Resultats globals: 60 registres trobats en 0.06 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 54 registres trobats
Articles, 3 registres trobats
Documents gràfics, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
2.
82 p, 8.9 MB 1st Workshop on privacy and protection in web-based social networks / Delgado Mercè, Jaime, ed. ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia
Barcelona : Huygens : 2010 (IDT series ; 6)

Juri L. De Coi, Philipp Kärger, Daniel Olmedilla, Sergej Zerr, Semantic Web Policies for Security, Trust Management and Privacy in Social Networks ; Antoni Roig, Privacy-Enhancing Technologies (PET) and Web-Based Social Networks (WSBN) ; Emma Teodoro, The Spanish Audiovisual Sector facing digital technologies ; Ana Ballester, Carles de Haro, Francisco Jordán, Helena Pujol, A semantic approach to security in social networks ; Anna Carreras, Jaime Delgado, Eva Rodríguez, The impact of contextual information on user privacy in social networks ; Eva Rodríguez, Víctor Rodríguez, Anna Carreras, Jaime Delgado, A Digital Rights Management approach to privacy in online social networks ; Pierre Mazzega, Danièle Bourcier, Romain Boulet, Code Communities in the French Legal System  


Documents de recerca 54 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
65 p, 2.4 MB YouTube como medio de comunicación : utilizar sus herramientas para concienciar / Prieto Martín, María Teresa ; Vilageliu Herrerias, Cristina ; Maas Olives, Marcel , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
YouTube és una xarxa social que cada cop s’assembla més a un mitjà de comunicació de masses, vist des de la concepció actual. Arriba a un gran nombre de persones, a qualsevol lloc del món i permet la bidireccionalitat. [...]
YouTube es una red social que cada vez se asemeja más a un medio de comunicación de masas, en la concepción actual. Llega a un gran número de personas, a cualquier lugar del mundo y permite la bidireccionalidad. [...]
YouTube is a social network that resembles more each time to a mass media, seen as the actual perspective. It reaches a big amount of people, around the world and allows bidirectionality. Thanks to its diverse target, youtubers have appeared, which are very influential communicators. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
166 p, 19.3 MB Digitalització i periodisme : l'ús de Twitter per part dels periodistes esportius / Prat Roset, Ferran ; Carrillo Pérez, Nerea , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La digitalització i la proliferació de les noves tecnologies han capgirat les rutines periodístiques tradicionals. Les empreses de comunicació han.
començat a incorporar diferents eines i plataformes per a donar informació. Davant d'això, els professionals del sector han hagut d’adquirir i aprendre coneixements per tal d'utilitzar-les. El present treball analitza com els periodistes esportius utilitzen Twitter, si en treuen el màxim profit i si Twitter s'ha convertit en una eina complementària de la tasca professional informativa dels mitjans de comunicació. [...]
La digitalización y la proliferación de las nuevas tecnologías han cambiado las rutinas periodísticas tradicionales. Las empresas de comunicación han empezado a incorporar diferentes herramientas y plataformas para dar información. [...]
The digitalisation and the proliferation of the new technologies have capsized the traditional journalistic routines. The companies of communication have begun to incorporate different tools and platforms to give information. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
72 p, 1.8 MB Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania. / Milcevicová, Lívia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
99 p, 7.9 MB Meraki comunicación : plan de empresa para la creación de una agencia de comunicación / Rubio Tabeni, María ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla d'empresa per posar en marxa Meraki, una agència de comunicació especialitzada en comunicació digital dirigida a petites empreses dedicades a la venda al detall de roba per a dona, sabateria, complements i bijuteria situades a la costa del Maresme.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de empresa para poner en marcha Meraki, una agencia de comunicación especializada en comunicación digital dirigida a pequeñas empresas dedicadas a la venta al por menor de ropa para mujer, zapatería, complementos y bisutería situadas en la costa del Maresme.
This project is about the creation of a business plan to launch Meraki, a communication agency specialized in digital communication aimed at small businesses engaged in the retail sale of women's clothing, footwear, accessories and costume jewellery located at the coast of Maresme.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
102 p, 8.4 MB Rutinas de producción radiofónica, uso del lenguaje y rol del entretenimiento y la publicidad en el programa Tiempo de Juego de la Cadena COPE / Benito Boada, Alejandro ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta d'arribar al més profund del programa líder d'audiència de les retransmissions esportives a Espanya: el ‘Tiempo de Juego’ de la Cadena COPE. Per això, s'han analitzat les rutines de producció presents i l'ús que es fa del llenguatge radiofònic durant el programa. [...]
Esta investigación trata de llegar a lo más profundo del programa líder de audiencia de las retransmisiones deportivas en España: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. Para ello, se han analizado las rutinas de producción presentes y el uso que se hace del lenguaje radiofónico durante el programa. [...]
The main purpose of this research is based on reaching the deepest side of the audience leader on sport broadcasting in Spain, called ‘Tiempo de Juego’, by COPE channel. To achieve a breakdown inside the show ‘Tiempo de Juego’, current radio-production standards as well as the use of radio broadcast language within the program have been emphasized. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
126 p, 14.1 MB Redes sociales y marcas deportivas : ¿en fuera de género? / López Salas, Sandra ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estereotips de gènere sempre han estat presents a la societat i han suposat un tema de controvèrsies també a la publicitat. Comunicar suposa expressar estils de vida i valors, i és per això que també es transmeten aquests estereotips als anuncis. [...]
Los estereotipos de género siempre han estado presentes en la sociedad y han supuesto un tema de controversias también en la publicidad. Comunicar supone expresar estilos de vida y valores, por ello también se transmiten estos estereotipos en los anuncios. [...]
Gender stereotypes have always been present in our society and they have been a subject of controversy also in advertising. Communicating means expressing lifestyles and values, which is why these stereotypes are also found in advertisements. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
154 p, 13.5 MB FASHION START-UPS : anàlisi del concepte i casos d'èxit de start-ups de moda a Catalunya / Garriga Coll, Sara ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball estudiarem casos d'èxit de Fashion Start-ups de Catalunya. Concretament ens centrarem a investigar com aquestes marques emergents del sector de la moda han aconseguit fer-se un lloc en un mercat tan competitiu, com s'han donat a conèixer i per tant, com han fet ús de la comunicació i del màrqueting.
En el presente trabajo estudiaremos casos de éxito de Fashion Start-ups de Cataluña. Concretamente nos enfocaremos a investigar cómo estas marcas emergentes del sector de la moda han conseguido hacerse un hueco en un mercado tan competitivo, cómo se han dado a conocer y por lo tanto, cómo han utilizado la comunicación y el marketing, es decir, saber a qué medios de comunicación están presentes y cómo los utilizan.
In this analysis we study cases of successful Fashion Start-ups in Catalonia. More exactly we focus on investigating how these emerging brand of the fashion business enter in the competitive fashion business and how make they known. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
97 p, 2.8 MB La comunicació de crisi a les empreses : anàlisi del cas Mercadona / Amat Loshuertos, Óscar ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com objectiu mostrar les estratègies comunicatives que va duu a terme Mercadona arran d'una crisi comunicativa amb el Banc d'Aliments de València. Mercadona va veure afectada la seva imatge a partir de l'emissió d'un reportatge al programa de televisió "Salvados" emès el 9 de desembre de 2012. [...]
Este trabajo tiene como objetivo mostrar las estrategias comunicativas que lleva a cabo Mercadona raíz de una crisis comunicativa con el Banc d'Aliments de Valencia. Mercadona vio afectada su imagen a partir de la emisión de un reportaje en el programa de televisión "Salvados" emitido el 9 de diciembre de 2012. [...]
This project aims to show the communication strategies Mercadona carried out following a crisis communication with the Banc d'Aliments of Valencia. Mercadona’s image was damaged after a report was broadcasted on the television program "Salvados" the on 9th of December in 2012. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
9.
104 p, 3.1 MB Los movimientos sociales : el 15-M en la prensa española / Alzuria Sánchez, Mireia ; Ramón Pinat, Ezequiel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 15 de maig de 2011 es va produir un esclat social als carrers espanyols, fruit del cansament ciutadà per les polítiques econòmiques de retallades, sobretot en l'àmbit social, i per l'absència constant de democràcia real. [...]
El 15 de mayo de 2011 se produjo un estallido social en las calles españolas, fruto del hartazgo ciudadano por las políticas económicas de recortes, sobre todo en el ámbito social, y por la ausencia constante de democracia real. [...]
On May 15, 2011, there was a social outburst in the streets of Spain. There was the result of public harassment by economic policies of cuts, especially in the social sphere, and by the constant absence of real democracy. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
85 p, 24.3 MB La comunicación visual de las marcas a través de la fotografía. La nueva relación entre fotógrafos, marcas y audiencia en la era digital. / Franquès Pla, Anna ; Menal Casas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball es centra a estudiar la comunicació visual de les marques des de la vessant fotogràfica i a investigar la seva aplicació a les xarxes socials. Volem analitzar la fotografia i la definició d'un estil fotogràfic com a elements indispensables per a les empreses en l'era digital, no solament com a contingut sinó també com a eina de branding, així com les noves relacions que s'han creat entre fotògrafs, marques i audiència.
El trabajo se centra en estudiar la comunicación visual de las marcas desde la vertiente fotográfica y en investigar su aplicación en las redes sociales. Queremos analizar la fotografía y la definición de un estilo fotográfico como elementos indispensables para las empresas en la era digital, no solo como contenido sino también como herramienta de branding, así como las nuevas relaciones que se han creado entre fotógrafos, marcas y audiencia.
The present thesis is focused on the study of the brands visual communication through photography and its social media application. We aim to analyze photography and the definition of a photography style as indispensable elements for the companies in the digital era, not only for content but also as a tool of branding definition, as well as the new relations between photographers, brands and audience.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 54 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 131.0 KB Recent Advancements, Developments and Applications of Personal Network Analysis / Hâncean, Marian-Gabriel (University of Bucharest. Department of Sociology) ; Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Lubbers, Miranda J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
We are pleased to introduce recent advancements in personal network analysis and applications in this special issue of the International Review of Social Research – IRSR. The idea of this special issue yielded in the summer of 2015, during the 8th edition of the Summer Course on personal networks given by the Universitat Autònoma deBarcelona(specifically, the egolab-GRAFO research team at the Department of Social and Cultural Anthropology, UAB). [...]
2016 - 10.1515/irsr-2016-0017
International Review of Social Research, Vol. 6, Num. 4 (2016) , p. 137-145  
2.
3 p, 488.1 KB Las redes sociales como forja del rol profesional del docente / Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El mundo de la educación parece haber entendido que el conocimiento se construye socialmente en red. Nuevos enfoques participativos en los que prima la horizontalidad se abren paso tímidamente en las prácticas de formación del profesorado e innovación educativa. [...]
2016
Cuadernos de pedagogía, Vol. 469 (2016) , p. 31-34  
3.
1 p, 43.9 KB De què són culpables les xarxes socials? / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1188 (10 març 2014) , p. 20  

Documents gràfics 1 registres trobats  
1.
1024x768, 256.6 KB Exposició "Les Xarxes socials a la Biblioteca de Ciències Socials" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició sobre la presència de la Biblioteca de Ciències Socials a les xarxes socials: blocs, netvibes, delicious, twitter i facebook. L'exposició va tenir lloc l'octubre de 2013.
2013
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.