Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación Encontrados 6 registros  
1.
16 p, 9.3 MB Desenvolupament videojoc Unreal Engine 4 amb interacció a la partida des d'aplicació web / Ropero Mendez, Isaac ; Alsina, Aitor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A començaments d'una nova generació de videoconsoles, i al davant d'un canvi generacional en el qual hi ha un factor important, com és el fet que persones amb accés a un públic molt ampli busquen una interacció directa i dinàmica amb l'audiència, neix la idea d'oferir noves jugabilitats que anteriorment no es consideraven. [...]
At the beginning of a new generation of video game consoles, and in the face of a generational change in which we have an important factor such as the fact that people who have access to a very wide audience looking for direct interaction with the audience. [...]
A comienzos de una nueva generación de videoconsolas, y delante de un cambio generacional en el que hay un factor importante, como es el hecho de que personas con acceso a un público muy amplio buscan una interacción directa y dinámica con la audiencia, nace la idea de ofrecer nuevas jugabilidades que anteriormente no se consideraban. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
13 p, 20.5 MB GEOSpectralSimulator : multispectral terrain generator and viewer / Martín Fernández, Kevin ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
In this project you can see how satellite data generates 3D scenarios that can be read in graphic engines. These objects are associated with geographic information in JSON files that allow a simulator developed in Unreal Engine to read them, load textures and position themselves in that position of the physical world using UTM coordinates. [...]
En aquest projecte es pot veure com a partir de dades de satèl·lit es generen escenaris 3D que poden ser llegits en motors gràfics. Aquests objectes se'ls associa informació geogràfica en fitxers JSON que permeten a un simulador desenvolupat en Unreal Engine llegir-los, carregar les textures i situar-se en aquella posició del món físic utilitzant coordenades UTM. [...]
En este proyecto se puede ver cómo a partir de datos de satélite se generan escenarios 3D que pueden ser leídos en motores gráficos. Estos objetos se les asocia información geográfica en ficheros JSON que permiten a un simulador desarrollado en Unreal Engine leerlos, cargar las texturas y situarse en aquella posición del mundo físico utilizando coordenadas UTM. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
183 p, 8.3 MB Documento de Diseño de Juego de "Realm of Books" / Delás López, Guillem ; Toledano Castilla, Yeray ; Sánchez, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de Disseny de Joc (DDJ) de "Realm of Books". Es tracta d'un videojoc de puzles i plataformes en estil 3D, que narra l'aventura d'un nen que entra en una immensa biblioteca abandonada plena d'éssers de conte que ha de rescatar de l'implacable biliotecari i el seu exèrcit de monstres. [...]
Documento de Diseño de Juego (DDJ) de "Realm of Books". Se trata de un videojuego de puzles y plataformas en estilo 3D, que narra la aventura de un niño que entra en una inmensa biblioteca abandonada llena de seres de cuento que tiene que rescatar del implacable bibliotecario y su ejército de monstruos. [...]
Game Design Document (GDD) of "Realm of Books". It is a videogame based on puzzles and platforms with 3D graphic design. Realm of Books tells the story about a young little boy who breaks into a huge, abandoned library full of tale beings he has to save from the dangerous librarian and his monsters army. [...]

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
11 p, 14.7 MB Simulación en UE4 para realizar aprendizaje automático / Irigoyen Cañas, Jon ; López Peña, Antonio M., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Si se le preguntara a cualquier entendido qué avances tecnológicos darán forma a nuestro futuro, la mayoría por no decir todos, mencionarían los coches autónomos. Pero para que esta tecnología se popularice se debe minimizar al máximo el margen de error. [...]
If we ask any professional working in the computer research fields what kinds of technological advancements will shape our future, most of them, if not all of them, would probably mention self-driving cars. [...]
Si se li pregunta a qualsevol expert quins avanços tecnològics donaran forma al nostre futur, la majoria per no dir tots, esmentaran els cotxes autònoms. Però per tal que aquesta tecnologia es popularitzi s'ha de minimitzar al màxim el marge d'error. [...]

2017-02-07
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
10 p, 2.1 MB The Ancient Maze : Joc en primera persona / Ledesma Sánchez, Sergi ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Ancient Maze és un projecte que tracta de la creació d'un videojoc per ordinador, en primera persona, per un sol jugador. L'aventura ofereix a l'usuari un entorn laberíntic capaç de captivar-lo. [...]
The Ancient Maze is a project about a first person single player PC videogame development. The adventure brings the user into a captivating labyrinth enviroment where only his orienteering skills and his astuteness will allow him to discover and accomplish the game objectives. [...]
The Ancient Maze es un proyecto que trata de la creación de un videojuego por ordenador, en primera persona, para un solo jugador. La aventura ofrece al usuario un entorno laberíntico capaz de cautivarle. [...]

2016-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
11 p, 972.7 KB Clan Battleground : Joc d'estratègia / Fernández Navas, Jaume ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Clan Battleground es un projecte que tracta de la creació d'un videojoc de rol inspirat en multijugador que permet als jugadors realitzar equips per derrotar al equip contrari. El projecte està realitzat en 3D i s'ha simplificat per poder realitzar-lo en el temps previst pel projecte. [...]
Clan Battleground es un proyecto que trata de la creación de un videojuego de rol inspirado en multijugador que permite a los jugadores realizar equipos para derrotar al equipo contrario. El proyecto está realizado en 3D y ha sido simplificado para poder realizarlo en el tiempo previsto para el proyecto. [...]
Clan Battleground is a project which its aim is to create a videogame inspired in multiplayer role games allowing players to make teams to defeat the opposite team. The project is carried out in 3D and has been simplified in order to do it in the time allocated to the project. [...]

2014-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.