Resultats globals: 71 registres trobats en 0.05 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 65 registres trobats
Articles, 3 registres trobats
Documents gràfics, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
2.
82 p, 8.9 MB 1st Workshop on privacy and protection in web-based social networks / Delgado Mercè, Jaime, ed. ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia
Barcelona : Huygens : 2010 (IDT series ; 6)

Juri L. De Coi, Philipp Kärger, Daniel Olmedilla, Sergej Zerr, Semantic Web Policies for Security, Trust Management and Privacy in Social Networks ; Antoni Roig, Privacy-Enhancing Technologies (PET) and Web-Based Social Networks (WSBN) ; Emma Teodoro, The Spanish Audiovisual Sector facing digital technologies ; Ana Ballester, Carles de Haro, Francisco Jordán, Helena Pujol, A semantic approach to security in social networks ; Anna Carreras, Jaime Delgado, Eva Rodríguez, The impact of contextual information on user privacy in social networks ; Eva Rodríguez, Víctor Rodríguez, Anna Carreras, Jaime Delgado, A Digital Rights Management approach to privacy in online social networks ; Pierre Mazzega, Danièle Bourcier, Romain Boulet, Code Communities in the French Legal System  


Documents de recerca 65 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
61 p, 1.4 MB Factores clave para la promoción de campañas de crowdfunding de películas de cine independiente en redes sociales / Holguín Rangel, Natalia ; Blanco, Josep Ma.
El crowdfunding, llamado también micromecenazgo, es un fenómeno que en los últimos años ha revolucionado la forma de financiar proyectos en distintas áreas, (arte, música, editorial, social, tecnología, etc. [...]
2017  
2.
90 p, 7.9 MB La Fórmula de la influencia / Salinas, María Alejandra ; Andreu Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram. Una plataforma. Más de 700 millones de usuarios. Estamos frente a la comunidad social con el crecimiento más rápido de nuestra época, (Instagram, 2017: n. p. ). En este mar de contenido, algunos se destacan sobre la superCicie, los favoritos de la plataforma nos abren una ventana a su mundo y dejamos que “nos entretengan con el mero hecho de vivir” (Mattei, 2011). [...]
Instagram. One platform. Over 700 million active users. We are facing one of the fastest growing social communities of our time (Instagram, 2017: n. p. ). In this sea of content only some will be seen from the surface, our favorites of this platform will show us fragments of their world, and we will let them “entertain us by the very act of living” (Mattei, 2011). [...]

2017
2 documents
3.
93 p, 1.3 MB Los vídeos virales en la agenda mediática : ¿noticia o fascinación? / Tutuman, Ionut ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació inclouen amb freqüència continguts virals dins de la seva agenda per atreure el seu públic. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar deu vídeos virals i, amb l'ajuda de cinc professionals de la comunicació, determinar els criteris que han de complir per ésser inclosos a l'agenda mediàtica i observar si tenen alguna relació amb l'infoentreteniment.
Los medios de comunicación incluyen con frecuencia contenidos virales dentro de su agenda para atraer a su público. El objetivo principal de este trabajo es analizar diez vídeos virales y, con la ayuda de cinco profesionales de la comunicación, determinar los criterios que deben cumplir para ser incluidos en la agenda mediática y observar si tienen alguna relación con el infoentretenimiento.
The mass media often include viral content within their agenda in order to attract their public. The main objective of this work is to analyze ten viral videos and, with the help of five communication professionals, determine the criteria that need to be met to be included in the agenda media and observe if they have any relation with the infoentertainment.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
61 p, 1.6 MB Twitter com a font d’informació durant un atemptat : les conseqüències de la immediatesa / Pujol Pedrol, Eric ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les noves tecnologies han canviat per complet la nostra societat i, per defecte, també han modificat la forma de fer periodisme. A les redaccions s’han fet imprescindibles elements com les xarxes socials. [...]
Las nuevas tecnologías han cambiado por completo nuestra sociedad y, por defecto, también han modificado la forma de hacer periodismo. En las redacciones se han hecho imprescindibles elementos como las redes sociales. [...]
New technologies have completely changed our society and, indeed, they have also modified the way we practice journalism. Social networks have become indispensable in the editorial departments. This tools provide immediacy when informing and spreading news but they also present some difficulties as the verification of the information we receive. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
134 p, 4.2 MB El tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a les Xarxes Socials. Els casos de Tunísia i d'Egipte / Tor Hidalgo, Clara ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el tractament informatiu de les Primaveres Àrabs a Twitter i Youtube durant la primera setmana de protestes a Egipte i Tunísia. Com a segon objectiu, es vol determinar el grau de rellevància que van tenir-hi i posteriorment, es vol constatar si els valors tradicionals relacionats amb l'ètica periodística són presents als missatges abocats en aquestes xarxes. [...]
El objetivo principal de este trabajo es analizar el tratamiento informativo de las Primaveras Árabes en Twitter y YouTube durante la primera semana de protestas en Egipto y Túnez. Como segundo objetivo, el presente trabajo pretende determinar el grado de relevancia que tuvieron las redes durante las sublevaciones y posteriormente, se quiere constatar si los valores tradicionales relacionados con la ética periodística están presentes en los mensajes vertidos en estas redes. [...]
The main aim of this work is to analyse the information treatment of the Arab Springs on Twitter and YouTube during the first week of protests in Egypt and Tunisia. The second objective tries to determine the degree of relevance that Social Media had during the uprisings and verify if the traditional values related to journalistic ethics are present in the messages sent in these networks. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
85 p, 2.8 MB Empresas turísticas en las redes sociales : Instagram y su fuerza para generar engagement dentro de este sector / Suero Redondo, Milán ; Cervera Vallve, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'aparició d'Internet i les xarxes socials, les empreses turístiques han tingut que modificar les seves estratègies comunicatives i readaptar-les a una nova realitat amb la finalitat de complir els seus objectius. [...]
Con la aparición de Internet y las redes sociales, las empresas turísticas han tenido que modificar sus estrategias comunicativas y readaptarlas a una nueva realidad con el fin de cumplir sus objetivos. [...]
With the emergence of the Internet and social networks, tourism companies have had to change their communicative strategies and readapt them to a new reality to fulfill their objectives. Thanks to the visual power of Instagram and the services it offers, the tourism sector has found in this network, in particular, the ideal instrument to generate high levels of engagement and commitment to its audience.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
128 p, 5.3 MB El ecosistema informativo digital en Sudamérica : análisis y comparativa de casos de prensa nativa digital en Argentina, Chile y Perú / De Salsas Vilà, Ariadna ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball descriu l'ecosistema informatiu digital a Sud-amèrica, basant-se en la situació del continent a escala mundial i el creixent ús d'Internet per part de totes les regions. Es presenten les polítiques vigents a l'Argentina, Perú i Xile per millorar l'accés dels ciutadans al món digital i es descriu l'evolució del ciberperiodisme a les tres regions. [...]
Este trabajo describe el ecosistema informativo digital en Sudamérica, basándose en la situación del continente a escala mundial y el creciente uso de Internet por parte de todas las regiones. Se presentan las políticas vigentes en Argentina, Chile y Perú para mejorar el acceso a los ciudadanos en el mundo digital y se describe la evolución del ciberperiodismo en las tres regiones. [...]
This research describes the digital media ecosystem in South America, explaining its situation in a world-scale vision and its increasing use of Internet in all the regions. It presents the current policies in Argentina, Chile and Peru in order to improve the citizens' access to the digital ecosystem and describes the evolution of the digital journalism in these three countries. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
92 p, 3.4 MB La comunicació de moda en l'era digital : el sorgiment i la consolidació del fenomen influencer / Rodríguez Bosch, Oriol ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
D’ençà de l’aparició de la web 2. 0, les relacions entre els diferents actors socials s’han modificat i han aparegut noves formes de negoci. Des de ben aviat, en aquest nou escenari, els 'bloggers', especialment els de moda, van assolir un important protagonisme com a líders d’opinió i l’entrada en crisi del model de publicitat tradicional, acompanyada de l’aparició d’Instagram, va propiciar la seva consolidació. [...]
Desde la aparición de la web 2. 0, las relaciones entre los diferentes actores sociales se han modificado y han aparecido nuevas formas de negocio. Desde muy pronto, en este nuevo escenario, los ‘bloggers’, especialmente los de moda, alcanzaron un importante protagonismo como líderes de opinión y la entrada en crisis del modelo de publicidad tradicional, acompañada de la aparición de Instagram, propició su consolidación. [...]
Since the emergence of web 2. 0, the relationship between the different social actors has changed and new ways of business have arisen. Very soon, in this new context, bloggers reached an important role as opinion leaders and the beginning of the crisis of the traditional advertising model, next to the appearance of Instagram, promoted their consolidation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
108 p, 1.9 MB Caracterización comparativa del uso de Twitter en el ciberactivismo : caso #NiUnaMenos y #NiUna MenosBolivia / Pérez Arce, José Cristian ; Giraldo Luque, Santiago (dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El trabajo hace una caracterización de las temáticas, orientaciones y construcción de la agenda pública en los hashtag de Twitter #NiUnaMenos y #NiUnaMenosBolivia, entre el 14 de noviembre y el 4 de diciembre de 2016. [...]
El treball fa una caracterització de les temàtiques, orientacions i construcció de l'agenda pública en els hashtag de Twitter #NiUnaMenos i #NiUnaMenosBolivia, entre el 14 de novembre i el 4 de desembre del 2016. [...]

2017  
10.
65 p, 2.4 MB YouTube como medio de comunicación : utilizar sus herramientas para concienciar / Prieto Martín, María Teresa ; Vilageliu Herrerias, Cristina ; Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
YouTube és una xarxa social que cada cop s’assembla més a un mitjà de comunicació de masses, vist des de la concepció actual. Arriba a un gran nombre de persones, a qualsevol lloc del món i permet la bidireccionalitat. [...]
YouTube es una red social que cada vez se asemeja más a un medio de comunicación de masas, en la concepción actual. Llega a un gran número de personas, a cualquier lugar del mundo y permite la bidireccionalidad. [...]
YouTube is a social network that resembles more each time to a mass media, seen as the actual perspective. It reaches a big amount of people, around the world and allows bidirectionality. Thanks to its diverse target, youtubers have appeared, which are very influential communicators. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 65 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 131.0 KB Recent Advancements, Developments and Applications of Personal Network Analysis / Hâncean, Marian-Gabriel (University of Bucharest. Department of Sociology) ; Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Lubbers, Miranda J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
We are pleased to introduce recent advancements in personal network analysis and applications in this special issue of the International Review of Social Research – IRSR. The idea of this special issue yielded in the summer of 2015, during the 8th edition of the Summer Course on personal networks given by the Universitat Autònoma deBarcelona(specifically, the egolab-GRAFO research team at the Department of Social and Cultural Anthropology, UAB). [...]
2016 - 10.1515/irsr-2016-0017
International Review of Social Research, Vol. 6, Num. 4 (2016) , p. 137-145  
2.
3 p, 488.1 KB Las redes sociales como forja del rol profesional del docente / Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El mundo de la educación parece haber entendido que el conocimiento se construye socialmente en red. Nuevos enfoques participativos en los que prima la horizontalidad se abren paso tímidamente en las prácticas de formación del profesorado e innovación educativa. [...]
2016
Cuadernos de pedagogía, Vol. 469 (2016) , p. 31-34  
3.
1 p, 43.9 KB De què són culpables les xarxes socials? / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1188 (10 març 2014) , p. 20  

Documents gràfics 1 registres trobats  
1.
1024x768, 256.6 KB Exposició "Les Xarxes socials a la Biblioteca de Ciències Socials" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició sobre la presència de la Biblioteca de Ciències Socials a les xarxes socials: blocs, netvibes, delicious, twitter i facebook. L'exposició va tenir lloc l'octubre de 2013.
2013
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.