visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Tutoría
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
UNITAT D'ECOLOGIA GLOBAL (CREA...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jordi Bigues i Balcells
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Mathematical programming
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
Multimèdia
Multimèdia de la UAB
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Patents
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
prova
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recercat (pendents de repassar...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
Revista española de economia
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Classificació de canals
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Cuirs i pells
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Gossos / Cinofília
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
64
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
43
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
2
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
7
registres trobats
Documents de recerca
,
12
registres trobats
Articles
43
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
20 p, 595.4 KB
Gestión y desarrollo de planes de acción tutorial en la universidad. Estudios de casos
/
Venegas Ramos, Luis
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El objetivo del estudio es analizar experiencias consolidadas de Planes de Acción Tutorial (PAT) con el fin generar referencias para la construcción y mejora de modelos de intervención sobre tutoría universitaria. [...]
The objective of this study was to analyze successful Tutorial Action Plans (TAP) from different institutions, and to generate a reference framework for the creation of a management model for university tutoring. [...]
2018 -
10.5944/reop.vol.29.num.1.2018.23298
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP)
,
Vol. 29 Núm. 1 (2018)
, p. 125-143
Registre complet
-
2.
18 p, 510.6 KB
La opinión de los estudiantes : la tutoría académica en la adquisición de competencias profesionales de educación física en los graduados en Educación Infantil
/
Moya Prados, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Buscando un equilibrio entre el ámbito académico y laboral, este estudio pretende analizar la tutoría académica realizada por profesorado universitario y maestros de escuelas como docentes de una misma asignatura y su contribución a la adquisición de competencias profesionales de educación física en los estudiantes mientras diseñan, desarrollan y evalúan un proyecto de intervención en grupo. [...]
Striking the balance between the academic and work environment, this study aims to analyze the academic tutoring carried out by university teachers and schoolteachers, as educators of the same subject, and its contribution to the acquisition of professional physical education skills in children, as they design, develop and evaluate a group intervention project. [...]
2017 -
10.1344/did.2017.2.71-88
Didacticae
,
Núm. 2 (2017)
, p. 71-88
Registre complet
-
3.
7 p, 64.1 KB
Percepciones de estudiantes sobre la tutorización académica del profesorado y el maestro psicomotricista en la adquisición de competencias profesionales
/
Nieva Boza, Carolina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La presente comunicación presenta una investigación llevada a cabo en la asignatura "Educación Psicomotriz en los centros de Educación Infantil", del Grado de Educación Infantil de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB), donde se ha realizado un Proyecto de Aprendizaje Tutorizado (PAT). [...]
This paper explains a research carried out in the subject "Psychomotor Education in preschool education centers", of Pre-school Education Degree of the Autonomous University of Barcelona (UAB), where is carried out a Project of Oriented Learning (POL), connecting university, schools and students. [...]
A presente comunicação apresenta uma investigação realizada na disciplina "educação psicomotora nos centros de educação pré-escolar", da Licenciatura de educação préescolar da Universidade Autónoma de Barcelona (UAB), onde se realizou um projeto deAprendizagem tutorado (PAT). [...]
2019 -
10.22370/ieya.2019.5.2.1717
Revista infancia, educación y aprendizaje
,
Vol. 5, núm. 2 (2019)
, p. 463-469
Registre complet
-
4.
26 p, 572.2 KB
Percepciones de Estudiantes y Docentes : Evaluación Formativa en Proyectos de Aprendizaje Tutorados
/
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Moya Prados, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Nieva Boza, Carolina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cañabate Ortiz, Dolors
(Universitat de Girona)
Este artículo presenta los resultados de una investigación educativa en conexión entre el mundo académico y profesional en el grado de maestro/a de dos universidades catalanas (UAB, UdG). El objetivo de esta investigación es analizar las percepciones de profesorado, maestros-psicomotricistas y estudiantes sobre la evaluación formativa en Proyectos de Aprendizaje Tutorados (PAT) para facilitar la adquisición de competencias profesionales psicomotrices en la formación inicial de maestros. [...]
This article presents the results of some educational research about connecting the academic and professional environments in the education degree within two Catalan universities (UAB, UdG). The goal of this study is to analyse perceptions of faculty members, psychomotricity teachers and students about formative assessment in Project of Oriented Learning (POL) to facilitate the acquisition of psychomotor professional skills in pre-service education. [...]
2019 -
10.15366/riee2019.12.1.004
Revista Iberoamericana de evaluación educativa
,
Vol. 12 Núm. 1 (2019)
, p. 59-84
Registre complet
-
5.
14 p, 202.9 KB
Tutoría entre iguales y comprensión lectora : ¿un tándem eficaz? Los efectos de la tutoría entre iguales sobre la comprensión lectora
/
Flores,Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Duran Gisbert, David
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Dada la relevancia de la lectura y la necesidad de encontrar formas complementarias para su enseñanza, el artículo investiga los cambios sobre la comprensión lectora durante la implementación de un programa basado en la tutoría entre iguales "Leemos en pareja" y los mecanismos causantes de dichos cambios. [...]
The purpose of this research is to examine the changes occurring in the development of reading comprehension during the implementation of a peertutoring programme "Leemos en pareja" and the mechanisms underlying these changes. [...]
2016 -
10.11144/Javeriana.upsy15-2.teic
Universitas psychologica
,
Vol. 15, núm. 2 (2016)
, p. 339-352
Registre complet
-
6.
17 p, 130.6 KB
La tutoría académica en el escenario europeo de la Educación Superior
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Feixas, Mònica
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Guillamón Ramos, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Quinquer Vilamitjana, Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Los cambios en el contexto donde opera la educación superior están obligando a redirigir el tipo de ofrecimiento que sobre orientación académica y apoyo al estudiante ofertan las instituciones universitarias europeas. [...]
Changes in the context within which higher education operates are obliging European institutions to address the provision of academic guidance and student support. Previous guidance models, and student counselling services are under review in many institutions. [...]
2004
Revista interuniversitaria de formación del profesorado
,
Vol. 49, Núm. 18.1 (Abril 2004)
, p. 61-77
Registre complet
-
7.
11 p, 347.7 KB
Formas de interacción implicadas en la promoción de estrategias de comprensión lectora a través de un programa de tutoría entre iguales
/
Valdebenito Zambrano, Vanessa Haydeé
(Universidad Católica de Temuco) ;
Duran Gisbert, David
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona)
La investigación se centra en conocer el efecto de un programa de tutoría entre iguales en el desarrollo de la comprensión lectora. Integraron la población de estudio 127 alumnos del grupo de intervención y 75 del grupo de comparación, pertenecientes a cuatro centros educativos de primaria. [...]
This study focuses on learning about the effect of a peer tutoring program on the development of reading comprehension. The study comprised 127 students in the intervention group, along with 75 students in the comparison group, all of them enrolled in 4 primary schools. [...]
2015 -
10.1016/j.rlp.2014.07.001
Revista Latinoamericana de Psicología
,
Vol. 47, Núm. 2 (Mayo-Agosto 2015)
, p. 75-85
Registre complet
-
8.
12 p, 221.1 KB
Influencia de la tutoría entre iguales en el desarrollo de la comprensión y el autoconcepto lector
/
Duran Gisbert, David
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Flores,Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Enmarcada en el programa educativo Leemos en pareja, que se fundamenta en la tutoría entre iguales y que tiene como objetivo la mejora de la competencia lectora, la investigación que se presenta pretende indagar en los progresos realizados por los alumnos en el ámbito de la comprensión y el autoconcepto lector e identificar algunos de los mecanismos presentes en el programa que pueden favorecer esos cambios. [...]
This research is about the educational programme Leemos en pareja, which is based on peer tutoring, to improve literacy skills. The objectives of this research try to look into the progress made by pupils in reading comprehension and reading self-concept; and identify some of the mechanisms which can explain these changes. [...]
Encadré dans le programme éducatif Nous lisons en couple, basé sur la tutelle entre pairs et qui a com objectif améliorer la compétence lectrice, la recherche présente les progrès réalisés par les élèves dans le domaine de la compréhension et l'autoimage lectrices et prétend identifier quelques mécanismes présents dans le programme qui peuvent favoriser ces changements. [...]
2013
Investigación en la escuela
,
Núm. 81 (2013)
, p. 67-68
Registre complet
-
9.
28 p, 1.2 MB
Aprendre ensenyant : poden aprendre els docents ensenyant els seus alumnes? Quines evidències en tenim?
/
Duran Gisbert, David
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
L'article revisa les investigacions que permeten fer una primera aproximació a un marc explicatiu que ajuda a entendre la potencialitat d'aprenentatge de l'activitat d'ensenyar per a qui la fa. Els resultats apunten que, com més complexa és l'activitat d'ensenyar, més oportunitats tenim d'aprendre ensenyant. [...]
This article gathers evidence to build a preliminary approach to a framework capable of explaining the possibilities of learning by teaching for the person who teaches. Results show that the greater the complexity of teaching activity, the more opportunities there are to learn by teaching. [...]
2017 -
10.2436/20.3007.01.87
Revista catalana de pedagogia
,
Vol. 11 (2017)
, p. 79-106
Registre complet
-
10.
19 p, 403.8 KB
El plan de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat de València. Departament de Didàctica i Organització Escolar) ;
Galán-Mañas, Anabel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ;
Fernández Rodríguez, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària)
;
Sanahuja Gavaldà, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Se presenta la experiencia que ha permitido diseñar una guía de recomendaciones para la elaboración de planes de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad. La metodología ha contemplado el análisis de las acciones tutoriales realizadas por los Servicios de Atención al estudiante con discapacidad de 40 universidades españolas y 12 europeas, la entrevista a 10 responsables institucionales y la elaboración y validación de una guía de actuación específica. [...]
The purpose of this article is to present the experience that has led to the design of a guide with recommendations for tutorial actions addressed to disabled university students. The methodology has included: the analysis of those tutorial actions carried out by the Support Programs to disabled students at 40 Spanish universities and 12 European universities, the interview to 10 people responsible of the Support Programs in different universities, and the creation and validation of a guide with specific actions. [...]
2014
Revista de Educación Inclusiva
,
Vol. 7 Núm. 1 (2014)
, p. 121-139
Registre complet
-
Articles :
43
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
2
registres trobats
1.
11 p, 166.9 KB
Peer-practual : una tutoria entre iguals interprofessional als estudis de magisteri i psicopedagogia
/
Monereo i Font, Carles
1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Duran Gisbert, David,
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Sánchez Busqués, Sònia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Blanch Gelabert, Sílvia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Miquel, Ester
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Es presenta una experiència d'innovació didàctica consistent en la realització conjunta de pràctiques professionals entre estudiants de Magisteri d'educació Infantil i Educació Primària, i estudiants de Psicopedagogia. [...]
The authors of this communication presents the results of a didactic innovation experience, based on professional practices between undergraduates studying to become Pre-school or Primary Teachers, and Psychopedagogy students. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 4es : 2007
Registre complet
-
2.
12 p, 62.1 KB
Aplicació del Pla Bolonya a la docència de l'assignatura de societats mercantils de la diplomatura de relacions laborals
/
Sierra Noguero, Eliseo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
El desenvolupament dels nous plans d'estudi d'estudis superiors en el marc del Espai Comú d'Educació Superior (EEES) s'ha de fer en el marc del perfil de formació del futur titulat basat en resultats d'aprenentatge, els quals s'expressen en competències. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent
, 3a : 2006
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
7
registres trobats
1.
53 p, 645.3 KB
Plan de Acción Tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad (PATdis). : Guía de recomendaciones. Gestores y profesorado universitario
/
Galán-Mañas, Anabel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Fernández Rodríguez, Montserrat
(Fundació Autònoma Solidària) ;
Sanahuja Gavaldà, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Muñoz Moreno, José Luís
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Oliver Casas, Judit
(Fundació Autònoma Solidària)
La presente guía tiene como finalidad servir de apoyo a los agentes implicados en la orientación de los estudiantes universitarios con discapacidad. Se trata de proporcionar pautas claras de actuación a los distintos agentes implicados en el proceso formativo de los estudiantes con discapacidad, con el fin de garantizar que los estudiantes con discapacidad puedan seguir sus estudios universitarios en igualdad de condiciones que el resto de estudiantes. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Centro de Publicaciones ; Universitat Autònoma de Barcelona , 2012
Registre complet
-
2.
392 p, 13.1 MB
Manual integrado de acción tutorial
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Agelet Profitós, Joan
;
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Navarro Casanoves, Maria
;
Castro Ceacero, Diego
;
Comellas i Carbó, Maria Jesús
1943- ;
Olmos Rueda, Patricia
;
Pàmies Rovira, Jordi
;
Rodríguez Gómez, David
;
Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015
Registre complet
-
3.
126 p, 4.7 MB
Jornada Estatal sobre Llegim en parella
/
Duran Gisbert, David,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) ;
Keith, Topping, Keith
(University of Dundee) ;
Duran Gisbert, David
1963- ;
Fons Esteve, Montserrat
;
Oller Sánchez, Maite
;
Corcelles Seuba, Mariona
;
Blanch Gelabert, Sílvia
;
Valbenito Zambrano, Vanessa
;
Flores,Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de Ciències de l'Educació
;
Escuela Jaime Gómez García de Santiago de Chile (Chile)
;
Escola La Riera de Ribes de Sant Pere de Ribes (Catalunya)
;
Colegio San Gabriel de Zaragoza (Aragón)
;
Gernika Berritzegumea de Gernika (Euskadi)
;
Centro Lezo Herri Eskola de Lezo (Euskadi)
;
Escola Alfred Mata de Puig-Reig (Catalunya)
;
Berritzegune de Irún (Euskadi)
;
Institut Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia (Catalunya)
;
Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei (Catalunya)
"Llegim en parella" va néixer com una proposta metodològica basada en l'aprenentatge entre iguals que té com a finalitat promoure la lectura entre els alumnes de les aules de primària i de secundària. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació , 2013 (
Col·lecció Digital de Jornades ; 1
)
Registre complet
-
4.
93 p, 3.4 MB
L'estudiantat des d'una perspectiva integral. Una proposta de formació per a desenvolupar un projecte de tutories entre iguals a la Universitat
/
Chancel Valente, Gabriel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ;
Jordana Santiago, Mirentxu
(Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els canvis que implica l'adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior ens ofereixen la possibilitat d'enriquir la nostra tasca i de reflexionar al voltant de les demandes dels i les estudiants que han gaudit i gaudeixen, durant aquests anys, dels diferents serveis d'assessorament psicopedagògic que ofereix la UAP. [...]
Bellaterra Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2011 (
Reculls
)
Registre complet
-
5.
168 p, 1.3 MB
La tutoria entre iguals en el marc de l'EEES: cinc anys de funcionament del Programa d'Assessors d'Estudiants a la UAB
/
Chancel Valente, Gabriel
;
Jordana Santiago, Mirentxu
;
Pericon Ramon, Roser
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
El Programa d'Assessors d'Estudiants (PAE), es va implementar a la UAB el curs 2002/2003. Des del seu inici s'ha buscat una relació propera, directa i d'interacció entre els estudiants que hi participen. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (
Reculls
)
Registre complet
-
6.
124 p, 1011.8 KB
Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència
/
Blanch Gelabert, Sílvia
;
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Bosco, Alejandra
;
Gimeno Soria, Xavier
;
González Monfort, Neus
;
Jariot Garcia, Mercè
;
Jiménez Pelayo, Javier
;
Oliver del Olmo, Sònia
;
Rifà Valls, Montserrat
;
Santiveri Papiol, Noemí
;
Segura Aliaga, Dídac
;
Trafí Prats, Laura
;
Roble Quiroga Juárez, María del
;
Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (
Eines d'innovació docent en educació superior ; 5
)
3 documents
Registre complet
-
7.
73 p, 1.8 MB
El Pla de tutoria a la universitat
/
Gairín Sallán, Joaquín
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Feixas, Mònica
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Guillamón Ramos, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Quinquer, Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 2005 (
Eines d'innovació docent en educació superior 3
)
Registre complet
-
Documents de recerca
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
70 p, 867.0 KB
Una mirada regional sobre las políticas de inclusión en la Educación Superior
/
Seminario Latinoamericano de Políticas de Inclusión y Tutoría
(1r: 2018 : Buenos Aires, Argentina) ;
Facultad Regional Buenos Aires
;
Universidad Tecnológica Nacional
Buenos Aires, 2018
Seminario Latinoamericano de Políticas de Inclusión y Tutoría (SELPIT)
. Buenos Aires (Argentina),
1r
: 2018
Registre complet
-
2.
421 p, 4.5 MB
Gestión de la acción tutorial en la universidad chilena
/
Venegas Ramos, Luis
;
Gairín Sallán, Joaquín,
dir. ;
Ion, Georgeta,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Las universidades chilenas vienen desarrollando hace algunos años programas de acción tutorial con foco en los estudiantes de nuevo ingreso, dado el perfil de las nuevas generaciones que en general se caracteriza por dificultades de adaptación académica y abandonos prematuros de los estudios superiores. [...]
Chilean universities have developed tutorial action programs for some years, focusing on new students given the profile of the new generations that is generally characterized by having difficulties in academic adaptation and dropping out from higher education prematurely. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.
Registre complet
-
3.
14 p, 1.5 MB
UAB RVT Remote Video-tutorship : Plataforma de vídeo-tutories
/
Urquia Lopez, Ander
;
Talló Sendra, Marc,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Vivim en un món globalitzat, on la distància ja no és una barrera i la immediatesa és un valor afegit, amb aquestes premisses, neix UAB RVT, una plataforma de vídeo-tutories enfocada a l'àmbit universitari, que té com a objectiu facilitar a professors i alumnes la realització de tutories de forma remota, de manera que cap de les dues parts implicades hagi de desplaçar-se a un lloc en concret i per tant, facilitar que ambdues parts puguin gestionar el temps de forma més eficient, estalviant-se desplaçaments, facilitant la possibilitat de compaginar els estudis / la docència amb altres projectes.
We live in a globalized world, where distance is no longer a barrier and the immediacy is an added value, with these premisses, UAB RVT is born, a video-tutorship platform focused on university area, which aims to facilitate teachers and students making video-tutorships remotely, through platform. [...]
Vivimos en un mundo globalizado, donde la distancia ya no es una barrera y la inmediatez es un valor añadido, con estas premisas, nace UAB RVT, una plataforma de vídeo-tutorías enfocada al ámbito universitario, que tiene como objetivo facilitar a profesores y alumnos la realización de tutorías de forma remota, de manera que ninguna de las de dos partes implicadas tenga que desplazarse a un lugar en concreto y por lo tanto, facilitar que ambas partes puedan gestionar el tiempo de forma más eficiente, ahorrándose desplazamientos, facilitando la posibilidad de combinar los estudios / la docencia con otros proyectos.
2018-02-13
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
4.
263 p, 2.3 MB
La tutoría entre iguales como intervención cooperativa para el desarrollo de la empatía en el ámbito de ciencias de la enfermería
/
Vázquez Rivas, Anabel
;
Duran Gisbert, David,
1963-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La empatía es una competencia social y comunicativa compleja, pero indispensable, que debe desarrollar el profesional de enfermería, con la finalidad de cuidar de forma holística al paciente y a sus familiares para poder establecer una relación terapéutica. [...]
Empathy is a complex but indispensable social and communicative competence. It must be developed by all qualified nurses in order to holistically care about the different patients and their families for the sake of establishing a therapeutic relationship. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
5.
421 p, 1.8 MB
Disseny i avaluació d'un programa d'Educació emocional : incidència en la intel·ligència emocional autoinformada de l'alumnat d'Educació Secundària Obligatòria
/
Jordà Roig, Ricard
;
Armengol Asparó, Carme,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Martínez, Marius,
1966- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
L'estudi portat a terme en aquesta tesi parteix dels principals avenços conceptuals i metodològics en educació emocional, per dissenyar un programa d'educació emocional per a les tutories de 3r i de 4t d'ESO, el programa EMMA. [...]
The study carried out in this thesis stems from the main conceptual, methodological advances in emotional education and the purpose of designing an educational programme for emotional 3rd and 4th ESO Tutorship which is called the EMMA programme. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
6.
629 p, 7.3 MB
Análisis de las buenas prácticas del tutor universitario: estudio de caso en la Universidad Tecnológica de Chihuahua de México
/
Castro Cuesta, Raquel Alejandra
;
Tejada Fernández, José,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Se parte de una investigación evaluativa y tiene la intención de valorar el programa de tutoría implementado en septiembre del 2011. El cual tiene como propósito facilitar los procesos de adaptación, desarrollo personal, académico y personal, así como coadyuvar a la formación integral del alumno. [...]
It parts from an evaluative research and it intends to evaluate the mentoring program implemented in September 2011. This aims to ease the proceedings of adaptation, personal growth, academic and self, as to contribute to the integral development of the student. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
Registre complet
-
7.
325 p, 2.5 MB
Llegim en parella : influència de la tutoria entre iguals en la comprensió i l'autoconcepte lector
/
Flores,Marta
;
Duran Gisbert, David,
1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia de l'Educació
L'objectiu d'aquesta recerca és cercar evidències de la potencialitat del programa Llegim en parella, que proposa la tutoria entre iguals com a mètode per al desenvolupament de la competència lectora; centrant-nos en dos aspectes clau com són la comprensió lectora i l'autoconcepte lector. [...]
The goal of this research is to find evidence of the power of the programme Llegim en parella (Reading by pairs,) which proposes peer tutoring as a method to develop reading competence; focusing in two key aspects such as comprehension and a self-concept as a reader. [...]
El objetivo de esta investigación es hallar evidencias de la potencialidad del programa Llegim en parella, que propone la tutoría entre iguales como método para el desarrollo de la competencia lectora; centrándonos en dos aspectos esenciales como son la comprensión lectora y el autoconcepto lector. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013
Registre complet
-
8.
23 p, 1.3 MB
Dictat en parella. Aprenentatge entre iguals : un recurs potent d'atenció a la diversitat
/
Sánchez Mercado, Laura
;
Duran Gisbert, David,
1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball es presenta el dictat en parella, un projecte basat en la tutoria entre iguals amb l'objectiu de potenciar el desenvolupament de l'expressió escrita i l'ortografia de la llengua catalana, a través de l'ajuda mútua entre companys. [...]
2013
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Registre complet
-
9.
409 p, 4.0 MB
Desarrollo de la competencia lectora, comprensión y fluidez, a través de un programa de tutoría entre iguales, como metodología para la inclusión
/
Valdebenito Zambrano, Vanessa Haydeé
;
Duran Gisbert, David,
1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia de l'Educació
El objetivo del presente estudio fue investigar el impacto del programa educativo Leemos en Pareja, basado en la tutoría entre iguales, respecto a la comprensión y fluidez lectora en la diversidad del aula. [...]
The aim of the present study was to investigate the impact of Leemos en Pareja, an educational programme based on peer tutoring, about reading comprehension and reading fluency in the diversity of the classroom. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012
Registre complet
-
10.
278 p, 781.5 KB
L'Acció tutorial factor de qualitat dels centres d'ESO
/
Espinós i Espinós, Joan-Lluís
;
Gairín Sallán, Joaquín,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2000
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca :
12
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.