Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 133.5 KB Development paths of university teachers during a pedagogical development course / Postareff, Liisa (University of Helsinki) ; Nevgi, Anne (University of Helsinki)
El presente estudio tiene como objetivo analizar el desarrollo de la experticia pedagógica del profesorado universitario durante un curso de formación pedagógica de diez ECTS de cinco meses de duración. [...]
Aquest estudi té com a objectiu analitzar el desenvolupament de l'expertesa pedagògica del professorat universitari durant un curs de formació pedagògica de deu ECTS de cinc mesos de durada. Les dades recollides consisteixen en un diari reflexiu dels divuit participants en el curs. [...]
The aim of the study is to analyse the development of university teachers' pedagogical expertise during a five-month, 10-credit pedagogical development course. The data consists of reflection diaries of 18 participants who participated in the course. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.647
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 37-52 (Monográfico)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
195 p, 8.4 MB Looking for a better information support in Municipal Solid Waste Management The Case Study of Panama City / Torrente Velásquez, Jorge Miguel ; Giampietro, Mario, dir. ; Chifari, Rosaria, dir. ; Ripa, Maddalena, dir.
Els països en vies de desenvolupament, en general, no tenen sistemes de gestió de residus sòlids municipals sostenibles. Solen adoptar solucions de gestió de residus com a protocols de països desenvolupats sense una adequada adaptació, deixant enrere el context de la seva situació i assumint per endavant que els resultats obtinguts localment seran equivalents als obtinguts als països desenvolupats que els donen aquests protocols. [...]
Developing countries in general, lack sustainable municipal solid waste management systems in place. They tend to adopt waste management solutions as protocols from developed countries without proper adaptation while leaving behind the context of their situation and assuming beforehand that the results obtained locally will be equivalent to those obtained in developed countries granting these protocols. [...]

2021  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.