Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
“This is a Private-Public Park” : encountering Architectures of Spectacle in post-Olympic London / Ferreri, Mara (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Trogal, Kim (University for the Creative Arts. Canterbury School of Architecture)
Since the end of the 2012 Olympic Games, London’s residents and tourists have been awaiting the spectacular redevelopment of the former Olympic venue into the Queen Elizabeth Olympic Park (QEOP), which comprises the city’s ‘newest park’. [...]
2018 - 10.1080/13604813.2018.1497571
City: analysis of urban trends, culture, theory, policy, action, Vol. 22 Núm. 4 (2018) , p. 510-526  
2.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universidad Autónoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.