Resultats globals: 45 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 39 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
16 p, 397.1 KB Perspectives, Metodologies i Tecnologies en el desplegament de l'educació STEM / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
L'educació STEM es presenta sovint com una proposta innovadora i excitant que, tant al servei de l'augment de vocacions com orientada a millorar l'alfabetització de la població en aquest àmbit, ha arribat amb força al panorama educatiu també del nostre país. [...]
STEM education is often introduced as an innovative and exciting aproach that, both in the service of increasing vocations and aimed at improving citizens' literacy in this field, has strongly reached the educational landscape of our country. [...]
La educación STEM se presenta a menudo como una propuesta innovadora y excitante que, ya sea al servicio del aumento de vocaciones como orientada a mejorar la alfabetización de la población en este ámbito, ha llegado con fuerza al panorama educativo también de nuestro país. [...]

2022 - 10.5565/rev/ciencies.470
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 44 (2022) , p. 56-71 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)
2 documents
2.
15 p, 613.4 KB Biographical constructions and transformations : using biographical methods for studying transcultural identities / Tsiolis, Giorgos (University of Crete. Department of Sociology)
In this paper, the fruitfulness of the biographical narrative approach in studying fluid, transient and transcultural identities will be discussed. In the first part, we will bring out the theoretical and methodological principles shared by the researchers working within the field of the biographical approach in relation to the notion of identity and to the modes for exploring it. [...]
En este artículo se discute el valor de la aproximación narrativo-biográfica en el estudio de las identidades líquidas, transitorias y transculturales. En la primera parte se presentan los principios teóricos y metodológicos compartidos por los investigadores en el campo de la aproximación biográfica relacionada con el concepto de identidad y la manera de explorarla. [...]

2012 - 10.5565/rev/papers/v97n1.221
Papers : revista de sociologia, Vol. 97, Núm. 1 ( 2012) , p. 113-127  
3.
16 p, 214.1 KB Els punts clau en el desenvolupament territorial de les regions catalanes : una síntesi / López Redondo, Joan
Les set regions catalanes han coincidit a posar en relleu la importància d'aspectes com la posició, el coneixement, els recursos i la voluntat com a algunes de les potencialitats més destacades per afrontar el seu procés de desenvolupament territorial, al mateix temps que han apuntat l'existència d'alguns requisits necessaris per poder dur-lo a terme. [...]
Las siete regiones catalanas han coincidido en poner de relieve la importancia de aspectos como la posición, el conocimiento, los recursos y la voluntad como algunas de las potencialidades más destacadas para afrontar su proceso de desarrollo territorial, al mismo tiempo que han apuntado la existencia de algunos requisitos necesarios para poder llevarlo a cabo. [...]
The seven Catalan regions have agreed in highlighting the importance of aspects like the location, the knowledge, the resources, and the will, as some of the most outstanding potentials to face the process of territorial development, and at the same time they have pointed out the existence of some necessary requirements to carry it out. [...]
Les sept régions catalanes sont d'accord pour souligner l'importance des aspects tels que la position, la connaissance, les ressources et la volonté comme certains des potenciels plus remarquables pour affronter son procés de développement territorial tout en signalant l'existence de certaines conditions nécessaires pour son exécution. [...]

2003
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 39 (2003) p. 183-198  
4.
2 p, 33.1 KB Presentación de "Posicionamiento : la producción discursiva de la identidad" / Cisneros Puebla, César Antonio
En este artículo se presentan las líneas fundamentales de argumentación de lo que hoy conocemos como teoría interaccionista del posicionamiento discursivo. Se publicó en el año 1990 en "The journal for the Theory of Social Behaviour" que fundaran Harré y Secord en 1971 con el propósito de dar a conocer importantes debates en torno al realismo y a la filosofía de las ciencias humanas. [...]
2007 - 10.5565/rev/athenead/v0n12.434
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 12 (2007) p. 240-241  
5.
16 p, 412.2 KB Els sistemes de posicionament global. Una tècnica geogràfica / Pujol i Caussa, Pere ; Pujadas i Tort, Montserrat
1996
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 29 (1996) p. 155-170  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aguado Carro, Paloma ; Cardona Mercado, Natalia ; Contreras Tellez, Lourdes del Carmen ; Corte Liboreiro, Maria del Pilar ; Costa Siles, Cristina ; Frigola Marco, Marc ; González Gómez, Luisa Fernanda ; De las Heras Álvarez, Pelayo ; Hidalgo Navarro, Rubén ; La Rotta Amador, Santiago ; Llaneras Cabanellas, Maria ; Martínez Wilches, Juan Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  

Documents de recerca 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
9 p, 911.3 KB Aplicació que permet generar i reordenar de manera visual llistats de productes generats amb cerques amb Elasticsearch / Jiménez Bordón, Rubén ; Ortega Gil, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball aborda la creació d'una aplicació web per a la generació i gestió visual de llistats de productes en l'àmbit del comerç electrònic. L'eina desenvolupada permet als administradors realitzar posicionaments estratègics de productes a la web de l'empresa, millorant la visibilitat i accessibilitat d'aquests. [...]
This work addresses the creation of a web application for the generation and visual management of product listings in the field of e-commerce. The developed tool allows administrators to carry out strategic product positions on the company's website, improving their visibility and accessibility. [...]
Este trabajo aborda la creación de una aplicación web para la generación y gestión visual de listados de productos en el ámbito del e-commerce. La herramienta desarrollada permite a los administradores realizar posicionamientos estratégicos de productos en la web de la empresa, mejorando la visibilidad y accesibilidad de estos. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
126 p, 10.3 MB Desarrollo y puesta en marcha plan SEO on page aplicado a una web de temática nicho / Diaz Contreras, Daniel ; Sánchez Ríos, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en el desenvolupament i implementació d'una estrategia SEO on-page per a una web de temática de ninxol. L'objectiu principal és millorar el posicionament en els resultats de cerca, augmentar el tránsit orgànic i millorar la Visibilitat i autoritat de la web. [...]
Este trabajo se centra en el desarrollo e implementación de una estrategia SEO on-page para una web de temática nicho. El objetivo principal es mejorar el posicionamiento en los resultados de búsqueda, aumentar el tráfico orgánico y mejorar la visibilidad y autoridad dc la web. [...]
This project focuses on the deve oprnent and implementation Of an on-page SEO strategy for a niche website. The main gaal is to improve the ranking in search results, increase organic traffic, and enhance the website's Visibility and authority, Key aspects such as defining the buyer persona, analyzing the competition, optimizing the Customer Joumey, keyn,vord research, designing the information architecture, and applying on-page SEO techniques are addressed.

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
3.
1.5 MB La identidad profesional a través de los incidentes críticos en la orientación y el asesoramiento educativo / Vargas Fajardo, Andrea del Pilar ; Cano Ortiz, Maria Isabel, dir. ; Monereo i Font, Carles, 1957-, dir.
Aquesta tesi descriu la identitat professional d'un grup d'assessors i d'orientadors educatius a través dels seus incidents crítics a Colòmbia. El primer estudi, titulat "Incidents crítics i perfils identitaris d'assessors acadèmics a Colòmbia: anàlisi de casos", explora els incidents crítics percebuts per un grup d'assessors acadèmics, perfils identitaris i experiències d'aprenentatge. [...]
La presente tesis describe la identidad profesional de un grupo de asesores y orientadores educativos a través de sus incidentes críticos en Colombia. El primer estudio, titulado "Incidentes críticos y perfiles identitarios de asesores académicos en Colombia: análisis de casos", explora los incidentes críticos percibidos por un grupo de asesores académicos, sus perfiles identitarios y experiencias de aprendizaje. [...]
This thesis describes the professional identity of a group of academic and school counsellors through their critical incidents in Colombia. The first study, entitled "Critical incidents and identity profiles of academic advisers in Colombia: case analysis", explores the critical incidents perceived by a group of academic counsellors, their identity profiles and learning experiences. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.

2023  
4.
19.3 MB Interference Management and System Optimization with GNSS and non-GNSS Signals for Enhanced Navigation / Morales Ferré, Rubén ; Simona Lohan, Elena, dir. ; Seco Granados, Gonzalo, dir.
En les últimes dècades, els sistemes globals de navegació per satèl·lit -comunament anomenats GNSS per les seves sigles en anglès- s'han convertit en un element indispensable en la nostra societat. [...]
En las últimas décadas, los sistemas globales de navegación por satélite -comúnmente llamados GNSS por sus siglas en inglés- se han convertido en un elemento indispensable en nuestra sociedad. En la actualidad, GNSS es usado en una amplia variedad de sectores y situaciones, algunas de ellas ofreciendo servicios críticos, como puede ser el transporte, telecomunicaciones, y finanzas. [...]
In the last few decades, Global Navigation Satellite Systems (GNSS) has become an indispensable element in our society. Currently, GNSS is used in a wide variety of sectors and situations, some of them offering critical services, such as transportation, telecommunications, and finances. [...]

2022  
5.
221 p, 17.2 MB Apoya a las librerías independientes : plan de comunicación para Todos Tus Libros enfocado en la notoriedad y el posicionamiento de marca / Gómez Rodríguez, Lorena ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al llarg del projecte es desenvolupa un pla de comunicació anual enfocat a la notorietat i al posicionament de marca del projecte de comerç digital Todos Tus Libros desenvolupat per CEGAL amb la finalitat de donar suport a les llibreries físiques independents.
A lo largo del proyecto se desarrolla un plan de comunicación anual enfocado en la notoriedad y posicionamiento de marca del proyecto de comercio digital Todos Tus Libros desarrollado por CEGAL con la finalidad de apoyar a las librerías físicas independientes.
The project develops an annual communication plan focused on the notoriety and brand positioning of the Todos Tus Libros e-commerce project developed by CEGAL to support independent physical bookshops.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
131 p, 55.0 MB Pla d'Inbound Marketing per a NutriGargallo / Canalejo Bastardas, Laia ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla d'Inbound Màrqueting per a NutriGargallo, un servei de nutrició impulsat per la Dietista-Nutricionista Mar Gargallo per ajudar a les persones a aconseguir un estil de vida saludable. [...]
Desarrollo de un plan de Inbound Marketing para NutriGargallo, un servicio de nutrición impulsado por la Dietista-Nutricionista Mar Gargallo para ayudar a las personas a conseguir un estilo de vida saludable. [...]
Development of an Inbound Marketing Plan for NutriGargallo, a nutrition service driven by Dietitian-Nutritionist Mar Gargallo to help people achieve a healthy lifestyle. The goal of the plan is to capture leads through social media marketing and content marketing, based on a previous keyword research focused on the needs of the identified buyer persona.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
107 p, 2.0 MB La planificación estratégica digital de las marcas en la industria del café : estudio de caso Nespresso / Serrat Valentin, Arnau ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica vol demostrar la importància d'una bona planificació estratègica digital per atraure a les noves generacions al consum de café. Per aconseguir-ho, s'ha fet una recerca de fonts secundàries, una enquesta, dos focus group i dues entrevistes amb l'objectiu de millorar l'estratègia digital de Nespresso, la marca icònica de la industria cafetera.
Esta investigación acadèmica quiere demostrar la importancia de una buena planificación estratégica digital para atraer a las nuevas generaciones para el consumo de café. Para ello, se ha realizado una investigación de fuentes secundarias, una encuesta, dos focus group y dos entrevistas con el objetivo de mejorar la estrategia digital de Nespresso, la marca icónica de la industria cafetera.
This academic research wants to demostrate the importance of good digital strategic planning to attract the new generations for coffee consumption. To do this, I have done secondary sources research, a survey, two focus group and two interviews with the aim of improving the digital strategy of Nespresso, the iconic brand of the coffee industry.

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
28 p, 341.8 KB Estrategias de posicionamiento de las universidades en el campo de la captación de estudiantes / Gil Morales, Sara ; Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
La captació d'alumnat per part de les universitats constitueix un camp que opera amb lògiques de quasi-mercat. El present TFM estudia les estratègies de posicionament de les universitats públiques catalanes en aquest camp tant a través de la creació d'una determinada imatge institucional com de l'intent de captació de determinats perfils d'alumnat. [...]
La captación de alumnado por parte de las universidades constituye un campo que opera con lógicas de cuasi-mercado. El presente TFM estudia las estrategias de posicionamiento de las universidades públicas catalanas en este campo tanto a través de la creación de una determinada imagen institucional como del intento de captar determinados perfiles de alumnado. [...]

2019
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]  
9.
241 p, 12.2 MB El Inbound Marketing con The Cool Pool : la importancia del marketing de contenidos / Isart Juve, Aina ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte en el qual s'explica i aplica la metodologia inbound al blog de la companyia Fluidra, The Cool Pool, amb l'objectiu d'arribar a un públic al qual actualment l'empresa no arriba directament. [...]
Proyecto en el que se explica y aplica la metodología inbound en el blog de la compañía Fluidra, The Cool Pool, con el objetivo de alcanzar un público al que actualmente la empresa no llega directamente. [...]
Project that explains and makes use of the inbound methodology in Fluidra company's blog, The Cool Pool, with the goal of reaching a target that the business wouldn't be able to directly approach. With a previous analysis, we will see how to generate leads through content marketing not only creating an editorial calendar, but also conducting a keyword research, contemplating a technical enhancement for the blog, conceiving a lead nurturing strategy and establishing in which social media The Cool Pool will be present.

2020
Grau en Periodisme [971]  
10.
23 p, 1.9 MB Análisis de la movilidad de la población joven en Barcelona, y su exposición a los 'environmental bads' durante sus desplazamientos / Rezmes Escribano, Raúl ; Miralles-Guasch, Carme 1961- ; Marquet Sardà, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En este trabajo trato de analizar, de forma breve, la forma en la que la población joven de Barcelona, que participaron en un estudio de tracking -seguimiento mediante GPS- realiza sus desplazamientos en la ciudad. [...]
Juliol 2019  

Documents de recerca : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.