Resultats globals: 139 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 132 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
8 p, 669.4 KB Fear of Missing Out, online social networking and mobile phone addiction : a latent profile approach / Fuster, Héctor (Universitat Ramon Llull) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oberst, Úrsula E. (Universitat Ramon Llull)
Background and aims: Fear of missing out (FoMO) is described as a pervasive unpleasant sensation that others might be having rewarding experiences of which one is not part, as well as the desire to stay continually connected with what others are doing. [...]
La por de perdre's alguna cosa (fear of missing out, FoMO) es descriu com una sensació aguda i desagradable que altres podrien estar tenint experiències gratificants dels quals un no és part, així com el desig de mantenir-se en contacte contínuament amb el que altres estan fent. [...]

2017
Aloma, Vol. 35, núm. 1 (2017) , p. 23-30  
2.
9 p, 131.0 KB Recent Advancements, Developments and Applications of Personal Network Analysis / Hâncean, Marian-Gabriel (University of Bucharest. Department of Sociology) ; Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Lubbers, Miranda J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
We are pleased to introduce recent advancements in personal network analysis and applications in this special issue of the International Review of Social Research - IRSR. The idea of this special issue yielded in the summer of 2015, during the 8th edition of the Summer Course on personal networks given by the Universitat Autònoma deBarcelona(specifically, the egolab-GRAFO research team at the Department of Social and Cultural Anthropology, UAB). [...]
2016 - 10.1515/irsr-2016-0017
International Review of Social Research, Vol. 6, Num. 4 (2016) , p. 137-145  
3.
3 p, 488.1 KB Las redes sociales como forja del rol profesional del docente / Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El mundo de la educación parece haber entendido que el conocimiento se construye socialmente en red. Nuevos enfoques participativos en los que prima la horizontalidad se abren paso tímidamente en las prácticas de formación del profesorado e innovación educativa. [...]
2016
Cuadernos de pedagogía, Vol. 469 (2016) , p. 31-34  
4.
1 p, 43.9 KB De què són culpables les xarxes socials? / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1188 (10 març 2014) , p. 20  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
2.
82 p, 8.9 MB 1st Workshop on privacy and protection in web-based social networks / Delgado Mercè, Jaime, ed. ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Rodríguez-Doncel, Víctor, ed. ; Ballester, Ana ; Boulet, Romain ; Bourcier, Danièle ; Carreras, Anna ; Casellas, Núria (Casellas Caralt) ; De Coi, Juri L. ; De Haro, Carles ; Jordán, Francisco ; Kärger, Philipp ; Mazzega, Pierre ; Noriega, Pablo ; Olmedilla, Daniel ; Poblet, Marta ; Pujol, Helena ; Rodríguez, Eva ; Roig Batalla, Antoni ; Teodoro, Emma ; Vallbé, Joan-Josep ; Zerr, Sergej ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia UAB
Barcelona : Huygens : 2010 (IDT series ; 6)

Juri L. De Coi, Philipp Kärger, Daniel Olmedilla, Sergej Zerr, Semantic Web Policies for Security, Trust Management and Privacy in Social Networks ; Antoni Roig, Privacy-Enhancing Technologies (PET) and Web-Based Social Networks (WSBN) ; Emma Teodoro, The Spanish Audiovisual Sector facing digital technologies ; Ana Ballester, Carles de Haro, Francisco Jordán, Helena Pujol, A semantic approach to security in social networks ; Anna Carreras, Jaime Delgado, Eva Rodríguez, The impact of contextual information on user privacy in social networks ; Eva Rodríguez, Víctor Rodríguez, Anna Carreras, Jaime Delgado, A Digital Rights Management approach to privacy in online social networks ; Pierre Mazzega, Danièle Bourcier, Romain Boulet, Code Communities in the French Legal System  


Documents de recerca 132 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
100 p, 5.0 MB El fenómeno youtuber : los líderes de opinión / Llavero García, Andrea ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de reportatge audiovisual centrat en la transformació de la funció del youtuber en la societat i les noves oportunitats que brinda i podria arribar a proporcionar YouTube com a mitjà de comunicació. [...]
Proyecto de reportaje audiovisual centrado en la transformación de la función del youtuber en la sociedad y las nuevas oportunidades que brinda y podría llegar a proporcionar YouTube como medio de comunicación. [...]
Audiovisual report project focused on transforming the role of being a YouTuber in nowadays' society, the new opportunities that this offers, and that this platform could eventually provide as a way of communication. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
160 p, 11.4 MB Pla de Xarxes Socials de l'Ajuntament de Lleida / Bastons Vilaltella, Anna ; Danés Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de Pla de Xarxes Socials per a l'Ajuntament de Lleida, ja que no disposa d'una planificació per als mitjans socials, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives i contribuir a una millor estratègia de comunicació en línia de l'Ajuntament. [...]
Propuesta de Plan de Redes Sociales para el Ayuntamiento de Lleida, puesto que no dispone de una planificación para los medios sociales, a pesar de ser un usuario activo en varias redes. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas y contribuir en una mejor estrategia de comunicación en línea del Ayuntamiento. [...]
Proposal of Social Media Plan for the City council of Lleida, since it does not have any planning for the social networks, in spite of being an active user. For this reason, it studies his case and propose strategic actions to resolve his communicative necessities and contribute at a better strategy of online communication of the City council. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
94 p, 2.1 MB Análisis de la cobertura informativa de los atentados de Las Ramblas y Cambrils realizada por tres televisiones públicas (TVE, TV3 y Betevé) y desde Twitter / Sancho Ligorred, Ana Belén ; Rodriguez Bonfill, Pepe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els atemptats terroristes esdevinguts a Les Rambles de Barcelona i Cambrils l'agost de 2017 van acaparar portades i molts minuts de televisió. Les xarxes socials, com Twitter, van jugar un paper important a l'hora d'estar iformat. [...]
Los tentados terroristas acontecidos en Las Ramblas de Barcelona y Cambrils en agosto de 2017 acapararon portadas y muchos minutos de televisión. Las redes sociales, como Twitter, jugaron un papel importantea la hora de estar informado. [...]
The terrorist attacks on Las Ramblas in Barcelona and Cambrils in August 2017 made headlines and took many minutes of televison time. Social networks, such as Twitterm played an important role in keeping us informed. [...]

2020
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
4.
27 p, 1.2 MB Evolución de la última década del modelo de negocio de la prensa ecuatoriana / Coppiano García, María Soledad ; Salla García, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La tecnologia de la mà de la innovació ha influenciat de manera profunda l'estil de vida de la societat moderna. En aquests dies es parla d'una quarta revolució que ja és aquí i que porta amb si canvis en els processos productius, buscant l'eficiència i l'eficàcia dels recursos. [...]
La tecnología de la mano de la innovación ha influenciado de manera profunda el estilo de vida de la sociedad moderna. En estos días se habla de una cuarta revolución que ya está aquí y que trae consigo cambios en los procesos productivos, buscando la eficiencia y la eficacia de los recursos. [...]
Technology together with innovation has profoundly influenced the lifestyle of modern society. These days there is talk of a fourth industrial revolution that is already here. Changes are perceivable in production processes and seek efficiency and effectiveness of resources. [...]

2020
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
5.
254 p, 6.3 MB Análisis multimodal de las publicaciones de los perfiles de Instagram de La Vanguardia, El País, El Mundo y Ara durante las protestas en Barcelona contra la sentencia del "Procés". (Tribunal Supremo. Causa Especial núm. 3/20907/2017 / Aguiló Vidal, Bru ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'objectiu de discernir quin model de periodisme es va imposar en el relat dels enfrontaments entre manifestants i cossos policials a Barcelona en el context de les protestes "post - sentència", es realitza un anàlisis multimodal de les publicacions dels perfils d'Instagram de quatre mitjans de comunicació de masses. [...]
Con el objetivo de discernir qué modelo de periodismo se impuso en el relato de los enfrentamientos entre manifestantes y cuerpos policiales en Barcelona en el contexto de las protestas "post-sentencia", se realiza un análisis multimodal de las publicaciones de los perfiles de Instagram de cuatro medios de comunicación de masas. [...]
The aim of this project is to analyse the narrative used during the clashes between protesters and the police in Barcelona during the "post-trial" protests. This has been done through a multimodal analysis of the Instagram posts of four media outlets. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
6.
222 p, 6.5 MB Pla de comunicació digital d'una entitat esportiva : el RCD Espanyol de Barcelona / Pedret i López, Dolça ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte s'analitzarà com una entitat esportiva d'elit com el Reial Club Deportiu Espanyol de Barcelona utilitza les seves principals xarxes socials per, posteriorment, formular un seguit de propostes de millora per tal que el club assoleixi els seus objectius comunicatius.
En este proyecto se analizará como una entidad deportiva de élite como el Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona usa sus redes sociales principales para, posteriormente, formular varias propuestas de mejora para que el club pueda lograr sus objetivos comunicativos.
In this project we'll analize how an elite sports entity as the football club Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona uses their social media and, later, we'll formulate several suggestions for helping the club to achieve their communicative goals.

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
180 p, 3.4 MB La aparición de las políticas de RSC en 105 canales de comunicación online del sector hotelero : al caso Meliá Hotels International / Ruso Such, Ruth ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del present treball és analitzar l'aparició de les polítiques de RSC en els canals de comunicació online del sector hoteler a través de l'estudi de cas de Melià Hotels International. [...]
El objetivo del presente trabajo es analizar la aparición de las políticas de RSC en los canales de comunicación online del sector hotelero a través del estudio de caso de Melià Hotels International. [...]
The aim of the study is to analyse a CSR presence in the online communication channels in the hotel industry through a case study on Melià Hotels lnternational. In particular, it aims to shed light on the CSR discourse used by a hotel chain as well as the actions that they communicate by the social media.

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
110 p, 1.4 MB Las estrategias persuasivas de Vox : análisis retórico de los espots políticos del partido publicados en YouTube / Sánchez Rosado, Marta ; Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El discurs nacionalista de Vox ha fet que el partit aconsegueixi cada cop més adeptes des de les eleccions al parlament andalús l'any 2018. Plataformes com YouTube li atorguen eines per a compartir les seves idees amb un auditori il·limitat. [...]
El discurso nacionalista de Vox ha logrado que el partido consiga cada vez más adeptos desde las elecciones al parlamento andaluz en 2018. Plataformas como YouTube le otorgan herramientas para compartir su ideas con un auditorio ilimitado. [...]
Vox's nacionalits speech has made the party's number of addepts increase since the elections to the andalusian parliament in 2018. Platforms like YouTube give them tools to share their ideas with an unlimited auditorium. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
9.
107 p, 2.0 MB La planificación estratégica digital de las marcas en la industria del café : estudio de caso Nespresso / Serrat Valentin, Arnau ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica vol demostrar la importància d'una bona planificació estratègica digital per atraure a les noves generacions al consum de café. Per aconseguir-ho, s'ha fet una recerca de fonts secundàries, una enquesta, dos focus group i dues entrevistes amb l'objectiu de millorar l'estratègia digital de Nespresso, la marca icònica de la industria cafetera.
Esta investigación acadèmica quiere demostrar la importancia de una buena planificación estratégica digital para atraer a las nuevas generaciones para el consumo de café. Para ello, se ha realizado una investigación de fuentes secundarias, una encuesta, dos focus group y dos entrevistas con el objetivo de mejorar la estrategia digital de Nespresso, la marca icónica de la industria cafetera.
This academic research wants to demostrate the importance of good digital strategic planning to attract the new generations for coffee consumption. To do this, I have done secondary sources research, a survey, two focus group and two interviews with the aim of improving the digital strategy of Nespresso, the iconic brand of the coffee industry.

2020
Grau en Periodisme [971]  
10.
117 p, 1.8 MB Pla de Comunicació per a visibilitzar l'activitat de Frit Ravich / Tresserras Reyner, Carla ; Vancells Morató, Mariona ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza i planteja la necessitat comunicativa actual de Frit Ravich. A partir d'un ampli estudi de la situació actual, es pretén solucionar una de les mancances comunicatives més importants de la companyia. [...]
Este trabajo analiza y plantea la necesidad comunicativa actual de Frit Ravich. A partir de un amplio estudio de la situación actual, se pretende solucionar una de las carencias comunicativas más importantes de la compañía. [...]
This work analyses and considers the ongoing communicative necessity of Frit Ravich. From a wide study of the current situation, the project pretends to solve one of the company's most important communicative lacks. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 132 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1024x768, 256.6 KB Exposició "Les Xarxes socials a la Biblioteca de Ciències Socials" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició sobre la presència de la Biblioteca de Ciències Socials a les xarxes socials: blocs, netvibes, delicious, twitter i facebook. L'exposició va tenir lloc l'octubre de 2013.
2013
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.