1.
|
43 p, 27.7 MB |
L'impacte de la visibilitat en el creixement exponencial del futbol femení
/
Gallud Font, Janire ;
Badia Perea, Jordi, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es desenvolupa al voltant de com la visibilitat als mitjans de comunicació del futbol femení, esport suposadament minoritari davant el seu homònim masculí, ha impulsat el seu creixement de manera exponencial, fins al punt de batre tots els rècords d'assistència i seguiment en partits disputats en els darrers anys. [...] Este trabajo se desarrolla alrededor de como la visibilidad en los medios de comunicación del fútbol femenino, deporte supuestamente minoritario ante su homónimo masculino, ha impulsado su crecimiento de manera exponencial, hasta el punto de batir todos los récords de asistencia y seguimiento en partidos disputados en los últimos años. [...] This work revolves around how the visibility in the media of women's football, a sport that is supposed to be a minority against its male counterpart, has boosted its growth exponentially, to the point of breaking all attendance and follow-up records in games played in recent years. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
2.
|
3.3 MB |
Gestión de la visibilidad del investigador de publicidad y relaciones públicas y su producción científica en la web
/
De Santis, Andrea ;
Morales Morante, Fernando, dir.
El coneixement és un actiu molt important d'una societat i, com a tal, ha de ser valorat pels seus membres. Per tant, universitats, investigadors i grups de recerca tenen la responsabilitat i obligació de donar a conèixer el seu treball per a complir amb la seva missió social. [...] El conocimiento es un activo muy importante de una sociedad y, como tal, debe ser valorado por sus miembros. Por lo tanto, universidades, investigadores y grupos de investigación tienen la responsabilidad y obligación de dar a conocer su trabajo para cumplir con su misión social. [...] Knowledge is a very important asset of a society and, as such, it should be valued by its members. Thus, universities, researchers and research groups have the responsibility and obligation to make their work known in order to fulfill their social mission. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
3.
|
144 p, 41.1 MB |
Hera : una revista digital para visibilizar el deporte practicado por mujeres
/
Molina Garcia, Sandra ;
Moreno Robles, Eva ;
Sánchez Ríos, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a crear una revista sobre esports practicats per dones, amb l'objectiu de donar-los visibilitat en l'àmbit esportiu. És una publicació digital, amb periodicitat mensual i destinada, sense distinció, tant a dones com a homes d'entre 15 i 29 anys. [...] Nuestro proyecto consiste en crear una revista sobre deportes practicados por mujeres, con el objetivo de darles visibilidad en el ámbito deportivo. Es una publicación digital, con periodicidad mensual y destinada, sin distinción, tanto a mujeres como hombres de entre 15 y 29 años. [...] Our project consists of creating a magazine about women sports, with the aim of giving them visibility in the sports field. It is a digital publication, published monthly anD addressed, without distinction, to both women and men between 15 and 29 years old. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
15 p, 23.9 MB |
Mercapp : estudio y desarrollo de un prototipo que centraliza y aporta visibilidad a los mercados de la ciudad
/
Luis Garcia, Daniel ;
Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El proyecto Mercapp nace a partir de una descentralización y falta de información relacionada con los mercados y sus comercios, además de la pérdida de visibilidad que están sufriendo durante los últimos años. [...] The Mercapp project was born out of a decentralisation and lack of information related to markets and their businesses, as well as the loss of visibility they have suffered in recent years. The main objective is based on developing a prototype of a multi-platform mobile application capable of centralising relevant information of interest to users and, in this way, helping to increase the visibility of local and proximity commerce. [...] El projecte Mercapp neix a partir d'una descentralització i falta d'informació relacionada amb els mercats i els seus comerços, a més de la pèrdua de visibilitat que estan sofrint durant els últims anys. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
5.
|
31 p, 957.5 KB |
Marching for visibility, recognition and identity : Sikh processions in the Metropolitan Area of Barcelona
/
Garha, Nachatter Singh (Centre d'Estudis Demogràfics)
Des del 2005, amb processons religioses a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), la comunitat sikh intenta preservar la seva identitat normativa, guanyar visibilitat i demanen el seu reconeixement a la societat d'acollida. [...] Desde 2005, con procesiones religiosas en el Área Metropolitana de Barcelona (AMB), la comunidad sij intenta preservar su identidad normativa, ganar visibilidad y piden su reconocimiento en la sociedad de acogida. [...] Since 2005, with religious processions in the metropolitan area of Barcelona (AMB), the Sikh community tries to preserve its normative identity, gain visibility and demand recognition in the host society. [...]
Bellaterra : Centre d'Estudis Demogràfics, 2021 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 467)
|
|
6.
|
79 p, 1.8 MB |
Visibilitat i impacte internacional dels investigadors espanyols en els estudis de l'Àsia Oriental
/
Bossa Pérez, Gemma ;
Rovira-Esteva, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Els Estudis de l'Àsia Oriental com a àrea de coneixement autònoma és recent al nostre país i, com que fins fa poc no tenia una institució que els aglutinés, els acadèmics es troben dispersos per tot el territori i provenen de disciplines diverses, raó per la qual amb prou feines es coneixen malgrat que conformen un grup d'investigadors relativament petit. [...] Los Estudios de Asia Oriental como área de conocimiento autónoma es reciente en nuestro país y, como que hasta hace poco no tenía una institución que los aglutinara, los académicos se encuentran dispersos por todo el territorio y provienen de disciplinas diversas, razón por la que apenas se conocen a pesar de que conforman un grupo de investigadores relativamente pequeño. [...] East Asian Studies is a recent area of autonomous knowledge in Spain and, since there has not been until recently an institution of reference for all of them, they are dispersed throughout the territory. [...]
2018 Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]
|
|
7.
|
12 p, 2.0 MB |
Disseny d'una interfície d'usuari basada en psicologia cognitiva (2)
/
Fernández González, Raquel ;
Rubio Barrera, Ruben, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte es basa en la critica, redisseny i implementació del web de Becas, Ayudas y subvenciones del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport del Gobern d'Espanya, per tal de millora totes aquelles mancances i problemes que té, i que per tant, dificulten el seu ús als usuaris que hi interactuen, tant als que tenen coneixements del web com els que no. [...] This project is based in Scholarship redesign, implementation and review, grants and subsidies from Ministery of Education, Culture and Sports from Spain Governement. The focus is improve all necessities and solve the problems we can find on them. [...] El proyecto se basa en la crítica, rediseño e implementación de la web de Becas, Ayudas y subvenciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte del Gobierno de España, con el propósito de mejorar todas aquellas carencias y problemas que tiene. [...]
2018-02-13 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
13 p, 3.4 MB |
NearHobby : oci al teu voltant
/
Mesa Cabrera, Carlos ;
Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu apropar entitats d'oci i clubs esportius a usuaris potencials mitjançant la creació de dues aplicacions: una aplicació mòbil i una aplicació web. Amb aquestes aplicacions es vol facilitar la interacció entre usuari i entitat. [...] This project aims at bringing leisure entities and sports clubs closer to potential users through the creation of two apps: a mobile app and a web app. What we want with these apps is to make easier the interaction between users and entities. [...] Este trabajo tiene como objetivo acercar entidades de ocio y clubes deportivos a usuarios potenciales mediante la creación de dos aplicaciones: una aplicación móvil y una aplicación web. Con estas aplicaciones se quiere facilitar la interacción entre usuario y entidad. [...]
2017-06-28 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
73 p, 45.2 MB |
Proposta de comunicació digital per al restaurant Ethnic Food
/
González Cano, Amanda ;
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en el disseny d'un pla estratègic i tàctic de comunicació digital per a l'empresa de restauració de menjar ràpid francesa Ethnic Food , que pretén portar a la xarxa el boca - orella que tant li ha aportat a la marca des de la seva fundació amb el fi de donar-li visibilitat a les diferents Xarxes Socials. Este proyecto consiste en el diseño de un plan estratégico y táctico de comunicación digital para la empresa de restauración de comida rápida francesa Ethnic Food, que pretende llevar a la red el boca-oreja que tanto le ha aportado a la marca desde su fundación con el fin de darle visibilidad en las diferentes Redes Sociales. This project is about designing a strategic and tactic digital plan for a fast-food restoration French company Ethnic Food. Which pretends to take its word-of-mouth strategy, wich has brought a lot to the brand since its foundation, to the Internet. [...]
2015 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
|