Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
13 p, 100.8 KB Tecnozombis : seres artefacto en la tecnociencia contemporánea / Koval, Santiago (Universidad Argentina de la Empresa)
Este trabajo es un intento por comprender el modo en que interactúan el presente y el pasado a través de la apropiación social de la técnica contemporánea. Específicamente, se propone un recorrido por las principales pulsiones culturales, y por las más importantes corrientes filosóficas y cosmogonías mítico-religiosas, que confluyen en el desarrollo de dispositivos que se han naturalizado durante las últimas décadas y que constituyen, actualmente, el sustento técnico de nuestras interacciones humanas. [...]
This paper is an attempt to understand how the present and the past interact through the social appropriation of contemporary technology. Specifically, it proposes a route through the major cultural impulses, and the most important philosophical and religious mythical cosmogonies that shaped the development of devices that have been naturalized in recent decades and that constitute now the technical support of our human interactions. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i51.2331
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 51 (Desembre 2014) , p. 65-77  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
37 p, 2.8 MB Playing with Choice : Agency, Plot and Characters in Telltale's The Walking Dead Video Game Series / Monchan, Josué ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Telltale's The Walking Dead has been widely criticized for its lack of player agency –"the satisfying power to take meaningful action and see the results of our decisions and choices", according to Murray's definition (1998)–. [...]
The Walking Dead de Telltale ha estat criticat per la seva manca d'agència –"el poder satisfactori de prendre accions significatives i veure els resultats de les nostres decisions i eleccions" segons la definició de Murray (1998). [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
37 p, 2.8 MB Playing with Choice. Agency, Plot and Character in Telltale's The Walking Dead Video Game Series / Monchan, Josúe ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Telltale's The Walking Dead has been widely criticized for its lack of player agency –"the satisfying power to take meaningful action and see the results of our decisions and choices", according to Murray's definition (1998)–. [...]
The Walking Dead de Telltale ha estat criticat per la seva manca d'agència –"el poder satisfactori de prendre accions significatives i veure els resultats de les nostres decisions i eleccions" segons la definició de Murray (1998). [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.