conseqüències el procés de gentrificació que experimenta el veïnat. Un passeig que aproximarà el lector a la historia de la zona, però també als seus canvis urbanístics, socials, culturals i econòmics en els darrers vint anys.
Este reportaje construye un recorrido por el barrio del Raval de Barcelona a través del cual se explican las causas y las consecuencias del proceso de.
gentrificación que experimenta el vecindario. Un paseo que aproximará el lector a la historia de la zona, pero también a sus cambios urbanísticos,.
sociales, culturales y económicos en los últimos veinte años.
This feature builds up a tour all around the Raval neighbourhood, in Barcelona, while it tries to explain the causes and the consequences of the gentrification process that the quarter experiments. This walk around the zone will approach its history to the reader, but also its urban, social, cultural and economic changes on the last twenty years.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
59 p, 16.7 MB Análisis de los hábitos y costumbres de los viajeros en el mercado de las Smart-Guides / Seas Castillo, Diego ; Cormina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Invetigació dels hàbits y costums dels viatgers amb l'objectiu de descubrir quines necesitats estan cobertes y quines per part de les Smart-Guides que hi ha actualment al mercat, i a partir d'aquesta invenstigació determinar si el proyecte previ de Smart-Guide "Umbrelling" compleix amb les necesitats dels usuaris i si podria arribar a ser un producte interesant pel viatger modern.
Investigación de los hábitos y costumbres de los viajeros con el objetivo de descubrir que necesidades están cubiertas y cuales no por parte de las Smart-Guides actuales del mercado, y a partir de dicha investigación determinar si el proyecto previo de Smart-Guide "Umbrelling" cumple con las necesidades de los usuarios y si llegaría a ser un producto interesante para el viajero.
Investigation of travellers habits and customs with the goal of discover which needs are covered and which ones not on the part of the current Smart-Guide market, and with all those details see if the "Umbrelling" Smart Guide proyect covers all the needs of the users and if iUmbrelling will be an interesting Smart-Guide for the travellers.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
81 p, 12.3 MB Reinventat la Tinença de Benifassà : creació i comunicació d’una idea de negoci per la zona / Jiménez Bel, Sara ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castelló situada al Baix Maestrat, està composta per un total de set pobles immersos en un paratge natural singular. Actualment aquestes set localitats es troben en una situació complexa, a causa de varis factors, que impliquen pels seus habitants diferents dificultats per seguir mantenint una vida confortable a la zona. [...]
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castellón situada al Bajo Maestrazgo, está constituida por un total de siete pueblos sumergidos en un paraje natural singular. Actualmente estas siete localidades se encuentran en una situación compleja, a causa de diferentes factores, que implican para sus habitantes diferentes dificultades para poder continuar manteniendo una vida confortable en la zona. [...]
Tinença de Benifassà, subregion of Castelló located at Baix Maestrat, consists on a total of seven towns which are immersed in a singular natural setting. Currently these seven towns find themselves in a complex situation, due to various factors, which are leading the inhabitants to difficulties to maintain a comfortable lifestyle in the region. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
273 p, 2.3 MB Truquen a la porta. Un estudi sociològic sobre les transformacions contemporànies d'un monestir / Clot Garrell, Anna, autor ; Estruch, Joan, 1943- supervisor acadèmic ; Griera i Llonch, Ma. del Mar, 1978- supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
Avui, són diverses les investigacions que han observat com en un context de crisi de les institucions religioses tradicionals a Occident el monaquisme està experimentant un període d'innovacions i d'una popularitat inesperada (Jonveaux i Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]
Son varias las investigaciones que han observado como en un contexto de crisis de las instituciones religiosas tradicionales en Occidente el monacato está experimentando un período de innovaciones y de una popularidad inesperada (Jonveaux y Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]
In recent years, various scholars have observed how, in the context of a crisis in institutional and traditional religion, monasticism is experiencing a period of innovation and unexpected popularity (Jonveaux i Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
153 p, 9.8 MB Infraestructures com a indicador de l'activitat ramadera de la Vall d'Alinyà / Estam (Grup de recerca) ; Bernet, Elena ; Mas, Joan de ; Rusiñol, Roger ; Valiente, Carlos ; Molina Gallart, David, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Boada, Martí, 1949- , tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Encara que durant els darrers cinquanta anys, la ramaderia a la Vall d’Alinyà ha disminuït molt, fins a arribar a trobar-se en una situació desfavorable, encara es troben factors que la fan present al territori. [...]
Aunque durante los últimos cincuenta años, la ganadería en la Vall d’Alinyà ha disminuido mucho, hasta llegar a encontrase en una situación desfavorable, todavía se encuentran muestras de su presencia en el territorio. [...]
In the last fifty years, livestock activity on Vall d’Alinyà has decreased almost until being erased, but some factors keep it alive. Therefore, the associated infrastructures are under the same situation. [...]

2016
Graduat o Graduada en Ciències Ambientals [959]
2 documents
6.
267 p, 2.6 MB Turismo sostenible y conflicto por el uso de los recursos : estudio de caso: Patagonia chilena, Región de Aysén / Inostroza Villanueva, Gabriel Andrés ; Cànoves, Gemma, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
Esta tesis se sitúa en el debate teórico del turismo sostenible y la tipología de sus modelos de desarrollo turístico. En el marco de un conflicto socio-ambiental, se pone en evidencia la dualidad conceptual del turismo y del turismo sostenible. [...]
This thesis is based by the theoretical debate between sustainable tourism and the typologies of development touristic models. As part of a socio-environmental conflict, emerge the conceptual duality of tourism and sustainable tourism. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
134 p, 20.6 MB Catalunya, terra de contrastos : Bases i plantejament per al rebranding estratègic de Catalunya com a marca turística / Navarro Spreafico, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'un augment del turisme a nivell mundial i d'una creixent tendència dels viatgers de conèixer noves cultures, es fa evident la necessitat de les destinacions de donar-se a conèixer i adaptar-se a les preferències dels consumidors. [...]
Delante del aumento del turismo a nivel mundial y de la creciente tendencia que los viajeros tienen por conocer nuevas culturas, se hace evidente la necesidad de las destinaciones de darse a conocer y adaptarse a las preferencias de los consumidores. [...]
In front of the global rise of tourism and the growing trend of travellers to know new cultures, it becomes clear that the destinations need to reach higher levels of awareness and adapt to their consumers’ preferences. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
90 p, 2.1 MB El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional / Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'estudia l'efecte de l'aroma associat a una destinació turística en la intenció de compra d'un paquet de vacances. Seixanta estudiants universitaris (M=21,45, DT=1,50) van visualitzar un espot d'un destí caribeny en una de dues condicions experimentals: sense aroma i amb aroma ambiental associat a una destinació turística. [...]
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M=21,45, DT=1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...]
This report aims to provide an overview about the effect of the scent associated to a tourist destination on the intention to purchase a holiday pack. Sixty university students (M=21,45, SD=1,50) displayed a video spot about a Caribbean destination in one of two experimental situations: with and without the scent associated to the destination. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
169 p, 1.4 MB La comunicació de les destinacions turístiques : Estudi del cas de l'Agència Catalana de Turisme / Balagué Jordà, Mireia ; Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn de competitivitat i globalitat com l'actual, la comunicació ha esdevingut un element essencial per a les empreses i institucions, que busquen la diferenciació a través de la seva gestió. [...]
En un entorno de competitividad y globalidad como el actual, la comunicación se ha convertido en un elemento esencial para las empresas e instituciones, que buscan la diferenciación a través de su gestión. [...]
In a competitive and global environment as the current, the communication has become an essential tool for the companies and institutions, which seek the differentiation through its management. In the tourist sector, with the increasing competition due to the rise of new destinations and the international conflicts that make the sector be in danger in some countries, the communication takes more relevancy as a tool to manage these aspects. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
40 p, 2.9 MB Mecanismos de autorepresentación en la promoción turística de Japón (siglos XIX-XXI) / Martínez Maldonado, José Luis ; Beltrán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente trabajo aborda la naturaleza y evolución de las campañas de promoción turística de Japón en el extranjero desde finales del siglo XIX hasta la actualidad. Para ello se ha consultado, seleccionado y analizado una muestra diacrónica de materiales publicitarios diseñados y distribuidos tanto por la iniciativa pública como por la privada y con consecuencias directas o indirectas sobre la afluencia turística extranjera en Japón. [...]
El present treball aborda la naturalesa i evolució de les campanyes de promoció turística del Japó a l'estranger des de finals del segle XIX fins a l'actualitat. Per açò s'ha consultat, seleccionat i analitzat una mostra diacrònica de materials publicitaris dissenyats i distribuïts tant per la iniciativa privada com per la pública i amb conseqüències tant directes com indirectes sobre l'afluència turística estrangera al Japó. [...]
This paper approaches the nature and evolution of Japanese inbound tourism advertising overseas from the late 19th century until now. For this, a diachronic selection of advertising materials designed and distributed both by the public and the private sectors and with direct or indirect influence in inbound tourism flows has been consulted, selected and analyzed. [...]

2015
Estudis d'Àsia Oriental [842]  

Documents de recerca : 49 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
176 p, 4.1 MB Auditor's report : consolidated financial statements and notes : consolidated management report : financial year ended at March 31, ... / Edreams ODIGEO.
[S.l.]: Edreams ODIGEO, [2014?]-
3 documents
2.
176 p, 14.3 MB Informe anual & RSC / Meliá Hotels International.
[Madrid?]: Meliá Hotels International, 2013-
3 documents
3.
106 p, 7.4 MB Memoria anual de sostenibilidad / Sol Meliá (Firma)
[Madrid?]: Sol Meliá, [2000?]-2010
4 documents
4.
122 p, 8.1 MB Informe de Responsabilidad Social Corporativa / Amadeus IT Holding
2010-
3 documents
5.
168 p, 17.8 MB Informe anual / Amadeus IT Holding
2010-
7 documents
6.
28 p, 9.8 MB Declaració mediambiental ... / Càmping l'Àmfora.
Sant Pere Pescador: el càmping, [2005?]-  
7.
25 p, 2.4 MB Declaración ambiental ... / Blaumar Hotel.
Salou: l'hotel, [200?]-  
8.
46 p, 1.3 MB Declaració mediambiental del Càmping–Resort de Vacances Valldaro... / Promociones Turísticas Meybru
Càmping.
Platja d'Aro : Meybru, [200?]-
2 documents
9.
39 p, 1.9 MB Declaració ... / Càmping El Solsonès.
Solsona : Càmping El Solsonès, [2001?]-
2 documents
10.
72 p, 4.6 MB Environment report / Boeing Company
2008-
9 documents

Publicacions periòdiques : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 74 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 501.5 KB Viatjar superant barreres / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2051 (27 de juliol de 2016)
Ara estiu, Núm. 11 (27 de juliol de 2016) , p. 1-3  
2.
19 p, 460.3 KB Actividades productivas y legislación ambiental : análisis de su relación y resultados desde el metabolismo social en las regiones Atlántico/Caribe y Chorotega de Costa Rica. 1950-2015 / Blanco Obando, Edgar Eduardo (Universidad de Costa Rica)
En el presente artículo se evidencia que desde la segunda mitad del siglo XX en las regiones costarricenses Atlántico/Caribe y Chorotega se han desarrollado modelos productivos basados en el consumo intensivo de los recursos naturales, responsables de un severo daño al ambiente. [...]
Al present article s'evidencia que des de la segona meitat del segle XX a les regions costarricenses d'Atlántico/Carib i Chorotega s'han desenvolupat models productius basats en el consum intensiu dels recursos naturals, responsables d'un greu dany a l'ambient. [...]
Since 1950, it has been developed in Atlántico/Caribe and Chorotega regions in Costa Rica, different production systems that have caused important issues in local nature. Although Costa Rica has built a large environmental legislation to control productive activities and conserve nature, this has not been completely accomplished, so agricultural and touristic activities have operated practically out of law. [...]

2017
Rúbrica contemporánea, Vol. 6 Núm. 11 (2017) , p. 115-133 (Articles)  
3.
28 p, 1004.1 KB Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve : análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra / Daries Ramon, Natalia (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Cristóbal Fransi, Eduard (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Martin Fuentes, Eva (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Marine-Roig, Estela (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses)
La presente investigación busca conocer si los sitios web de las estaciones de esquí de España y Andorra facilitan una comunicación eficaz con sus públicos objetivo. Para ello, se propone y se aplica un modelo para el análisis de las páginas web de las estaciones de esquí, basado en la técnica de análisis de contenido, considerando las dimensiones de información, comunicación, comercio electrónico y funciones adicionales. [...]
Desenvolupament de les TIC en el turisme de neu: Anàlisi de la presència en línia de les estacions d'esquí a Espanya i Andorra La present investigació busca conèixer si els llocs web de les estacions d'esquí d'Espanya i d'Andorra faciliten una comunicació eficaç amb els seus públics objectiu. [...]
The aim of this study is to analyse whether the websites of ski resorts in Spain and Andorra facilitate effective communication with their target audiences. To this end, we propose and implement a model for the analysis of ski resort websites based on the content analysis technique, considering the dimensions of Information, Communication, E-commerce and Additional Functions. [...]
Cette recherche vise à savoir si les sites web des stations de ski en Espagne et en Andorre fournissent une communication efficace avec leurs publics cibles. À cette fin, nous proposons et appliquons un modèle pour l'analyse des sites web des stations de ski fondé sur la technique d'analyse du contenu, en considérant les aspects de l'information, de la communication, du commerce électronique et des fonctions supplémentaires. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.348
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 2 (maig-agost 2017) , p. 399-426 (Miscel·lània)  
4.
15 p, 291.3 KB El Mercat del Born, arqueologia social o santuari patriòtic? / Pelegrín Garcia, Bruna
L’article que presentem a continuació és una reflexió crítica sobre el Born Centre Cultural, transformat en una icona de la reivindicació nacionalista i pretensions de convertir-lo en centre neuràlgic del turisme, un element més de la Marca Barcelona. [...]
The next article is a critical reflection about Born Centre Cultural, transformed into an icon of nationalist claims and with the will to convert it into a tourism resource, one more element of the Barcelona Brand. [...]

2014
Estrat crític, Núm. 7-8 (2014) , p. 123-137  
5.
13 p, 154.0 KB La prostitución en San Sebastián durante la época reglamentista : manifestaciones "antiurbanas" en un proyecto de ciudad moderna / Etxeberria Arquero, Berta (Universidad del País Vasco)
El sistema de reglamentación de las mujeres públicas desarrollado en España a partir de la segunda mitad del siglo XIX persiguió un doble objetivo: frenar el contagio de las enfermedades venéreas y ocultar la prostitución. [...]
El sistema de reglamentació de les dones públiques desenvolupat a Espanya a partir de la segona meitat del segle XIX va perseguir un doble objectiu: frenar el contagi de les malalties venéreas i ocultar la prostitució. [...]
The regulation of feminine prostitution developed in Spain in the second half of the Nineteenth Century pursued a double aim: to halt the spread of venereal diseases and to physically hide prostitution itself. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 9 (2016) , p. 145-157 (Articles)  
6.
19 p, 5.8 MB La privatización de los espacios públicos destinados al ocio y al turismo mediante la regulación del estacionamiento de vehículos : análisis de casos en la isla de Mallorca / Coll Ramis, Miquel Àngel (Universitat de les Illes Balears. Departament de Ciències de la Terra) ; Seguí Llinàs, Miguel (Universitat de les Illes Balears. Departament de Ciències de la Terra)
El avance de las políticas neoliberales a escala mundial ha provocado que haya aumentado la privatización de los recursos públicos, especialmente en un momento de crisis económica y necesidad de buscar nuevas fuentes de financiación por parte de la Administración. [...]
L’avanç de les polítiques neoliberals a escala mundial ha provocat que hagi augmentat la privatització dels recursos públics, especialment en un moment de crisi econòmica i de necessitat de cercar fonts noves de finançament per part de l’Administració. [...]
Les progrès des politiques néolibérales mondiales, a causé l’augmentation de la privatisation des ressources publiques, en particulier en temps de crise économique, ainsi que la nécessité de trouver de nouvelles sources de financement du gouvernement. [...]
The advance of neoliberal policies worldwide has led to the increasing privatization of public resources, especially in the midst of the economic crisis, which has required seeking new sources of government funding. [...]

2016 - 10.5565/rev/dag.272
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 62, Núm. 2 (maig-agost 2016) , p. 255-273 (Articles)  
7.
2 p, 158.0 KB Realitat augmentada. El teu entorn com mai l’has vist. / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1742 (19 de setembre de 2015) , p. 46-47  
8.
2 p, 218.2 KB Els hotels del futur ja són aquí (amb robots inclosos) / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1646 (15 de juny de 2015) , p. 32-33  
9.
2 p, 156.7 KB Turisme entre bastidors / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1588 (18 d'abril de 2015) , p. 44-45  
10.
2 p, 180.7 KB El turisme xinès, un nou repte per a la indústria turística a Espanya / Lojo Blesa, Aureli (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
El turisme xinès, que destaca pel seu increment sostingut i la seva capacitat de despesa, està començant a conèixer Espanya. Aquests turistes no estan interessats pel sol i la platja i tenen una cultura, costums i idioma molt diferents. [...]
2016
UAB divulga, Gener 2016  

Articles : 74 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Multimèdia 1 registres trobats  
1.
Fora de temporada / Gilli, Enric ; Pavlaki, Despina ; Galloso, Lorena ; Lora, Diana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat ; Máster en Teoría y Práctica del Documental Creatiu (8é : 2005-2006 : Bellaterra, Catalunya)
Fora de temporada(Documental)
2006 (Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu)
   

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
1 p, 200.8 KB Carta de Pere Pascual a María Gazo (Oficina de Turisme de Benasc) enviant-li alguns pòsters del Centre de Física de Benasc. / Pascual, Pedro, 1934-2006
24 novembre 1997.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.