Resultats globals: 173 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 83 registres trobats
Publicacions periòdiques, 23 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 57 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 83 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 10.4 MB On són les dones a les rutes turístiques? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2788 (11 d'agost de 2018)
Ara estiu, Núm. 28 (11 d'agost de 2018) , p. 4-5  
2.
16 p, 6.7 MB La Reserva de la Biosfera Meseta Ibérica como espacio natural protegido transfronterizo : ¿herramienta de conservación o marca promocional? / Trillo Santamaría, Juan Manuel (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Xeografía) ; Paül Carril, Valerià (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Xeografía)
Los espacios naturales protegidos transfronterizos (ENPT) se han multiplicado en los últimos años, sobre todo en el ámbito europeo y en África Austral. Tanto desde las organizaciones internacionales como desde el mundo académico se han realizado multitud de investigaciones acerca de los ENPT; más neutras, por lo general, las primeras, y más críticas las segundas. [...]
Els espais naturals protegits transfronterers (ENPT) s’han multiplicat durant els darrers anys, sobretot a l’àmbit europeu i a l’Àfrica Austral. Tant des de les organitzacions internacionals com des del món acadèmic s’han fet multitud de recerques quant als ENPT; més neutres, en general, les primeres, i més crítiques les segones. [...]
Les espaces naturels protégés transfrontaliers (ENPTs) se sont multipliés au cours des dernières années, en particulier dans le contexte européen et de l’Afrique australe. Tant depuis les organisations internationales que le monde académique des nombreuses études sur les ENPTs ont été réalisées ; plus neutres, en général, les premières, et plus critiques les secondes. [...]
Transboundary protected areas (TBPAs) have multiplied in recent years, especially in Europe and Southern Africa. A vast body of research has been carried out on TBPAs by international organisations as well as scholars, with the former generally being more neutral and the latter more critical. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.521
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 3 (setembre-desembre 2018) , p. 493-508 (Articles)  
3.
18 p, 182.7 KB Formas de la colonialidad mesocrática : turistas gais en la Costa Brava de los setenta / Chamouleau, Brice (Université Paris 8 Vincennes-Saint-Denis)
Si bien la historiografía sobre turismo y colonialidad, en particular cuando versa sobre género y sexualidades, incide de manera crítica en el orientalismo que acompaña las experiencias turísticas de poblaciones del norte de Europa hacia los Sures, este artículo pretende seguir otra perspectiva sobre la colonialidad en el contexto catalán del tardofranquismo y de la transición posfranquista. [...]
Per bé que la historiografia sobre turisme i colonialitat, en particular quan versa sobre gènere i sexualitats, incideix de manera crítica en l'orientalisme que acompanya les experiències turístiques de poblacions del nord d'Europa cap als Suds, aquest article pretén seguir una altra perspectiva sobre la colonialitat en el context català del tardofranquisme i de la transició postfranquista. [...]
Turism and coloniality are mostly studied in history, especially when dealing with gender and sexualities, focusing critically on turistic orientalist experiences between Northern and Southern Europeans. [...]

2018
Rúbrica contemporánea, Vol. 7 Núm. 13 (2018) , p. 41-58 (Dossier)  
4.
17 p, 182.2 KB Masculinidades vacacionales y veraniegas : el Rodríguez y el donjuán en el turismo de masas / Nash, Mary (Universitat de Barcelona)
Este artículo se centra en el significado de los arquetipos masculinos del Rodríguez y del Don Juan, ambas representaciones de una masculinidad que se consolida durante el tardo franquismo en el contexto del turismo de masas y de las prácticas vacacionales más extendidas entre las clases medias. [...]
Aquest article se centra en el significat dels arquetips masculins del Rodríguez i del Don Juan, ambdues representacions d'una masculinitat que es consolida durant el tardofranquisme en el context del turisme de masses i de les pràctiques vacacionals més esteses entre les classes mitjanes. [...]
This article focuses on the meanings of two male archetypes: Don Juan and the Rodríguez. Both represent modes of masculinity that appear in the 1960's and early 1970s under the late Franco period in the context of the emergence of mass tourism in the case of don Juan and the extension of holidays among the middle classes in the case of the Rodríguez. [...]

2018
Rúbrica contemporánea, Vol. 7 Núm. 13 (2018) , p. 23-39 (Dossier)  
5.
26 p, 780.4 KB Análisis de las inversiones en turismo rural desde los programas con enfoque territorial en Castilla-La Mancha (1991-2013) / Tirado-Ballesteros, Juan-Gabriel (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía) ; Hernández Hernández, Maria (Universidad de Alicante. Instituto Interuniversitario de Geografía)
El tejido socioeconómico por el que se caracteriza Castilla-La Mancha implica que sea una región especialmente castigada por los problemas estructurales que se derivan de las crisis en los mercados agrarios. [...]
El teixit socioeconòmic que caracteritza Castella-la Manxa implica que sigui una regió especialment castigada pels problemes estructurals que deriven de les crisis en els mercats agraris. Dins d'aquest context, el turisme s'ha presentat com a pilar estratègic on se sustenten les polítiques orientades a la diversificació econòmica de les zones rurals. [...]
Due to the socio-economic fabric characterizing Castilla-La Mancha, the region is particularly affected by structural problems resulting from crises in agricultural markets. To overcome this problem, tourism has been presented as a strategic pillar for economic diversification in rural areas. [...]
Le tissu socio-économique qui caractérise la Castille-La Manche, implique que celle-ci soit une région qui souffre particulièrement de problèmes structurels dus aux crises sur les marchés agraires. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.387
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 1 (gener-abril 2018) , p. 149-174 (Articles)  
6.
23 p, 263.9 KB Tourism constraints for Spanish tourists with disabilities : scale development and validation / Gassiot Melian, Ariadna (Universitat de Girona) ; Prats, Lluís (Universitat de Girona) ; Coromina Soler, Lluís (Universitat de Girona)
In Spain, more than 2. 5 million people live with some form of disability (Imserso, 2014). Tourism constraints are defined as factors influencing travel participation and behaviour, and can be divided into three categories: intrapersonal, interpersonal, and structural. [...]
A Espanya, més de 2,5 milions de persones viuen amb algun tipus de discapacitat (Imserso, 2014). Les barreres turístiques es poden definir com factors que influencien la participació i el comportament dels turistes i es divideixen en tres categories: intrapersonals, interpersonals i estructurals. [...]
En España, más de 2,5 millones de personas viven con algún tipo de discapacidad (Imserso, 2014). Las barreras turísticas se pueden definir como factores que influencian la participación y el comportamiento de los turistas y se dividen en tres categorías: intrapersonales, interpersonales y estructurales. [...]
En Espagne, plus de 2,5 millions de personnes vivent avec un handicap (Imserso, 2014). Les contraintes touristiques peuvent être définies comme des facteurs qui ont une incidence sur la participation et le comportement des touristes et elles sont divisées en trois catégories : intrapersonnelles, interpersonnelles et structurelles. [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.364
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 1 (gener-abril 2018) , p. 49-71 (Articles)  
7.
3 p, 758.2 KB Turistes, prohibit el pas! / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2432 (15 d'agost de 2017)
Ara estiu, Núm. 31 (15 d'agost de 2017) , p. 1, 4-5  
8.
3 p, 659.6 KB Viatjar sense moure's del sofà. / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2412 (26 de juliol de 2017)
Ara estiu, Núm. 12 (26 de juliol de 2017) , p. 1, 4-5  
9.
3 p, 1010.5 KB Jardins botànics, els museus de la natura / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2409 (23 de juliol de 2017)
Ara estiu, Núm. 8 (23 de juliol de 2017) , p. 1, 4-5  
10.
3 p, 501.5 KB Viatjar superant barreres / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2051 (27 de juliol de 2016)
Ara estiu, Núm. 11 (27 de juliol de 2016) , p. 1-3  

Articles : 83 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
176 p, 4.1 MB Auditor's report : consolidated financial statements and notes : consolidated management report : financial year ended at March 31, ... / Edreams ODIGEO.
[S.l.]: Edreams ODIGEO, [2014?]-
3 documents
2.
176 p, 14.3 MB Informe anual & RSC / Meliá Hotels International.
[Madrid?]: Meliá Hotels International, 2013-
3 documents
3.
106 p, 7.4 MB Memoria anual de sostenibilidad / Sol Meliá (Firma)
[Madrid?]: Sol Meliá, [2000?]-2010
4 documents
4.
122 p, 8.1 MB Informe de Responsabilidad Social Corporativa / Amadeus IT Holding
2010-
3 documents
5.
168 p, 17.8 MB Informe anual / Amadeus IT Holding
2010-
7 documents
6.
28 p, 9.8 MB Declaració mediambiental ... / Càmping l'Àmfora.
Sant Pere Pescador: el càmping, [2005?]-  
7.
25 p, 2.4 MB Declaración ambiental ... / Blaumar Hotel.
Salou: l'hotel, [200?]-  
8.
46 p, 1.3 MB Declaració mediambiental del Càmping–Resort de Vacances Valldaro... / Promociones Turísticas Meybru
Càmping.
Platja d'Aro : Meybru, [200?]-
2 documents
9.
39 p, 1.9 MB Declaració ... / Càmping El Solsonès.
Solsona : Càmping El Solsonès, [2001?]-
2 documents
10.
38 p, 9.3 MB Environment report / Boeing Company
2008-
11 documents

Publicacions periòdiques : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
8 p, 130.8 KB Presentació de les Conclusions / Cals, Joan, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosch i Genover, Carles (Col·legi d'Arquitectes de Catalunya)
Girona : Col·legi d’Arquitectes de Catalunya. Demarcació de Girona, 2005
Debat Costa Brava. Congrés : Un Futur Sostenible, 2005  
2.
11 p, 496.5 KB En la perspectiva d’una política turística autònoma / Cals, Joan, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 1979 (Temps de Futur)
Catalunya cap a l’any 2000, 1979, p. 81-89  
3.
4 p, 63.7 KB La protecció d’espais en la nova economia rural / Cals, Joan, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Bellaterra : Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2002 (Ciència i tècnica : Ecologia ; 20)
Aula d'Ecologia : cicle de conferències 2001, 2002, p. 53-56  
4.
25 p, 1.3 MB Turisme : els impactes dels Jocs i de la seva imatge sobre el turisme / Duran, Pere, 1967- ; Centre d'Estudis Olímpics
Article de Pere Duran sobre l’impacte turístic a la ciutat de Barcelona. Cal fer menció que en el llibre Les Claus de l’Èxit de principis de 1995 no es feia referència a aquesta qüestió ja que l’impacte turístic cal que s’analitzi des d’una perspectiva temporal més llarga. [...]
Artículo de Pere Duran sobre el impacto turístico en la ciudad de Barcelona. Cabe señalar que en el libro Las Claves del Éxito de principios de 1995 no se hacía referencia a este tema debido a que el impacto turístico se tiene que analizar des de una perspectiva temporal más larga. [...]
Article by Pere Duran on the tourism impact on the city of Barcelona. It should be noted that the book The Keys to Success published at the beginning of 1995 did not refer to this theme, the reason being that tourism impact needs to be analyzed from a longer time perspective. [...]

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 275-294  
5.
11 p, 478.5 KB Introducció. Barcelona'92 en perspectiva / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Introducció del llibre "L’Herència dels jocs" a càrrec de Miquel Moragas i Miquel Botella.
Introducción del libro "L’Herència dels jocs" a cargo de Miquel Moragas y Miquel Botella.
"L’Herència dels jocs" book introduction by Miquel Moragas and Miquel Botella.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 19-24  
6.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92”, és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona’92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona’92” es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona’92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona’92” is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 57 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
120 p, 4.8 MB La promoció de les startups de Barcelona en el sector traveltechi el leisure / Cajo Garcia, Sara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta és una recerca per observar les tendències en els canals emprats en la promoció de les startups del sector de viatges i oci a Barcelona, especialment en l'etapa inicial i analitzar la seva eficiència. [...]
El proyecto que se presenta es una investigación para observar las tendencias en canales empleados en la promoción de las startups del sector de viajes y ocio en Barcelona, especialmente en la etapa inicial y analizar su eficiencia. [...]
The presented project is an analysis of the techniques and channels employed in the promotion of travel and leisure startups in Barcelona, especially in the initial stage and analyze their efficiency. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
152 p, 6.5 MB PANGEA : el Mundo está lleno de Experiencias Únicas / Hervás Olvera, Ubaldo ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació per a 'PANGEA The Travel Store', una nova agència de viatges que combina els avantatges d'un punt de venda experiencial i comunicació en línia. S'ha realitzat una anàlisi del sector del turisme, de la competència i de les característiques de l'empresa per treballar una estratègia efectiva en unes accions adequades per als objectius de la companyia.
Plan de comunicación para ‘PANGEA The Travel Store’, una nueva agencia de viajes que combina las ventajas de un punto de venta experiencial y comunicación online. Se ha realizado un análisis del sector del turismo, de la competencia y de las características de la empresa para trabajar una estrategia efectiva en unas acciones adecuadas para los objetivos de la compañía.
Communication plan for 'PANGEA The Travel Store', a new travel agency that combines the advantages of an experiential point of sale and online communication. An analysis of the tourism sector, of the competition and of the characteristics of the company has been carried out to work an effective strategy in appropriate actions for the company's objectives.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
115 p, 7.6 MB Creación de una marca de casas rurales de lujo y experiencias exclusivas en el Delta del Ebro / Alegre Pons, Gemma ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'una marca de cases rurals de luxe de lloguer vocacional en el Delta de l'Ebre, així com d'un conjunt d'experiències exclusives en el mateix territori. S'analitzarà íntegrament el context actual del turisme rural a Espanya, Catalunya i Les Terres de l'Ebre, s'estudiarà la competència directa i indirecta, s'establirà el públic objectiu, es desenvoluparà la creació de la marca i finalment, es durà a terme l'estratègia de comunicació del projecte, sense deixar de banda el pressupost, el timing i els KPI's.
Este trabajo consiste en la creación de una marca de casas rurales premium de alquiler vocacional en el Delta del Ebro, así como de un conjunto de experiencias exclusivas en este territorio. Se analizará íntegramente el contexto actual del turismo rural en España, Cataluña y Las Tierras del Ebro, se estudiará la competencia directa e indirecta, se establecerá el público objetivo, se desarrollará la creación de la marca y finalmente, se abordará la estrategia de comunicación del proyecto sin dejar de lado el presupuesto, el timing y los KPI’s.
This final paper consists on the creation of a brand of luxury country houses in the Delta del Ebro, as well as a set of exclusive experiences in the same territory. This project analyses the current context of rural tourism in Spain, Catalonia and Les Terres de l’Ebre. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
86 p, 1.9 MB La dinàmica dels preus hotelers : un estudi sobre les variables amb major incidència / Garcia Comellas, Marta ; Esparza Masana, Ricard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Es realitza un estudi per esbrinar quines variables fan que els preus tinguin una tendència o una altre, i quines d’elles provoquen canvis en aquest. Per fer-ho s’extreuen dades de dues ciutats europees en fase de creixement en el sector del turisme: Londres i Amsterdam. [...]
2018
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents
6.
191 p, 2.5 MB Examining how segments based on motivation affect the relationship of destination personality in predicting tourist behavior: the case of Andorra / Turkeshi, Gezim, autor. ; Rialp Criado, Josep, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa.
El comportament del client ha rebut gran atenció en la literatura de màrqueting; malgrat això, en l'àmbit del turisme encara hi ha alguns aspectes que mereixen atenció. Els objectius del present estudi són tres: (1) fer una segmentació de mercat basada en motivacions i demografia en una destinació turística subjecte a estacionalitat; (2) examinar la relació entre la personalitat del destí, la satisfacció amb el destí, l'afecció a la destinació i les intencions del comportament, mesurades a través de la lleialtat a la destinació; i (3) una anàlisi de l'efecte dels segments derivats en base a motivacions i demografia de les diferents temporades en les relacions entre la personalitat del destí, l'afecció, la satisfacció i la lleialtat al mateix. [...]
El comportamiento del cliente ha recibido gran atención en la literatura de marketing; sin embargo, en el ámbito del turismo todavía hay algunos aspectos que merecen atención. Los objetivos del presente estudio son tres: (1) realizar una segmentación de mercado basada en motivaciones y demografía en un destino turístico sujeto a estacionalidad; (2) examinar la relación entre la personalidad del destino, la satisfacción con el destino, el apego al destino y las intenciones del comportamiento, medidas a través de la lealtad al destino; y (3) un análisis del efecto de los segmentos derivados en base a motivaciones y demografía de las diferentes temporadas en las relaciones entre la personalidad de destino, el apego, la satisfacción y la lealtad. [...]
Customer behavior has gained vast attention in marketing literature, however in tourism there are still gaps to be studied. The objectives of this study are threefold: (1) develop a market segmentation approach based on motivations and demographics in a seasonal tourism destination; (2) to examine the relationship between destination personality, destination satisfaction, destination attachment, and behavioral intentions, measured through destination loyalty; and (3) an analysis of the segments derived based on motivation and demographics in different seasons on the relationships of destination personality, attachment, satisfaction, and loyalty. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
7.
335 p, 6.5 MB Turismo sostenible en espacios insulares : el caso de Ibiza (España) / Téllez Ramírez, Juan Camilo, autor. ; Llurdés Coit, Joan Carles, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia.
Aquesta investigació té com a objectiu avaluar la situació actual del turisme a través d'instruments quantitatius (anàlisis d'indicadors de sostenibilitat turística) i qualitatius (realització d'entrevistes) a la illa d'Eivissa, partint de l'anàlisi dels problemes que més s'estan evidenciant-hi des de l'aparició del turisme de masses, a finals dels anys cinquanta, fins l'actualitat. [...]
Esta investigación tiene como objetivo evaluar la situación actual del turismo a través de instrumentos cuantitativos (análisis de indicadores de sostenibilidad turística) y cualitativos (realización de entrevistas) en la isla de Ibiza, partiendo del análisis de los problemas que más se están evidenciando en la isla desde la aparición del turismo de masas, a finales de los años cincuenta, hasta la actualidad. [...]
This research is aimed at evaluating the current situation of tourism through quantitative (analysis of sustainable tourism indicators) and qualitative (conducting interviews) instruments on the island of Ibiza. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
8.
9 p, 1.1 MB Web Barcelona Luxe / Güell Espejo, Ferran ; Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El turisme com a tal sorgeix en el segle XIX com una conseqüència de la Revolució Industrial, generant desplaçaments els quals tenen com a principal intenció l’oci, el descans, la cultura, els negocis o les relacions familiars. [...]
Tourism as such emerges in the nineteenth century as a consequence of the Industrial Revolution, generating displacements that have as their main intention leisure, rest, culture, business and family relationships. [...]
El turismo como tal surge en el siglo XIX como una consecuencia de la Revolución Industrial, generando desplazamientos que tienen como principal intención el ocio, el descanso, la cultura, los negocios o las relaciones familiares. [...]

2018-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
102 p, 708.8 KB Paisajes de la gentrificación en el barrio del Raval de Barcelona / Montaner Angel, Marina ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge construeix un recorregut pel barri del Raval de Barcelona a través del qual s'expliquen les causes i les conseqüències el procés de gentrificació que experimenta el veïnat. Un passeig que aproximarà el lector a la historia de la zona, però també als seus canvis urbanístics, socials, culturals i econòmics en els darrers vint anys.
Este reportaje construye un recorrido por el barrio del Raval de Barcelona a través del cual se explican las causas y las consecuencias del proceso de.
gentrificación que experimenta el vecindario. Un paseo que aproximará el lector a la historia de la zona, pero también a sus cambios urbanísticos,.
sociales, culturales y económicos en los últimos veinte años.
This feature builds up a tour all around the Raval neighbourhood, in Barcelona, while it tries to explain the causes and the consequences of the gentrification process that the quarter experiments. This walk around the zone will approach its history to the reader, but also its urban, social, cultural and economic changes on the last twenty years.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
59 p, 16.7 MB Análisis de los hábitos y costumbres de los viajeros en el mercado de las Smart-Guides / Seas Castillo, Diego ; Cormina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Invetigació dels hàbits y costums dels viatgers amb l'objectiu de descubrir quines necesitats estan cobertes y quines per part de les Smart-Guides que hi ha actualment al mercat, i a partir d'aquesta invenstigació determinar si el proyecte previ de Smart-Guide "Umbrelling" compleix amb les necesitats dels usuaris i si podria arribar a ser un producte interesant pel viatger modern.
Investigación de los hábitos y costumbres de los viajeros con el objetivo de descubrir que necesidades están cubiertas y cuales no por parte de las Smart-Guides actuales del mercado, y a partir de dicha investigación determinar si el proyecto previo de Smart-Guide "Umbrelling" cumple con las necesidades de los usuarios y si llegaría a ser un producto interesante para el viajero.
Investigation of travellers habits and customs with the goal of discover which needs are covered and which ones not on the part of the current Smart-Guide market, and with all those details see if the "Umbrelling" Smart Guide proyect covers all the needs of the users and if iUmbrelling will be an interesting Smart-Guide for the travellers.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 57 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
70.2 KB Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014-
3 documents
2.
48 p, 316.1 KB La Guia de l'estudiant / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona.
Bellaterra : Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona , 1997-1999.  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Fora de temporada / Gilli, Enric ; Pavlaki, Despina ; Galloso, Lorena ; Lora, Diana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat ; Máster en Teoría y Práctica del Documental Creatiu (8é : 2005-2006 : Bellaterra, Catalunya)
Fora de temporada(Documental)
2006 (Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu)
   

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
1 p, 200.8 KB Carta de Pere Pascual a María Gazo (Oficina de Turisme de Benasc) enviant-li alguns pòsters del Centre de Física de Benasc. / Pascual, Pedro, 1934-2006
24 novembre 1997.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.