Resultats globals: 11 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 10 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
1 p, 1.4 MB «El mito vegetariano» de Lierre Keith / Oteros-Rozas, Elisa
2018
Soberanía alimentaria, biodiversidad y culturas, Núm. 33 (Novembre 2018) , p. 50-51  

Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
1 p, 140.9 KB Meat analogs / Sardans, Queralt ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2022
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
2.
1 p, 158.3 KB Quantification of human dietary environmental impact : a comparison between Western, Mediterranean, vegetarian and vegan diets / Esparraguera Espuña, Eloi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2021
Grau en Veterinària [955]  
3.
1 p, 658.6 KB Difference in climate impact between a lacto-ovo-vegetarian and a mediterranean diet / Fonalleras Nadal, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2021
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
4.
176 p, 2.1 MB "La revolución de la carne" : ideación y preproducción de un corto documental / Gil Pérez, Maria ; Esteve Pardo, Agustí, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La revolució de carn és un projecte de curt documental que tracta sobre el fenomen de la indústria de les alternatives a la carn animal en el mercat. Aquest projecte realitza un estudi tant del gènere documental com de la temàtica tractada a més de la realització de tot el procés de preproducció del documental i l'enregistrament d'algunes de les entrevistes proposades.
La revolución de carne es un proyecto de corto documental que trata sobre el fenómeno de la industria de las alternativas a la carne animal en el mercado. Este proyecto realiza un estudio tanto del género documental como de la temática tratada, además de la realización de todo el proceso de preproducción del documental y la grabación de algunas de las entrevistas propuestas.
The Meat Revolution is a short documentary project about the phenomenon of the animal meat alternatives industry on the market. This project includes a study of both the documentary genre and the alternative and meat industry subject, it also includes the realization of the entire pre-production process of the documentary and the recording of some of the proposed interviews.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
115 p, 3.7 MB Plan de comunicación para promocionar los cursos de la nueva escuela de cocina vegetariana The Island Pantry / Manolache, Ioana Camelia ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
The Island Pantry és una nova escola de cuina vegetariana a l'illa d'Eivissa. Amb el TFG actual es planteja desenvolupar l'estratègia de comunicació i donar a conèixer-la, crear notorietat, informar sobre la seva oferta formativa i diferenciar-la de la competència.
The Island Pantry es una escuela nueva de cocina vegetariana en la isla de Ibiza. Con el TFG actual se plantea desarrollar la estrategia de comunicación y dar a conocerla, crear notoriedad, informar sobre su oferta formativa y diferenciarla de la competencia.
The Island Pantry is a new vegetarian cooking school on the island of Ibiza. This on going work develops the communication strategy and announce its creation, create awerness, inform about the training offer and differentiate it from the competence.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
1 p, 3.1 MB Pros & Cons of vegan and vegetarian diets / Ridorsa Cáceres, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2020
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
7.
233 p, 8.1 MB Comida veggie y consumidores omnívoros ¿Compatibles? : estudio sobre el consumo y la percepción de los productos veggie por parte de los consumidores no veganos / Sosa Ceballos, Elba ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació recull l'estudi de la relació entre els productes veggie i els consumidors omnívors, amb l'objectiu de descobrir si en ells resideix o no una nova oportunitat de mercat per a les marques del sector. [...]
Esta investigación recoge el estudio de la relación entre los productos veggie y los consumidores omnívoros, con el objetivo de descubrir si en ellos reside o no una nueva oportunidad de mercado para las marcas del sector. [...]
This research will study the relationship between veggie products and omnivorous consumers, in order to discover if there is a new market opportunity for brands in the sector. To do this, we analyze aspects such as the level of knowledge, the barriers or the differences between men and women. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
1 p, 608.0 KB Approach to the characteristics of vegan diet and population profiles that embrace it / Navarro Uclés, Irene ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2018
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
9.
108 p, 4.1 MB El documental como herramienta del periodismo social : El caso: Cowspiracy / Bueno Romero, Raquel ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El gènere documental constitueix una eina excel·lent del periodisme social, però donat el seu alt grau de persuasió pot convertir-se també en l'eina perfecte per al canvi de consciències i comportaments a través del rentat de cervell. [...]
El género documental constituye una herramienta excelente del periodismo social, pero dado a su alto grado de persuasión puede convertirse también en la herramienta perfecta para el cambio de conciencias y comportamientos a través del lavado de cerebro. [...]
The documentary genre is an excellent tool of social journalism, but given its high degree of persuasion it can also become the perfect tool for consciousness and behavior change through brainwashing. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
10.
81 p, 591.2 KB Què mengen les nostres mascotes? Alimentació vegetariana en el gos i el gat / Miralles Sala, Gal·la ; Puigdellívol Estruch, Núria ; Sibera Quílez, Neus ; Viana Bermejo, Àngela
2012
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.