Results overview: Found 13 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 2 records found
Research literature, 10 records found
Articles 1 records found  
1.
2 p, 242.5 KB PAGESOS 2.0. Amb les botes al camp i les mans al teclat / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1237 (29 d'abril de 2014) , p. 30-31  

Books and collections 2 records found  
1.
6 p, 7.5 MB Real Cedula de S.M. y Señores del Consejo, en que se prorroga la imposicion de capitales imponibles sobre la renta del tabaco al tres por ciento, interin duran las urgencias presentes, ó se determina cosa en contrario / Espanya ; Carles III, 1716-1788 rei d'Espanya ; Marín, Pedro, fl. 1772-1799. ; Espanya. Monarca (1759-1788 : Carles III)
Reial Cèdula de S. M. i Senyors del Consell, amb la qual es prorroga la imposició de capitals imposable sobre la renda del Tabac al tres per cent, (…). .
En Madrid : en la imprenta de Pedro Marin, 1781  
2.
6 p, 6.1 MB Real Cedula de S.M. y señores del Consejo por la qual se manda guardar y cumplir la resolucion tomada á consulta de la Junta de Comercio y Moneda, concediendo libertad de alcabalas y cientos del lino y cañamo del reyno en todas sus ventas en las provincias de Castilla, en la conformidad que se expresa / Espanya ; Carles III, 1716-1788 rei d'Espanya ; Marín, Pedro, fl. 1772-1799. ; Espanya. Monarca (1759-1788 : Carles III)
Reial Cèdula de S. M. i Senyors del Consell, per la qual s'ordena guardar i complir la resolució presa a consulta de la Junta de Comerç i Moneda, concedint llibertat d'alcabalas i cientos de lli i cànem del Regne en totes les seves vendes en les Províncies de Castella en la conformitat que s'expressa. [...]
En Madrid : en la imprenta de Don Pedro Marin, 1786  

Research literature 10 records found  
1.
13 p, 1.4 MB Gestión de una tienda online con Odoo / Tugores Castells, Jan ; Majjouty, Zakariae, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto se enfoca en la implementación de Odoo, versión 15, para gestionar una tienda en línea, abarcando aspectos clave como la contabilidad y la integración de una API que facilita el circuito de compras y ventas. [...]
Aquest projecte s'enfoca en la implementació de *Odoo, versió 15, per a gestionar una botiga en línia, abastant aspectes clau com la comptabilitat i la integració d'una API que facilita el circuit de compres i vendes. [...]
This project focuses on the implementation of Odoo, version 15, for managing an online store, covering key aspects such as accounting and the integration of an API that facilitates the purchasing and sales process. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
143 p, 13.7 MB Feminisme en venda : quan les empreses s'apropien un moviment massiu / Perelló Pardo, Helena ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG consisteix en un reportatge digital interactiu sobre la mercanilització del feminisme. És a dir, sobre l'apropiació del moviment per part d'empreses amb una finalitat comercial. Alguns exemples del fenomen són: vendre productes amb lemes feministes, fer publicitat que enalteixi el moviment, fer descomptes o promociones utilitzant per motiu el Dia de la Dona… La mercantilització sovint es fa amb l'única voluntat d'aconseguir un rèdit econòmic, però pot fer-se també des de l'activisme.
Este TFG consiste en un reportaje digital interactivo sobre la mercantilización del feminismo. Es decir, la apropiación del movimiento por parte de empresas, con una finalidad comercial. Algunos ejemplos son: vender productos con lemas feministas, hacer publicidad que enaltezca el movimiento, hacer descuentos o promociones con motivo del Día de la Mujer… La mercantilización a menudo se hace con una motivación exclusivamente económica, pero puede hacerse también des del activismo.
This TFG consists on a digital interactive report about the commodification of feminism. It talks about how some businesses use it with an economic or commercial purpose. Some examples of it are: selling products that include feminist messages, making femvertising, offering promotions and discounts on the Woman's Day… The commodification usually has only got a commercial objective, but can only be made from feminist activism.

2019
Grau en Periodisme [971]  
3.
193 p, 2.9 MB From macro to micro. A case of a successful implementation of a novel sales forecasting methodology of great practical implications / Dori Arbiv, Maya ; Rialp Criado, Josep, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
La presente tesis doctoral ofrece una guía para generar modelos de predicción de ventas para productos en diferentes segmentos de mercado, en distintas culturas, productos que se encuentran en etapas diferentes del ciclo de vida y/o productos que pertenecen a carteras de productos en distintas dinámicas. [...]
Our doctorate thesis offers a novel sales forecasting model in order to predict the sales of products in different market segments, cultures, stages of the product life cycles and in different intra-product portfolio dynamics. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
4.
43 p, 2.1 MB El WOM com a eina de comunicació per a impulsar les vendes : cas focalitzat en les cremes antiage / González Mascaraque, Tatiana ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El WOM és actualment una eina incipient que comença a desenvolupar-se dins d'un pla de marketing, no obstant això, moltes marques continuen sent escèptiques al WOM i continuen apostant per mitjans i vies convencionals. [...]
El WOM es actualmente una herramienta incipiente que empieza a desarrollarse en un plan de marketing, sin embargo muchas marcas siguen siendo escépticas al WOM y continúan apostando por medios y vías convencionales. [...]
WOM is nowadays an emerging tool that begins to develop a marketing plan, however many brands remain skeptical and are continuing doing campaigns in conventional media. In this study we define and interpret Word of Mouth as a viable media to include in whatever communication plan.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
81 p, 4.4 MB Implementació d'un contact center per empreses basat en software lliure / Navarro Jurado, Santiago ; Mostaccio, Diego Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto consiste en la creación de un CRM de contact center con canal de telefonía y correo electrónico. Se ha llevado a cabo utilizando software libre. Se integra con centralita telefónica para permitir la realización de llamadas por Voip.
El projecte consisteix en la creació d'un CRM de contact center amb canals de telefonia i correu electrònic. S'ha portat a terme utilitzant sofware lliure. S'integra amb centraleta telefònica per tal de permetre la realització de trucades per Voip.
The project implements a CRM contact center using telephony and email channels. Has been developed using free software. Integrates the CRM with a telephony exchange in order to allow Voip calls.

2012  
6.
82 p, 2.0 MB Gestor comercial / Royo Melero, Xavier ; Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto se basa en una aplicación de escritorio que permita a un vendedor tomar nota de los pedidos que resulten de sus visitas comerciales y su posterior envío. Para ello se han desarrollado una serie de herramientas y opciones que hagan esta tarea mucho más rápida y fiable. [...]
Aquest projecte es basa en una aplicació d'escriptori que permeti a un venedor prendre nota de les comandes que resultin de les seves visites comercials i el seu posterior enviament. Amb aquest fi s'han desenvolupat una sèrie d'eines i opcions que facin aquesta tasca molt més ràpida i fiable. [...]

2013  
7.
137 p, 5.4 MB CRM-Web Gestión comercial / Torres Casas, Jordi ; Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Creación de un gestor de incidencias donde el área técnica pueda gestionar los posibles problemas que los productos / servicios hardware o software implantados en el cliente pudieran ocasionar, así como un gestor de oportunidades y ofertas donde la parte comercial pueda ofrecer los productos / servicios hardware o software mencionados a los clientes que lo necesiten. [...]
Creació d'un gestor d'incidències on l'àrea tècnica pugui gestionar els possibles problemes que els productes / serveis hardware o software implantats en el client puguin ocasionar, així com un gestor d'oportunitats i ofertes on la part comercial pugui oferir els productes / serveis hardware o software mencionats als clients que els necessitin. [...]

2011
Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]  
8.
44 p, 516.3 KB The Commons and anti-commons problems in the tourism economy / Álvarez-Albelo, Carmen D. (Universidad de La Laguna) ; Hernández Martín, Raúl (Universidad de La Laguna) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Countries specialised in tourism tend to face two problems with contradictory effects: the commons and the anti-commons, which lead to tourism over- and under-production, respectively. This paper develops a two-period model to analyse the joint effects of both problems on a small and remote tourism economy. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2009 (XREAP ; 2009-16)  
9.
49 p, 388.1 KB Utilidad de una medida de la eficiencia en la generación de ventas para la predicción del resultado / Abad Navarro, María Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
En este trabajo evaluamos la utilidad de una medida de la eficiencia en la generación de ventas, para la predicción del resultado de explotación futuro, bajo la hipótesis de que si la medida de la eficiencia es capaz de capturar el componente permanente de los resultados, debería ser útil para la predicción de los resultados futuros, en adición a los resultados actuales. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 2003 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 03/7)  
10.
114 p, 347.1 KB Las Promociones publicitarias en la prensa : evolución y análisis sistémico de las promociones realizadas entre los años 1990-1998 en la prensa de información general de Catalunya / Santana López, Eva ; Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El objeto de la tesis es analizar y sistematizar un fenómeno de comunicación empresarial que en el caso de España, y más concretamente Catalunya, adquiere unas características especiales en cuanto a profusión, liberalidad y originalidad: las promociones en la prensa. [...]
The objective of this thesis is to analyse and systematize a business communication phenomenon which in Spain's case and more precisely in Catalonia, acquires several special characteristics, concerning profusion, liberality and originality: the Press sales promotion's . [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003
4 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.