1.
|
|
2.
|
5.0 MB |
Media Aura : Mediatización de la obra de arte tradicional en Instagram
/
Monroy Galindo, Adriana ;
Soto Calderón, Andrea, dir. ;
Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir.
Actualment, milions de persones visiten museus i capturen fotografies de les obres d'art amb els seus telèfons intel·ligents i càmeres, descontextualitzant-les en posar-les en circulació a les xarxes socials. [...] En la actualidad, millones de personas visitan museos y capturan fotografías de las obras de arte con sus smartphones y cámaras, descontextualizándolas al ponerlas en circulación por las redes sociales. [...] Today, millions of people visit museums and take pictures of the artwork with their cameras and cellphones, decontextualizing it by posting the pictures online. This study focuses on the mediatization process that artwork undergoes as a result of being reproduced and shared on social media, with a particular emphasis on Instagram pictures that feature historical artwork. [...]
2023
|
|
3.
|
61 p, 601.9 KB |
La lucha contra la violencia en línea : un estudio crítico de los delitos introducidos por la LOPIVI en el ámbito digital
/
Romaní Ormaechea, Irene ;
Rodriguez Puerta, Ma. José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
L'impacte de les noves tecnologies en la nostra societat ha estat indubtablement positiu en molts aspectes, però també ha generat perills i amenaces especialment per als grups més vulnerables. El dret ha intentat abastar aquestes noves problemàtiques mitjançant la creació de nous tipus penals, com el 143 bis, 156 ter i 361 bis del Codi Penal, introduïts per la Llei Orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència davant la violència. El impacto de las nuevas tecnologías en nuestra sociedad ha sido indudablemente positivo en muchos aspectos, pero también ha generado peligros y amenazas especialmente para los grupos más vulnerables. [...] The impact of new technologies on our society has undoubtedly been positive in many ways, but it has also generated dangers and threats, especially for the most vulnerable groups. The legal system has attempted to address these new issues by creating new criminal offenses, such as articles 143 bis, 156 ter, and 361 bis of the Penal Code, introduced by Organic Law 8/2021 of June 4, which aim to protect society from technology-related criminal conduct.
2023 Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
|
|
4.
|
|
5.
|
273 p, 73.2 MB |
Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove
/
Remolins Canillo, Berta ;
Ubach Mases, Laura ;
Vila Vilà, Vinyet ;
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...] Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...] Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
197 p, 16.4 MB |
Estratègia de rellançament de la revista Super Pop
/
Banyuls Garcia, Alícia ;
Bataller i Quiñones, Aina ;
Silvestre Anglada, Carla ;
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el plantejament de l'estratègia de rellançament de la revista Super Pop. Es pretén reposicionar una marca icònica, adaptant-la al nou panorama digital. [...] El presente Trabajo de Fin de Grado consiste en el planteamiento de la estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop. Se pretende reposicionar una marca icónica, adaptándola al nuevo panorama digital. [...] This Final Degree Project consists of the relaunch strategy of Super Pop magazine. The objective is to reposition an iconic brand, adapting it to the new digital landscape. The project includes a preliminary research phase, followed by the strategic proposal of the new magazine and its launch campaign.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
|
8.
|
76 p, 9.8 MB |
Hibridación entre sátira política y desinformación : Análisis de contenido de publicaciones de Instagram en Argentina
/
Gurruchaga, Juan Francisco ;
Corominas, Maria, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir d'una adaptació dels conceptes teòrics d'infoentreteniment a un context de desintermediació i augment de les xarxes socials com a mitjans informatius, aquest treball realitza una anàlisi de continguts de mems publicats a Instagram a l'Argentina entre l'1 de març i el 15 de maig de 2023 per estudiar una hibridació entre sàtira política i desinformació. [...] A partir de una adaptación de los conceptos teóricos de infoentretenimiento a un contexto de desintermediación y aumento de las redes sociales como medios informativos, este trabajo realiza un análisis de contenidos de memes publicados en Instagram en Argentina entre el 1 de marzo y el 15 de mayo de 2023 para estudiar la hibridación entre sátira política y desinformación. [...] Through an adaptation of theoretical concepts of infotainment to a context of disintermediation and the increasing role of social media as informative platforms, this study analyzes the content of memes posted on Instagram in Argentina between March 1st and May 15th, 2023, to examine a hybridization of political satire and disinformation. [...]
2023 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
|
|
9.
|
191 p, 2.9 MB |
¿Por qué influyen los influencers de viajes? : estudio comparativo de la influencia que generan los influencers de viajes en las decisiones turísticas de los usuarios españoles y franceses de Instagram
/
Barjuan Cea, Anna ;
Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avenç de les tecnologies ha suposat una revolució al món de la comunicació que ha donat lloc al sorgiment de l'influencer. En els darrers anys, cada cop més persones opten per viatjar més i més, i els agrada compartir els seus viatges a través de les xarxes socials. [...] El avance de las tecnologías ha supuesto una revolución en el mundo de la comunicación que ha dado lugar al surgimiento del influencer. En los últimos años, cada vez más personas optan por viajar más y más, y les gusta compartir sus viajes a través de las redes sociales. [...] The advent of technology has caused a revolution in the world of communication that has led to the emergence of the influencer figure. In recent years, more and more people are choosing to travel with increasing frequency, and they like to share their travels through social media. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
193 p, 15.2 MB |
Alva : creación de una marca de premium activewear
/
Álvarez García, Myriam ;
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau s'enfoca en la creació d'una nova marca de premium activewear. El projecte comença amb una investigació de l'entorn, el mercat i la categoria en la qual competirà la marca, per a posteriorment desenvolupar la seva identitat corporativa i visual, així com la seva estratègia de comunicació, que conclou en el pla d'accions per a la campanya de llançament de la marca. El trabajo de fin de grado se enfoca en la creación de una nueva marca de premium activewear. El proyecto comienza con una investigación del entorno, el mercado y la categoría en la que competirá la marca, para posteriormente desarrollar su identidad corporativa y visual, así como su estrategia de comunicación, que concluye en el plan de acciones para la campaña de lanzamiento de la marca. The final degree project focuses on the creation of a new premium activewear brand. The project begins with an investigation of the environment, the market and the category in which the brand will compete, to later develop its corporate and visual identity, as well as its communication strategy, which concludes in the action plan for the brand launch campaign.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|