visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: alumnado
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
64
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
57
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
6
registres trobats
Articles
57
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
15 p, 396.8 KB
Cuidado, provisión y servicio en la didáctica universitaria
/
Mora Malo, Enrico
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
En esta comunicación analizamos las prácticas docentes universitarias desde la perspectiva de género. Específicamente, analizamos las relaciones de cuidado y de provisión entre el profesorado y el alumnado de distintas titulaciones de la Universitat Autònoma de Barcelona, durante el período 2004-2008, a través sus discursos sobre las didácticas docentes empleadas. [...]
In this paper we analyze the university teaching practices from the perspective of gender. Specifically, we analyze the relationships of care and provision between teachers and students from different courses at the Universitat Autònoma de Barcelona, during the period 2004-2008, through his speeches on didactics skills employed. [...]
2012
Revista del Congrés Internacional de Docència
,
Núm. 1 (2012)
Registre complet
-
2.
20 p, 387.5 KB
Las competencias en sostenibilidad del alumnado de educación secundaria según el género
/
Cebrián Bernat, Gisela
(Universitat Rovira i Virgili) ;
Moraleda, Álvaro
(Universidad Camilo José Cela) ;
Olano, Jon Xavier
(Universitat Rovira i Virgili) ;
Boqué, Anna
(Universitat Rovira i Virgili)
;
Prieto, Juan
(Universidad de Málaga)
En las últimas décadas es plausible un creciente reconocimiento sobre la importancia de integrar las competencias en sostenibilidad en los diferentes niveles educativos, aunque hasta la fecha los estudios sobre la educación secundaria son limitados. [...]
In the last decades, a growing recognition of the importance of integrating sustainability competences at different educational levels is plausible; however, to date studies on secondary education are still scarce. [...]
2024 -
10.5565/rev/ensciencias.5948
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 42 Núm. 1 (2024)
, p. 65-83 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
3.
12 p, 416.6 KB
Jóvenes migrantes al habla: trayectorias educativas y vidas con género
/
Tarrés Vallespí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
El artículo muestra la tensión biográfica y el proceso educativo de dos jóvenes menores que viajaron de África a Europa a través de construcciones biográficas marcadas por el paso de sociedad de origen a sociedad de destino. [...]
The article shows the biographical tension and the educational process of two minors who traveled from Africa to Europe through biographical constructions marked by the passage from the society of origin to the destination society. [...]
2018 -
10.7203/RASE.11.2.12218
Revista de la Asociación de Sociología de la Educación
,
Vol. 11 Núm. 2 (2018)
, p. 370-381
Registre complet
-
4.
25 p, 284.9 KB
La encrucijada de la incorporación escolar de los adolescentes de origen extranjero en Almería : ¿atisbos de cambio en los viejos retos?
/
Cabezón-Fernández, María-Jesús
(Universidad de Almería) ;
Pumares, Pablo
(Universidad de Almería)
La incorporación de los adolescentes de origen extranjero al sistema educativo español es uno de los retos que hubo que afrontar desde los primeros años de la inmigración a España. Sin embargo, a día de hoy, estos adolescentes continúan enfrentándose a las desventajas educativas derivadas de su origen social, de su posición social en destino y de la etnificación de la diferencia cultural. [...]
La incorporació dels adolescents d'origen estranger al sistema educatiu espanyol és un dels reptes que va caldre afrontar des dels primers anys de la immigració a Espanya. No obstant això, avui dia, aquests adolescents continuen enfrontant-se als desavantatges educatius derivats del seu origen social, de la seva posició social en destí i de la etnificación de la diferència cultural. [...]
The incorporation of adolescents of foreign origin into the Spanish educational system is one of the challenges that has had to be addressed since the early years of immigration to Spain. However, even today, these adolescents continue to face educational disadvantages arising from their social origin, their social position at their destination, and the ethnification of cultural difference. [...]
2023 -
10.5565/rev/papers.3113
Papers : revista de sociologia
,
Vol. 108 Núm. 2 (2023)
, p. e3113 (Artículos)
Registre complet
-
5.
17 p, 460.8 KB
Teachers' and students' perspectives on the intensive use of technology for teaching and learning
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
The health crisis caused by COVID-19 compelled university teachers to adapt their learning scenarios to new technology-mediated contexts. This paper analyses teaching and learning experiences, strategies and lessons learned during the lockdown period at the Faculty of Education of the Universitat Autònoma de Barcelona (N=29 teachers, 227 students). [...]
La crisi sanitària provocada per la COVID-19 va instar els i les docents a adaptar els seus escenaris d'aprenentatge als nous contextos mediats per les tecnologies. Aquesta investigació analitza les experiències i les estratègies d'ensenyament i aprenentatge i les lliçons apreses durant el confinament a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (N = 29 professors/ores, 227 alumnes). [...]
La crisis sanitaria provocada por el COVID-19 instó a los y las docentes a adaptar sus escenarios de aprendizaje a los nuevos contextos mediados por las tecnologías. Esta investigación analiza las experiencias y estrategias de enseñanza y aprendizaje y las lecciones aprendidas durante el confinamiento en la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona (N = 29 profesores/as, 227 alumnos/as). [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1551
Educar
,
Vol. 59 Núm. 1 (2023)
, p. 213-229 (Temas de investigación)
Registre complet
-
6.
15 p, 131.2 KB
Alumnado trans : una oportunidad para el desarrollo de pedagogías feministas en la escuela
/
Sánchez Sáinz, Mercedes
(Universidad Complutense de Madrid) ;
García Medina, Raúl
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Penna Tosso, Melani
(Universidad Complutense de Madrid)
Ante la escasez de investigaciones que relacionen el clima escolar con las tasas de éxito de alumnado trans, planteamos este análisis para indagar en las trayectorias que siguen dichos estudiantes en la educación obligatoria y poder identificar factores que puedan contribuir a paliar las elevadas tasas de abandono observadas en este colectivo. [...]
Davant de l'escassetat d'investigacions que relacionin el clima escolar amb les taxes d'èxit d'alumnat trans, plantegem la present anàlisi per explorar les trajectòries que segueixen aquests estudiants a l'educació obligatòria i poder identificar aquells factors que puguin contribuir a pal·liar les elevades taxes d'abandonament observades en aquest sector. [...]
In contrast with the numerous studies focusing on the types of violence suffered by trans people, hardly any studies have looked at the factors associated with academic success among this demographic group. [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1569
Educar
,
Vol. 59 Núm. 1 (2023)
, p. 115-129 (Monográfico)
Registre complet
-
7.
22 p, 782.7 KB
The effect of a teacher-centred and learner-centred approach on students' participation in the English classroom
/
Markina, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Garcia Mollá, Alba
(Codeworks)
In this paper, we addressed the concept of classroom participation and the way it is affected by a traditional teacher-centred (TC) approach and a more innovative learner-centred (LC) approach which uses the principles and strategies of active learning and cooperative learning to engage students in the learning process. [...]
En aquest estudi, hem abordat el concepte de participació a l'aula i com es veu afectada per un enfocament centrat en el docent i un enfocament centrat en l'alumnat que utilitza els principis i estratègies de l'aprenentatge actiu i cooperatiu per a involucrar l'alumnat en el procés d'aprenentatge. [...]
En este estudio, hemos abordado el concepto de participación en el aula y cómo se ve afectada por un enfoque centrado en el docente y un enfoque centrado en el alumnado que utiliza los principios y estrategias del aprendizaje activo y cooperativo para involucrar al alumnado en el proceso de aprendizaje. [...]
Dans cet article, nous avons abordé le concept de participation en classe et comment elle est affecté par une approche centrée sur l'enseignant (TC) et une approche centrée sur l'apprenant (LC) qui utilise les principes et les stratégies d'apprentissage actif et d'apprentissage coopératif pour engager les élèves dans le processus d'apprentissage. [...]
2022 -
10.5565/rev/jtl3.1007
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 15 Núm. 3 (2022)
, p. e1007 (Articles)
Registre complet
-
8.
21 p, 518.6 KB
Análisis contrastivo entre las oraciones concesivas de español y chino : un estudio dirigido al ELE
/
Ren, Zhongde
(Universidad de Sevilla)
La oración concesiva se cuenta entre las construcciones sintácticas más complejas de la lengua española. Debido a las diferencias enormes entre chino y español y a la intrincación del mismo sistema español, las concesivas siempre constituyen un enorme obstáculo para los alumnos sinohablantes de ELE. [...]
The concessive sentence is one of the most complex syntactic constructions in the Spanish language. Due to the huge differences between Chinese and Spanish and the intricacy of the Spanish language system itself, the.
concessive sentence always constitutes a huge obstacle for Chinese-speaking students of Spanish as a foreign language. In order to improve its teaching aimed at the intermediate level (B1-B2), this article will try to develop the subject through a contrastive analysis of the concessive sentences between the two languages. [...]
2021
Language design : journal of theoretical and experimental linguistics
,
Vol. 23 (2021)
, p. 79-99 (Articles)
Registre complet
-
9.
16 p, 342.2 KB
La implicación de la familia en la comunidad escolar : gestación de una herramienta para la medición de percepciones cualitativas
/
Burriel Manzanares, Francesca
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La comunidad escolar se ha definido tradicionalmente como el conjunto de personas que interaccionan en un mismo ecosistema educativo, usualmente una escuela, en el que se desarrolla una acción intencionada, global y contextualizada hacia la enseñanza y el aprendizaje de los significados, los procesos y los valores de una sociedad (Mateos y Peñalba, 2003). [...]
La comunitat escolar ha estat definida tradicionalment com el conjunt de persones que interaccionen en un mateix ecosistema educatiu, usualment una escola, on es desenvolupa una acció intencionada, global i contextualitzada cap a l'ensenyament i l'aprenentatge dels significats, els processos i els valors d'una societat (Mateos y Peñalba, 2003). [...]
The educational community has traditionally been defined as the set of people who interact within an educational ecosystem, usually a school or structured educational environment, in which an intentional, global and contextualized action occurs towards the teaching and learning of meanings, processes and values of a society (Mateos y Peñalba, 2003). [...]
2022 -
10.5565/rev/educar.1471
Educar
,
Vol. 58 Núm. 1 (2022)
, p. 237-252
Registre complet
-
10.
15 p, 244.6 KB
Aprendizaje-servicio y desarrollo cívico-social en titulaciones universitarias del ámbito educativo : preparando al alumnado para la práctica de una educación inclusiva
/
Mella-Núñez, Ígor
(Universidade de Santiago de Compostela) ;
Quiroga-Carrillo, Anaïs
(Universidade de Santiago de Compostela) ;
Crespo Comesaña, Julia
(Universidade de Santiago de Compostela)
En esta investigación se analiza el potencial que tiene la metodología del aprendizajeservicio (ApS) para desarrollar competencias de carácter cívico-social vinculadas con el ejercicio de una práctica inclusiva en futuros profesionales de la educación. [...]
En aquesta recerca s'hi analitza el potencial que té la metodologia de l'aprenentatge-servei (ApS) per desenvolupar competències de caràcter civicosocial vinculades amb l'exercici d'una pràctica inclusiva en futurs professionals de l'educació. [...]
This research analyzes the potential of service-learning (SL) methodology to develop civic and social competences related to the development of inclusive practice in future educational professionals. [...]
2021 -
10.5565/rev/educar.1241
Educar
,
Vol. 57 Núm. 2 (2021)
, p. 363-377 (Monográfico)
Registre complet
-
Articles :
57
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
14 p, 135.7 KB
Polítiques reductores de les desigualtats educatives : la tensió entre les actuacions focalitzades i les actuacions universalistes
/
Benito Pérez, Ricard
(Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ;
Gonzàlez Balletbò, Isaac,
1944- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
En aquest text s'analitzen algunes de les principals potencialitats i limitacions de les actuacions focalitzades i de les actuacions universalistes en l'àmbit de l'educació. Sovint, les polítiques orientades a la reducció de les desigualtats educatives tendeixen a situar-se prioritàriament en el terreny de les actuacions focalitzades per abordar aquelles realitats escolars que presenten uns dèficits més extrems. [...]
This chapter aims to analyse some of the main potentials and limits of focussed and universal interventions within the education field. Policies aimed at reducing educational inequalities often tend to be basically situated in the area of focussed actions, affecting just those school realities facing the most extreme deficits. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Institut Català d'Assistència i Serveis Socials, 2010 (
Inclusió social ; 2
)
Polítiques d'inclusió social: recull dels continguts del Seminari permanent de formació i treball en xarxa, anys 2007 i 2008, realitzat en el marc del Programa per al desenvolupament de plans locals d'inclusió social del Departament d'Acció Social i Ciutadania
,
2010,
p. 131-144
Registre complet
-
Documents de recerca
6
registres trobats
1.
5.0 MB
Challenges and expectations regarding business courses in which English is the medium of instruction : Crossing views from students and teachers in Taiwan and Spain
/
Wang, Nuo-Yin
;
Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors),
dir.
L'adopció de l'anglès com a mitjà d'instrucció (EMI) ha estat una estratègia per atraure estudiants internacionals emprada abastament arreu del món per moltes universitats de països de parla no anglesa. [...]
La adopción del inglés como medio de instrucción (EMI) ha sido una estrategia para atraer a estudiantes internacionales empleada ampliamente en todo el mundo por muchas universidades de países de habla no inglesa. [...]
Adopting English as a Medium of Instruction (EMI) has been a strategy employed by many universities in non-English speaking countries worldwide to attract international students. Spain and Taiwan are two of the countries in which universities offer most EMI courses. [...]
2023
Registre complet
-
2.
10 p, 909.0 KB
Aula de programació interactiva
/
Galante Causanilles, Lluís
;
Valveny Llobet, Ernest,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte s'enfoca en la millora i expansió de les capacitats d'una plataforma web existent, que té com a objectiu brindar un entorn d'ensenyament virtual per a matèries relacionades amb la programació. [...]
This project focuses on improving and expanding the capabilities of an existing web platform, which aims to provide a virtual teaching environment for subjects related to programming. The aim is to achieve a more complete and advanced version, which solves problems identified in the previous version and improves interaction and collaboration between teachers and students. [...]
Este proyecto se enfoca en la mejora y expansión de las capacidades de una plataforma web existente, que tiene como objetivo brindar un entorno de enseñanza virtual para materias relacionadas con la programación. [...]
2023
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
3.
82 p, 1.2 MB
La Competencia Interactiva en el aula : una mirada ampliada y multimodal
/
Jia, Lingling
;
Moore de Luca, Emilee,
dir. ;
Casas-Tost, Helena,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El análisis de la interacción en el aula es una parte muy importante dentro de la comunidad de docentes e investigadores especializados en la educación, porque da una visión empírica de los problemas y dudas que pueden ocurrir durante el transcurso de una clase y con un posterior análisis se puede reflexionar en lo que se puede mejorar en el aula. [...]
课堂互动分析是教育领域中教学者和研究者研究对象中非常重要的一部分。因为它以一个经验性的视角去看待课堂上可能出现的问题,从而在随后的分析 中,给出反思性建议,以便将其改善。本篇论文的目标是建立一个理论框架,并在此基础上分析课堂师生之间的互动以 及如何改善课堂互动能力。.
In the recent years, to analyze the interaction in the classroom it has been very important within the community of teachers and researchers specialized in education, because it gives an empirical vision of the problems and doubts that can occur during the course of a class and with a subsequent analysis the teachers can think about what can be improved in the classroom. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants
[
1398
]
Registre complet
-
4.
67 p, 585.6 KB
Attitudes, choices and inequalities in the transition from compulsory to post-compulsory school
/
Valls Casas, Ona
;
Merino Pareja, Rafael,
dir.
Des de diferents disciplines, corrents i tradicions s'ha posat el focus en l'estudi de les actituds i l'engagement de l'alumnat a l'escola, sent de particular interès des de la sociologia de l'educació per comprendre els processos escolars, les desigualtats educatives i les trajectòries de l'alumnat. [...]
Desde distintas disciplinas, corrientes y tradiciones se ha puesto el foco en el estudio de las actitudes y el engagement del alumnado hacia la escuela, siendo de particular interés desde la sociología de la educación para comprender los procesos escolares, las desigualdades educativas y las trayectorias del alumnado. [...]
From different disciplines, currents and traditions, the focus has been on the study of the attitudes and engagement of the students towards school. It has been a subject of particular interest from the sociology of education to understand school processes, educational inequalities and students' trajectories. [...]
2021
Registre complet
-
5.
207 p, 4.7 MB
Alumnat d'Incorporació Tardana i vinculació en l'aprenentatge en contextos desafavorits a Catalunya -Trajectòries educatives i esdeveniments vitals cap a la continuïtat escolar -
/
Anna, Tarrés Vallespí
;
Bonal, Xavier,
dir.
La tesi analitza la trajectòria educativa de 30 alumnes d'incorporació tardana (AIT) a l'educació secundària obligatòria de contextos socioeconòmicament vulnerables a Catalunya. Aquest anàlisi té per objecte comprendre quins són els factors i condicionats d'èxit educatiu en aquest col·lectiu estudiantil de gran vulnerabilitat. [...]
La tesis analiza la trayectoria educativa de 30 alumnos de incorporación tardía (AIT) a la educación secundaria obligatoria en contextos socioeconómicamente vulnerables en Cataluña. Este análisis tiene por objeto comprender cuáles son los factores y condicionados de éxito educativo en este colectivo estudiantil de gran vulnerabilidad. [...]
This thesis analyses the educational trajectory of 30 newly arrived migrant students (NAMS) in compulsory secondary education in socioeconomically vulnerable contexts in Catalonia. The purpose of this analysis is to understand the factors and conditions for educational success in this highly vulnerable student group. [...]
2021
Registre complet
-
6.
1 p, 8.3 MB
Voler és poder? : impacte de la Formació Professional Bàsica sobre l'autopercepció de capacitat acadèmica i expectatives de futur de l'alumnat
/
Gil Morales, Sara
;
Tarabini-Castellani, Aina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'expansió de l'escola gratuïta i obligatòria va suposar i suposa una de les majors conquestes d'un país per les possibilitats que obre de desenvolupament intel·lectual i cultural de la seva població, cohesió social i creixement econòmic, entre molt altres beneficis. [...]
2018
Grau en Sociologia
[
819
]
2 documents
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.