Resultats globals: 225 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 103 registres trobats
Publicacions periòdiques, 24 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 85 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 103 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
24 p, 458.1 KB L'evolució de les destinacions madures de sol i platja mediterrànies : un model per analitzar períodes de declivi aplicat als casos de Gandia i Cullera / Ferrandis Martínez , Adrián (Universitat de València) ; Torres Puche, Álvaro (Universitat de València) ; García-Cardona, Cristina (Universitat de València) ; Sánchez Cabrera, José Vicente (Universitat de València)
La dècada dels anys seixanta va suposar per a la costa mediterrània un desenvolupament turístic sense precedents que va comportar un nou model que s'estava imposant de manera indiscutible: el turisme de masses de sol i platja. [...]
The 1960s brought unprecedented tourist development of the Mediterranean coast that gave rise to the indisputable imposition the new model for tourism: mass sun, sea and sand tourism. This article analyzes the behavior of this tourism model during the two recent periods of crisis in Spain (the first economic, 2008, and then health-related, 2020) in the Valencian tourist resorts of Gandia and Cullera. [...]
La década de los años sesenta supuso para la costa mediterránea un desarrollo turístico sin precedentes que dio lugar al nuevo modelo que se estaba imponiendo de manera indiscutible: el turismo de masas de sol y playa. [...]

2023 - 10.5565/rev/dag.765
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 69 Núm. 2 (2023) , p. 309-332 (Articles)  
2.
24 p, 986.0 KB El rol de les plataformes d'allotjament turístic en entorns rurals : el cas del Priorat / Dot Jutglà, Esteve (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romagosa Casals, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Noguera Noguera, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona)
La investigació estudia l'evolució de l'allotjament turístic a la comarca del Priorat durant les dues primeres dècades del segle XXI, propiciada, entre altres motius, per la irrupció de les plataformes digitals, com és el cas d'Airbnb i Booking. [...]
The research studies the evolution of tourist accommodation in the Priorat county during the first two decades of the 21st century as a result, among other things, of the appearance of digital platforms, such as Airbnb and Booking. [...]
La investigación estudia la evolución del alojamiento turístico en la comarca del Priorat durante las dos primeras décadas del siglo XXI, propiciada, entre otros motivos, por la irrupción de las plataformas digitales, como es el caso de Airbnb y Booking. [...]

2023 - 10.5565/rev/dag.729
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 69 Núm. 1 (2023) , p. 31-53 (Articles)  
3.
18 p, 339.1 KB El fenómeno blog en España : análisis sectorial de hipertextualidad, multimedia e interactividad / Fondevila-Gascón, Joan-Francesc (Blanquerna-Universitat Ramon Llull) ; Vidal-Portés, Eduard (Blanquerna-Universitat Ramon Llull) ; Vilajoana-Alejandre, Sandra (Blanquerna-Universitat Ramon Llull) ; Krtolica-Lukic, Aleksandra (Blanquerna-Universitat Ramon Llull) ; Lobo-Fernández, Cristina (Blanquerna-Universitat Ramon Llull)
El uso de internet y de las redes sociales influye en las decisiones de los turistas a la hora de consumir cualquier tipo de producto o servicio. De hecho, una estrategia eficiente en herramientas de marketing digital por parte de las empresas turísticas y los destinos aumenta su visibilidad de cara a la audiencia y, por tanto, sus ventas. [...]
L'ús d'internet i de les xarxes socials influeix en les decisions dels turistes a l'hora de consumir qualsevol tipus de producte o servei. De fet, una estratègia eficient en eines de màrqueting digital per part de les empreses turístiques i les destinacions augmenta la seva visibilitat de cara a l'audiència i, per tant, les seves vendes. [...]
The use of the internet and social networks influences the decisions of tourists when it comes to consuming any type of tourist product or service. In fact, an efficient strategy in digital marketing tools by tourism companies and destinations increases their visibility to the audience and, therefore, their sales. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3515
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. Extra (2022) , p. 25-42 (Articles)  
4.
1 p, 65.7 KB Contemplació, veneració i disparar com més fotos millor : Xavier Antich radiografia els efectes del sotmetiment al turisme / Vall, Toni, 1979- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Conferència de Xavier Antich al CCCB amb el títol "Turisme, ciutat i identitat" amb motiu de la cloenda del segon màster en turisme i humanitats de la UAB.
2015
Ara, Núm. 1598 (28 Abril 2015) , p. 20  
5.
14 p, 109.6 KB Nuevos enfoques en la geografía del turismo : gobernanza e inteligencia territorial como últimas fases en la evolución de la gestión turística del litoral / Fernández-Tabales, Alfonso (Universidad de Sevilla) ; Navarro-Jurado, Enrique (Universidad de Málaga)
El espacio litoral ha soportado fuertes presiones en los últimos 80 años. El desarrollismo turístico inmobiliario global ha generado importantes efectos territoriales debido, entre otras causas, a la fuerte urbanización y a la ocupación del suelo. [...]
L'espai litoral ha suportat fortes pressions en els darrers 80 anys. El desenvolupament turístic immobiliari global ha generat importants efectes territorials, a causa, entre altres motius, de la forta urbanització i de l'ocupació del sòl. [...]
The coastal space has been under strong pressure over the last 80 years. Global tourism and real estate development has generated important territorial effects due, among other causes, to heavy urbanisation and land occupation. [...]

2022 - 10.5565/rev/dag.747
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 68 Núm. 3 (2022) , p. 519-531 (Articles)  
6.
26 p, 6.2 MB La casa mediterránea : la arquitectura del turismo y la apropiación de los referentes tradicionales en Cataluña y Baleares / Rosselló, Maribel (Universitat Politècnica de Catalunya)
A lo largo de la costa catalana y de las islas Baleares se reproducen durante todo el siglo XX numerosos diseños de construcción, principalmente casas unifamiliares de segunda residencia o de veraneo, que son identificados como viviendas mediterráneas, en una clara vinculación entre la condición de lugar de descanso y ocio con el pasado cultural, el paisaje y la arquitectura tradicional. [...]
Al llarg de la costa catalana i de les illes Balears es reprodueixen durant tot el segle XX nombrosos dissenys de construcció, principalment cases unifamiliars de segona residència o d'estiueig, que són identificats com a habitatges mediterranis, en una clara vinculació entre la condició de lloc de descans i oci amb el passat cultural, el paisatge i l'arquitectura tradicional. [...]
All along the coast of Catalonia and the Balearic Islands, a great deal of architecture was erected throughout the twentieth century. These were mostly detached holiday homes identified as Mediterranean houses, in a clear link between their role as places of rest and leisure and the cultural past, the landscape and traditional architecture. [...]

2021 - 10.5565/rev/locus.378
Locus amoenus, Vol. 19 (2021) , p. 245-269 (Articles)  
7.
40 p, 10.3 MB Cambios económicos, movilidad residencial y gentrificación en la ciudad de Valencia (2014-2017) / Salom-Carrasco, Julia (Universitat de València. Departament de Geografia) ; Pitarch Garrido, María Dolores (Universitat de València. Departament de Geografia)
El objetivo de este artículo es identificar los cambios recientes en la estructura sociodemográfica de la ciudad de Valencia derivados de las transformaciones económicas experimentadas por la ciudad en el periodo posterior a la crisis, y, en particular, del proceso de turistificación que han vivido determinadas áreas urbanas. [...]
L'objectiu d'aquest article és identificar els canvis recents en l'estructura sociodemogràfica de la ciutat de València derivats de les transformacions econòmiques experimentades per la ciutat en el període posterior a la crisi, i en particular del procés de turistificació que han viscut determinades àrees urbanes. [...]
The aim of this article is to identify recent changes in the socio-demographic structure of the city of Valencia, Spain, resulting from the economic transformations the city experienced in the post-crisis period and, in particular, due to the touristification process that certain urban areas have undergone. [...]
L'objectif de cet article est d'identifier les changements récents dans la structure socio-démographique de la ville de Valence résultant des transformations économiques que la ville a connues dans la période d'après-crise, et en particulier, du processus de touristification que certaines zones urbaines ont connu. [...]

2021 - 10.5565/rev/dag.661
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 67 Núm. 3 (2021) , p. 521-560 (Articles)  
8.
22 p, 4.3 MB El delta de la Tordera : tensions, reptes i expectatives d'un paisatge rural complex a la perifèria metropolitana de Barcelona / Panareda, Josep M. (Institut d'Estudis Catalans)
El delta de la Tordera és petit (ocupa una superfície de 8 km2) i es troba situat a l'extrem septentrional de la regió metropolitana de Barcelona, amb un predomini de l'horta durant la primera meitat del segle XX. [...]
The Tordera delta is a small delta of some 8 km2 located on the northern end of the Barcelona metropolitan region, in which market-garden farms predominated throughout the first half of the twentieth century. [...]
El delta del río Tordera es pequeño (ocupa una superficie de 8 km2) y se encuentra situado en el extremo septentrional de la región metropolitana de Barcelona, con un predominio de la huerta durante la primera mitad del siglo XX. [...]
Le delta de la Tordera est un petit delta de 8 km2 situé à l'extrême septentrional de la région métropolitaine de Barcelone, où la culture maraichère a prédominé pendant la première moitié du XXème siècle. [...]

2020 - 10.5565/rev/dag.620
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 66 Núm. 2 (2020) , p. 371-392 (Articles)  
9.
30 p, 2.0 MB Not tourism-phobia but urban-philia : understanding stakeholders' perceptions of urban touristification / Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Blázquez-Salom, Macià (Universitat de les Illes Balears. Departament de Geografia) ; Morell, Marc (Universitat de les Illes Balears. Departament de Geografia) ; Fletcher, Robert (Wageningen University & Research. Department of Social Sciences)
El desarrollo turístico afecta a centros urbanos prominentes en todo el mundo, causando un malestar social que ha sido etiquetado como "turismo-fobia. " El objetivo de nuestra contribución es explicar la reciente aparición de este término al desentrañar los vínculos entre la materialidad del turismo urbano contemporáneo y la respuesta que recibe de los movimientos sociales que se oponen a su expansión, intentando así comprender las acepciones que los actores implicados en la turistificación de la ciudad dan al término. [...]
Tourism development affects prominent city centres worldwide, causing social unrest that has been labelled "tourism-phobia. " This article problematizes the recent appearance of this term by unravelling the links between the materiality of contemporary urban tourism and the response it receives from social movements opposing its expansion. [...]

2019 - 10.21138/bage.2834
Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, Núm. 83 (2019) , p. 1-30  
10.
18 p, 5.6 MB Els Reptes ambientals del turisme a la ciutat de Barcelona / Montlleó Balsebre, Marc (Barcelona Regional) ; odríguez, Gustavo (Barcelona Regional) ; Tavares, Nuno (Barcelona Regional)
Des dels Jocs Olímpics de 1992, Barcelona ha registrat un creixement continu del turisme. El nombre de turistes s'ha multiplicat per 5, i ha arribat als 17 milions i segons l'Estratègia de Mobilitat Turística es calcula que el nombre de visitants (turistes i excursionistes) suma 28 milions. [...]
Desde los Juegos Olímpicos de 1992, Barcelona ha registrado un crecimiento continuo del turismo. El número de turistas se ha multiplicado por 5, y ha llegado a los 17 millones; y según la Estrategia de Movilidad Turística se calcula que el número de visitantes (turistas y excursionistas) suma 28 millones. [...]

2019
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 62 (Octubre 2019) , p. 102-119
2 documents

Articles : 103 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
188 p, 83.6 MB Barcelona : boletín de la Sociedad de Atracción de Forasteros
Publicació de la Societat d'Atracció de Forasters de Barcelona que té com a objectiu la promoció i el foment del turisme a Catalunya.
Publicación de la Sociedad de Atracción de Forasteros de Barcelona que tiene como objetivo la promoción y el fomento del turismo en Cataluña.
Publication of the Society for the Attraction of Visitors of Barcelona whose objective is the promotion of tourism in Catalonia.

Barcelona : Sociedad de Atracción de Forasteros, 1910-1924  
2.
234 p, 10.2 MB Auditor's report : consolidated financial statements and notes : consolidated management report : financial year ended at / Edreams ODIGEO
[S.l.]: Edreams ODIGEO, [2014?]-
9 documents
3.
378 p, 16.3 MB Informe anual & RSC / Meliá Hotels International
[Madrid?]: Meliá Hotels International, 2013-
10 documents
4.
106 p, 7.4 MB Memoria anual de sostenibilidad / Sol Meliá (Firma)
[Madrid?]: Sol Meliá, [2000?]-2010
4 documents
5.
122 p, 8.1 MB Informe de Responsabilidad Social Corporativa / Amadeus IT Holding
2010-
3 documents
6.
181 p, 8.8 MB Informe anual / Amadeus IT Holding
2010-
14 documents
7.
28 p, 9.8 MB Declaració mediambiental ... / Càmping l'Àmfora
Sant Pere Pescador: el càmping, [2005?]-  
8.
25 p, 2.4 MB Declaración ambiental ... / Blaumar Hotel
Salou: l'hotel, [200?]-  
9.
46 p, 1.3 MB Declaració mediambiental del Càmping-Resort de Vacances Valldaro / Promociones Turísticas Meybru
Càmping.
Platja d'Aro : Meybru, [200?]-
2 documents
10.
39 p, 1.9 MB Declaració / Càmping El Solsonès
Solsona : Càmping El Solsonès, [2001?]-
2 documents

Publicacions periòdiques : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
20 p, 309.8 KB Seguiment de la inserció laboral dels graduats universitaris. Turisme / Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
2014-
2 documents
2.
60 p, 34.7 MB Biblioteca de turismo de la Sociedad de Atracción de Forasteros de Barcelona / Sociedad de Atracción de Forasteros de Barcelona
Publicació de la Societat d'Atracció de Forasters de Barcelona que té com a objectiu la promoció i el foment del turisme a Catalunya.
Publicación de la Sociedad de Atracción de Forasteros de Barcelona que tiene como objetivo la promoción y el fomento del turismo en Cataluña.
Publication of the Society for the Attraction of Visitors of Barcelona whose objective is the promotion of tourism in Catalonia.

Barcelona : Sociedad de Atracción de Forasteros de Barcelona, [1925-19--] (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)
27 documents
3.
8 p, 130.8 KB Presentació de les Conclusions / Cals Güell, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosch i Genover, Carles (Col·legi d'Arquitectes de Catalunya)
Girona : Col·legi d'Arquitectes de Catalunya. Demarcació de Girona, 2005
Debat Costa Brava. Congrés : Un Futur Sostenible, 2005  
4.
11 p, 496.5 KB En la perspectiva d'una política turística autònoma / Cals Güell, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 1979 (Temps de Futur)
Catalunya cap a l'any 2000, 1979, p. 81-89  
5.
4 p, 63.7 KB La protecció d'espais en la nova economia rural / Cals Güell, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2002 (Ciència i tècnica : Ecologia ; 20)
Aula d'Ecologia : cicle de conferències 2001, 2002, p. 53-56  
6.
25 p, 1.3 MB Turisme : els impactes dels Jocs i de la seva imatge sobre el turisme / Duran, Pere, 1967- ; Centre d'Estudis Olímpics
Article de Pere Duran sobre l'impacte turístic a la ciutat de Barcelona. Cal fer menció que en el llibre Les Claus de l'Èxit de principis de 1995 no es feia referència a aquesta qüestió ja que l'impacte turístic cal que s'analitzi des d'una perspectiva temporal més llarga. [...]
Artículo de Pere Duran sobre el impacto turístico en la ciudad de Barcelona. Cabe señalar que en el libro Las Claves del Éxito de principios de 1995 no se hacía referencia a este tema debido a que el impacto turístico se tiene que analizar des de una perspectiva temporal más larga. [...]
Article by Pere Duran on the tourism impact on the city of Barcelona. It should be noted that the book The Keys to Success published at the beginning of 1995 did not refer to this theme, the reason being that tourism impact needs to be analyzed from a longer time perspective. [...]

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 275-294  
7.
11 p, 478.5 KB Introducció. Barcelona'92 en perspectiva / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Introducció del llibre "L'Herència dels jocs" a càrrec de Miquel Moragas i Miquel Botella.
Introducción del libro "L'Herència dels jocs" a cargo de Miquel Moragas y Miquel Botella.
"L'Herència dels jocs" book introduction by Miquel Moragas and Miquel Botella.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 19-24  
8.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92", és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona'92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona'92" es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona'92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona'92" is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 85 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
46 p, 4.5 MB La situació del turisme de càmping a la comarca d'Osona : Incidència de la Covid-19 / Sáez García, Sergi ; Cànoves, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest treball de fi de grau, s'ha estudiat el concepte de turisme de càmping, analitzant primerament el concepte d'aquest tipus de turisme, la seva història, l'evolució i quin és el paper del càmping a Espanya i Catalunya. [...]
En este trabajo de fin de grado, se estudia el concepto de turismo de camping, analizando primeramente el concepto de este tipo de turismo, su historia, la evolución y cual es el papel del camping en España y Catalunya. [...]
In this final degree project, the concept of camping tourism is studied, analysing firstly the concept of this type of tourism, its history, evolution and the role of camping in Spain and Catalonia. In addition, the work is located within specific territorial limits, marked by the Osona region, located in the northern part of the province of Barcelona. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]  
2.
116 p, 768.8 KB Ciutats verdes : sociabilitat i habitabilitat. L'efecte de les intervencions urbanes al Passeig de Sant Joan / Navarro Gómez, David ; Bielsa, Esperança, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball final de grau està enfocat en els efectes que han tingut les intervencions de la via pública en el veïnat, concretament en el veïnat del Passeig de Sant Joan. Partint d'un context on la naturalització i pacificació de l'espai urbà està a l'ordre del dia, i ha de conviure juntament amb tot el teixit econòmic d'una ciutat especialitzada en el turisme.
El presente trabajo de final de grado está enfocado en los efectos que han tenido las intervenciones de la vía pública en el vecindario, concretamente el vecindario del Passeig de Sant Joan. Partiendo de un contexto donde la naturalización i la pacificación del espacio urbano están en el orden del dia, i tiene que convivir juntamente con todo el tejido económico de una ciudad especializada en el turismo.
The present thesis is focused on the effects that have had the interventions of the public road in the neighborhood, specifically the neighborhood of Passeig de Sant Joan. Starting from a context where the naturalization and pacification of the urban space are the order of the day, and has to coexist with all the economic fabric of a city specialized in tourism.

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents
3.
7.1 MB Hiperfrecuentación turística en áreas protegidas y sus zonas de influencia : estudio de caso en Costa Rica / Moya Calderón, Michael ; Belmonte, Jordina, dir. ; Barriocanal Lozano, Carles, dir. ; Carrillo Jiménez, Eduardo, dir.
La visitació turística en àrees protegides ha experimentat un creixement constant en les darreres dècades. Per als països que depenen en gran mesura del turisme basat en naturalesa comptar amb altes estadístiques de visitació és sinònim dèxit, raó per la qual moltes vegades els impactes negatius generats pel turisme són minimitzats. [...]
La visitación turística en áreas protegidas ha experimentado un crecimiento constante en las últimas décadas. Para los países que dependen en gran medida del turismo basado en naturaleza contar con altas estadísticas de visitación es sinónimo de éxito, razón por la cual muchas veces los impactos negativos generados por el turismo son minimizados. [...]
Tourist visitation in protected areas has experienced steady growth in recent decades. For countries that rely heavily on nature-based tourism, having high visitation statistics is synonymous with success, which is why the negative impacts generated by tourism are often minimized. [...]

2022  
4.
244 p, 5.4 MB La transformación del espacio, el turismo y los problemas urbanos de Mazatlán, México / Brito Rodríguez, Marianne Xareny ; Cànoves, Gemma, dir. ; Blanco-Romero, Asunción, dir.
Les ciutats turístiques són ens complexos, on s'entreteixeixen històries, necessitats i desitjos de diferent índole. En un escenari ideal podrien convertir-se en un punt de trobada entre aquells que hi viuen, i aquells que la visiten, dins d'un marc que equilibrés els efectes, perquè tots poguessin gaudir dels beneficis produïts per la pròpia activitat turística. [...]
Las ciudades turísticas son entes complejos, donde se entretejen historias, necesidades y deseos de distinta índole. En un escenario ideal podrían convertirse en un punto de encuentro entre aquellos que viven en ella, y aquellos que la visitan, dentro de un marco que equilibrara los efectos, para que todos pudieran gozar de los beneficios producidos por la propia actividad turística. [...]
Tourist cities are complex entities, where stories, needs and desires of different kinds are interwoven. In an ideal setting, they could become a meeting point between those who live in it, and those who visit it, within a framework that balances the effects, so that everyone could enjoy the benefits produced by the tourism activity itself. [...]

2022  
5.
170 p, 4.0 MB Impacto del e-Tourism en España y México : estudio comparativo de la aplicación de las TIC en las empresas del sector turístico / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Llonch i Andreu, Joan, dir.
El turisme és una activitat socioeconòmica rica i variada que impregna la nostra societat global. El turisme digital és el suport digital de l'experiència turística. Aquest suport porta els viatgers a gaudir de diferents tipus d'experiències al llarg del recorregut turístic, podent identificar-se des que neix la inspiració de viatjar, durant l'estada i en tornar al seu origen, generant així una relació de fidelitat després del viatge . [...]
El turismo es una actividad socioeconómica rica y variada que impregna nuestra sociedad global. El turismo digital es el soporte digital de la experiencia turística. Dicho soporte lleva a los viajeros a disfrutar de diferentes tipos de experiencias a lo largo de su recorrido turístico, pudiendo identificarse desde que nace la inspiración de viajar, durante la estancia y al regresar a su origen, generando así una relación de fidelidad después del viaje. [...]
Tourism is a rich and varied socio-economic activity that permeates our global society. Digital tourism is the digital support of the tourism experience. This support leads travelers to enjoy different types of experiences throughout their tourist journey, being able to identify themselves from the moment the inspiration to travel is born, during the stay and upon returning to their origin, thus generating a relationship of loyalty after the trip. [...]

2022  
6.
1072 p, 45.3 MB Estrategias de revitalización en la historia actual de Japón : La industria de contenido y sus oportunidades en el branding turístico y museístico / Mor Rodríguez, Cristian ; Martí Escayol, Maria Antònia, dir.
Actualment, les pel·lícules, sèries i animacions s'han convertit en una eina imprescindible per a suportar la càrrega de l'individu a la societat post-contemporània. La cerca d'estímuls que sadollin les necessitats d'oci i entreteniment han influït en múltiples aspectes en la vida de les persones, condicionant les seves accions per mitjà de la inducció d'imatges i valors que han construït la realitat present. [...]
En la actualidad, las películas, series y animaciones se han convertido en una herramienta imprescindible para sobrellevar la carga del individuo en la sociedad post-contemporánea. La búsqueda de estímulos que sacien las necesidades de ocio y entretenimiento han influido en múltiples aspectos en la vida de las personas, condicionando sus acciones por medio de la inducción de imágenes y valores que han construido la realidad presente. [...]
Currently films, series and animations have become an essential tool for coping with the burden of the individual in post-contemporary society. The search for stimuli to satisfy leisure and entertainment needs has influenced multiple aspects of people's lives, conditioning their actions through the induction of images and values that have constructed the present reality. [...]

2022  
7.
19 p, 3.1 MB Slow Tourism : el binomi turisme de proximitat i industrial / El Briyak Ereddam, Hafsa (Parc de Recerca UAB) ; Palma, Julia (Parc de Recerca UAB) ; Vicente i Campos, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural) ; Sanchez, Anna (Consell Comarcal del Vallès Occidental)
La crisi sorgida per la Pandèmia de la Covid-19, ha provocat canvis socioeconòmics importants, tant en la forma de treballar, com en la formació, en la mobilitat, el consum, el lleure. . . I el sector turístic no n'és excepció. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2022 (Informe de Vigilància Tecnològica)  
8.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
453 p, 8.3 MB Turismo industrial y sociedad civil en destinos de interior. Análisis desde la dinámica evolutiva de dos casos : Las Fábricas de Samacá (Colombia) y el Campamento Sewell (Chile) / Buitrago Betancourt, Jeffer Darío ; Cànoves, Gemma, dir.
L'objectiu principal de la present tesi doctoral va consistir en analitzar la influència que exerceix la dinàmica evolutiva de les destinacions de turisme industrial, localitzades a l'interior dels països, en les organitzacions de la societat civil, a partir dels casos de Les Fàbriques de Samacá (Colombia) i el Campament Sewell (Chile). [...]
El objetivo principal de la presente tesis doctoral consistió en analizar la influencia que ejerce la dinámica evolutiva de los destinos de turismo industrial, localizados al interior de los países, en las organizaciones de la sociedad civil, a partir de los casos de Las Fábricas de Samacá (Colombia) y el Campamento Sewell (Chile). [...]
The main objective of this PhD thesis was to analyze the influence that exerts the evolving dynamics of industrial tourism destinations, located inland the countries, in civil society organizations, taken into account Samacá's Factories (Colombia) and Sewell Camp (Chile). [...]

2021  
10.
325 p, 15.4 MB La ordenación del territorio a partir del análisis del paisaje : Propuestas para el desarrollo turístico sostenible de la cuenca alta y media del río Santo Domingo, Venezuela / Marquina Pérez, Argenis ; Romagosa Casals, Francesc, dir. ; Badia i Perpinyà, Anna, dir.
Aquesta investigació tracta sobre l'ordenació del territori a partir d'l'anàlisi de l'paisatge i planteja una sèrie de propostes per al desenvolupament turístic sostenible de la conca alta i mitjana de el riu Santo Domingo (Veneçuela). [...]
Esta investigación trata sobre la ordenación del territorio a partir del análisis del paisaje y plantea una serie de propuestas para el desarrollo turistico sostenible de la cuenca alta y media del rio Santo Domingo (Venezuela). [...]
This research deals with the planning of the territory based on the analysis of the landscape and raises a series of proposals for the sustainable tourist development of the upper and middle basin of the Santo Domingo River (Venezuela). [...]

2021  

Documents de recerca : 85 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
11 p, 338.3 KB Escriure Turisme a la Universitat / Llahí Ribó, Laura ; Juncadella Fortuny, Marta col. ; Gené, Maria rev.
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; turisme en aquest cas.
Girona 2020 (Guies per escriure en disciplines específiques)  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents
2.
48 p, 316.1 KB La Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Estudiants i de Cultura ; Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona , 1997-1999  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Fora de temporada / Gilli, Enric ; Pavlaki, Despina ; Galloso, Lorena ; Lora, Diana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat ; Máster en Teoría y Práctica del Documental Creativo (8è : 2005-2006 : Bellaterra, Catalunya)
Fora de temporada(Documental)
2006 (Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu)  

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
1 p, 200.8 KB Carta de Pere Pascual a María Gazo (Oficina de Turisme de Benasc) enviant-li alguns pòsters del Centre de Física de Benasc / Pascual, Pedro, 1934-2006
24 novembre 1997  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.