1.
|
9 p, 985.7 KB |
Intel·ligència artificial en videojocs desenvolupats en Unity
/
Gil, Aleix ;
Palenzuela Reyes, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu principal explorar i aplicar els conceptes d'intel·ligència artificial (IA) en el desenvolupament de videojocs mitjançant la plataforma Unity. Les dues vessants del projecte es centraran en el disseny i implementació d'IA abordant, d'una banda, els sistemes basats en màquines d'estats i per altra banda la planificació d'accions orientada a objectius (GOAP). [...] This work aims to explore and apply the concepts of artificial intelligence (AI) in the development of video games using the Unity platform. The two branches of the project will focus on the design and implementation of AI addressing, on one hand, systems based on state machines, and on the other hand, goal-oriented action planning (GOAP). [...] Este trabajo tiene como objetivo principal explorar y aplicar los conceptos de inteligencia artificial (IA) en el desarrollo de videojuegos mediante la plataforma Unity. Las dos vertientes del proyecto se centrarán en el diseño e implementación de IA abordando, por un lado, los sistemas basados en máquinas de estados y, por otro lado, la planificación de acciones orientada a objetivos (GOAP). [...]
2024 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
10 p, 6.6 MB |
Desenvolupament d'un videojoc multijugador en realitat virtual amb Unity
/
Ruiz Albiñana, Joan Lleonard ;
Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc multijugador en linea en realitat virtual de gènere festa amb Unity i el llenguatge de programació C#. Un màxim de 4 jugadors es trobaran situats en una sala devant d'una taula cadascú, en aquestes taules trobaran tot el necessari per realitzar una serie de rondes temporitzades el mes rapid possible abans dels seus rivals. [...] This project consists of the development of a multiplayer online video game in virtual reality of party genre in Unity and C# programming language. A maximum of 4 players will be placed on a room in front of a table each, on these tables They will find everything they need to do a series of timed rounds as fast as possible before their rivals. [...] Este proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego multijugador en línea en realidad virtual del género fiesta con Unity y el lenguaje de programación C#. Un máximo de 4 jugadores se encontrarán situados en una sala delante de una mesa cada uno, en estas mesas encontraran todo lo necesario para realizar una serie de rondas temporizadas lo más rápido posible antes de sus rivales. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
12 p, 923.6 KB |
Algorisme evolutiu per a la presa de decisions basat en NEAT
/
Mayoral Macau, Arnau ;
Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest projecte s'implementa un algorisme evolutiu de tipus NEAT per a ser utilitzat en els entorns que proporciona la llibreria OpenAI Gym i per a Unity, dues de les eines més utilitzades per a provar algorismes d'aprenentatge reforçat en petits videojocs. [...] En este proyecto se implementa un algoritmo evolutivo de tipo NEAT para ser utilizado en los entornos que proporciona OpenAI Gym y para Unity, dos de las herramientas más utilizadas para probar algoritmos de aprendizaje reforzado en pequeños videojuegos. [...] This project implements a NEAT evolutionary algorithm to be used in the environments provided by the OpenAI Gym library and for Unity, two of the most used tools to test reinforced learning algorithms in small video games. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
14 p, 2.1 MB |
Development of a Chess AI and an Interactive Learning Game
/
Camprubí Casas, Quim ;
Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Chess is one of the most ancient games in humanity's history. It has been studied and explored for centuries, and the resulting knowledge has been stored in books of theory, still used today to teach chess apprentices. [...] Els escacs són un dels jocs més antics de la història de la humanitat. Han set estudiats i explorats durant segles, i el coneixement resultant ha sigut emmagatzemat en llibres de teoria, utilitzats encara avui dia per entrenar nous aprenents. [...] El ajedrez es uno de los juegos más viejos de la historia de la humanidad. Ha sido estudiado y explorado durante siglos, y el conocimiento resultante ha sido almacenado en libros de teoría, utilizados aun hoy día para entrenar nuevos aprendientes. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
5.
|
12 p, 1.6 MB |
"Re : Write Dungeon, un joc Rogue-Like amb generacio procedural-aleatòria
/
Alejo García, Miquel ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest article explica el disseny, implementació i test d'un prototipus de videojoc 2D pixel art amb vista zenital del gènere Rogue-Like fet amb Unity. Aquest joc, al igual que el seu gènere, es caracteritza principalment per la generació procedural-aleatòria dels elements. [...] This article explains the dessign, implementation and test of a 2D pixel art Rogue-Like video game prototype with a zenithal view made with Unity. This game, like its genre, will be characterized primarily by procedural-random generation elements. [...] Este artículo explica el diseño, implementación y test de un prototipo de videojuego 2D pixel art con vista zenital del género Rogue-Like hecho con Unity. Este juego, al igual que su género, se caracteriza principalmente por la generación procedural-aleatoria de los elementos. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
13 p, 1022.6 KB |
Desenvolupament d'un videojoc 2D de plataformes en Unity
/
Puigdomènech Vivancos, Oriol ;
Jaumandreu Sellares, Oriol, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte ha consistit en el desenvolupament d'un videojoc en Unity del gènere de plataformes 2D utilitzant el llenguatge de programació C#. El jugador ha de completar un conjunt de nivells alhora que va evitant diferents obstacles i enemics per arribar a la bandera al final del nivell. [...] The project has consisted of the development of a video game Unity of the 2D platform genre using the C# programming language. The player has to complete a set of levels while avoiding different obstacles and enemies to reach the flag at the end of the level. [...] El proyecto ha consistido en el desarrollo de un videojuego en Unity del género de plataformas 2D utilizando el lenguaje de programación C#. El jugador tiene que completar un conjunto de niveles a la vez que va evitando diferentes obstáculos y enemigos para llegar a la bandera al final del nivel. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
18 p, 948.2 KB |
Evolving
/
Farré, Jordi ;
Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En la sociedad actual se ha podido apreciar, en el transcurso de los últimos años, una situación de crecimiento y expansión del sector tecnologíco y la economía y el mercado del mismo, pudiendo presenciar el nacimiento y, en algunos casos, éxito, de nuevas empresas -o StartUps-. [...] In the course of recent years, there has been a situation of growth and expansion in the technology sector and its economy and market, being able to witness the birth and, in some cases, success, of new companies -or StartUps-. [...] En la societat actual s'ha pogut apreciar, en el transcurs dels últims anys, una situació de creixement i expansió del sector tecnologíco i l'economia i el mercat d'aquest, podent presenciar el naixement i, en alguns casos, èxit, de noves empreses -o StartUps-. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
14 p, 2.0 MB |
Estudi i desenvolupament d'un simulador de la vida real amb Unity 3D
/
Yuste Bohé, Xavier ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en el desenvolupament i l'estudi d'un videojoc del gènere Life Simulator (Simulació de la vida real) amb el motor gràfic Unity 3d. Life Simulator es defineix per ser un gènere de videojocs de simulació, centrat en la vida real d'un personatge el qual ha d'anar desenvolupant la seva pròpia vida i guanyar diners per no perdre la partida. [...] The project consists of the development and study of a video game of the genre Life Simulator with the Unity 3d graphics engine. Life Simulator is defined as a genre of simulation video games, focused on the real life of a character who must develop his own life and earn money so as not to lose the game. [...] El proyecto consiste en el desarrollo y el estudio de un videojuego del género Life Simulator (Simulación de la vida real) con el motor gráfico Unity 3d. Life Simulator se define por ser un género de videojuegos de simulación, centrado en la vida real de un personaje el cual debe ir desarrollando su propia vida y ganar dinero para no perder la partida. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
12 p, 1.6 MB |
Simulador de cossos celestes en Realitat Virtual
/
Herreiz Abad, Javier ;
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un simulador de cossos celestes amb un cert grau de realisme físic en un entorn immersiu de Realitat Virtual. La simulació inclou la vista en detall d'una galàxia i d'un forat negre sense rotació, a mes d'una vista 360 graus des de la terra en la que es poden seleccionar altres cossos celestes sense entrar-hi en detall. [...] This project is about the creation, design and development of a celestial body simulator with a certain degree of physic realism in a Virtual Reality environment. The simulation includes the detailed view of a galaxy and a non-rotating black hole, plus a 360-degree view from the Earth point of view, where we can look at some other celestial bodies with a lot less detail. [...] Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un simulador de cuerpos celestes con un cierto grado de realismo físico en un entorno inmersivo de Realidad Virtual. La simulación incluye la vista en detalle de una galaxia y de un agujero negro sin rotación, además de una vista 360 grados desde tierra en la que se pueden seleccionar otros cuerpos celestes sin entrar en detalle. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
14 p, 1.5 MB |
Estudi i desenvolupament d'un videojoc City Builder amb Unity
/
Raventós Llopart, Adrià ;
Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc del gènere City Builder amb el motor gràfic Unity. City Builder és un gènere de videojocs de simulació, centrat en la construcció i gestió d'una ciutat a partir dels edificis que construïm i petites microgestions de la ciutat. [...] The project consists of the development of a video game of the City Builder genre with the Unity engine. City Builder is a genre of simulation video games, focused on building and managing a city from the buildings we build and small micromanages in the city. [...] El proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego del género City Builder con el motor gráfico Unity. City Builder es un género de videojuegos de simulación, centrado en la construcción y gestión de una ciudad a partir de los edificios que construimos y pequeñas microgestiones de la ciudad. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|