1.
|
14 p, 1.5 MB |
Estudi i desenvolupament d'un videojoc City Builder amb Unity
/
Raventós Llopart, Adrià ;
Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc del gènere City Builder amb el motor gràfic Unity. City Builder és un gènere de videojocs de simulació, centrat en la construcció i gestió d'una ciutat a partir dels edificis que construïm i petites microgestions de la ciutat. [...] The project consists of the development of a video game of the City Builder genre with the Unity engine. City Builder is a genre of simulation video games, focused on building and managing a city from the buildings we build and small micromanages in the city. [...] El proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego del género City Builder con el motor gráfico Unity. City Builder es un género de videojuegos de simulación, centrado en la construcción y gestión de una ciudad a partir de los edificios que construimos y pequeñas microgestiones de la ciudad. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
|
3.
|
7 p, 8.8 MB |
Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual
/
Morales Llamas, Alejandro ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual, és un software on permetrà a l'usuari realitzar una simulació com si estigués en un supermercat. Aquest projecte parteix de la base d'un altre projecte desenvolupat en el motor gràfic de Unity, realitzat per Elias Kasma Piovani, un antic estudiant de Master de la UAB, on es genera automaticament l'estructura del supermercat amb els seus productes. [...] Desarrollo de un entorno gráfico de un supermercado, es un software donde permitirá al usuario realizar una simulación como si estuviera en un supermercado. Este proyecto parte de la base de otro proyecto desarrollado en el motor gráfico de Unity, realizado por Elias Kasma Piovani, un antiguo estudiante de Master de la UAB, donde se genera automáticamente la estructura del supermercado con sus productos. [...] Development of a graphical environment of a virtual supermarket, is a software where it will allow the user to perform a simulation as if he were in a supermarket. This project is the improvement on another project developed in the Unity graphics engine by Elias Kasma Piovani, a former UAB Master's student, where the structure of the supermarket is automatically generated with its products. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
14 p, 1.1 MB |
Creació d'un videojoc mòbil addictiu, per a Android, amb Unity
/
Pascual Fernández, Nil ;
Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Possiblement un dels reptes més difícils per un programador de videojocs és aconseguir que el videojoc sigui addictiu i agradi als usuaris finals. En aquest projecte busquem implementar un videojoc addictiu per a Android, des de la presa de requisits, fins la publicació de l'aplicació a la Google Play Store. [...] Posiblemente uno de los retos más difíciles para un programador de videojuegos es conseguir que el videojuego sea adictivo y guste a los usuarios finales. En este proyecto buscamos implementar un videojuego adictivo para Android, desde la toma de requisitos, hasta la publicación de la aplicación a la Google Play Store. [...] Possibly one of the most difficult challenges for a video game programmer is to make the video game addictive and appeal to end users. In this project we seek to implement an addictive video game for Android, from taking requirements to publishing the application to the Google Play Store. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
5.
|
12 p, 1.2 MB |
Specification, design and implementation of a video game for musical language learning
/
Cueva Moreno, Joan ;
Ponsa Mussarra, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
In our country, teaching music to children is mainly conducted outside the compulsory teaching hours. In order to improve their abilities and increase their knowledge of musical language, the learner must be persistent and train. [...] Al nostre país, l'ensenyament de música als nens i nenes es realitza principalment fora de l'horari lectiu. Per tal de millorar les seves habilitats i incrementar els seus coneixements sobre llenguatge musical, l'estudiant ha de ser perseverant i entrenar regularment. [...] En nuestro país, la enseñanza de música a los niños y las niñas se realiza principalmente fuera del horario lectivo. Para mejorar sus habilidades e incrementar sus conocimientos sobre lenguaje musical, el estudiante tiene que ser perseverante y entrenar regularmente. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
68 p, 11.9 MB |
Les Unitats del Paisatge Urbà i els Objectius de Qualitat Paisatgística com a eina de planificació urbana a Cerdanyola
/
Delgado Arias, Esteban ;
Muñoz Ramírez, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En l'actualitat, l'ordenació del paisatge es duu a terme des d'una escala regional (Àmbits Funcionals de Catalunya) i, amb aquesta, es desenvolupen una sèrie d'objectius assolir per a la millora qualitativa del paisatge. [...] En la actualidad, la ordenación del paisaje se lleva a cabo desde una escala regional (Ámbitos Funcionales de Catalunya) y, con esta, se desarrollan una serie de objetivos a alcanzar para la mejora cualitativa del paisaje. [...] Nowadays, landscape management is carried out from a regional scale (Functional Areas of Catalonia) and, with this, a series of objectives are developed to achieve for the qualitative improvement of the landscape. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 Geografia i Ordenació del Territori [824]
|
|
7.
|
13 p, 1006.5 KB |
"Going Home" : disseny i desenvolupament d'un videojoc d'aventura i presa de decisions
/
Sabatés Campos, Pau ;
Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
'Going Home' és un videojoc en 2D que presenta una història on el protagonista ha d'aconseguir sortir del planeta en el qual es troba per tal de tornar a casa seva. Durant el transcurs d'aquest, les accions que prengui el jugador podran influir tant en el transcurs com en el final del joc, donant lloc a varis finals possibles. [...] 'Going Home' is a 2D videogame that shows an history where the main character has to be able to get out of the planet where he is trapped and return to his house. During the course of the game, the actions that the player chooses may have an impact on the game, resulting this in some different endins. [...] 'Going Home' es un videojuego en 2D que presenta una historia dónde el protagonista tiene que conseguir salir del planeta en el que se encuentra, con el fin de volver a su casa. Durante el transcurso del juego, las acciones que tome el jugador podrán influir tanto en el transcurso como en el final del juego, dando lugar a varios finales posibles. [...]
2019-06-29 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
10 p, 761.8 KB |
Kula World : soporte al razonamiento tridimensional
/
Rodríguez-Carretero Rodríguez, Jesús ;
Gil Resina, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego de puzles 3D educativo con el motor gráfico Unity, orientado para niños de primaria y secundaria, y que se centre en la resolución de puzles de manera que los ayude a desarrollar y mejorar su razonamiento tridimensional y orientación. [...] The project consists of designing and implementing an educational 3D puzle videogame with the Unity graphic engine, focused on primary and high school children and based on the resolution of puzles to help in the development and improvement of the three-dimensional reasoning and orientation. [...] El projecte consisteix en dissenyar i desenvolupar un videojoc de puzles 3D educatiu amb el motor gràfic Unity, orientat per a nens de primaria i secundària, i que es centri a la resolució de puzles de forma que els ajudi a desenvolupar i millorar el seu raonament tridimensional i orientació. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
10 p, 814.4 KB |
PLAY & LEARN : Eina de suport a l'aprenentatge combinant estratègies de gamificació i machine learning
/
Catalan Yarza, Oriol ;
Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Creació d'un mòdul de codi amb tècniques d'aprenentatge computacional per al processament del llenguatge i classificació, per a la seva incorporació en el desenvolupament de videojocs enfocats a l'educació, emprant recomanació de preguntes al jugador basades en preguntes fallades anteriorment. [...] Creation of a code module with Machine Learning techniques for Language procesing and classification, to be incorporated in videogame develepment focused on education, by means of recommending qüestions based on previously failed qüestions. [...] Creación de un módulo con técnicas de aprendizaje computacional para el procesado de lenguaje y clasificación, para su incorporación en el desarrollo de juegos enfocados a la educación, usando la recomendación de preguntas al jugador basadas en preguntas falladas anteriormente. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
|