Results overview: Found 5 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 3 records found
Articles 2 records found  
1.
2 p, 230.5 KB El cotxe perd pistonada com a símbol d'estatus / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2013
Ara, Núm. 1105 (15 de desembre de 2013) , p. 44-45  
2.
11 p, 917.1 KB Les propostes per al transport públic de viatgers : el Pla Director d'Infraestructures de Transport Públic Col·lectiu 2001-2010 (PDI) / Prat, Jordi
El Pla Director d'Infrastructures 2001-2010, com a instrument per a la planificació i programació de les infrastructures de transport públic col·lectiu a la regió metropolitana de Barcelona, centra les seves actuacions en la millora de la xarxa ferroviària a partir tant de l'ampliació de la xarxa existent en el centre i la perifèria de la regió com del foment de la intermodalitat entre les diverses línies existents i entre aquestes i la resta de mitjans de transport, públics i privats. [...]
El "Pla Director d'Infrastructures 2001-2010", como instrumento para la planificación y programación de las infraestructuras de transporte público colectivo en la región metropolitana de Barcelona, centra sus actuaciones en la mejora de la red ferroviaria a partir tanto de la ampliación de la red existente en el centro y la periferia de la región como del fomento de la intermodalidad entre las diversas líneas existentes y entre éstas y el resto de medios de transporte, públicos y privados. [...]
The "Pla Director d'Infrastructures 2001-2010", as an instrument for the planning and programming of the public transport infrastructures in the metropolitan region of Barcelona, focuses its actions in the improvement of the railway network, either from the ampliation of the current network in the centre and the periphery of the region, or from the promotion of intermodality among the different current lines and among these and the rest of public and private transport means. [...]
Le "Pla Director d'infrastructures 2000-2010" comme instrument pour l'aménagement et la programmation des infrastructures du transport public collectif à la région métropolitaine de Barcelona, centre ses actuations dans l'amélioration du réseau des chemins de fer à partir, tant du prologement du réseau existant dans le centre et dans la periphérie de la région comme dans le développement de l'intermodalité entre les diverses lignes existentes et, entre celles-ci et le reste des moyens de transports publics et privés. [...]

2003
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 38 (2003) p. 87-97  

Research literature 3 records found  
1.
44 p, 1.1 MB Quins són els impactes dels vehicles privats motoritzats per a la societat i com es poden reduir aquests impactes? : El cas de SEAT Martorell / García Fernández, Marina ; Etherington, John Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'ús massiu del vehicle privat motoritzat a l'hora de desplaçar-se a centres de treball, sumat a altres factors, provoca diverses problemàtiques relacionades amb la mobilitat i l'accessibilitat en determinades àrees com polígons industrials.
El uso masivo del vehículo privado motorizado en el momento de desplazarse a centros de trabajo, sumado a otros factores, provoca varias problemáticas relacionadas con la movilidad y la accesibilidad en determinadas áreas como polígonos industriales.
The massive use of private motorised vehicles when commuting to work, together with other factors, causes several problems related to mobility and accessibility in certain areas such as industrial estates.

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
2.
101 p, 13.1 MB Planificació de l'aparcament com a instrument de pacificació de l'espai públic. Un assaig a Berga / Rey Garcia, Héctor ; Cebollada Frontera, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La planificació urbanística és una disciplina complicada. Tot i que el seu objectiu és ser parcial, la seva execució no ho acaba sent. Consegüentment, l'espai públic no és aquell lloc inclusiu, heterogeni i autogestionat, sinó que és un lloc de conflicte on sobretot els interessos d'alguns agents s'acaben imposant. [...]
La planificación urbanística es una disciplina complicada. Aunque su objetivo es ser parcial, su ejecución no termina siéndolo. Consecuentemente, el espacio público no es aquel sitio inclusivo, heterogéneo y autogestionado, sino que es un sitio de conflicto donde sobre todo los intereses de algunos agentes se acaban imponiendo al resto. [...]
Urban planning is a difficult science. Although its aim is to be neutral, its use is not. Consequently, the public space is not an inclusive, heterogeneous, and self-managed place but a conflict place, where the interests of some are imposed over the rest. [...]

2021-2022
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]  
3.
24 p, 790.2 KB Anàlisi de la relació entre disseny urbà i zones d'alta accidentalitat ciclista a Barcelona / Melé Francisco, Arnau ; Miralles-Guasch, Carme, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Vich, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Crear un entorn segur per la bicicleta és la millor manera d'incentivar el seu ús. Aquest treball analitza factors explicatius com el volum de trànsit, l'entorn físic, la infraestructura ciclista i la velocitat permesa amb el nombre d'accidents de bicicleta a la ciutat de Barcelona l'any 2018, amb l'objectiu d'identificar quines de les variables influeixen més en l'accidentalitat ciclista. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, juliol 2020
Màster Universitari en Estudis Territorials i de la Població [1125]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.