Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
9 p, 3.0 MB Semi automatic highlights identification in a RTS videogame / Porteros Villar, Albert ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte proposem una eina d'ajuda a investigadors de didàctica de les matemàtiques, que consisteix en l'anàlisi semi automàtic d'accions fetes per un jugador mentre fa una partida a un videojoc d'estratègia en temps real. [...]
In this project we propose a tool for helping researchers in mathematics education, which consists in semi-automatic analysis of actions taken by a player while playing a game of strategy in real time. [...]
En este proyecto proponemos una herramienta de ayuda a investigadores de didáctica de las matemáticas, que consiste en el análisis semi automático de acciones hechas por un jugador mientras hace una partida a un videojuego de estrategia en tiempo real. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
10 p, 532.9 KB Automatic classification of actions in a RTS videogame / El Hajouji el Hayadi, Mohamed Yassin ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Video games are an entertaining pastime but they can also provide us with good learning opportunities, as players must perform clever actions in order to surpass them. In this paper a conversion from qualitative data, obtained by an eye-tracker, to quantitative data is done in order to classify the actions performed by the players in a commercial RTS videogame. [...]
Els videojocs són una manera entretinguda de passar el temps però també poden oferir-nos bones oportunitats d'aprenentatge on els jugadors hauran d'utilitzar accions planificades per poder guanyar. [...]
Los videojuegos son una manera entretenida de pasar el tiempo pero también pueden ofrecernos con buenas oportunidades de aprendizaje donde los jugadores deberán de utilizar acciones planificadas para poder ganar. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
9 p, 498.7 KB Obtenció i gestió de dades extretes de partides de Vector Tower Defense II / Rodríguez Ramos, Guillem ; Hernandez-Sabaté, Aura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En los últimos años, los videojuegos son cada vez más populares, tanto con niños como con adultos. Debido a esta popularidad aún creciente, se quieren usar videojuegos para mejorar las capacidades de los alumnos en ciertos ámbitos educativos, en concreto las matemáticas, ya que Vector Tower Defense II es un juego de estrategia, donde los alumnos tendrán que proteger su base de los enemigos usando los recursos que se les proporcionan. [...]
In the last years, video games are becoming more popular, both with children and adults. Due to this growing popularity, we want to use video games to improve the abilities of students in certain educational areas, specifically mathematics, since Vector Tower Defense II is a strategy game, where students will have to protect the base from enemies using the resources that are provided to them. [...]
En els últims anys, els videojocs són cada vegada més populars, tant amb nens com amb adults. A causa d'aquesta popularitat encara creixent, es volen usar videojocs per millorar les capacitats dels alumnes en certs àmbits educatius, en concret les matemàtiques, ja que Vector Tower Defense II és un joc d'estratègia, on els alumnes hauran de protegir la seva base dels enemics usant els recursos que els proporcionen. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.