Resultats globals: 179 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 85 registres trobats
Publicacions periòdiques, 23 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 61 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 85 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
16 p, 525.5 KB La gestación por sustitución : una oportunidad para repensar la filiación y la reproducción humana / Igareda, Noelia (Universitat Autònoma de Barcelona)
La gestación por sustitución no está admitida en el ordenamiento jurídico español, pero si la modalidad altruista en otros países europeos. En este artículo se discuten los argumentos que se utilizan para dudar de su carácter altruista, así como las preocupaciones en torno a la dignidad de la gestante y del bebé, que tienen más que ver con la repulsa moral que ocasiona la creencia en el instinto maternal y la teoría del apego con vínculo genético o biológico. [...]
Surrogacy is not admitted in Spain, even though altruistic surrogacy is allowed in other European countries. This article approaches some arguments used to put under question its altruistic character, as well as the concerns about the dignity of the surrogate and the baby. [...]
La gestació per substitució no està admesa en l'ordenament jurídic espanyol, però sí la modalitat altruista en altres països europeus. En aquest article es discuteixen els arguments que s'utilitzen per dubtar del seu caràcter altruista, així com les preocupacions a l’entorn de la dignitat de la gestant i del bebè, que tenen més a veure amb el rebuig moral que ocasiona la creença en l'instint maternal i la teoria del lligam afectiu quan hi ha vincles genètics o biològics. [...]

2018 - 10.1344/rbd2018.0.20574
Revista de Bioética y Derecho, Núm. 44 (noviembre 2018) , p. 57-72  
2.
2 p, 10.4 MB On són les dones a les rutes turístiques? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2788 (11 d'agost de 2018)
Ara estiu, Núm. 28 (11 d'agost de 2018) , p. 4-5  
3.
18 p, 185.8 KB Fuentes estadísticas para analizar el sector de la restauración en España / Cabiedes Miragaya, Laura (Universidad de Oviedo) ; Miret-Pastor, Lluís (Universitat Politècnica de València)
La restauración es una parte fundamental del turismo. Sin embargo, existen pocos trabajos cuantitativos ya que es un sector difícil de estudiar. El objetivo de este artículo es estudiar las posibilidades de análisis del sector de la restauración en España apoyándose en las principales fuentes estadísticas. [...]
Food and beverage service activities are a key part of tourism. However, there are few quantitative works as it is a difficult sector to study. This paper aims to explore the possibilities of analysing the food service sector in Spain using the main statistical sources. [...]
La restauració és una part fonamental del turisme. No obstant això, n’existeixen pocs treballs quantitatius, ja que és un sector difícil d’estudiar. L’objectiu d’aquest article és estudiar les possibilitats d’anàlisi del sector de la restauració a Espanya amb el suport de les principals fonts estadístiques. [...]

2019 - 10.5565/rev/papers.2483
Papers : revista de sociologia, Vol. 104 Núm. 1 (Gener-Març 2019) , p. 129-145 (Artículos)  
4.
16 p, 6.7 MB La Reserva de la Biosfera Meseta Ibérica como espacio natural protegido transfronterizo : ¿herramienta de conservación o marca promocional? / Trillo Santamaría, Juan Manuel (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Xeografía) ; Paül Carril, Valerià (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Xeografía)
Los espacios naturales protegidos transfronterizos (ENPT) se han multiplicado en los últimos años, sobre todo en el ámbito europeo y en África Austral. Tanto desde las organizaciones internacionales como desde el mundo académico se han realizado multitud de investigaciones acerca de los ENPT; más neutras, por lo general, las primeras, y más críticas las segundas. [...]
Els espais naturals protegits transfronterers (ENPT) s’han multiplicat durant els darrers anys, sobretot a l’àmbit europeu i a l’Àfrica Austral. Tant des de les organitzacions internacionals com des del món acadèmic s’han fet multitud de recerques quant als ENPT; més neutres, en general, les primeres, i més crítiques les segones. [...]
Les espaces naturels protégés transfrontaliers (ENPTs) se sont multipliés au cours des dernières années, en particulier dans le contexte européen et de l’Afrique australe. Tant depuis les organisations internationales que le monde académique des nombreuses études sur les ENPTs ont été réalisées ; plus neutres, en général, les premières, et plus critiques les secondes. [...]
Transboundary protected areas (TBPAs) have multiplied in recent years, especially in Europe and Southern Africa. A vast body of research has been carried out on TBPAs by international organisations as well as scholars, with the former generally being more neutral and the latter more critical. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.521
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 3 (setembre-desembre 2018) , p. 493-508 (Articles)  
5.
18 p, 182.7 KB Formas de la colonialidad mesocrática : turistas gais en la Costa Brava de los setenta / Chamouleau, Brice (Université Paris 8 Vincennes-Saint-Denis)
Si bien la historiografía sobre turismo y colonialidad, en particular cuando versa sobre género y sexualidades, incide de manera crítica en el orientalismo que acompaña las experiencias turísticas de poblaciones del norte de Europa hacia los Sures, este artículo pretende seguir otra perspectiva sobre la colonialidad en el contexto catalán del tardofranquismo y de la transición posfranquista. [...]
Per bé que la historiografia sobre turisme i colonialitat, en particular quan versa sobre gènere i sexualitats, incideix de manera crítica en l'orientalisme que acompanya les experiències turístiques de poblacions del nord d'Europa cap als Suds, aquest article pretén seguir una altra perspectiva sobre la colonialitat en el context català del tardofranquisme i de la transició postfranquista. [...]
Turism and coloniality are mostly studied in history, especially when dealing with gender and sexualities, focusing critically on turistic orientalist experiences between Northern and Southern Europeans. [...]

2018
Rúbrica contemporánea, Vol. 7 Núm. 13 (2018) , p. 41-58 (Dossier)  
6.
17 p, 182.2 KB Masculinidades vacacionales y veraniegas : el Rodríguez y el donjuán en el turismo de masas / Nash, Mary (Universitat de Barcelona)
Este artículo se centra en el significado de los arquetipos masculinos del Rodríguez y del Don Juan, ambas representaciones de una masculinidad que se consolida durante el tardo franquismo en el contexto del turismo de masas y de las prácticas vacacionales más extendidas entre las clases medias. [...]
Aquest article se centra en el significat dels arquetips masculins del Rodríguez i del Don Juan, ambdues representacions d'una masculinitat que es consolida durant el tardofranquisme en el context del turisme de masses i de les pràctiques vacacionals més esteses entre les classes mitjanes. [...]
This article focuses on the meanings of two male archetypes: Don Juan and the Rodríguez. Both represent modes of masculinity that appear in the 1960's and early 1970s under the late Franco period in the context of the emergence of mass tourism in the case of don Juan and the extension of holidays among the middle classes in the case of the Rodríguez. [...]

2018
Rúbrica contemporánea, Vol. 7 Núm. 13 (2018) , p. 23-39 (Dossier)  
7.
26 p, 780.4 KB Análisis de las inversiones en turismo rural desde los programas con enfoque territorial en Castilla-La Mancha (1991-2013) / Tirado-Ballesteros, Juan-Gabriel (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía) ; Hernández Hernández, Maria (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía)
El tejido socioeconómico por el que se caracteriza Castilla-La Mancha implica que sea una región especialmente castigada por los problemas estructurales que se derivan de las crisis en los mercados agrarios. [...]
El teixit socioeconòmic que caracteritza Castella-la Manxa implica que sigui una regió especialment castigada pels problemes estructurals que deriven de les crisis en els mercats agraris. Dins d'aquest context, el turisme s'ha presentat com a pilar estratègic on se sustenten les polítiques orientades a la diversificació econòmica de les zones rurals. [...]
Due to the socio-economic fabric characterizing Castilla-La Mancha, the region is particularly affected by structural problems resulting from crises in agricultural markets. To overcome this problem, tourism has been presented as a strategic pillar for economic diversification in rural areas. [...]
Le tissu socio-économique qui caractérise la Castille-La Manche, implique que celle-ci soit une région qui souffre particulièrement de problèmes structurels dus aux crises sur les marchés agraires. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.387
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 1 (gener-abril 2018) , p. 149-174 (Articles)  
8.
23 p, 263.9 KB Tourism constraints for Spanish tourists with disabilities : scale development and validation / Gassiot Melian, Ariadna (Universitat de Girona) ; Prats, Lluís (Universitat de Girona) ; Coromina Soler, Lluís (Universitat de Girona)
In Spain, more than 2. 5 million people live with some form of disability (Imserso, 2014). Tourism constraints are defined as factors influencing travel participation and behaviour, and can be divided into three categories: intrapersonal, interpersonal, and structural. [...]
A Espanya, més de 2,5 milions de persones viuen amb algun tipus de discapacitat (Imserso, 2014). Les barreres turístiques es poden definir com factors que influencien la participació i el comportament dels turistes i es divideixen en tres categories: intrapersonals, interpersonals i estructurals. [...]
En España, más de 2,5 millones de personas viven con algún tipo de discapacidad (Imserso, 2014). Las barreras turísticas se pueden definir como factores que influencian la participación y el comportamiento de los turistas y se dividen en tres categorías: intrapersonales, interpersonales y estructurales. [...]
En Espagne, plus de 2,5 millions de personnes vivent avec un handicap (Imserso, 2014). Les contraintes touristiques peuvent être définies comme des facteurs qui ont une incidence sur la participation et le comportement des touristes et elles sont divisées en trois catégories : intrapersonnelles, interpersonnelles et structurelles. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.364
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 1 (gener-abril 2018) , p. 49-71 (Articles)  
9.
3 p, 758.2 KB Turistes, prohibit el pas! / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2432 (15 d'agost de 2017)
Ara estiu, Núm. 31 (15 d'agost de 2017) , p. 1, 4-5  
10.
3 p, 659.6 KB Viatjar sense moure's del sofà. / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2412 (26 de juliol de 2017)
Ara estiu, Núm. 12 (26 de juliol de 2017) , p. 1, 4-5  

Articles : 85 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
196 p, 10.2 MB Auditor's report : consolidated financial statements and notes : consolidated management report : financial year ended at March 31, ... / Edreams ODIGEO.
[S.l.]: Edreams ODIGEO, [2014?]-
5 documents
2.
176 p, 14.3 MB Informe anual & RSC / Meliá Hotels International.
[Madrid?]: Meliá Hotels International, 2013-
3 documents
3.
106 p, 7.4 MB Memoria anual de sostenibilidad / Sol Meliá (Firma)
[Madrid?]: Sol Meliá, [2000?]-2010
4 documents
4.
122 p, 8.1 MB Informe de Responsabilidad Social Corporativa / Amadeus IT Holding
2010-
3 documents
5.
172 p, 19.2 MB Informe anual / Amadeus IT Holding
2010-
8 documents
6.
28 p, 9.8 MB Declaració mediambiental ... / Càmping l'Àmfora.
Sant Pere Pescador: el càmping, [2005?]-  
7.
25 p, 2.4 MB Declaración ambiental ... / Blaumar Hotel.
Salou: l'hotel, [200?]-  
8.
46 p, 1.3 MB Declaració mediambiental del Càmping–Resort de Vacances Valldaro... / Promociones Turísticas Meybru
Càmping.
Platja d'Aro : Meybru, [200?]-
2 documents
9.
39 p, 1.9 MB Declaració ... / Càmping El Solsonès.
Solsona : Càmping El Solsonès, [2001?]-
2 documents
10.
38 p, 9.3 MB Environment report / Boeing Company
2008-
11 documents

Publicacions periòdiques : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
8 p, 130.8 KB Presentació de les Conclusions / Cals Güell, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosch i Genover, Carles (Col·legi d'Arquitectes de Catalunya)
Girona : Col·legi d’Arquitectes de Catalunya. Demarcació de Girona, 2005
Debat Costa Brava. Congrés : Un Futur Sostenible, 2005  
2.
11 p, 496.5 KB En la perspectiva d’una política turística autònoma / Cals Güell, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 1979 (Temps de Futur)
Catalunya cap a l’any 2000, 1979, p. 81-89  
3.
4 p, 63.7 KB La protecció d’espais en la nova economia rural / Cals Güell, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2002 (Ciència i tècnica : Ecologia ; 20)
Aula d'Ecologia : cicle de conferències 2001, 2002, p. 53-56  
4.
25 p, 1.3 MB Turisme : els impactes dels Jocs i de la seva imatge sobre el turisme / Duran, Pere, 1967- ; Centre d'Estudis Olímpics
Article de Pere Duran sobre l’impacte turístic a la ciutat de Barcelona. Cal fer menció que en el llibre Les Claus de l’Èxit de principis de 1995 no es feia referència a aquesta qüestió ja que l’impacte turístic cal que s’analitzi des d’una perspectiva temporal més llarga. [...]
Artículo de Pere Duran sobre el impacto turístico en la ciudad de Barcelona. Cabe señalar que en el libro Las Claves del Éxito de principios de 1995 no se hacía referencia a este tema debido a que el impacto turístico se tiene que analizar des de una perspectiva temporal más larga. [...]
Article by Pere Duran on the tourism impact on the city of Barcelona. It should be noted that the book The Keys to Success published at the beginning of 1995 did not refer to this theme, the reason being that tourism impact needs to be analyzed from a longer time perspective. [...]

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 275-294  
5.
11 p, 478.5 KB Introducció. Barcelona'92 en perspectiva / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Introducció del llibre "L’Herència dels jocs" a càrrec de Miquel Moragas i Miquel Botella.
Introducción del libro "L’Herència dels jocs" a cargo de Miquel Moragas y Miquel Botella.
"L’Herència dels jocs" book introduction by Miquel Moragas and Miquel Botella.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 19-24  
6.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92”, és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona’92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona’92” es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona’92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona’92” is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 61 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
210 p, 2.0 MB Caminos sagrados-comerciales y turismo chino : estudio comparativo del Camino de Santiago y la Ruta Antigua de Té y Caballos (Chama gudao, 茶马古道) / Shen, Jinjing, autor. ; Beltrán, Joaquín, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental.
El objetivo de esta tesis es el análisis comparativo de dos fenómenos paralelos de turismo cultural, en concreto de itinerarios culturales, centrados en caminos sagrados, rutas de peregrinación o comerciales con una larga historia: el Camino de Santiago de España y la Ruta Antigua de Té y Caballos de China. [...]
The objective of this Phd dissertation thesis is the comparative analysis of two parallel phenomena of cultural tourism, specifically cultural routes, focused on sacred, pilgrimage or commercial roads with a long history: the Camino de Santiago in Spain and the Ancient Tea Horse Road in China. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
116 p, 9.5 MB Estudi de la pressió ambiental exercida pel turisme a Malgrat de Mar / Ambitur (Grup de recerca) ; Valerio Roca, Pau ; Pantaleoni Reluy, Núria ; Vinyes Nadal, Martí ; Municio Samon, Àlex ; Muntserrat Viladerich, Arnau ; Martínez Gasol, Carles, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Enginyeria Química) ; Sánchez Ferrer, Antoni, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2018
Graduat o Graduada en Ciències Ambientals [959]
2 documents
3.
641 p, 10.9 MB El Léxico del turismo en español en los siglos XIX y XX / Pedote, Giuseppe Simone, autor. ; Garriga Escribano, Cecilio, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola.
Este proyecto de investigación se propone analizar y describir el lenguaje del turismo en lengua española, así como proporcionar adecuadas herramientas de trabajo para actividades profesionales como son la mediación lingüística-cultural y la traducción. [...]
This research project aims to analyze and describe the language of tourism in the Spanish language, as well as provide adequate work tools for professional activities such as linguistic-cultural mediation and translation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
4.
123 p, 4.1 MB Pirene Comunicació : Pla empresarial d'una agència de comunicació especialitzada en turisme / Pubill Llach, Laura ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en l'elaboració d'un pla empresarial d'una agència de comunicació. L'agència ubicada a la Seu d'Urgell vol satisfer la demanda de les comarques de la Vall d'Aran, l'Alta Ribagorça, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, la Cerdanya i el Principat d'Andorra. [...]
El trabajo consiste en la elaboración de un plan empresarial de una agencia de comunicación. La agencia ubicada a la Seu d'Urgell quiere satisfacer la demanda de las comarcas de la Vall d'Aran, l'Alta Ribagorça, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, la Cerdanya y el Principat d'Andorra. [...]
The project consists in the elaboration of a business plan about a communication agency. The agency is located in La Seu d'Urgell, whose objective is attending the demand of the regions of Vall d'Aran, Alta Ribagorça, Pallars Jussà, Pallars Sobirà, Alt Urgell, Cerdanya and Principat d'Andorra. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
120 p, 4.8 MB La promoció de les startups de Barcelona en el sector traveltechi el leisure / Cajo Garcia, Sara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta és una recerca per observar les tendències en els canals emprats en la promoció de les startups del sector de viatges i oci a Barcelona, especialment en l'etapa inicial i analitzar la seva eficiència. [...]
El proyecto que se presenta es una investigación para observar las tendencias en canales empleados en la promoción de las startups del sector de viajes y ocio en Barcelona, especialmente en la etapa inicial y analizar su eficiencia. [...]
The presented project is an analysis of the techniques and channels employed in the promotion of travel and leisure startups in Barcelona, especially in the initial stage and analyze their efficiency. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
152 p, 6.5 MB PANGEA : el Mundo está lleno de Experiencias Únicas / Hervás Olvera, Ubaldo ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació per a 'PANGEA The Travel Store', una nova agència de viatges que combina els avantatges d'un punt de venda experiencial i comunicació en línia. S'ha realitzat una anàlisi del sector del turisme, de la competència i de les característiques de l'empresa per treballar una estratègia efectiva en unes accions adequades per als objectius de la companyia.
Plan de comunicación para ‘PANGEA The Travel Store’, una nueva agencia de viajes que combina las ventajas de un punto de venta experiencial y comunicación online. Se ha realizado un análisis del sector del turismo, de la competencia y de las características de la empresa para trabajar una estrategia efectiva en unas acciones adecuadas para los objetivos de la compañía.
Communication plan for 'PANGEA The Travel Store', a new travel agency that combines the advantages of an experiential point of sale and online communication. An analysis of the tourism sector, of the competition and of the characteristics of the company has been carried out to work an effective strategy in appropriate actions for the company's objectives.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
115 p, 7.6 MB Creación de una marca de casas rurales de lujo y experiencias exclusivas en el Delta del Ebro / Alegre Pons, Gemma ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'una marca de cases rurals de luxe de lloguer vocacional en el Delta de l'Ebre, així com d'un conjunt d'experiències exclusives en el mateix territori. S'analitzarà íntegrament el context actual del turisme rural a Espanya, Catalunya i Les Terres de l'Ebre, s'estudiarà la competència directa i indirecta, s'establirà el públic objectiu, es desenvoluparà la creació de la marca i finalment, es durà a terme l'estratègia de comunicació del projecte, sense deixar de banda el pressupost, el timing i els KPI's.
Este trabajo consiste en la creación de una marca de casas rurales premium de alquiler vocacional en el Delta del Ebro, así como de un conjunto de experiencias exclusivas en este territorio. Se analizará íntegramente el contexto actual del turismo rural en España, Cataluña y Las Tierras del Ebro, se estudiará la competencia directa e indirecta, se establecerá el público objetivo, se desarrollará la creación de la marca y finalmente, se abordará la estrategia de comunicación del proyecto sin dejar de lado el presupuesto, el timing y los KPI’s.
This final paper consists on the creation of a brand of luxury country houses in the Delta del Ebro, as well as a set of exclusive experiences in the same territory. This project analyses the current context of rural tourism in Spain, Catalonia and Les Terres de l’Ebre. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
86 p, 1.9 MB La dinàmica dels preus hotelers : un estudi sobre les variables amb major incidència / Garcia Comellas, Marta ; Esparza Masana, Ricard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Es realitza un estudi per esbrinar quines variables fan que els preus tinguin una tendència o una altre, i quines d’elles provoquen canvis en aquest. Per fer-ho s’extreuen dades de dues ciutats europees en fase de creixement en el sector del turisme: Londres i Amsterdam. [...]
2018
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents
10.
191 p, 2.5 MB Examining how segments based on motivation affect the relationship of destination personality in predicting tourist behavior: the case of Andorra / Turkeshi, Gezim, autor. ; Rialp Criado, Josep, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa.
El comportament del client ha rebut gran atenció en la literatura de màrqueting; malgrat això, en l'àmbit del turisme encara hi ha alguns aspectes que mereixen atenció. Els objectius del present estudi són tres: (1) fer una segmentació de mercat basada en motivacions i demografia en una destinació turística subjecte a estacionalitat; (2) examinar la relació entre la personalitat del destí, la satisfacció amb el destí, l'afecció a la destinació i les intencions del comportament, mesurades a través de la lleialtat a la destinació; i (3) una anàlisi de l'efecte dels segments derivats en base a motivacions i demografia de les diferents temporades en les relacions entre la personalitat del destí, l'afecció, la satisfacció i la lleialtat al mateix. [...]
El comportamiento del cliente ha recibido gran atención en la literatura de marketing; sin embargo, en el ámbito del turismo todavía hay algunos aspectos que merecen atención. Los objetivos del presente estudio son tres: (1) realizar una segmentación de mercado basada en motivaciones y demografía en un destino turístico sujeto a estacionalidad; (2) examinar la relación entre la personalidad del destino, la satisfacción con el destino, el apego al destino y las intenciones del comportamiento, medidas a través de la lealtad al destino; y (3) un análisis del efecto de los segmentos derivados en base a motivaciones y demografía de las diferentes temporadas en las relaciones entre la personalidad de destino, el apego, la satisfacción y la lealtad. [...]
Customer behavior has gained vast attention in marketing literature, however in tourism there are still gaps to be studied. The objectives of this study are threefold: (1) develop a market segmentation approach based on motivations and demographics in a seasonal tourism destination; (2) to examine the relationship between destination personality, destination satisfaction, destination attachment, and behavioral intentions, measured through destination loyalty; and (3) an analysis of the segments derived based on motivation and demographics in different seasons on the relationships of destination personality, attachment, satisfaction, and loyalty. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  

Documents de recerca : 61 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents
2.
48 p, 316.1 KB La Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona.
Bellaterra : Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona , 1997-1999.  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Fora de temporada / Gilli, Enric ; Pavlaki, Despina ; Galloso, Lorena ; Lora, Diana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat ; Máster en Teoría y Práctica del Documental Creatiu (8é : 2005-2006 : Bellaterra, Catalunya)
Fora de temporada(Documental)
2006 (Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu)  

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
1 p, 200.8 KB Carta de Pere Pascual a María Gazo (Oficina de Turisme de Benasc) enviant-li alguns pòsters del Centre de Física de Benasc. / Pascual, Pedro, 1934-2006
24 novembre 1997.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.