Resultats globals: 489 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 185 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 286 registres trobats
Materials didàctics, 5 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 185 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 195.8 KB Periodistas y comunicadores en Twitch : medios más allá de las redes sociales / Olivares-García, Francisco J. (Universidad de Sevilla) ; Méndez Majuelos, Inés (Universidad de Sevilla)
Periodistas y comunicadores descubrieron Twitch a mediados del año 2020, coincidiendo con los meses de cuarentena decretados por la covid-19, durante los que una gran parte de la población buscó en Internet la comunicación con el exterior que el confinamiento impedía. [...]
Periodistes i comunicadors van descobrir Twitch a mitjans de l'any 2020, coincidint amb els mesos de quarantena decretats per la covid-19, durant els quals una gran part de la població va buscar a Internet la comunicació amb l'exterior que el confinament impedia. [...]
Journalists and communicators discovered Twitch in mid-2020, during the months of quarantine imposed by Covid-19, during which a large part of the population used the Internet to seek communication with the outside world that confinement prevented. [...]
Anàlisi is a science journal published by the Journalism and Communication Sciences Department of the Autonomous University of Barcelona (UAB). The journal has been published by the UAB Journalism Department since 1980. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3473
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 66 (2022) , p. 45-61 (Articles)
2 documents
2.
20 p, 300.5 KB Gestión de las redes sociales en las campañas electorales españolas en 2019 / Gonzálvez Vallés, Juan Enrique (Universidad Complutense de Madrid) ; Barrientos Báez, Almudena (Universidad Complutense de Madrid) ; Caldevilla Domínguez, David (Universidad Complutense de Madrid)
El objeto de estudio de este trabajo es el análisis de la estrategia de comunicación que llevan a cabo los partidos políticos españoles durante las distintas convocatorias electorales en el año 2019 en las redes sociales. [...]
L'objecte d'estudi d'aquest treball és l'anàlisi de l'estratègia de comunicació que van fer els partits polítics espanyols durant les diferents convocatòries electorals l'any 2019 a les xarxes socials. [...]
This work analyses the communication strategies on social networks by Spanish political parties during the various elections of 2019. It analyses in detail their activity, their ability to generate a feeling of belonging and the different forms of interaction of these formations, and the most successful formats. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3347
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 67-86 (Articles)  
3.
22 p, 536.6 KB ¿Influyen el número de orígenes y los umbrales de confianza en las creencias en la dinámica de difusión de rumores? Una propuesta teórica desde un modelo basado en agentes / Hahn Utrero, Tania (University of Groningen)
Hoy en día, las acciones de los individuos, los cuales actúan o dejan de actuar movidos por un rumor, pueden tener grandes implicaciones económicas, políticas y sociales. Este artículo propone, en primer lugar, una nueva definición sociológica de rumor partiendo de una investigación bibliográfica y teniendo en cuenta los conceptos de incertidumbre y de la sospecha de la maldad de las élites. [...]
Avui dia, les accions dels individus, els quals actuen o deixen d'actuar moguts per un rumor, poden tenir grans implicacions econòmiques, polítiques i socials. Aquest article proposa, en primer lloc, una nova definició sociològica de rumor partint d'una recerca bibliogràfica i tenint en compte els conceptes d'incertesa i de la sospita de la maldat de les elits. [...]
Today, the actions of individuals who act, or fail to act, on the basis of a rumor can have major economic, political, and social implications. Following a review of the literature, this article proposes, firstly, a new sociological definition of rumor accounting for the concepts of uncertainty and suspicion of elite malevolence. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.2994
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 2 (2022) , p. e2994 (Artículos)
2 documents
4.
16 p, 359.3 KB Per què les xarxes socials revolucionen l'agenda setting dels mitjans / Meso Ayerdi, Koldo (Universidad del País Vasco) ; Rivero Santamarina, Diana (Universidad del País Vasco) ; Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Larrondo Ureta, Ainara (Universidad del País Vasco)
L'aparició recent de les xarxes socials ha influït notòriament en la teoria de l'establiment d'agenda (agenda setting) i ha generat alguns dubtes sobre si són realment els mitjans els que configuren l'agenda social o bé si són els usuaris els que decideixen quins són els temes més importants del moment. [...]
The recent emergence of social networking sites has notably influenced the agenda-setting theory, generating some doubts about whether the media really set the social agenda or if users decide which are the most important issues of the moment. [...]

2016 - 10.2436/revper.v0i17.145846
Periodística, Núm. 17 (2016) , p. 11-26  
5.
4 p, 4.4 MB Les altres xarxes / Carrillo Pérez, Nereida
2016
Capçalera, Núm. 171 (2016) , p. 32-35  
6.
4 p, 3.3 MB Xarxes madures / Carrillo Pérez, Nereida
2014
Capçalera, Núm. 165 (2014) , p. 24-27  
7.
4 p, 3.6 MB Piulades hostils / Carrillo Pérez, Nereida
2014
Capçalera, Núm. 164 (2014) , p. 26-29  
8.
28 p, 3.7 MB El 14F a Instagram : una proposta d'articulació de tècniques de raspat web i anàlisi de xarxes / Morales-i-Gras, Jordi ; Sánchez-i-Vallès, Oriol
En aquest article analitzem la campanya electoral del 14 de febrer de 2021 al Parlament de Catalunya a través de la conversa dels partits a Instagram, una de les plataformes digitals amb més usuaris registrats i també una de les menys ateses en la recerca sociològica sobre els mitjans socials. [...]
In this article we analyse the election campaign of 14 February 2021 in the Catalan Parliament through the parties' conversation on Instagram: one of the digital platforms with the most registered users and one of the least attended in sociological research on social media. [...]
En este artículo analizamos la campaña electoral del 14 de febrero de 2021 en el Parlament de Catalunya a través de la conversación de los partidos en Instagram, una de las plataformas digitales con más usuarios registrados y también una de las menos atendidas en la investigación sociológica sobre los medios sociales. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.2967
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 1 (2022) , p. 147-174  
9.
18 p, 678.6 KB Infographics, a better medium than plain text for increasing knowledge / Hernández-Fernández, Antoni (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Morera-Vidal, Francesc (Escola Massana (Barcelona, Catalunya))
Infographics in social networks present more elaborate proposals than simple text. In this study we analyze the general patterns of Twitter infographic messages to determine its main characteristics. [...]
La infografia a les xarxes socials, presenta propostes més elaborades que el text simple. En aquest estudi analitzem els patrons generals dels missatges infogràfics que figuren a Twitter per determinar les seves característiques principals. [...]
La infografía en las redes sociales, presenta propuestas más elaboradas que el texto simple. En este estudio analizamos los patrones generales de los mensajes infográficos que figuran en Twitter para determinar sus características principales. [...]

2022 - 10.5565/rev/grafica.204
Grafica, Vol. 10 Núm. 19 (2022) , p. 23-40 (Investigación)  
10.
18 p, 207.3 KB Percepción del alumnado de máster sobre la formación en competencias emprendedoras a través de redes sociales / Clemente-Vázquez, Sandra (Universidad de Sevilla) ; Torres-Gordillo, Juan-Jesús (Universidad de Sevilla)
El objetivo del presente estudio es analizar la percepción y el origen del nivel competencial en emprendimiento a través de redes sociales en el alumnado de másteres de las ramas de Ciencias, Humanidades y Artes y Ciencias Sociales ofertados por la Universidad de Sevilla. [...]
L'objectiu del present estudi és analitzar la percepció i l'origen del nivell competencial en emprenedoria a través de xarxes socials en l'alumnat de màsters de les branques de Ciències, Humanitats i Arts i Ciències Socials oferts per la Universitat de Sevilla. [...]
The aim of this study is to analyze the perception and origin of entrepreneurship competence through social networks among master's degree students in sciences, humanities and arts, and social sciences at the University of Seville, Spain. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1261
Educar, Vol. 57 Núm. 2 (2021) , p. 501-518 (Temas de investigación)  

Articles : 185 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
2 p, 59.4 KB Labour trajectories of young people and social networks : longitudinal approach / Yepes, Lídia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Vacchiano, Mattia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
2016 (IWPLMS 2016 Abstract book)
Annual Conference of the International Working Party on Labour Market Segmentation. Barcelona, Catalunya, 37è : 2016  
2.
20 p, 521.5 KB Incertidumbre y empleo. Estrategias, recursos y desigualdades de las redes sociales / Vacchiano, Mattia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT))
2016
Encuentro internacional de Teoría y Práctica Política en América Latina. Nuevas y viejas desigualdades. Mar del Plata, Argentina, 4t : 2016  
3.
13 p, 1.4 MB Grup de Xarxes Socials de les #bibliotequesUAB : qui som i què estem fent / Mallorquí, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
2013
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013  

Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
Redes : revista hispana para el análisis de redes sociales / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
Redes (ISSN 1579-0185) és una revista hispana per l'anàlisi de xarxes socials. La revista Redes té com a objectiu publicar treballs de qualitat en castellà i portuguès que incloguin la perspectiva de l'anàlisi de xarxes socials. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona, Departament d'Antropologia Social i Cultural , 2002-
43 documents

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
17 p, 1.3 MB Internet, xarxes socials i noves pràctiques comunicatives / Micó, Josep Lluís (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Masip, Pere (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Des d'un punt de vista tecnològic, l'elevada penetració dels dispositius mòbils entre la població i un ús intensiu i variat de les xarxes socials -Facebook, Twitter, LinkedIn, etc. - han caracteritzat el bienni 2013-2014 a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, 2015, p. 175-191  
2.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
3.
12 p, 255.0 KB Piulant la gent s'entén? : el debat sobre la independència de Catalunya a les xarxes socials / Balcells, Josep, 1943- ; Padró-Solanet, Albert ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) , gener 2017 (Quaderns de l'ICPS (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 14)  
4.
244 p, 4.3 MB Audiencias juveniles y cultura digital / Huertas Bailén, Amparo, ed. ; Figueras Maz, Mònica, ed.
Libro resultado de la Jornada "Audiencias Juveniles: recepción, usos y hábitos mediáticos" celebrada el 22 de noviembre de 2012 en Barcelona por la Sección de Estudios de Audiencia y Recepción de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC). [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB ; 5)  
5.
117 p, 1.9 MB El uso de las redes sociales : ciudadanía, política y comunicación : la investigación en España y Brasil / Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed.
El documento es resultado de los trabajos de dos grupos de investigación universitarios - Comress-Incom UAB y el Centro de Convergencia de Nuevos Medios (CCNM) y que combinan la narrativa divulgadora, la referencia a la investigación empírica y la reflexión didáctica entorno a la nuevas tecnologías y sus implicaciones sociales de forma comparativa en dos entornos: España y Brasil. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB ; 6)  
6.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
7.
105 p, 7.5 MB Talleres de autoformación con programas informáticos de análisis de redes sociales / Molina, José Luis , ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quiroga, Águeda (Universitat Pompeu Fabra) ; Martí Olivé, Joel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Maya Jariego, Isidro (Universidad de Sevilla) ; Federico, Ainhoa de (Université de Lille)
Este manual intenta llenar un espacio hasta ahora cubierto de forma incompleta: el de la autoformación en las diferentes aplicaciones del Análisis de redes sociales. Los textos teóricos disponibles en castellano empiezan a ser ya suficientes para disponer de una introducción. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona))  
8.
82 p, 8.9 MB 1st Workshop on privacy and protection in web-based social networks / Delgado Mercè, Jaime, ed. ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Rodríguez-Doncel, Víctor, ed. ; Ballester, Ana ; Boulet, Romain ; Bourcier, Danièle ; Carreras, Anna ; Casellas, Núria (Casellas Caralt) ; De Coi, Juri L. ; De Haro, Carles ; Jordán, Francisco ; Kärger, Philipp ; Mazzega, Pierre ; Noriega, Pablo ; Olmedilla, Daniel ; Poblet, Marta ; Pujol, Helena ; Rodríguez, Eva ; Roig Batalla, Antoni ; Teodoro, Emma ; Vallbé, Joan-Josep ; Zerr, Sergej ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia UAB
Barcelona : Huygens : 2010 (IDT series ; 6)

Juri L. De Coi, Philipp Kärger, Daniel Olmedilla, Sergej Zerr, Semantic Web Policies for Security, Trust Management and Privacy in Social Networks ; Antoni Roig, Privacy-Enhancing Technologies (PET) and Web-Based Social Networks (WSBN) ; Emma Teodoro, The Spanish Audiovisual Sector facing digital technologies ; Ana Ballester, Carles de Haro, Francisco Jordán, Helena Pujol, A semantic approach to security in social networks ; Anna Carreras, Jaime Delgado, Eva Rodríguez, The impact of contextual information on user privacy in social networks ; Eva Rodríguez, Víctor Rodríguez, Anna Carreras, Jaime Delgado, A Digital Rights Management approach to privacy in online social networks ; Pierre Mazzega, Danièle Bourcier, Romain Boulet, Code Communities in the French Legal System  


Documents de recerca 286 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
84 p, 2.6 MB Infrastructuralization of social media : the effects of fragmentation, the filter bubble and echo chambers on the perception of history in the current state of social media / Pla Casas, Oriol ; Pires de Sa, Fernanda, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'objectiu de demostrar els fenòmens de la fragmentació i els filtres bombolla les xarxes socials. El treball recerca continguts i detecta comunitats a la xarxa juntament amb els perfils disseminadors fent servir Rstudio.
Con el objetivo de demostrar los fenómenos de la fragmentación y los filtros burbuja en las redes sociales. El trabajo investiga contenidos y detecta comunidades en la red junto con perfiles diseminadores usando Rstudio.
Aiming to prove fragmentation and filter bubble phenomena in social media. This research project looks into content and detects communities in the network and identifies dissemination profiles using Rstudio.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
2.
233 p, 4.0 MB The (un)deserving mother? Lived realities, critical temporalities, and socially supportive relationships of mothers experiencing deprivation poverty in austerity-era Britain / Bruck, Amanda Elizabeth ; Lubbers, Miranda J., dir. ; Valenzuela García, Hugo, dir.
Aquesta tesi doctoral investiga la experiència viscuda de mares que pateixen pobresa en el context de l'era d'austeritat a Gran Bretaña, així com el tipus de suport social brindat. El 2008, el Regne Unit va experimentar una crisi econòmica derivada, en part, del fracàs de les institucions financeres mundials. [...]
Esta tesis doctoral investiga las experiencias vividas de madres que padecen pobreza en el contexto de la era de austeridad en Gran Bretaña, así como el tipo de apoyo social brindado. En 2008, el Reino Unido experimentó una crisis económica derivada, en parte, del fracaso de las instituciones financieras mundiales. [...]
This doctoral dissertation is an in-depth study of the lived realities and social support for mothers experiencing deprivation poverty during austerity-era Britain. In 2008, the United Kingdom experienced an economic crisis which was the result, in part, of the failure of global financial institutions. [...]

2021  
3.
370 p, 6.3 MB Estudi comparatiu de la imatge projectada per una destinació enoturística des d'una xarxa social : el cas del Penedès / Calaf i Ferré, Roger ; Cànoves, Gemma, dir.
La capacitat i potencial de creació de la Imatge Turística d'una Destinació (TDI) divergeix significativament entre territoris, especialment entre aquelles destinacions urbanes i no urbanes. L'aglutinament poblacional en àrees urbanes redueix el contacte i relació amb zones no urbanes i, per tant, en limita la reproducció i difusió d'imatges pertanyents a aquest àmbit. [...]
La capacidad y potencial de creación de la Imagen Turística de un Destino (TDI) diverge significativamente entre territorios, especialmente entre aquellos destinos urbanos y no urbanas. El aglutinamiento poblacional en áreas urbanas reduce el contacto y relación con zonas no urbanas y, por lo tanto, limita la reproducción y difusión de imágenes pertenecientes a este ámbito. [...]
The production of Tourism Destination Image (TDI) -and its potential spread- differs greatly between territories, and especially so between urban and non-urban destinations. The concentration of population that defines urban areas lessens the mutual contact and kinship vis-à-vis their non-urban counterpart, thus limiting the exposure and circulation of images in this field of interest. [...]

2022  
4.
55 p, 1.7 MB Les interaccions que es poden produir a les xarxes socials com a delicte de trencament de condemna : especial consideració en l'àmbit de la violència de gènere / Font Palou, Ariadna ; Rodriguez Puerta, Ma. José (María José), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Hi ha consens entre els diferents òrgans jurisdiccionals al respecte de considerar que les xarxes socials han esdevingut un mitjà de comunicació més per a la nostra societat i, en conseqüència, també és un mitjà a través del qual és possible la comissió d'un delicte com pot ser el de trencament de condemna, quan la pena accessòria o mesura cautelar imposada consisteixen en una prohibició de comunicació i/o aproximació, sobretot en l'àmbit de la violència de gènere, entre d'altres il·lícits penals. [...]
2022
Grau en Dret [949]  
5.
95 p, 3.2 MB El màrqueting i la comunicació a l'Arxiu Municipal de Granollers: Nous reptes / Muro Gallart, Marina ; Carmaniu Mainadé, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
En aquest treball es fa un anàlisi del màrqueting i la comunicació actual a l'Arxiu Municipal de Granollers estudiant els punts forts i dèbils de les activitats, productes i canals de difusió que es porten a terme actualment en format presencial i virtual. [...]
En este trabajo se hace un análisis del márquetin y la comunicación actual en el Archivo Municipal de Granollers estudiando los puntos fuertes y débiles de las actividades, productos y canales de difusión que se llevan a cabo actualmente en formato presencial y virtual. [...]
In this work, an analysis is made of the marketing and current communication in the Municipal Archive of Granollers, studying the strengths and weaknesses of the activities, products and dissemination channels that are currently carried out in face-to-face and virtual format. [...]

2021
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
6.
42 p, 9.4 MB Pla de màrqueting digital / Busquests Morera, Aina ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
2022
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
2 documents
7.
10 p, 696.6 KB Anàlisi d'extremismes violents en xarxes socials / Riba Escobar, Pau ; Gonzàlez i Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte tracta la problemàtica de l'extremisme violent a les xarxes socials. Busca analitzar la conducta que segueixen els extremistes a través dels missatges que aquests mateixos publiquen a les xarxes socials. [...]
This project addresses the issue of violent extremism on social media. It seeks to analyze the behavior of extremists through the messages they post on social media. The analysis focuses on the social network twitter, a network with a large number of users. [...]
Este proyecto trata la problemática del extremismo violento en las redes sociales. Busca analizar la conducta que siguen a los extremistas a través de los mensajes que estos mismos publican en las redes sociales. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
389 p, 6.0 MB La gestión de la marca personal de la estrella deportiva en Facebook y Twitter : Los casos de Cristiano Ronaldo y Messi / Nieto Losada, Adolfo ; Fernández Peña, Emilio, dir.
Aquesta tesi doctoral analitza la gestió de la marca personal esportiva de la superestrella futbolística a través de les xarxes socials. S'estudien les formes d'interacció de dos dels majors referents de la història del futbol modern com són Cristiano Ronaldo i Lionel Messi i els seus fans a Facebook i Twitter, i les relacions amb les marques associades a la seva imatge durant la temporada 2017/2018 usant tècniques computacionals basades en big data. [...]
Esta tesis doctoral analiza la gestión de la marca personal deportiva de la superestrella futbolística a través de las redes sociales. Se estudian las formas de interacción de dos de los mayores referentes de la historia del fútbol moderno como son Cristiano Ronaldo y Lionel Messi con sus fanes en Facebook y Twitter, y las relaciones con las marcas asociadas a su imagen durante la temporada 2017/2018 usando técnicas computacionales basadas en big data. [...]
This thesis analyses the management of the personal brand of the football superstar on social media. The forms of interaction between two of the most highly regarded players in the history of modern football such as Cristiano Ronaldo and Lionel Messi and their fans on Facebook and Twitter are studied during the 2017/2018 season, together with the brands associated to their image. [...]

2021  
9.
586 p, 9.0 MB Redes sociales, violencia y fútbol : the Spanish ultras in Facebook and Twitter during the season 2017/2018 of La Liga) / Figuera Godoy, Oriol ; Ramajo Hernández, Nati, dir.
La present tesi doctoral analitza l'activitat generada pels ultres dels equips que van disputar La Lliga Santander en la temporada 2017/2018 a Facebook i Twitter, a partir de tècniques d'estudi i anàlisi del big data. [...]
La presente tesis doctoral analiza la actividad generada por los ultras de los equipos que disputaron La Liga Santander en la temporada 2017/2018 en Facebook y Twitter, a partir de técnicas de estudio y análisis del big data. [...]
This dissertation analyses the activity generated by the ultras of all the football teams that played La Liga Santander in the 2017/2018 season on Facebook and Twitter, based on study techniques and data analysis. [...]

2021  
10.
96 p, 3.9 MB La comunicació corporativa a les ONG: El cas de Proactiva Open Arms / Cugota Guillén, Mar ; Badia Perea, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una bona gestió de la comunicació és clau perquè una empresa pugui competir al mercat, però també ho és per a les ONG. Tot i ser organitzacions sense ànim de lucre tenen objectius molt clars quant a difusió del seu missatge i la recaptació de fons per poder seguir funcionant. [...]
Una buena gestión de la comunicación es clave para que una empresa pueda competir en el mercado, pero también lo es para las ONG. A pesar de ser organizaciones sin ánimo de lucro tienen objetivos muy claros cuanto a difusión de su mensaje y recaudación de fondos para seguir en funcionamiento. [...]
Good communication management is key for a company to compete in the market, but it also is for NGOs. Despite being non-profit organizations, they have very clear objectives in terms of spreading their message and raising funds to continue operating. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 286 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 5 registres trobats  
1.
24 p, 3.2 MB Recomanacions lingüístiques per a les xarxes socials a les universitats : criteris lingüístics i recomanacions per als comptes institucionals universitaris a les xarxes socials / de Bofarull, Jordi (Universitat Rovira i Virgili. Servei Lingüístic) ; Drou, Pere, coord. (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Giner Ros, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Juncadella, Marta (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Marçal, Heura (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Marzal, Xavier (Universitat Oberta de Catalunya. Servei Lingüístic) ; Portell, Oriol (Universitat de Vic. Serveis Lingüístics) ; Salvatierra, Míriam, coord. (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Teixidó, Josep-Enric (Universitat de Lleida. Servei Lingüístic) ; Xarxa Vives d'Universitats . Grup de Treball de Qualitat Lingüística
Criteris lingüístics i recomanacions per als comptes institucionals universitaris a les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram, principalment). En concret, s'adreça especialment a les persones que gestionen i escriuen les publicacions de comptes oficials de les universitats; de facultats, departaments i centres de recerca; d'estudis (graus, màsters i postgraus), i de serveis (lingüístics, d'esports, biblioteques, etc. [...]
2019  
2.
Segueix-nos a les xarxes socials!! / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo de la col·lecció "les Biblioteques en un minut" on s'explica com estar al dia de les novetats de les biblioteques UAB seguint-nos a les xarxes socials: #bibliotequesUAB.
2020 (Serveis)  
3.
46 p, 3.1 MB Publicar en accés obert / Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Guzmán, Virtudes (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Besson Ribas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Vaillès Serret, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on es dóna una visió de tots els aspectes que cal tenir en compte per a publicar en accés obert. S'expliquen els següents continguts: 1. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
15 documents
4.
41 p, 15.5 MB Publicar en accés obert / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on s'explica els següents continguts: 1. Què és l'accés obert? 2. Com publicar en accés obert. 3. Sistemes d'identificació d'autors i identitat digital. [...]
2018 (Eines per a la recerca)
3 documents
5.
12 p, 637.6 KB L'Avaluació de la recerca: altmetrics, les xarxes socials i l'accés obert / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu d'aquesta presentació és proporcionar als investigadors uns coneixements bàsics del que implica el concepte "altmetrics", així com també es parla de l'accés obert. Aquesta presentació s'ha preparat per a una xerrada dirigida als investigadors de l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (Tarragona).
2014 (Producció científica)  

Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
Segueix-nos a les xarxes socials!! / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo de la col·lecció "les Biblioteques en un minut" on s'explica com estar al dia de les novetats de les biblioteques UAB seguint-nos a les xarxes socials: #bibliotequesUAB.
2020 (Serveis)  
2.
1024x768, 256.6 KB Exposició "Les Xarxes socials a la Biblioteca de Ciències Socials" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició sobre la presència de la Biblioteca de Ciències Socials a les xarxes socials: blocs, netvibes, delicious, twitter i facebook. L'exposició va tenir lloc l'octubre de 2013.
2013
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.