Results overview: Found 381 records in 0.02 seconds.
Articles, 171 records found
Contributions to meetings and congresses, 3 records found
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 8 records found
Research literature, 193 records found
Learning materials, 4 records found
Graphic and multimedia documents, 2 records found
Articles 171 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
20 p, 417.7 KB La batalla del Born : relat polític i estratègies de posició ideològica a Twitter / Coromina Rodríguez, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Casacuberta, David, 1967- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Giménez i Renom, Ignasi
La nostra recerca pren com a cas d'estudi la figura de l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i, més concretament, la polèmica generada al voltant de l'exposició «Franco, Victòria, República. Impunitat i espai urbà», celebrada l'octubre de 2016 al Born Centre de Cultura i Memòria. [...]
Our research takes as a case study the figure of Barcelona's mayor, Ada Colau, and specifically the controversy over the exhibition "Franco, Victory, Republic. Impunity and Urban Space" held in October 2016 at El Born Center for Culture and Memory. [...]

2018 - 10.2436/20.3008.01.171
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi, Vol. 35 Núm. 2 (2018) , p. 25-44  
2.
2 p, 10.2 MB 'Matxitrols': el masclisme es fa sentir a les xarxes / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Ara, Núm. 3356 (8 de març de 2020) , p. 62-63  
3.
1 p, 5.9 MB Joves enganxats a la tecnologia: impulsius i amb poca autoestima / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2019
Ara, Núm. 3178 (9 de setembre de 2019) , p.13  
4.
13 p, 1.2 MB La lectura del cicle troià a través del role-playing i les xarxes socials / Cantó i Gargallo, Berta (Institut Thos i Codina (Mataró, Catalunya))
L'article recull l'experiència didàctica d'una lectura alternativa del contingut literari, cultural i artístic del cicle troià, a través de rols i de perfils oberts ad hoc a la xarxa social Facebook. [...]
2019
Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 71-83  
5.
16 p, 149.0 KB Comparative study of feminist positioning on Twitter by Spanish politicians / Fernández-Rovira, Cristina (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Villegas-Simón, Isabel (Universitat Pompeu Fabra)
This research analyses feminism-related tweets produced over a period of two months by both a male representative and a female representative of each of the four principal political parties in Spain (PP, PSOE, Ciudadanos and Podemos). [...]
La recerca analitza els tuits produïts durant dos mesos per un representant masculí i una representant femenina dels quatre partits amb més representació política d'Espanya relacionats amb el feminisme. [...]
La investigación analiza los tuits producidos durante dos meses por un representante masculino y una representante femenina de los cuatro partidos con más representación política de España relacionados con el feminismo. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3234
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 61 (December 2019) , p. 77-92 (Articles)
2 documents
6.
18 p, 182.0 KB Social and political engagement of university students in the digital sphere : social network uses for citizen participation / Catalina-García, Beatriz (Universidad Rey Juan Carlos) ; García-Jiménez, Antonio (Universidad Rey Juan Carlos) ; Menor Sendra, Juan (Universidad Rey Juan Carlos)
This research, which focuses on some aspects that link the digital life of university students and their civic, political and social involvement, aims to determine the level of engagement of young people in association-related actions or institutions through digital networks. [...]
Aquesta investigació, que té per objecte d'estudi alguns aspectes que vinculen la vida digital dels universitaris i la seva implicació ciutadana, política i social, pretén determinar el grau de compromís d'aquests joves en accions o institucions associatives mitjançant les xarxes digitals. [...]
Esta investigación, que tiene por objeto de estudio algunos aspectos que vinculan la vida digital de los universitarios y su implicación ciudadana, política y social, pretende determinar el grado de compromiso de estos jóvenes en acciones o instituciones asociativas mediante las redes digitales. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3179
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 60 (June 2019) , p. 25-41 (Articles)
2 documents
7.
22 p, 283.0 KB "Millennials" e internet : cómo los estudiantes de Comunicación iberoamericanos utilizan y valoran las redes sociales / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Giraldo Luque, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El uso de las tecnologías por parte de la generación millennial se ha convertido en objeto de análisis de numerosos estudios. Este artículo presenta los resultados de una investigación realizada en 16 países iberoamericanos con 1. [...]
The use of technologies by the millennial generation has become the subject of analysis of numerous studies. This article presents the results of research carried out in 16 Ibero-American countries with 1,080 university students of communication who reflected on the importance and use they make of social media in their social relations and in their informative and communicative processes. [...]
L'ús de les tecnologies per part de la generació mil·lennista s'ha convertit en objecte d'anàlisi de nombrosos estudis. Aquest article presenta els resultats d'una investigació realitzada en setze països iberoamericans amb 1. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3167
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 60 (June 2019) , p. 43-63 (Articles)
2 documents
8.
22 p, 168.0 KB Situaciones de acción y juegos cooperativos : un análisis teórico de la doble dimensión de la acción colectiva para la gobernanza comunitaria de recursos de uso común / García Ojeda, Mauricio (Universidad de la Frontera (Temuco, Xile). Departamento de Ciencias Sociales)
El artículo tiene un carácter teórico y su objetivo es analizar la acción colectiva comunitaria en torno a recursos naturales de uso común (RNUC) desde un punto de vista diferente. Desde los conceptos de situación de acción y situaciones de acción adyacentes, concebimos la acción colectiva no solo como el factor que permite evitar la tragedia de los comunes, sino también como un medio estratégico que utilizan comunidades para demostrar eficacia en el uso sustentable de sus RNUC y así disponer de aportes entregados por el Estado a través de instrumentos de política pública. [...]
L'article té un caràcter teòric i el seu objectiu és analitzar l'acció col·lectiva comunitària entorn de recursos d'ús comú (RUC) des d'un punt de vista diferent. A partir de l'enfocament de cogobernança entre Estat i comunitats i del concepte de situacions d'acció adjacents, analitzem l'acció col·lectiva no només per la seva importància per evitar la tragèdia dels comuns, sinó també com un mitjà estratègic de les comunitats per demostrar eficàcia en la seva governança i així disposar d'aportacions condicionals lliurades per l'Estat a través d'instruments de política pública. [...]
The objective of this theoretical article is to analyze community collective action around natural common-pool resources (NCPR) from a different point of view. In line with the concepts of action situation and adjacent action situations, we conceive collective action not only as the factor that avoids the tragedy of the commons, but also as a strategic means that communities use to demonstrate effectiveness in the sustainable use of their NCPR and hence have contributions delivered by the state through public policy instruments. [...]

2019 - 10.5565/rev/papers.2613
Papers : revista de sociologia, Vol. 104 Núm. 4 (2019) , p. 719-740 (Artículos)  
9.
28 p, 3.5 MB La localización espacial de los atractivos turísticos de un área metropolitana : diferencias entre material turístico institucional, guías turísticas y contenidos generados por los usuarios / Paül i Agustí, Daniel (Universitat de Lleida)
El estudio se centra en las diferencias existentes en la distribución de los atractivos turísticos en función de tres fuentes: el material turístico institucional, las guías turísticas y los contenidos generados por los usuarios (imágenes de la red Instagram). [...]
L'estudi es focalitza en les diferències existents en la distribució dels atractius turístics en funció de tres fonts: el material turístic institucional, les guies turístiques i els continguts generats pels usuaris (imatges de la xarxa Instagram). [...]
L'étude porte sur les différences des attraits touristiques selon trois sources : des brochures touristiques, des guides touristiques et des contenus créés par les utilisateurs (images du réseau Instagram). [...]
This study analyses the extent of an overlap in the territorial distribution and attractiveness of tourist sights as depicted in three different media: institutional tourism materials, travel guides and user-generated content (images shared on the Instagram social network). [...]

2019 - 10.5565/rev/dag.528
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 65 Núm. 2 (maig-agost 2019) , p. 293-320 (Articles)  
10.
2 p, 10.4 MB Creix l'esgotament digital, un mal del segle XXI / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2852 (14 d'octubre de 2018) , p. 62-63  

Articles : 171 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 3 records found  
1.
2 p, 59.4 KB Labour trajectories of young people and social networks : longitudinal approach / Yepes, Lídia (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Vacchiano, Mattia (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
2016 (IWPLMS 2016 Abstract book)
Annual Conference of the International Working Party on Labour Market Segmentation. Barcelona, Catalunya, 37è : 2016  
2.
20 p, 521.5 KB Incertidumbre y empleo. Estrategias, recursos y desigualdades de las redes sociales / Vacchiano, Mattia (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball)
2016
Encuentro internacional de Teoría y Práctica Política en América Latina. Nuevas y viejas desigualdades. Mar del Plata, Argentina, 4t : 2016  
3.
13 p, 1.4 MB Grup de Xarxes Socials de les #bibliotequesUAB : qui som i què estem fent / Mallorquí, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
2013
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013  

Periodical publications 1 records found  
1.
Redes : revista hispana para el análisis de redes sociales / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
Redes (ISSN 1579-0185) és una revista hispana per l'anàlisi de xarxes socials. La revista Redes té com a objectiu publicar treballs de qualitat en castellà i portuguès que incloguin la perspectiva de l'anàlisi de xarxes socials. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona, Departament d'Antropologia Social i Cultural , 2002-.
38 documents

Books and collections 8 records found  
1.
17 p, 1.3 MB Internet, xarxes socials i noves pràctiques comunicatives / Micó, Josep Lluís (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ; Masip, Pere (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Des d'un punt de vista tecnològic, l'elevada penetració dels dispositius mòbils entre la població i un ús intensiu i variat de les xarxes socials —Facebook, Twitter, LinkedIn, etc. — han caracteritzat el bienni 2013-2014 a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, 2015, p. 175-191  
2.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, editor ; Corbella, Joan M., editor ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, editor ; Sabaté i Salazar, Joan, editor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
3.
12 p, 255.0 KB Piulant la gent s'entén? : el debat sobre la independència de Catalunya a les xarxes socials / Balcells, Josep, 1943-, autor ; Padró-Solanet, Albert, autor ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) , gener 2017 (Quaderns de l'ICPS (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 14)  
4.
244 p, 4.3 MB Audiencias juveniles y cultura digital / Huertas Bailén, Amparo, ed. ; Figueras Maz, Mònica, ed.
Libro resultado de la Jornada "Audiencias Juveniles: recepción, usos y hábitos mediáticos" celebrada el 22 de noviembre de 2012 en Barcelona por la Sección de Estudios de Audiencia y Recepción de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC). [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB, 6)  
5.
117 p, 1.9 MB El uso de las redes sociales : ciudadanía, política y comunicación : la investigación en España y Brasil / Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed.
El documento es resultado de los trabajos de dos grupos de investigación universitarios - Comress-Incom UAB y el Centro de Convergencia de Nuevos Medios (CCNM) y que combinan la narrativa divulgadora, la referencia a la investigación empírica y la reflexión didáctica entorno a la nuevas tecnologías y sus implicaciones sociales de forma comparativa en dos entornos: España y Brasil. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB ; 6)  
6.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
7.
105 p, 7.5 MB Talleres de autoformación con programas informáticos de análisis de redes sociales / Molina, José Luis (Molina González), ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quiroga, Águeda (Universitat Pompeu Fabra) ; Martí Olivé, Joel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Maya Jariego, Isidro (Universidad de Sevilla) ; Federico, Ainhoa de (Université de Lille)
Este manual intenta llenar un espacio hasta ahora cubierto de forma incompleta: el de la autoformación en las diferentes aplicaciones del Análisis de redes sociales. Los textos teóricos disponibles en castellano empiezan a ser ya suficientes para disponer de una introducción. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona))  
8.
82 p, 8.9 MB 1st Workshop on privacy and protection in web-based social networks / Delgado Mercè, Jaime, ed. ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Rodríguez-Doncel, Víctor, ed. ; Ballester, Ana ; Boulet, Romain ; Bourcier, Danièle ; Carreras, Anna ; Casellas, Núria (Casellas Caralt) ; De Coi, Juri L. ; De Haro, Carles ; Jordán, Francisco ; Kärger, Philipp ; Mazzega, Pierre ; Noriega, Pablo ; Olmedilla, Daniel ; Poblet, Marta ; Pujol, Helena ; Rodríguez, Eva ; Roig Batalla, Antoni ; Teodoro, Emma ; Vallbé, Joan-Josep ; Zerr, Sergej ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia
Barcelona : Huygens : 2010 (IDT series ; 6)

Juri L. De Coi, Philipp Kärger, Daniel Olmedilla, Sergej Zerr, Semantic Web Policies for Security, Trust Management and Privacy in Social Networks ; Antoni Roig, Privacy-Enhancing Technologies (PET) and Web-Based Social Networks (WSBN) ; Emma Teodoro, The Spanish Audiovisual Sector facing digital technologies ; Ana Ballester, Carles de Haro, Francisco Jordán, Helena Pujol, A semantic approach to security in social networks ; Anna Carreras, Jaime Delgado, Eva Rodríguez, The impact of contextual information on user privacy in social networks ; Eva Rodríguez, Víctor Rodríguez, Anna Carreras, Jaime Delgado, A Digital Rights Management approach to privacy in online social networks ; Pierre Mazzega, Danièle Bourcier, Romain Boulet, Code Communities in the French Legal System  


Research literature 193 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
64 p, 1.6 MB El capital social en las políticas activas de empleo para universitarios. Una propuesta para Cataluña / Valle Moreno, Félix ; González, Sheila ; Verd Pericàs, Joan Miquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En el presente artículo se presenta un proyecto de intervención en políticas activas de empleo para jóvenes en Cataluña. El estudio se centra en las transiciones al mundo laboral de los universitarios, y como están de condicionadas por el capital social, entendido como redes sociales, en la inserción en empleos de alta cualificación. [...]
En el present article es presenta un projecte d'intervenció en polítiques actives d'ocupació per joves a Catalunya. L'estudi es centra a les transicions al món laboral dels universitaris, i com estan de condicionades pel capital social, entès com xarxes socials, a la inserció a ocupacions d'alta qualificació. [...]

2019  
2.
107 p, 27.4 MB YouTuber : la realidad detrás de la pantalla / Ortiz Arrabal, Anna ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la figura del youtuber com a creador de contingut des d'un punt de vista extern a la plataforma. Alhora es proposa una breu aproximació al creixement i evolució de YouTube com a plataforma, tant en l'àmbit tecnològic com comercial, a més de l'estreta relació que manté amb la publicitat.
El presente trabajo aborda la figura del youtuber como creador de contenido desde un punto de vista externo a la plataforma. Paralelamente se propone una breve aproximación al crecimiento y evolución de YouTube como plataforma, tanto en el ámbito tecnológico como comercial, además de su estrecha relación con la publicidad.
The present work approaches the YouTuber's figure as content creator from an external point of view to the platform. At the same time, we propose a brief approach to the growth and evolution of YouTube as a platform, both in the technological and commercial field, as well as its close relationship with advertising.

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
3.
111 p, 3.5 MB ¿Los Influencers ya no influyen? Eficacia de las estrategias del influencer marketing en Instagram / Roca Blanquez, Melanie ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Involucrar a gent influent en línia és una estratègia de màrqueting per part de les marques que està a l'ordre del dia. Instagram s'ha convertit en la xarxa social per excel·lència dels influencers: individus caracteritzats per la seva capacitat de feedback, credibilitat i influència entre els seus seguidors. [...]
Involucrar a personas influyentes en línea es una estrategia de marketing por parte de las marcas que está a la orden del día. Instagram se ha convertido en la red social por excelencia de los influencers: individuos caracterizados por su capacidad de feedback, credibilidad e influencia entre sus seguidores. [...]
Engaging influential people online is a common marketing strategy for brands. Instagram has become the social network of influencers: individuals characterized by their capacity of feedback, credibility and influence among their followers. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
111 p, 2.5 MB Audiència social, Twitter i informació televisiva: anàlisi dels programes d'informació matinals de la TDT generalista espanyola / Sierra Morales, Maria ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi analitza els programes d'informació en obert de la televisió generalista d'Espanya amb l'objectiu de determinar les seves estratègia a Twitter i en pantalla per apel·lar l'audiència social. [...]
Este estudio analiza los programa de información de la TDT en la televisión de España con el objetivo de determinar sus estrategias en Twitter y en pantalla con la finalidad de apelar a la audiencia social. [...]
This study analyses DTT information programmes on television in Spain in order to determine their strategies on Twitter and on screen to appeal the social audience. The research is carried out through an analysis of the viewing of the programs and the tweets emitted by these. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
118 p, 17.5 MB Creació d'una websèrie amb nines : "Unmasked" / Godoy López, Ivan ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix en una sèrie de ficció adreçada a un públic pre-adolescent (6-13) amb nines Bratz. La marca (MGAE. ) està duent a terme una nova campanya de promoció a través de les xarxes socials i YouTube per donar visibilitat al nou comeback del desembre de 2018. [...]
Mi proyecto consiste en una serie de ficción dirigida a un público pre-adolescente (6-13) con muñecas Bratz. La marca (MGAE. ) Está llevando a cabo una nueva campaña de promoción a través de las redes sociales y YouTube para dar visibilidad al nuevo comeback de diciembre de 2018. [...]
My project is about a fictional webseries for a pre-teen audience (6-13) with Bratz dolls. The company MGAE. is starting a campaign through social media and YouTube promoting the dolls latest comeback from December 2018. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
79 p, 10.1 MB Moda y comunicación : storytelling y redes sociales en Chanel / Echenouili Ghailan, Hajar ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. [...]
El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. [...]
The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
152 p, 27.5 MB L'estratègia comunicativa dels partits d'extrema dreta a Espanya : el cas de Vox / Vidal Través, Carla ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una nova extrema dreta populista a ha anat guanyant poder a Europa en un auge electoral sense precedents en els últims 20 anys. El present treball pretén analitzar l'estratègia comunicativa dels partits populistes d'extrema dreta, centrant-se en el cas de Espanya i específicament en el partit de Vox. [...]
Una nueva extrema derecha populista ha ido ganando poder en Europa en un auge electoral sin precedentes en los últimos 20 años. El trabajo pretende analizar la estrategia comunicativa de los partidos populistas de extrema derecha, centrándos en el caso de España i específicamente en el partido de Vox. [...]
A new populist extreme right movement has been gaining power in Europe in an unprecedented electoral boom in the last 20 years. The project aims to analyze the communicative strategy of extreme-right populist parties, focusing on the case of Spain and specifically on the Vox party. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
8.
137 p, 1.2 MB La comunicación externa y digital de las empresas con más reputación en España / Ruiz Tebar, Raquel ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi de 4 casos que analitza la comunicació externa digital (sales de premsa digital, notes de premsa, publicity i xarxes socials) de les 4 empreses més reputades a Espanya segons Merco en el 2018 (Inditex, Mercadona, Banc Santander i BBVA) amb l'objectiu de comprovar si existeix un patró de conducta en la gestió de la comunicació digital de les 4 empreses.
Estudio de 4 casos que analiza la comunicación externa digital (salas de prensa digital, notas de prensa, publicity y redes sociales) de las 4 empresas más reputadas en España según Merco en el 2018 (Inditex, Mercadona, Banco Santander y BBVA) con el objetivo de comprobar si existe un patrón de conducta en la gestión de la comunicación digital de las 4 empresas.
Study of 4 cases that analyzes digital external communication (digital press rooms, press releases, publicity and social networks) of the 4 most reputable companies in Spain according to Merco in 2018 (Inditex, Mercadona, Banco Santander and BBVA) with the objective of checking if there is a pattern of behavior in the management of digital communication of the 4 companies.

2019
Grau en Periodisme [971]  
9.
58 p, 17.7 MB La estrategia de comunicación política en Instagram de Santiago Abascal para las Elecciones Generales de 2019 / Padilla Smulders, Debbie ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El progressiu desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació ha facilitat la incorporació de noves estratègies de comunicació electoral. En aquest context, els polítics populistes han sabut explotar els beneficis que ofereix la plataforma Instagram per a la difusió de missatges directes, senzills i sense filtres. [...]
El progresivo desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha facilitado la incorporación de nuevas estrategias de comunicación electoral. En este contexto, los políticos populistas han sabido explotar los be neficios que brinda la plataforma Instagram para la difusión de mensajes directos, sencillos y sin filtros. [...]
The information and communication technologies ongoing development has facilitated the incorporation of new electoral communication strategies. In this context, populist politicians have been able to exploit the benefits provided by the Instagram platform for the diffusion of direct and simple messages, without filters. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
10.
53 p, 1.8 MB Desenvolupament d'una publicació multiplataforma d'humor en català / Massip Martori, Pau ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'una publicació multiplataforma d'humor en català que oferirà continguts humorístics sobre actualitat i política en text, imatge i vídeo a través de les xarxes socials i dels diferents canals que ofereixen les plataformes digitals.
Proyecto de una publicación multiplataforma de humor en catalán que ofrecerá contenidos humorísticos sobre actualidad y política en texto, imagen y vídeo mediante las redes sociales i los distintos canales que ofrecen las plataformas digitales.
Project for a multiplatform humor publication in Catalan that will offer humorous content on current affairs and politics in text, image and video through social networks and the different channels offered by digital platforms.

2019
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 193 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 4 records found  
1.
Segueix-nos a les xarxes socials!! / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo de la col·lecció "les Biblioteques en un minut" on s'explica com estar al dia de les novetats de les biblioteques UAB seguint-nos a les xarxes socials: #bibliotequesUAB.
2020 (Serveis)  
2.
48 p, 12.7 MB Publicar en accés obert / Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Guzmán, Virtudes (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Besson Ribas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on es dóna una visió de tots els aspectes que cal tenir en compte per a publicar en accés obert. S'expliquen els següents continguts: 1. [...]
2020 (Eines per a la recerca)
9 documents
3.
41 p, 15.5 MB Publicar en accés obert / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on s'explica els següents continguts: 1. Què és l'accés obert? 2. Com publicar en accés obert. 3. Sistemes d'identificació d'autors i identitat digital. [...]
2018 (Eines per a la recerca)
3 documents
4.
12 p, 637.6 KB L'Avaluació de la recerca: altmetrics, les xarxes socials i l'accés obert / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu d'aquesta presentació és proporcionar als investigadors uns coneixements bàsics del que implica el concepte "altmetrics", així com també es parla de l'accés obert. Aquesta presentació s'ha preparat per a una xerrada dirigida als investigadors de l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (Tarragona).
2014 (Producció científica)  

Graphic and multimedia documents 2 records found  
1.
Segueix-nos a les xarxes socials!! / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo de la col·lecció "les Biblioteques en un minut" on s'explica com estar al dia de les novetats de les biblioteques UAB seguint-nos a les xarxes socials: #bibliotequesUAB.
2020 (Serveis)  
2.
1024x768, 256.6 KB Exposició "Les Xarxes socials a la Biblioteca de Ciències Socials" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició sobre la presència de la Biblioteca de Ciències Socials a les xarxes socials: blocs, netvibes, delicious, twitter i facebook. L'exposició va tenir lloc l'octubre de 2013.
2013
13 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.