Resultats globals: 9 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 122.6 KB La comunicación directiva interna en las agencias de publicidad españolas / Etayo Pérez, Cristina (Universidad de Navarra. Departamento de Empresa Informativa) ; Preciado Hoyos, Ángela (Universidad de Antioquia)
La comunicación interna en las empresas se ha configurado como uno de los activos estratégicos clave para la gestión. En este contexto adquiere especial relevancia la comunicación que los directivos mantienen con sus empleados. [...]
Internal communication in companies has become one of the key strategic assets for management. In this context, the communication that managers maintain with their employees acquires special relevance. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 11-29  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
65 p, 713.0 KB La Publicitat Institucional de la Generalitat de Catalunya (2019-2021) : Contractació, planificación, avaluació i mitjans beneficiaris / Garcia Latorre, Marc ; Fernández Alonso, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza les actuacions en matèria de publicitat institucional que la Generalitat de Catalunya ha portat a terme entre els anys 2019 i 2021. S'insereix en la contractació de les empreses de creativitat i les agències de mitjans, els criteris de planificació, els procediments d'avaluació i els principals mitjans beneficiaris. [...]
Este trabajo analiza las actuaciones en materia de publicidad institucional que la Generalidad de Cataluña ha llevado a cabo entre los años 2019 y 2021. Se inserta en la contratación de las empresas de creatividad y las agencias de medios, los criterios de planificación, los procedimientos de evaluación y los principales medios beneficiarios. [...]
This work analyzes the actions in the field of institutional advertising that the Generalitat de Catalunya has carried out between the years 2019 and 2021. It is inserted in the recruitment of creative companies and media agencies, the planning criteria, the procedures evaluation and the main beneficiary means. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
99 p, 7.9 MB Meraki comunicación : plan de empresa para la creación de una agencia de comunicación / Rubio Tabeni, María ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla d'empresa per posar en marxa Meraki, una agència de comunicació especialitzada en comunicació digital dirigida a petites empreses dedicades a la venda al detall de roba per a dona, sabateria, complements i bijuteria situades a la costa del Maresme.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de empresa para poner en marcha Meraki, una agencia de comunicación especializada en comunicación digital dirigida a pequeñas empresas dedicadas a la venta al por menor de ropa para mujer, zapatería, complementos y bisutería situadas en la costa del Maresme.
This project is about the creation of a business plan to launch Meraki, a communication agency specialized in digital communication aimed at small businesses engaged in the retail sale of women's clothing, footwear, accessories and costume jewellery located at the coast of Maresme.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
91 p, 4.7 MB B.Unique : creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda / Medina Trujillo, Andrea ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball és el pla empresarial d'una agència de comunicació especialitzada en moda. Aquest detalla tots els aspectes que cal tenir en compte per la creació d'una agència de comunicació, a més de realitzar un estudi exhaustiu del mercat en el qual es pretén introduir.
El presente trabajo es un plan empresarial de una agencia de comunicación especializada en moda. Éste detalla todos los aspectos que se deben tener en cuenta para la creación de una agencia de comunicación, además de realizar un estudio exhaustivo del mercado en el cual pretende introducirse.
This is the business plan of a communication agency specialised in fashion. It tells in detail all the aspects that you must keep in mind for the creation of a communication agency, as well as it realises an exhaustive study of the market in which it pretends to introduce itself.

2017
Grau en Periodisme [971]  
4.
70 p, 1.6 MB La cerca i l'obtenció d'imatges a les agències de comunicació. L'optimització dels bancs d'imatges / Sebastià Martínez, Aina ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la tasca de descripció de les imatges que duen a terme els bancs d'imatges utilitzats a les agències de comunicació i elaboració d'una proposta de millora per tal d'optimitzar aquesta eina.
Análisis de la tarea de descripción de las imágenes que llevan a cabo los bancos de imágenes utilizados en las agencias de comunicación y elaboración de una propuesta de mejora con el fin de optimizar esta herramienta.
Analysis of the task of describing images carried out by the banks of images used in the communication agencies and to devise a proposal of improvement to optimize this tool.

2015
Grau en Periodisme [971]  
5.
143 p, 22.0 MB Creación de una agencia de comunicación ONL para el Tercer Sector Social / Puñet Olivella, Ester ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les organitzacions del Tercer Sector Social existeixen per comunicar les injustícies del món i poder ajudar els més desfavorits. No obstant això i paradoxalment, com a entitats sense ànim de lucre, moltes d'elles no tenen els suficients recursos per dissenyar campanyes estratègiques i professionals de comunicació que impactin i impliquin a la societat. [...]
Las organizaciones del Tercer Sector Social existen para comunicar las injusticias del mundo y poder ayudar a los más desfavorecidos. Sin embargo y paradójicamente, como entidades sin ánimo de lucro, muchas de ellas no poseen los suficientes recursos para diseñar campañas estratégicas y profesionales de comunicación que impacten e impliquen a la sociedad. [...]
The third social sector organizations exist to communicate the injustices of the world and to help the poor. However, and paradoxically, as non-profit entities, many of which don't have enough resources for design strategic and professional communication campaigns that impact society and involve it. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
78 p, 1.5 MB La cobertura i el tractament de la crisi econòmica del periodisme espanyol : Els casos de El País, El Mundo i La Vanguardia / Gambín Conde, Marta ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector de la comunicació a Espanya ha patit les conseqüències de la crisi econòmica de 2008. Són freqüents els acomiadaments i el tancament d'alguns mitjans. El tractament que en fa la premsa espanyola, a partir dels diaris El País, El Mundo i La Vanguardia, és superficial i insuficient; només 35 mitjans apareixen dins les 389 notícies de l'estudi. [...]
El sector de la comunicación en España ha sufrido las consecuencias de la crisis económica de 2008. Son frecuentes los despidos y el cierre de algunos medios. El tratamiento que de ello hace la prensa española, a partir de los periódicos El País, El Mundo y La Vanguardia, es superficial e insuficiente; solo 35 medios aparecen dentro de las 389 noticias del estudio. [...]
The communication sector in Spain has suffered the consequences of the economic crisis of 2008. Layoffs are frequent and the closure of some media. The treatment makes the Spanish press, as newspapers El País, El Mundo and La Vanguardia, is shallow and inadequate; only 35 media are within 389 news of this project. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
7.
366 p, 2.1 MB La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques / Estanyol i Casals, Elisenda ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. [...]
2012  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.