Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
17 p, 79.1 KB Profesoras universitarias y cargos de gestión / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Lavié Martínez, José Manuel (Universidad de Sevilla)
En este artículo sintetizamos los hallazgos más relevantes de una investigación exploratoria que pretende estudiar la gestión universitaria en relación a la variable género. El estudio analiza el papel de las mujeres en las estructuras horizontales y verticales de gestión de cuatro universidades catalanas, prestando especial atención a sus expectativas y percepciones. [...]
In this article we summarize the most relevant findings from a research that purports to incorporate a gender perspective to the study of university management. The study analyzes the role of women in both horizontal and vertical management structures in four Catalan universities, paying attention to their expectations and perceptions. [...]

2008
Contextos educativos : revista de educación, Núm. 11 (2008) , p. 113-129  
2.
13 p, 99.5 KB La reflexión del profesorado universitario sobre la propia formación : los seminarios CCUC / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Borrell Felip, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La reflexió sobre la pròpia professió ajuda els professionals i també l'organització on s'ubiquen a desenvolupar-se. Aquesta idea constitueix l'eix central dels seminaris CCUC. En el present article es dóna a conèixer una experiència continuada i no puntual de reflexió cooperativa del professorat de diverses universitats respecte al seu propi desenvolupament i el desenvolupament organitzatiu de la universitat. [...]
Reflection about one's profession contributes to the professionals' development and at the development of the institution at the same time. This idea is the central axis of the CCUC seminaries. In this article we explain an experience of cooperative reflection among teachers of diverse universities about their own development and about the university's organizational development. [...]
La reflexión sobre la propia profesión ayuda a los profesionales y también a la organización donde se ubican a desarrollarse. Esta idea es el eje central de los seminarios CCUC. En el presente artículo se da a conocer una experiencia continuada y no puntual de reflexión cooperativa de profesorado de diversas universidades sobre su propio desarrollo y sobre el desarrollo organizativo de la universidad. [...]

2004 - 10.5565/rev/educar.264
Educar, N. 33 (2004) , p. 113-125  
3.
16 p, 90.5 KB El cambio de cultura en las universidades del siglo XXI / Universitat Autònoma de Barcelona. Equipo de investigación y desarrollo CCUC ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Se presenta el planteamiento de una investigación avanzada cuyo objetivo es describir la cultura imperante en las universidades catalanas. Se justifican y analizan los diversos ámbitos afectados por los cambios organizativos que están experimentando las universidades y, por último, se presentan unos primeros resultados aportados en el marco del seminario de expertos llevado a cabo sobre los siguientes apartados: investigación, docencia, gestión, financiación, alumnado y TIC.
Es presenta el plantejament d'una investigació avançada que té per objectiu descriure la cultura dominant a les universitats catalanes. Es justifica i analitzen els diversos àmbits afectats pels canvis organitzatius que estan experimentant les universitats i, per últim, es presenten uns primers resultats aportats en el marc del seminari d'experts duts a terme sobre els següents apartats: investigació, docència, gestió, finançament, alumnat i TIC.
An on-progress research is being presented to describe the organizational culture in Catalan Universities. Some aspects affected by these organizational changes are justified and analyzed. Finally, are presented first results on the following topics: research, teaching, management, finance, students and information and communication technologies at Universities.

2001 - 10.5565/rev/educar.399
Educar, N. 28 (2001) , p. 147-162  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.