1.
|
94 p, 12.1 MB |
Pangea : creació d'un mitjà multiplataforma de viatges i elaboració d'un monogràfic multiplataforma
/
Camp Calvo, Marina ;
Casanovas Espinosa, Sergi ;
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector dels viatges ha experimentat un creixement exponencial en els últims anys i la tendència segueix a l'alça. Per aquest motiu, cada cop calen més visions i maneres de tractar aquest àmbit. [...] El sector de los viajes ha experimentado un crecimiento exponencial en los últimos años y la tendencia sigue al alza. Por este motivo, cada vez son necesarias más visiones y maneras de tratar este ámbito. [...] The travel sector has experienced an exponential growth in the last years and the trend is still increasing. For this reason, more and more visions and ways of dealing with these field are needed. In this way rises up Pangea, a new concept of travel media, which is present in different platforms: web, magazine, online video and social networks. [...]
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
39 p, 1.5 MB |
L'esquí a Catalunya davant del canvi climàtic, de la incertesa a l'oportunitat
/
Camarena Rodriguez, David ;
Llurdés Coit, Joan Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
El sector turístic de neu dels Pirineus es caracteritza per ser un dels motors econòmics d'aquest territori. Alguns estudis analitzats indican que els Pirineus patiran un augment de la temperatura que influirà decisivament en la viabilitat de les estacions d'esquí, en pujar la cota de neu i disminuir la duració de la temporada. [...] El sector turístico de nieve de los Pirineos se caracteriza por ser uno de los motores económicos de este territorio. Algunos estudios analizados indican que los Pirineos sufrirán un aumento de la temperatura que influirá decisivamente en la viabilidad de las estaciones de esquí, al elevarse la cota de nieve y disminuir la duración de la temporada. [...] The snow tourism sector in the Pyrenees is characterized by being one of the economic engines of this territory. Some studies analyzed indicate that the Pyrenees will suffer a rise in temperature increasing temperatures in the medium and long term will have a decisive influence on the viability of ski resorts, by raising the snow level and decreasing the duration of the season. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 Geografia i Ordenació del Territori [824]
|
|
5.
|
34 p, 843.9 KB |
El procés de Gentrificació i l'Habitatge Turístic al barri del Poblenou
/
Lasauca Mora, Aina ;
Cànoves Valiente, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
La gentrificació és un procés que es dona en moltes ciutats arreu del món. Aquest processos han comportat la segregació en una part de la població del barri del Poblenou. Els residents es veuen en la obligació de marxar del barri per no poder fer front als elevats preus que se'ls imposa. [...] La gentrificación es un proceso que se da en muchas ciudades a lo largo del mundo. Estos procesos han provocado la segregación en una parte de la población del barrio del Poblenou. Los residentes se ven en la obligación de irse del barrio por no poder afrontar los elevados precios que se les impone. [...] Gentrification is a process that is happening in cities around the world. This process has led to the segregation of some of the population in the Poblenou neighborhood. The residents see themselves pushed to leave the neighborhood since they are not able to pay the rising prices that they are being imposed. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 Geografia i Ordenació del Territori [824]
|
|
6.
|
79 p, 5.3 MB |
Análisis de la economía colaborativa en el caso de Couchsurfing
/
Gonçalves de Almeida, Andressa ;
Wu, Xinjie ;
Zabala Lozano, Luis, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Després de la crisi financera de 2008, el desenvolupament de l'economia col·laborativa està cada vegada desenvolupada i filtrada en diverses indústries, sobretot, en els sector com hospitalitat, automòbil i transports, venda minorista i material d'entreteniment, els qual són totalment relacionats amb el sector del turisme. [...] Después de la crisis financiera de 2008, la economía colaborativa está cada vez desarrollada y filtrada en varias industrias, sobre todo, en los sectores como hospitalidad, automóvil y transportes, venta minorista, y material de entretenimiento, los que son totalmente relacionada con el sector turismo. [...] After the financial crisis of 2008, the development of the collaborative economy is increasingly developed and filtered in various industries, especially in sectors such as hospitality, automobile and transportation, retail, and entertainment material, which are totally related to the tourism sector. [...]
2020 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
|
|
7.
|
101 p, 2.7 MB |
MAR de Cultura. Cultura i identitat a la comarca del Maresme
/
Simon Vilert, Set ;
Blanco Romero, Asunción, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Mar de Cultura pretén fer una anàlisi de la capacitat cultural de la comarca del Maresme, veure de quins recursos o equipaments culturals disposa i, finalment, projectar una imatge, en forma de marca turística i cultural, que interrelacioni els municipis de la comarca. [...] "Mar de Cultura" pretende hacer un análisis de la capacidad cultural de la comarca del Maresme, ver de qué recursos o equipamientos culturales dispone y, finalmente, proyectar una imagen, en forma de marca turística y cultural, que interrelacione los municipios de la comarca. [...] "Mar de Cultura" pretends to do an analysis about cultural capacity of el Maresme area, to see its cultural recourses and equipments and, finally, plan an icon, as a touristic brand, that connect the different towns of that Catalan area. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 Grau en Humanitats [1139]
|
|
8.
|
112 p, 4.5 MB |
Anàlisi del turisme de natura a la Vall d'Alinyà
/
Estellé Terme, Marina ;
Monferrer Vera, Cristina ;
Ariza Sole, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Maneja Zaragoza, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ;
Marco Urrea, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Fent Camí (Grup de recerca) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències
Aquest treball es basa en una anàlisis multidisciplinari de l'estat actual del turisme de natura a la Vall d'Alinyà. S'ha partit d'una base teòrica inicial i el projecte ha anat adquirint profunditat després de les sortides de camp realitzades, en les que les autores d'aquest treball han pogut viure de primera mà quina és la situació actual del municipi. [...]
2018 Grau en Ciències Ambientals [959]
|
|
9.
|
419 p, 9.5 MB |
Especialització turística, gentrificació i dinàmiques residencials en un entorn urbà madur : el cas de Barcelona
/
Sales Favà, Joan ;
Módenes Cabrerizo, Juan Antonio, dir. ;
López Gay, Antonio, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Geografia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Centre d'Estudis Demogràfics
Després d'una etapa de descentralització poblacional i econòmica, la ciutat de Barcelona ha esdevingut un espai residencial especialment atractiu. La conjunció de diverses dinàmiques, algunes sense precedents, han augmentat de manera excepcional la pressió sobre el mercat de l'habitatge. [...] After a period of demographic and economic decentralization, the city of Barcelona has in recent years become an especially appealing residential space. The convergence of several dynamics, some of them unprecedented, has dramatically increased pressure on the housing market. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
|
|
10.
|
|