Resultats globals: 169 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 162 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
8 p, 669.4 KB Fear of Missing Out, online social networking and mobile phone addiction : a latent profile approach / Fuster, Héctor (Universitat Ramon Llull) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oberst, Úrsula E. (Universitat Ramon Llull)
Background and aims: Fear of missing out (FoMO) is described as a pervasive unpleasant sensation that others might be having rewarding experiences of which one is not part, as well as the desire to stay continually connected with what others are doing. [...]
La por de perdre's alguna cosa (fear of missing out, FoMO) es descriu com una sensació aguda i desagradable que altres podrien estar tenint experiències gratificants dels quals un no és part, així com el desig de mantenir-se en contacte contínuament amb el que altres estan fent. [...]

2017
Aloma, Vol. 35, núm. 1 (2017) , p. 23-30  
2.
9 p, 131.0 KB Recent Advancements, Developments and Applications of Personal Network Analysis / Hâncean, Marian-Gabriel (University of Bucharest. Department of Sociology) ; Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Lubbers, Miranda J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
We are pleased to introduce recent advancements in personal network analysis and applications in this special issue of the International Review of Social Research - IRSR. The idea of this special issue yielded in the summer of 2015, during the 8th edition of the Summer Course on personal networks given by the Universitat Autònoma deBarcelona(specifically, the egolab-GRAFO research team at the Department of Social and Cultural Anthropology, UAB). [...]
2016 - 10.1515/irsr-2016-0017
International Review of Social Research, Vol. 6, Num. 4 (2016) , p. 137-145  
3.
3 p, 488.1 KB Las redes sociales como forja del rol profesional del docente / Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El mundo de la educación parece haber entendido que el conocimiento se construye socialmente en red. Nuevos enfoques participativos en los que prima la horizontalidad se abren paso tímidamente en las prácticas de formación del profesorado e innovación educativa. [...]
2016
Cuadernos de pedagogía, Vol. 469 (2016) , p. 31-34  
4.
1 p, 43.9 KB De què són culpables les xarxes socials? / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1188 (10 març 2014) , p. 20  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
2.
82 p, 8.9 MB 1st Workshop on privacy and protection in web-based social networks / Delgado Mercè, Jaime, ed. ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Rodríguez-Doncel, Víctor, ed. ; Ballester, Ana ; Boulet, Romain ; Bourcier, Danièle ; Carreras, Anna ; Casellas, Núria (Casellas Caralt) ; De Coi, Juri L. ; De Haro, Carles ; Jordán, Francisco ; Kärger, Philipp ; Mazzega, Pierre ; Noriega, Pablo ; Olmedilla, Daniel ; Poblet, Marta ; Pujol, Helena ; Rodríguez, Eva ; Roig Batalla, Antoni ; Teodoro, Emma ; Vallbé, Joan-Josep ; Zerr, Sergej ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia UAB
Barcelona : Huygens : 2010 (IDT series ; 6)

Juri L. De Coi, Philipp Kärger, Daniel Olmedilla, Sergej Zerr, Semantic Web Policies for Security, Trust Management and Privacy in Social Networks ; Antoni Roig, Privacy-Enhancing Technologies (PET) and Web-Based Social Networks (WSBN) ; Emma Teodoro, The Spanish Audiovisual Sector facing digital technologies ; Ana Ballester, Carles de Haro, Francisco Jordán, Helena Pujol, A semantic approach to security in social networks ; Anna Carreras, Jaime Delgado, Eva Rodríguez, The impact of contextual information on user privacy in social networks ; Eva Rodríguez, Víctor Rodríguez, Anna Carreras, Jaime Delgado, A Digital Rights Management approach to privacy in online social networks ; Pierre Mazzega, Danièle Bourcier, Romain Boulet, Code Communities in the French Legal System  


Documents de recerca 162 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
96 p, 3.9 MB La comunicació corporativa a les ONG: El cas de Proactiva Open Arms / Cugota Guillén, Mar ; Badia Perea, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una bona gestió de la comunicació és clau perquè una empresa pugui competir al mercat, però també ho és per a les ONG. Tot i ser organitzacions sense ànim de lucre tenen objectius molt clars quant a difusió del seu missatge i la recaptació de fons per poder seguir funcionant. [...]
Una buena gestión de la comunicación es clave para que una empresa pueda competir en el mercado, pero también lo es para las ONG. A pesar de ser organizaciones sin ánimo de lucro tienen objetivos muy claros cuanto a difusión de su mensaje y recaudación de fondos para seguir en funcionamiento. [...]
Good communication management is key for a company to compete in the market, but it also is for NGOs. Despite being non-profit organizations, they have very clear objectives in terms of spreading their message and raising funds to continue operating. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
111 p, 1.6 MB YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya / Boada Torre-Marín, Judit ; Palencia Villa, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...]
"YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...]
"YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
76 p, 3.7 MB La polarización afectiva en Cataluña: estudio de caso de la campaña electoral de las elecciones autonómicas de 2021 / Carrillo García, Marc ; Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Aquest treball busca identificar quins actors (polítics, mediàtics i ciutadans) difonen missatges amb major contingut polaritzador a Twitter en un context de campanya electoral, concretament el de les eleccions autonòmiques de 2021 a Catalunya. [...]
El presente trabajo busca identificar qué actores (políticos, mediáticos y ciudadanos) difunden mensajes con mayor contenido polarizador en Twitter en un contexto de campaña electoral, en concreto el de las elecciones autonómicas de 2021 en Cataluña. [...]
The present work tries to identify which actors (politicians, media and citizenships) have the capacity to spread content with the higher polarization during an electoral campaing in Twitter, specifically in the 2021 regional election in Catalonia. [...]

2021
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
4.
107 p, 1.4 MB Relatos emergentes en el territorio mediático del fútbol sobre el fútbol femenino chileno en redes sociales / Cuevas Bascuñán, Ricardo Patricio ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
La present recerca aborda el relat mediàtic emergent sobre el futbol femení xilè en xarxes socials amb l'objectiu d'identificar el paradigma a partir del qual se sosté i si representa un canvi respecte al relat patriarcal hegemònic del futbol professional. [...]
La presente investigación aborda el relato mediático emergente sobre el fútbol femenino chileno en redes sociales con el objetivo de identificar el paradigma a partir del cual se sostiene y si representa un cambio respecto al relato patriarcal hegemónico del fútbol profesional. [...]
This research addresses the emerging media narrative on Chilean women's soccer in social networks with the aim of identifying the paradigm from which it is sustained and whether it represents a change with respect to the hegemonic patriarchal narrative of professional soccer. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
5.
160 p, 22.9 MB Plan de comunicación corporativa y su promoción en las redes sociales del Ateneu de Rubí / Tudó Gallart, Paula ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es una proposta de projecte de comunicació corporativa per a l'equipament municipal cultural anomenat Ateneu, situat a la ciutat de Rubí (Vallès Occidental). El projecte vol donar solució a dos dels seus principals problemes. [...]
Este trabajo es una propuesta de proyecto de comunicación corporativa para el equipamiento municipal cultural llamado Ateneu, situado en la ciudad de Rubí (Vallés Occidental). El proyecto quiere dar solución a dos de sus principales problemas. [...]
This work is a proposal of a corporate communication plan of the municipal cultural equipment called Ateneu, located in the city of Rubí (Valles Occidental). This project aims to give a solution to two of its main problems. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
6.
62 p, 1.4 MB Comunicación de la RSC durante la crisis sanitaria de la Covid-19 en Twitter : el caso de las empresas más responsables del sector energético / Triano Morales, Raquel ; Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és conèixer com han comunicat la seva RSC les empreses més responsables del sector energètic durant la crisi sanitària de la Covid-19 a Twitter. Mitjançant una anàlisi de contingut, es van analitzar un total de 3146 missatges publicats durant el primer any de pandèmia. [...]
El objetivo de la presente investigación es conocer cómo han comunicado su RSC las empresas más responsables del sector energético durante la crisis sanitaria de la Covid-19 en Twitter. Mediante un análisis de contenido, se analizaron un total de 3146 mensajes publicados durante el primer año de pandemia. [...]
The objective of this research is to know how the most responsible companies in the energy sector have communicated their CSR during the Covid-19 health crisis on Twitter. Through a content analysis, a total of 3,146 messages published during the first year of the pandemic were analyzed. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
7.
308 p, 4.2 MB La propaganda, la desinformación y el populismo en las elecciones catalanas de 2021. Estudio de caso : la campaña de Vox en Twitter / Salvador Porcel, Marina ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Vox és un partit d'ultradreta espanyol acusat de tenir un discurs populista, de difondre desinformació i de fomentar el discurs d'odi a través de les seves xarxes socials. La present investigació pretén confirmar o refutar aquestes acusacions a partir de l'estudi de la campanya electoral de Vox a Twitter mitjançant una anàlisi quantitativa i qualitativa dels tuits publicats entre el 24 de gener i el 12 de febrer de 2021.
Vox es un partido de ultraderecha español acusado de tener un discurso populista, de difundir desinformación y de fomentar el discurso de odio a través de sus redes sociales. La presente investigación pretende confirmar o refutar estas acusaciones a partir del estudio de la campaña electoral de Vox en Twitter mediante un análisis cuantitativo y cualitativo de los tuits publicados entre el 24 de enero y el 12 de febrero de 2021.
Vox is a Spanish ultra-right party accused of having a populist discourse, spreading disinformation and encouraging hate speech through social media. The present research aims to confirm or refute these accusations based on the study of Vox's electoral campaign on Twitter through a quantitative and qualitative analysis of tweets published between January 24 and February 12, 2021.

2021
Grau en Periodisme [971]  
8.
85 p, 1.5 MB La gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis. Estudio del caso : la crisis de Domino's Pizza / Ruano Pacha, Sara ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de fi de grau té com a objectiu conèixer els principals models teòrics que aborden la gestió de la comunicació corporativa en contextos de crisis analitzant un cas real: la crisi que va a sofrir la companyia Domino's Pizza en 2009. [...]
El presente trabajo de final de grado tiene como objetivo conocer los principales modelos teóricos que abordan la gestión de la comunicación corporativa en contextos de crisis analizando un caso real: la crisis que sufrió la compañía Domino's Pizza en 2009. [...]
This end-of-degree work aims to know the main theoretical models that address the management of corporate communication in crisis contexts looking at a real case: the crisis suffered by Domino's Pizza company in 2009. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
9.
82 p, 2.7 MB Los medios digitales especializados deportivos en España : Funcionamiento, redes sociales y recursos multimedia / Rosell Paraira, Ignasi ; Martínez García, Luisa de Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la actualidad, Internet es el gran espacio y oportunidad para muchos medios con pocos recursos, que luchan por hacerse un hueco entre los grandes medios de comunicación. El presente Trabajo de Fin de Grado pretende hacer una radiografía de los medios digitales especializados deportivos en España, centrándonos específicamente en su funcionamiento y organización, el uso de las redes, los recursos multimedia y la importancia de las nuevas plataformas de contenido.
2021
Grau en Periodisme [971]  
10.
52 p, 1.1 MB Análisis de la información de medios partidistas : Estudio de caso de Vox, Ok Diario y Mediterráneo Digital / Rivera Gómez, Miguel ; Martínez García, Luisa de Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assentament de la ultradreta a Espanya queda reflectit en els bons resultats de Vox en els comicis generals de 2019. Les xarxes socials han estat el canal de comunicació predilecte del partit per a que cali el seu missatge. [...]
El asentamiento de la ultraderecha en España queda reflejado en los buenos resultados de Vox en los comicios generales de 2019. Las redes sociales han sido el canal de comunicación predilecto del partido para que cale su mensaje. [...]
The establishment of the far-right in Spain is reflected in the good results of Vox in the general elections of 2019. Social networks have been the party's favourite communication channel to spread its message. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 162 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1024x768, 256.6 KB Exposició "Les Xarxes socials a la Biblioteca de Ciències Socials" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició sobre la presència de la Biblioteca de Ciències Socials a les xarxes socials: blocs, netvibes, delicious, twitter i facebook. L'exposició va tenir lloc l'octubre de 2013.
2013
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.