Resultats globals: 162 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 79 registres trobats
Publicacions periòdiques, 23 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 50 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 79 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
26 p, 780.4 KB Análisis de las inversiones en turismo rural desde los programas con enfoque territorial en Castilla-La Mancha (1991-2013) / Tirado-Ballesteros, Juan-Gabriel (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía) ; Hernández Hernández, Maria (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía)
El tejido socioeconómico por el que se caracteriza Castilla-La Mancha implica que sea una región especialmente castigada por los problemas estructurales que se derivan de las crisis en los mercados agrarios. [...]
El teixit socioeconòmic que caracteritza Castella-la Manxa implica que sigui una regió especialment castigada pels problemes estructurals que deriven de les crisis en els mercats agraris. Dins d'aquest context, el turisme s'ha presentat com a pilar estratègic on se sustenten les polítiques orientades a la diversificació econòmica de les zones rurals. [...]
Due to the socio-economic fabric characterizing Castilla-La Mancha, the region is particularly affected by structural problems resulting from crises in agricultural markets. To overcome this problem, tourism has been presented as a strategic pillar for economic diversification in rural areas. [...]
Le tissu socio-économique qui caractérise la Castille-La Manche, implique que celle-ci soit une région qui souffre particulièrement de problèmes structurels dus aux crises sur les marchés agraires. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.387
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 1 (gener-abril 2018) , p. 149-174 (Articles)  
2.
23 p, 263.9 KB Tourism constraints for Spanish tourists with disabilities : scale development and validation / Gassiot Melian, Ariadna (Universitat de Girona) ; Prats, Lluís (Universitat de Girona) ; Coromina Soler, Lluís (Universitat de Girona)
In Spain, more than 2. 5 million people live with some form of disability (Imserso, 2014). Tourism constraints are defined as factors influencing travel participation and behaviour, and can be divided into three categories: intrapersonal, interpersonal, and structural. [...]
A Espanya, més de 2,5 milions de persones viuen amb algun tipus de discapacitat (Imserso, 2014). Les barreres turístiques es poden definir com factors que influencien la participació i el comportament dels turistes i es divideixen en tres categories: intrapersonals, interpersonals i estructurals. [...]
En España, más de 2,5 millones de personas viven con algún tipo de discapacidad (Imserso, 2014). Las barreras turísticas se pueden definir como factores que influencian la participación y el comportamiento de los turistas y se dividen en tres categorías: intrapersonales, interpersonales y estructurales. [...]
En Espagne, plus de 2,5 millions de personnes vivent avec un handicap (Imserso, 2014). Les contraintes touristiques peuvent être définies comme des facteurs qui ont une incidence sur la participation et le comportement des touristes et elles sont divisées en trois catégories : intrapersonnelles, interpersonnelles et structurelles. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.364
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 1 (gener-abril 2018) , p. 49-71 (Articles)  
3.
3 p, 758.2 KB Turistes, prohibit el pas! / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2432 (15 d'agost de 2017)
Ara estiu, Núm. 31 (15 d'agost de 2017) , p. 1, 4-5  
4.
3 p, 659.6 KB Viatjar sense moure's del sofà. / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2412 (26 de juliol de 2017)
Ara estiu, Núm. 12 (26 de juliol de 2017) , p. 1, 4-5  
5.
3 p, 1010.5 KB Jardins botànics, els museus de la natura / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2409 (23 de juliol de 2017)
Ara estiu, Núm. 8 (23 de juliol de 2017) , p. 1, 4-5  
6.
3 p, 501.5 KB Viatjar superant barreres / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2051 (27 de juliol de 2016)
Ara estiu, Núm. 11 (27 de juliol de 2016) , p. 1-3  
7.
19 p, 460.3 KB Actividades productivas y legislación ambiental : análisis de su relación y resultados desde el metabolismo social en las regiones Atlántico/Caribe y Chorotega de Costa Rica. 1950-2015 / Blanco Obando, Edgar Eduardo (Universidad de Costa Rica)
En el presente artículo se evidencia que desde la segunda mitad del siglo XX en las regiones costarricenses Atlántico/Caribe y Chorotega se han desarrollado modelos productivos basados en el consumo intensivo de los recursos naturales, responsables de un severo daño al ambiente. [...]
Al present article s'evidencia que des de la segona meitat del segle XX a les regions costarricenses d'Atlántico/Carib i Chorotega s'han desenvolupat models productius basats en el consum intensiu dels recursos naturals, responsables d'un greu dany a l'ambient. [...]
Since 1950, it has been developed in Atlántico/Caribe and Chorotega regions in Costa Rica, different production systems that have caused important issues in local nature. Although Costa Rica has built a large environmental legislation to control productive activities and conserve nature, this has not been completely accomplished, so agricultural and touristic activities have operated practically out of law. [...]

2017
Rúbrica contemporánea, Vol. 6 Núm. 11 (2017) , p. 115-133 (Articles)  
8.
28 p, 1004.1 KB Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve : análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra / Daries Ramon, Natalia (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Cristóbal Fransi, Eduard (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Martin Fuentes, Eva (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Marine-Roig, Estela (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses)
La presente investigación busca conocer si los sitios web de las estaciones de esquí de España y Andorra facilitan una comunicación eficaz con sus públicos objetivo. Para ello, se propone y se aplica un modelo para el análisis de las páginas web de las estaciones de esquí, basado en la técnica de análisis de contenido, considerando las dimensiones de información, comunicación, comercio electrónico y funciones adicionales. [...]
Desenvolupament de les TIC en el turisme de neu: Anàlisi de la presència en línia de les estacions d'esquí a Espanya i Andorra La present investigació busca conèixer si els llocs web de les estacions d'esquí d'Espanya i d'Andorra faciliten una comunicació eficaç amb els seus públics objectiu. [...]
The aim of this study is to analyse whether the websites of ski resorts in Spain and Andorra facilitate effective communication with their target audiences. To this end, we propose and implement a model for the analysis of ski resort websites based on the content analysis technique, considering the dimensions of Information, Communication, E-commerce and Additional Functions. [...]
Cette recherche vise à savoir si les sites web des stations de ski en Espagne et en Andorre fournissent une communication efficace avec leurs publics cibles. À cette fin, nous proposons et appliquons un modèle pour l'analyse des sites web des stations de ski fondé sur la technique d'analyse du contenu, en considérant les aspects de l'information, de la communication, du commerce électronique et des fonctions supplémentaires. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.348
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 2 (maig-agost 2017) , p. 399-426 (Miscel·lània)  
9.
15 p, 291.3 KB El Mercat del Born, arqueologia social o santuari patriòtic? / Pelegrín Garcia, Bruna
L’article que presentem a continuació és una reflexió crítica sobre el Born Centre Cultural, transformat en una icona de la reivindicació nacionalista i pretensions de convertir-lo en centre neuràlgic del turisme, un element més de la Marca Barcelona. [...]
The next article is a critical reflection about Born Centre Cultural, transformed into an icon of nationalist claims and with the will to convert it into a tourism resource, one more element of the Barcelona Brand. [...]

2014
Estrat crític, Núm. 7-8 (2014) , p. 123-137  
10.
13 p, 154.0 KB La prostitución en San Sebastián durante la época reglamentista : manifestaciones "antiurbanas" en un proyecto de ciudad moderna / Etxeberria Arquero, Berta (Universidad del País Vasco)
El sistema de reglamentación de las mujeres públicas desarrollado en España a partir de la segunda mitad del siglo XIX persiguió un doble objetivo: frenar el contagio de las enfermedades venéreas y ocultar la prostitución. [...]
El sistema de reglamentació de les dones públiques desenvolupat a Espanya a partir de la segona meitat del segle XIX va perseguir un doble objectiu: frenar el contagi de les malalties venéreas i ocultar la prostitució. [...]
The regulation of feminine prostitution developed in Spain in the second half of the Nineteenth Century pursued a double aim: to halt the spread of venereal diseases and to physically hide prostitution itself. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 9 (2016) , p. 145-157 (Articles)  

Articles : 79 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
176 p, 4.1 MB Auditor's report : consolidated financial statements and notes : consolidated management report : financial year ended at March 31, ... / Edreams ODIGEO.
[S.l.]: Edreams ODIGEO, [2014?]-
3 documents
2.
176 p, 14.3 MB Informe anual & RSC / Meliá Hotels International.
[Madrid?]: Meliá Hotels International, 2013-
3 documents
3.
106 p, 7.4 MB Memoria anual de sostenibilidad / Sol Meliá (Firma)
[Madrid?]: Sol Meliá, [2000?]-2010
4 documents
4.
122 p, 8.1 MB Informe de Responsabilidad Social Corporativa / Amadeus IT Holding
2010-
3 documents
5.
168 p, 17.8 MB Informe anual / Amadeus IT Holding
2010-
7 documents
6.
28 p, 9.8 MB Declaració mediambiental ... / Càmping l'Àmfora.
Sant Pere Pescador: el càmping, [2005?]-  
7.
25 p, 2.4 MB Declaración ambiental ... / Blaumar Hotel.
Salou: l'hotel, [200?]-  
8.
46 p, 1.3 MB Declaració mediambiental del Càmping–Resort de Vacances Valldaro... / Promociones Turísticas Meybru
Càmping.
Platja d'Aro : Meybru, [200?]-
2 documents
9.
39 p, 1.9 MB Declaració ... / Càmping El Solsonès.
Solsona : Càmping El Solsonès, [2001?]-
2 documents
10.
38 p, 9.3 MB Environment report / Boeing Company
2008-
11 documents

Publicacions periòdiques : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
8 p, 130.8 KB Presentació de les Conclusions / Cals, Joan, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosch i Genover, Carles (Col·legi d'Arquitectes de Catalunya)
Girona : Col·legi d’Arquitectes de Catalunya. Demarcació de Girona, 2005
Debat Costa Brava. Congrés : Un Futur Sostenible, 2005  
2.
11 p, 496.5 KB En la perspectiva d’una política turística autònoma / Cals, Joan, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 1979 (Temps de Futur)
Catalunya cap a l’any 2000, 1979, p. 81-89  
3.
4 p, 63.7 KB La protecció d’espais en la nova economia rural / Cals, Joan, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2002 (Ciència i tècnica : Ecologia ; 20)
Aula d'Ecologia : cicle de conferències 2001, 2002, p. 53-56  
4.
25 p, 1.3 MB Turisme : els impactes dels Jocs i de la seva imatge sobre el turisme / Duran, Pere, 1967- ; Centre d'Estudis Olímpics
Article de Pere Duran sobre l’impacte turístic a la ciutat de Barcelona. Cal fer menció que en el llibre Les Claus de l’Èxit de principis de 1995 no es feia referència a aquesta qüestió ja que l’impacte turístic cal que s’analitzi des d’una perspectiva temporal més llarga. [...]
Artículo de Pere Duran sobre el impacto turístico en la ciudad de Barcelona. Cabe señalar que en el libro Las Claves del Éxito de principios de 1995 no se hacía referencia a este tema debido a que el impacto turístico se tiene que analizar des de una perspectiva temporal más larga. [...]
Article by Pere Duran on the tourism impact on the city of Barcelona. It should be noted that the book The Keys to Success published at the beginning of 1995 did not refer to this theme, the reason being that tourism impact needs to be analyzed from a longer time perspective. [...]

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 275-294  
5.
11 p, 478.5 KB Introducció. Barcelona'92 en perspectiva / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Introducció del llibre "L’Herència dels jocs" a càrrec de Miquel Moragas i Miquel Botella.
Introducción del libro "L’Herència dels jocs" a cargo de Miquel Moragas y Miquel Botella.
"L’Herència dels jocs" book introduction by Miquel Moragas and Miquel Botella.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 19-24  
6.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92”, és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona’92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona’92” es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona’92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona’92” is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
9 p, 1.1 MB Web Barcelona Luxe / Güell Espejo, Ferran ; Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El turisme com a tal sorgeix en el segle XIX com una conseqüència de la Revolució Industrial, generant desplaçaments els quals tenen com a principal intenció l’oci, el descans, la cultura, els negocis o les relacions familiars. [...]
Tourism as such emerges in the nineteenth century as a consequence of the Industrial Revolution, generating displacements that have as their main intention leisure, rest, culture, business and family relationships. [...]
El turismo como tal surge en el siglo XIX como una consecuencia de la Revolución Industrial, generando desplazamientos que tienen como principal intención el ocio, el descanso, la cultura, los negocios o las relaciones familiares. [...]

2018-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
102 p, 708.8 KB Paisajes de la gentrificación en el barrio del Raval de Barcelona / Montaner Angel, Marina ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge construeix un recorregut pel barri del Raval de Barcelona a través del qual s'expliquen les causes i les conseqüències el procés de gentrificació que experimenta el veïnat. Un passeig que aproximarà el lector a la historia de la zona, però també als seus canvis urbanístics, socials, culturals i econòmics en els darrers vint anys.
Este reportaje construye un recorrido por el barrio del Raval de Barcelona a través del cual se explican las causas y las consecuencias del proceso de.
gentrificación que experimenta el vecindario. Un paseo que aproximará el lector a la historia de la zona, pero también a sus cambios urbanísticos,.
sociales, culturales y económicos en los últimos veinte años.
This feature builds up a tour all around the Raval neighbourhood, in Barcelona, while it tries to explain the causes and the consequences of the gentrification process that the quarter experiments. This walk around the zone will approach its history to the reader, but also its urban, social, cultural and economic changes on the last twenty years.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
59 p, 16.7 MB Análisis de los hábitos y costumbres de los viajeros en el mercado de las Smart-Guides / Seas Castillo, Diego ; Cormina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Invetigació dels hàbits y costums dels viatgers amb l'objectiu de descubrir quines necesitats estan cobertes y quines per part de les Smart-Guides que hi ha actualment al mercat, i a partir d'aquesta invenstigació determinar si el proyecte previ de Smart-Guide "Umbrelling" compleix amb les necesitats dels usuaris i si podria arribar a ser un producte interesant pel viatger modern.
Investigación de los hábitos y costumbres de los viajeros con el objetivo de descubrir que necesidades están cubiertas y cuales no por parte de las Smart-Guides actuales del mercado, y a partir de dicha investigación determinar si el proyecto previo de Smart-Guide "Umbrelling" cumple con las necesidades de los usuarios y si llegaría a ser un producto interesante para el viajero.
Investigation of travellers habits and customs with the goal of discover which needs are covered and which ones not on the part of the current Smart-Guide market, and with all those details see if the "Umbrelling" Smart Guide proyect covers all the needs of the users and if iUmbrelling will be an interesting Smart-Guide for the travellers.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
81 p, 12.3 MB Reinventat la Tinença de Benifassà : creació i comunicació d’una idea de negoci per la zona / Jiménez Bel, Sara ; Júdez Fuentes, Samanta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castelló situada al Baix Maestrat, està composta per un total de set pobles immersos en un paratge natural singular. Actualment aquestes set localitats es troben en una situació complexa, a causa de varis factors, que impliquen pels seus habitants diferents dificultats per seguir mantenint una vida confortable a la zona. [...]
La Tinença de Benifassà, subcomarca de Castellón situada al Bajo Maestrazgo, está constituida por un total de siete pueblos sumergidos en un paraje natural singular. Actualmente estas siete localidades se encuentran en una situación compleja, a causa de diferentes factores, que implican para sus habitantes diferentes dificultades para poder continuar manteniendo una vida confortable en la zona. [...]
Tinença de Benifassà, subregion of Castelló located at Baix Maestrat, consists on a total of seven towns which are immersed in a singular natural setting. Currently these seven towns find themselves in a complex situation, due to various factors, which are leading the inhabitants to difficulties to maintain a comfortable lifestyle in the region. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
273 p, 2.3 MB Truquen a la porta. Un estudi sociològic sobre les transformacions contemporànies d'un monestir / Clot Garrell, Anna, autor ; Estruch, Joan, 1943- supervisor acadèmic ; Griera i Llonch, Ma. del Mar, 1978- supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
Avui, són diverses les investigacions que han observat com en un context de crisi de les institucions religioses tradicionals a Occident el monaquisme està experimentant un període d'innovacions i d'una popularitat inesperada (Jonveaux i Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]
Son varias las investigaciones que han observado como en un contexto de crisis de las instituciones religiosas tradicionales en Occidente el monacato está experimentando un período de innovaciones y de una popularidad inesperada (Jonveaux y Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]
In recent years, various scholars have observed how, in the context of a crisis in institutional and traditional religion, monasticism is experiencing a period of innovation and unexpected popularity (Jonveaux i Palmisano, 2016; Jonveaux et al. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
153 p, 9.8 MB Infraestructures com a indicador de l'activitat ramadera de la Vall d'Alinyà / Estam (Grup de recerca) ; Bernet, Elena ; Mas, Joan de ; Rusiñol, Roger ; Valiente, Carlos ; Molina Gallart, David, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Boada, Martí, 1949- , tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Encara que durant els darrers cinquanta anys, la ramaderia a la Vall d’Alinyà ha disminuït molt, fins a arribar a trobar-se en una situació desfavorable, encara es troben factors que la fan present al territori. [...]
Aunque durante los últimos cincuenta años, la ganadería en la Vall d’Alinyà ha disminuido mucho, hasta llegar a encontrase en una situación desfavorable, todavía se encuentran muestras de su presencia en el territorio. [...]
In the last fifty years, livestock activity on Vall d’Alinyà has decreased almost until being erased, but some factors keep it alive. Therefore, the associated infrastructures are under the same situation. [...]

2016
Graduat o Graduada en Ciències Ambientals [959]
2 documents
7.
267 p, 2.6 MB Turismo sostenible y conflicto por el uso de los recursos : estudio de caso: Patagonia chilena, Región de Aysén / Inostroza Villanueva, Gabriel Andrés ; Cànoves, Gemma, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
Esta tesis se sitúa en el debate teórico del turismo sostenible y la tipología de sus modelos de desarrollo turístico. En el marco de un conflicto socio-ambiental, se pone en evidencia la dualidad conceptual del turismo y del turismo sostenible. [...]
This thesis is based by the theoretical debate between sustainable tourism and the typologies of development touristic models. As part of a socio-environmental conflict, emerge the conceptual duality of tourism and sustainable tourism. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
134 p, 20.6 MB Catalunya, terra de contrastos : Bases i plantejament per al rebranding estratègic de Catalunya com a marca turística / Navarro Spreafico, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant d'un augment del turisme a nivell mundial i d'una creixent tendència dels viatgers de conèixer noves cultures, es fa evident la necessitat de les destinacions de donar-se a conèixer i adaptar-se a les preferències dels consumidors. [...]
Delante del aumento del turismo a nivel mundial y de la creciente tendencia que los viajeros tienen por conocer nuevas culturas, se hace evidente la necesidad de las destinaciones de darse a conocer y adaptarse a las preferencias de los consumidores. [...]
In front of the global rise of tourism and the growing trend of travellers to know new cultures, it becomes clear that the destinations need to reach higher levels of awareness and adapt to their consumers’ preferences. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
90 p, 2.1 MB El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional / Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'estudia l'efecte de l'aroma associat a una destinació turística en la intenció de compra d'un paquet de vacances. Seixanta estudiants universitaris (M=21,45, DT=1,50) van visualitzar un espot d'un destí caribeny en una de dues condicions experimentals: sense aroma i amb aroma ambiental associat a una destinació turística. [...]
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M=21,45, DT=1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...]
This report aims to provide an overview about the effect of the scent associated to a tourist destination on the intention to purchase a holiday pack. Sixty university students (M=21,45, SD=1,50) displayed a video spot about a Caribbean destination in one of two experimental situations: with and without the scent associated to the destination. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
169 p, 1.4 MB La comunicació de les destinacions turístiques : Estudi del cas de l'Agència Catalana de Turisme / Balagué Jordà, Mireia ; Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn de competitivitat i globalitat com l'actual, la comunicació ha esdevingut un element essencial per a les empreses i institucions, que busquen la diferenciació a través de la seva gestió. [...]
En un entorno de competitividad y globalidad como el actual, la comunicación se ha convertido en un elemento esencial para las empresas e instituciones, que buscan la diferenciación a través de su gestión. [...]
In a competitive and global environment as the current, the communication has become an essential tool for the companies and institutions, which seek the differentiation through its management. In the tourist sector, with the increasing competition due to the rise of new destinations and the international conflicts that make the sector be in danger in some countries, the communication takes more relevancy as a tool to manage these aspects. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents
2.
48 p, 316.1 KB La Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona.
Bellaterra : Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona , 1997-1999.  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Fora de temporada / Gilli, Enric ; Pavlaki, Despina ; Galloso, Lorena ; Lora, Diana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat ; Máster en Teoría y Práctica del Documental Creatiu (8é : 2005-2006 : Bellaterra, Catalunya)
Fora de temporada(Documental)
2006 (Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu)
   

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
1 p, 200.8 KB Carta de Pere Pascual a María Gazo (Oficina de Turisme de Benasc) enviant-li alguns pòsters del Centre de Física de Benasc. / Pascual, Pedro, 1934-2006
24 novembre 1997.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.