Results overview: Found 623 records in 0.02 seconds.
Articles, 269 records found
Contributions to meetings and congresses, 5 records found
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 9 records found
Research literature, 333 records found
Learning materials, 4 records found
Graphic and multimedia documents, 2 records found
Articles 269 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
18 p, 182.0 KB Social and political engagement of university students in the digital sphere : social network uses for citizen participation / Catalina-García, Beatriz (Universidad Rey Juan Carlos) ; García-Jiménez, Antonio (Universidad Rey Juan Carlos) ; Menor Sendra, Juan (Universidad Rey Juan Carlos)
This research, which focuses on some aspects that link the digital life of university students and their civic, political and social involvement, aims to determine the level of engagement of young people in association-related actions or institutions through digital networks. [...]
Aquesta investigació, que té per objecte d'estudi alguns aspectes que vinculen la vida digital dels universitaris i la seva implicació ciutadana, política i social, pretén determinar el grau de compromís d'aquests joves en accions o institucions associatives mitjançant les xarxes digitals. [...]
Esta investigación, que tiene por objeto de estudio algunos aspectos que vinculan la vida digital de los universitarios y su implicación ciudadana, política y social, pretende determinar el grado de compromiso de estos jóvenes en acciones o instituciones asociativas mediante las redes digitales. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3179
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 60 (June 2019) , p. 25-41 (Articles)
2 documents
2.
22 p, 283.0 KB "Millennials" e internet : cómo los estudiantes de Comunicación iberoamericanos utilizan y valoran las redes sociales / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Giraldo Luque, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El uso de las tecnologías por parte de la generación millennial se ha convertido en objeto de análisis de numerosos estudios. Este artículo presenta los resultados de una investigación realizada en 16 países iberoamericanos con 1. [...]
The use of technologies by the millennial generation has become the subject of analysis of numerous studies. This article presents the results of research carried out in 16 Ibero-American countries with 1,080 university students of communication who reflected on the importance and use they make of social media in their social relations and in their informative and communicative processes. [...]
L'ús de les tecnologies per part de la generació mil·lennista s'ha convertit en objecte d'anàlisi de nombrosos estudis. Aquest article presenta els resultats d'una investigació realitzada en setze països iberoamericans amb 1. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3167
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 60 (June 2019) , p. 43-63 (Articles)
2 documents
3.
Situaciones de acción y juegos cooperativos : un análisis teórico de la doble dimensión de la acción colectiva para la gobernanza comunitaria de recursos de uso común / García Ojeda, Mauricio (Universidad de la Frontera (Temuco, Xile). Departamento de Ciencias Sociales)
El artículo tiene un carácter teórico y su objetivo es analizar la acción colectiva comunitaria en torno a recursos naturales de uso común (RNUC) desde un punto de vista diferente. Desde los conceptos de situación de acción y situaciones de acción adyacentes, concebimos la acción colectiva no solo como el factor que permite evitar la tragedia de los comunes, sino también como un medio estratégico que utilizan comunidades para demostrar eficacia en el uso sustentable de sus RNUC y así disponer de aportes entregados por el Estado a través de instrumentos de política pública. [...]
L'article té un caràcter teòric i el seu objectiu és analitzar l'acció col·lectiva comunitària entorn de recursos d'ús comú (RUC) des d'un punt de vista diferent. A partir de l'enfocament de cogobernança entre Estat i comunitats i del concepte de situacions d'acció adjacents, analitzem l'acció col·lectiva no només per la seva importància per evitar la tragèdia dels comuns, sinó també com un mitjà estratègic de les comunitats per demostrar eficàcia en la seva governança i així disposar d'aportacions condicionals lliurades per l'Estat a través d'instruments de política pública. [...]
The objective of this theoretical article is to analyze community collective action around natural common-pool resources (NCPR) from a different point of view. In line with the concepts of action situation and adjacent action situations, we conceive collective action not only as the factor that avoids the tragedy of the commons, but also as a strategic means that communities use to demonstrate effectiveness in the sustainable use of their NCPR and hence have contributions delivered by the state through public policy instruments. [...]

2019 - 10.5565/rev/papers.2613
Papers : revista de sociologia, Vol. 104 Núm. 4 (2019) , p. 719-740 (Artículos)  
4.
28 p, 3.5 MB La localización espacial de los atractivos turísticos de un área metropolitana : diferencias entre material turístico institucional, guías turísticas y contenidos generados por los usuarios / Paül i Agustí, Daniel (Universitat de Lleida)
El estudio se centra en las diferencias existentes en la distribución de los atractivos turísticos en función de tres fuentes: el material turístico institucional, las guías turísticas y los contenidos generados por los usuarios (imágenes de la red Instagram). [...]
L'estudi es focalitza en les diferències existents en la distribució dels atractius turístics en funció de tres fonts: el material turístic institucional, les guies turístiques i els continguts generats pels usuaris (imatges de la xarxa Instagram). [...]
L'étude porte sur les différences des attraits touristiques selon trois sources : des brochures touristiques, des guides touristiques et des contenus créés par les utilisateurs (images du réseau Instagram). [...]
This study analyses the extent of an overlap in the territorial distribution and attractiveness of tourist sights as depicted in three different media: institutional tourism materials, travel guides and user-generated content (images shared on the Instagram social network). [...]

2019 - 10.5565/rev/dag.528
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 65 Núm. 2 (maig-agost 2019) , p. 293-320 (Articles)  
5.
13 p, 2.1 MB De les xarxes de subministrament i rebuig a les xarxes circulars : el Pla Director Urbanístic de l'Àrea Metropolitana de Barcelona / Cirera Val, Jacob ; López Redondo, Joan
L'Àrea Metropolitana de Barcelona està redactant en l'actualitat el Pla Director Urbanístic que, entre altres funcions, ha d'establir els elements estructurants de l'ordenació urbanística, classificar el sòl, establir mesures de protecció del sòl no urbanitzable o concretar i delimitar les reserves de sòl per a les infraestructures i els sistemes generals. [...]
El Área Metropolitana de Barcelona está redactando en la actualidad el Plan Director Urbanístico que, entre otras funciones, debe establecer los elementos estructurantes de la ordenación urbanística, clasificar el suelo, establecer medidas de protección del suelo no urbanizable o concretar y delimitar las reservas de suelo para las infraestructuras y los sistemas generales. [...]

2018
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 61 (Desembre 2018) , p. 80-92 (Articles)
2 documents
6.
20 p, 523.9 KB Networks of Care among Families with Internationally Adopted Children in Spain / Grau Rebollo, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Molina González, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
This study examines the relevance of informal support networks in adoptive parenting ("networks of care"). We try to go beyond the potential difficulties and specific stressors involved in International Adoption (IA) processes and the relevance of the interaction of both formal and informal support networks, since the role of informal personal grids in adoptive care has not been developed in depth so far. [...]
Este estudio examina la relevancia de las redes informales de apoyo en la crianza adoptiva («redes de cuidado»). Pretendemos con ello ir más allá de las dificultades potenciales y los factores estresantes específicos implicados en los procesos de adopción internacional (AI) y de la interacción entre las redes de apoyo formales e informales, ya que el papel de las redes personales informales en la atención adoptiva no ha sido, hasta el momento, suficientemente desarrollado. [...]
Aquest estudi examina la rellevància de les xarxes informals de suport en la criança adoptiva («xarxes de cura»). Amb això pretenem anar més enllà de les dificultats potencials i dels factors estressants específics implicats en els processos d'adopció internacional (AI) i de la interacció entre les xarxes de suport formals i informals, ja que el paper de les xarxes personals informals en l'atenció adoptiva no ha estat, fins ara, prou desenvolupat. [...]

2019 - 10.5565/rev/papers.2584
Papers : revista de sociologia, Vol. 104 Núm. 3 (2019) , p. 525-543 (Artículos)  
7.
2 p, 10.4 MB Creix l'esgotament digital, un mal del segle XXI / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2852 (14 d'octubre de 2018) , p. 62-63  
8.
1 p, 6.8 MB Entrevista a Jordi Aragonés-Vilella : "creem molta informació que permet manipular-nos" / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2658 (3 d'abril de 2018) , p. 20  
9.
1 p, 9.9 MB Anonimat a internet : un dret o una coartada? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2608 (11 de febrer de 2018) , p. 31  
10.
8 p, 669.4 KB Fear of Missing Out, online social networking and mobile phone addiction : a latent profile approach / Fúster, Héctor (Universitat Ramon Llull) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oberst, Úrsula E. (Universitat Ramon Llull)
Background and aims: Fear of missing out (FoMO) is described as a pervasive unpleasant sensation that others might be having rewarding experiences of which one is not part, as well as the desire to stay continually connected with what others are doing. [...]
La por de perdre's alguna cosa (fear of missing out, FoMO) es descriu com una sensació aguda i desagradable que altres podrien estar tenint experiències gratificants dels quals un no és part, així com el desig de mantenir-se en contacte contínuament amb el que altres estan fent. [...]

2017
Aloma, Vol. 35, núm. 1 (2017) , p. 23-30  

Articles : 269 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 5 records found  
1.
2 p, 59.4 KB Labour trajectories of young people and social networks : longitudinal approach / Yepes, Lídia (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Vacchiano, Mattia (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
2016 (IWPLMS 2016 Abstract book)
Annual Conference of the International Working Party on Labour Market Segmentation. Barcelona, Catalunya, 37è : 2016  
2.
20 p, 521.5 KB Incertidumbre y empleo. Estrategias, recursos y desigualdades de las redes sociales / Vacchiano, Mattia (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball)
2016
Encuentro internacional de Teoría y Práctica Política en América Latina. Nuevas y viejas desigualdades. Mar del Plata, Argentina, 4t : 2016  
3.
17 p, 116.2 KB L'avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible: el cas de la Xarxa Europea Support / Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Comunicació presentada en el marc del 1r Congrés de Formació per al Treball en Xarxa a la Universitat. Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement, celebrat a Barcelona el 12 i 13 de febrer de 2009. [...]
2009
Congrés de Formació per al Treball en Xarxa Universitat Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement. Barcelona, Catalunya, 1r : 2009  
4.
13 p, 1.4 MB Grup de Xarxes Socials de les #bibliotequesUAB : qui som i què estem fent / Mallorquí, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
2013
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013  
5.
12 p, 63.1 KB L'ús dels webs universitaris : un assaig a partir del cas de la UAB / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Térmens i Graells, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
S'analitzen les dades de consulta del web de la Universitat Autònoma de Barcelona i del web del seu Servei de Biblioteques. Es fa un seguiment de les pautes de consulta dels usuaris segons l'època de l'any, dia de la setmana i hora, així com el seu lloc d'origen, la xarxa d'accés a Internet que utilitzen i les informacions que sol·liciten. [...]
1999
Jornades Catalanes de Documentació. Barcelona, Catalunya, 7es : 1999
2 documents

Periodical publications 1 records found  
1.
Redes : revista hispana para el análisis de redes sociales / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
Redes (ISSN 1579-0185) és una revista hispana per l'anàlisi de xarxes socials. La revista Redes té com a objectiu publicar treballs de qualitat en castellà i portuguès que incloguin la perspectiva de l'anàlisi de xarxes socials. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona, Departament d'Antropologia Social i Cultural , 2002-.
36 documents

Books and collections 9 records found  
1.
214 p, 10.8 MB Las redes como dispositivos para la gestión educativa en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Barrera-Corominas, Aleix, coord. ; Aguilar Chávez, Nohemy ; Arce González, Consuelo ; Baptista Gonzáles, Mario Raúl ; Barrales Villegas, Adoración ; Bizelli, Jose Luis ; Bolaños Prado, Elena ; Chevalier, Carolina ; Contreras Chacón, Azael E. ; Corea Tórrez, Norma Cándida ; Donoso Díaz, Sebastián ; Estrada González, Yuro Jasser ; Jerónimo, Miguel ; Garzón Castrillón, Ana J. ; González Rodríguez, Mario ; González Rubio, Janeth ; Lopes Reis, Márcia ; López Soligo, Marina Ancona ; Medina, Gladys del Carmen ; Medrano Rodríguez, Hernán ; Molina Granados, Sergio A. ; Mendoza Molina, Xochiquetzalli ; Molina Yuncosa,Nuby Lisbeth ; Nossar, Karina ; Palmeros y Ávila, Guadalupe ; Pérez Vences, Mayté ; Pinheiro, Fernanda ; Reyes Araya, Daniel ; Rivera Alvarado,Miguel ; Sánchez Díaz, Sebastián ; Sandoval Manríquez, Mario ; Sarasola, Marcos ; Silva Galán, Josep María ; Scaffo,Sonia ; Tejera, Andrea ; Vázquez, María Inés
La presente aportación se focaliza en cómo el trabajo en red puede ayudar a mejorar la organización y gestión de los centros educativos. Presenta referentes normativos pero también identifica redes centradas en la gestión y pone ejemplos de alguna de ellas. [...]
Bellaterra : EDO-SERVEIS , 2018 (Informes ; 10)  
2.
204 p, 2.4 MB Producir alimentos, reproducir comunidad : redes alimentarias alternativas como formas económicas para la transición social y ecológica / López García, Daniel
El libro que tienes entre manos nos invita a visitar diversas formas socioeconómicas que se construyen en lo local como alternativas al capitalismo global -grupos, sociaciones y cooperativas de consumo; cooperativas de producción ecológica y de cercanía; redes territoriales por la soberanía alimentaria; colectividades y proyectos comunitarios rurales; etc. [...]
Madrid : Libros en Acción, 2015 (Cartografías del vivir, 5)  
3.
12 p, 255.0 KB Piulant la gent s'entén? : el debat sobre la independència de Catalunya a les xarxes socials / Balcells, Josep, 1943-, autor ; Padró-Solanet, Albert, autor ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) , gener 2017 (Quaderns de l'ICPS (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 14)  
4.
244 p, 4.3 MB Audiencias juveniles y cultura digital / Huertas Bailén, Amparo, ed. ; Figueras Maz, Mònica, ed.
Libro resultado de la Jornada "Audiencias Juveniles: recepción, usos y hábitos mediáticos" celebrada el 22 de noviembre de 2012 en Barcelona por la Sección de Estudios de Audiencia y Recepción de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC). [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB, 6)  
5.
117 p, 1.9 MB El uso de las redes sociales : ciudadanía, política y comunicación : la investigación en España y Brasil / Ferré Pavia, Carme, ed.
El documento es resultado de los trabajos de dos grupos de investigación universitarios - Comress-Incom UAB y el Centro de Convergencia de Nuevos Medios (CCNM) y que combinan la narrativa divulgadora, la referencia a la investigación empírica y la reflexión didáctica entorno a la nuevas tecnologías y sus implicaciones sociales de forma comparativa en dos entornos: España y Brasil. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB ; 6)  
6.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
7.
105 p, 7.5 MB Talleres de autoformación con programas informáticos de análisis de redes sociales / Molina, José Luis (Molina González), ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quiroga, Águeda (Universitat Pompeu Fabra) ; Martí Olivé, Joel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Maya Jariego, Isidro (Universidad de Sevilla) ; Federico, Ainhoa de (Université de Lille)
Este manual intenta llenar un espacio hasta ahora cubierto de forma incompleta: el de la autoformación en las diferentes aplicaciones del Análisis de redes sociales. Los textos teóricos disponibles en castellano empiezan a ser ya suficientes para disponer de una introducción. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona))  
8.
82 p, 8.9 MB 1st Workshop on privacy and protection in web-based social networks / Delgado Mercè, Jaime, ed. ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Rodríguez-Doncel, Víctor, ed. ; Ballester, Ana ; Boulet, Romain ; Bourcier, Danièle ; Carreras, Anna ; Casellas, Núria (Casellas Caralt) ; De Coi, Juri L. ; De Haro, Carles ; Jordán, Francisco ; Kärger, Philipp ; Mazzega, Pierre ; Noriega, Pablo ; Olmedilla, Daniel ; Poblet, Marta ; Pujol, Helena ; Rodríguez, Eva ; Roig Batalla, Antoni ; Teodoro, Emma ; Vallbé, Joan-Josep ; Zerr, Sergej ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia
Barcelona : Huygens : 2010 (IDT series ; 6)

Juri L. De Coi, Philipp Kärger, Daniel Olmedilla, Sergej Zerr, Semantic Web Policies for Security, Trust Management and Privacy in Social Networks ; Antoni Roig, Privacy-Enhancing Technologies (PET) and Web-Based Social Networks (WSBN) ; Emma Teodoro, The Spanish Audiovisual Sector facing digital technologies ; Ana Ballester, Carles de Haro, Francisco Jordán, Helena Pujol, A semantic approach to security in social networks ; Anna Carreras, Jaime Delgado, Eva Rodríguez, The impact of contextual information on user privacy in social networks ; Eva Rodríguez, Víctor Rodríguez, Anna Carreras, Jaime Delgado, A Digital Rights Management approach to privacy in online social networks ; Pierre Mazzega, Danièle Bourcier, Romain Boulet, Code Communities in the French Legal System  

9.
110 p, 2.8 MB LOAIT 2009 : 3rd Workshop on Legal Ontologies and Artificial Intelligence Techniques joint 2nd Workshop on Semantic Processing of Legal Text / Workshop on Legal Ontologies and Artificial Intelligence Techniques (3es : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Casanovas, Pompeu, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Casellas, Núria (Casellas Caralt), ed. ; Poblet, Marta, ed. ; Noriega, Pablo, ed. ; Roig, Antoni, ed. ; Vallbé, Joan-Josep, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia
In this third edition of LOAIT joint with the second edition of the Workshop on Semantic Processing of Legal Texts, we focus our attention on two main research areas: Legal Knowledge Representation as a top-down approach, and Ontology Learning from Legal Texts as a bottom-up approach on legal ontologies. [...]
Barcelona : Huygens Editorial, 2009 (IDT series ; 2)

1. Legal Assessment Using Conjunctive Queries ; A. Förhécz, G. Straus 2. Legal Taxonomy Syllabus version 2.0 ; Gianmaria Ajani, Guido Boella, Leonardo Lesmo, Marco Martin, Alessandro Mazzei, Daniele P. Radicioni, and Piercarlo Rossi 3. modeling Expert Knowledge in the Mediation Domain: A Mediation Core Ontology ; Marta Poblet, Núria Casellas, Sergi Torralba, Pompeu Casanovas 4. Knowledge Representation and Modelling Legal Norms: The EU Services Directive ; Doris Liebwald 5. AGILE: From Source of Law to Business Process Specification ; Alexander Boer and Tom van Engers 6. Automatic Mark-up of Legislative Documents and its Application to Parallel Text Generation ; Lorenzo Bacci, Carlo Marchetti 7. Text-based Legal Ontology Enrichment ; Wim Peters 8. Towards a FrameNet Resource for the Legal Domain ; Giulia Venturi, Alessandro Lenci, Simonetta Montemagni, Eva Maria Vecchi, Maria Teresa Sagri, Daniela Tiscornia 9. Multilingual Access Modalities to Legal Resources Based on Semantic Disambiguation ; G. Peruginelli and E. Francesconi 10. Learning and Verification of Legal Ontologies by Means of Conceptual Analysis ; Erich Schweighofer 11. Enriching Thesauri with Ontological Information: Eurovoc Thesaurus and DALOS Domain Ontology of Consumer Law ; Maria Angela Biasiotti, Meritxell Fernández-Barrera  


Research literature 333 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
118 p, 17.5 MB Creació d'una websèrie amb nines: "Unmasked" / Godoy López, Ivan ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix en una sèrie de ficció adreçada a un públic pre-adolescent (6-13) amb nines Bratz. La marca (MGAE. ) està duent a terme una nova campanya de promoció a través de les xarxes socials i YouTube per donar visibilitat al nou comeback del desembre de 2018. [...]
Mi proyecto consiste en una serie de ficción dirigida a un público pre-adolescente (6-13) con muñecas Bratz. La marca (MGAE. ) Está llevando a cabo una nueva campaña de promoción a través de las redes sociales y YouTube para dar visibilidad al nuevo comeback de diciembre de 2018. [...]
My project is about a fictional webseries for a pre-teen audience (6-13) with Bratz dolls. The company MGAE. is starting a campaign through social media and YouTube promoting the dolls latest comeback from December 2018. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
79 p, 10.1 MB Moda y comunicación: storytelling y redes sociales en Chanel / Echenouili Ghailan, Hajar ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. [...]
El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. [...]
The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
130 p, 2.9 MB Information extraction from heterogeneous handwritten documents / Toledo Testa, Juan Ignacio, autor. ; Fornés Bisquerra, Alicia, supervisor acadèmic. ; Lladós, Josep, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
L'objectiu d'aquesta tesi és l'extracció d'Informació de documents total o parcialment manuscrits amb una certa estructura. Bàsicament treballem amb dos escenaris d'aplicació diferent. El primer escenari són els documents moderns altament estructurats, com formularis. [...]
L'objectiu d'aquesta tesi és l'extracció d'Informació de documents total o parcialment manuscrits amb una certa estructura. Bàsicament treballem amb dos escenaris d'aplicació diferent. El primer escenari són els documents moderns altament estructurats, com formularis. [...]
El objetivo de esta tesis es la extracción de Información de documentos total o parcialmente manuscritos, con una cierta estructura. Básicamente trabajamos con dos escenarios de aplicación diferentes. [...]
The goal of this thesis is information Extraction from totally or partially handwritten documents. Basically we are dealing with two different application scenarios. The first scenario are modern highly structured documents like forms. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
152 p, 27.5 MB L'estratègia comunicativa dels partits d'extrema dreta a Espanya : el cas de Vox / Vidal Través, Carla ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una nova extrema dreta populista a ha anat guanyant poder a Europa en un auge electoral sense precedents en els últims 20 anys. El present treball pretén analitzar l'estratègia comunicativa dels partits populistes d'extrema dreta, centrant-se en el cas de Espanya i específicament en el partit de Vox. [...]
Una nueva extrema derecha populista ha ido ganando poder en Europa en un auge electoral sin precedentes en los últimos 20 años. El trabajo pretende analizar la estrategia comunicativa de los partidos populistas de extrema derecha, centrándos en el caso de España i específicamente en el partido de Vox. [...]
A new populist extreme right movement has been gaining power in Europe in an unprecedented electoral boom in the last 20 years. The project aims to analyze the communicative strategy of extreme-right populist parties, focusing on the case of Spain and specifically on the Vox party. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
137 p, 1.2 MB La comunicación externa y digital de las empresas con más reputación en España / Ruiz Tebar, Raquel ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi de 4 casos que analitza la comunicació externa digital (sales de premsa digital, notes de premsa, publicity i xarxes socials) de les 4 empreses més reputades a Espanya segons Merco en el 2018 (Inditex, Mercadona, Banc Santander i BBVA) amb l'objectiu de comprovar si existeix un patró de conducta en la gestió de la comunicació digital de les 4 empreses.
Estudio de 4 casos que analiza la comunicación externa digital (salas de prensa digital, notas de prensa, publicity y redes sociales) de las 4 empresas más reputadas en España según Merco en el 2018 (Inditex, Mercadona, Banco Santander y BBVA) con el objetivo de comprobar si existe un patrón de conducta en la gestión de la comunicación digital de las 4 empresas.
Study of 4 cases that analyzes digital external communication (digital press rooms, press releases, publicity and social networks) of the 4 most reputable companies in Spain according to Merco in 2018 (Inditex, Mercadona, Banco Santander and BBVA) with the objective of checking if there is a pattern of behavior in the management of digital communication of the 4 companies.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
58 p, 17.7 MB La estrategia de comunicación política en Instagram de Santiago Abascal para las Elecciones Generales de 2019 / Padilla Smulders, Debbie ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El progressiu desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació ha facilitat la incorporació de noves estratègies de comunicació electoral.  En aquest context, els polítics populistes han sabut explotar els beneficis que ofereix la plataforma Instagram per a la difusió de missatges directes, senzills i sense filtres. [...]
El progresivo desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha facilitado la incorporación de nuevas estrategias de comunicación electoral.  En este contexto, los políticos populistas han sabido explotar los be neficios que brinda la plataforma Instagram para la difusión de mensajes directos, sencillos y sin filtros. [...]
The information and communication technologies ongoing development has facilitated the incorporation of new electoral communication strategies.  In this context, populist politicians have been able to exploit the benefits provided by the Instagram platform for the diffusion of direct and simple messages, without filters. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
53 p, 1.8 MB Desenvolupament d'una publicació multiplataforma d'humor en català / Massip Martori, Pau ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'una publicació multiplataforma d'humor en català que oferirà continguts humorístics sobre actualitat i política en text, imatge i vídeo a través de les xarxes socials i dels diferents canals que ofereixen les plataformes digitals.
Proyecto de una publicación multiplataforma de humor en catalán que ofrecerá contenidos humorísticos sobre actualidad y política en texto, imagen y vídeo mediante las redes sociales i los distintos canales que ofrecen las plataformas digitales.
Project for a multiplatform humor publication in Catalan that will offer humorous content on current affairs and politics in text, image and video through social networks and the different channels offered by digital platforms.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
76 p, 29.7 MB Living Earth : creación de una tienda online / López Núñez, Irene ; Maas Olivas, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'una marca distribuidora de productes d'higiene i ús diari sense plástics i sostenibles. Disseny de la pàgina web i la identitat de marca, així com gestió i planificació de les xarxes socials.
Creación de una marca distribuidora de productos de higiene y uso diario sin plásticos y sostenibles. Diseño de la página web y la identidad de marca, así como gestión y planificación de las redes sociales.
Creation of a distributor brand of hygienic products and daily use without plastics and sustainable. Website design and brand identity, as well as management and planning of social networks.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
160 p, 6.5 MB Propuesta de mejora de los canales digitales de Ana Guerra / Figuerola Gómez, Lara ; Danés Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consisteix en l'anàlisi de la gestió de canals digitals per part de tres figures publiques per a la posterior creació d'una proposta de millora per una d'elles, considerada exemple de mala gestió.
El presente trabajo consiste en el análisis de la gestión de canales digitales por parte de tres figuras públicas para la posterior creación de una propuesta de mejora para una de ellas, considerada ejemplo de mala gestión.
This project consists in analysing how three public figures manage their digital channels for the later creation of an improvement proposal for one of them, considered as a bad digital management example.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
70 p, 499.7 KB Dibujando mujeres reales / Bueno París, Sara ; Gayà Morlà, Catalina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un reportatge literari en el qual s'aborda com, en paral·lel a l'auge del moviment feminista, ha aparegut un nou sector de dones il·lustradores que estan contribuint a transmetre les idees i valors del feminisme. [...]
Se trata de un reportaje literario en el que se aborda cómo, en paralelo al auge del movimiento feminista, ha aparecido un nuevo sector de mujeres ilustradoras que están contribuyendo a transmitir las ideas y valores del feminismo. [...]
This is a literary report addresses how, in parallel to the rise of the feminist movement, a new sector of women illustrators has emerged, helping to convey the ideas and values of feminism. Posting their vignettes on platforms like Instagram and leveraging the ability of social networks to get messages to the public, women illustrators have managed to become representatives of the current feminism. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Research literature : 333 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 4 records found  
1.
47 p, 5.3 MB Publicar en accés obert / Álvarez, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on es dóna una visió de tots els aspectes que cal tenir en compte per a publicar en accés obert. S'expliquen els següents continguts: 1. [...]
2019 (Eines per a la recerca)
6 documents
2.
41 p, 15.5 MB Publicar en accés obert / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on s'explica els següents continguts: 1. Què és l'accés obert? 2. Com publicar en accés obert. 3. Sistemes d'identificació d'autors i identitat digital. [...]
2018 (Eines per a la recerca)
3 documents
3.
12 p, 637.6 KB L'Avaluació de la recerca: altmetrics, les xarxes socials i l'accés obert / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu d'aquesta presentació és proporcionar als investigadors uns coneixements bàsics del que implica el concepte "altmetrics", així com també es parla de l'accés obert. Aquesta presentació s'ha preparat per a una xerrada dirigida als investigadors de l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (Tarragona).
2014 (Producció científica)  
4.
2.0 KB Seguretat de xarxes / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre el fenomen de les mesures de seguretat en les xarxes informàtiques en general, i a internet en particular, tant des del punt de vista tècnic i social com legal.
2005  

Graphic and multimedia documents 2 records found  
1.
1024x768, 256.6 KB Exposició "Les Xarxes socials a la Biblioteca de Ciències Socials" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició sobre la presència de la Biblioteca de Ciències Socials a les xarxes socials: blocs, netvibes, delicious, twitter i facebook. L'exposició va tenir lloc l'octubre de 2013.
2013
13 documents
2.
1 p, 7.4 MB Quant pesa un llibre? / Calvet Renedo, Sergio
Material promocional per a la campanya de difusió de la col·lecció de llibres electrònics de les Biblioteques de la UAB de totes les disciplines, en versió electrònica, consultables des del campus i des de casa.
2010
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.