1.
|
9 p, 911.3 KB |
Aplicació que permet generar i reordenar de manera visual llistats de productes generats amb cerques amb Elasticsearch
/
Jiménez Bordón, Rubén ;
Ortega Gil, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball aborda la creació d'una aplicació web per a la generació i gestió visual de llistats de productes en l'àmbit del comerç electrònic. L'eina desenvolupada permet als administradors realitzar posicionaments estratègics de productes a la web de l'empresa, millorant la visibilitat i accessibilitat d'aquests. [...] This work addresses the creation of a web application for the generation and visual management of product listings in the field of e-commerce. The developed tool allows administrators to carry out strategic product positions on the company's website, improving their visibility and accessibility. [...] Este trabajo aborda la creación de una aplicación web para la generación y gestión visual de listados de productos en el ámbito del e-commerce. La herramienta desarrollada permite a los administradores realizar posicionamientos estratégicos de productos en la web de la empresa, mejorando la visibilidad y accesibilidad de estos. [...]
2024 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
126 p, 10.3 MB |
Desarrollo y puesta en marcha plan SEO on page aplicado a una web de temática nicho
/
Diaz Contreras, Daniel ;
Sánchez Ríos, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en el desenvolupament i implementació d'una estrategia SEO on-page per a una web de temática de ninxol. L'objectiu principal és millorar el posicionament en els resultats de cerca, augmentar el tránsit orgànic i millorar la Visibilitat i autoritat de la web. [...] Este trabajo se centra en el desarrollo e implementación de una estrategia SEO on-page para una web de temática nicho. El objetivo principal es mejorar el posicionamiento en los resultados de búsqueda, aumentar el tráfico orgánico y mejorar la visibilidad y autoridad dc la web. [...] This project focuses on the deve oprnent and implementation Of an on-page SEO strategy for a niche website. The main gaal is to improve the ranking in search results, increase organic traffic, and enhance the website's Visibility and authority, Key aspects such as defining the buyer persona, analyzing the competition, optimizing the Customer Joumey, keyn,vord research, designing the information architecture, and applying on-page SEO techniques are addressed.
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|
3.
|
1.5 MB |
La identidad profesional a través de los incidentes críticos en la orientación y el asesoramiento educativo
/
Vargas Fajardo, Andrea del Pilar ;
Cano Ortiz, Maria Isabel, dir. ;
Monereo i Font, Carles, 1957-, dir.
Aquesta tesi descriu la identitat professional d'un grup d'assessors i d'orientadors educatius a través dels seus incidents crítics a Colòmbia. El primer estudi, titulat "Incidents crítics i perfils identitaris d'assessors acadèmics a Colòmbia: anàlisi de casos", explora els incidents crítics percebuts per un grup d'assessors acadèmics, perfils identitaris i experiències d'aprenentatge. [...] La presente tesis describe la identidad profesional de un grupo de asesores y orientadores educativos a través de sus incidentes críticos en Colombia. El primer estudio, titulado "Incidentes críticos y perfiles identitarios de asesores académicos en Colombia: análisis de casos", explora los incidentes críticos percibidos por un grupo de asesores académicos, sus perfiles identitarios y experiencias de aprendizaje. [...] This thesis describes the professional identity of a group of academic and school counsellors through their critical incidents in Colombia. The first study, entitled "Critical incidents and identity profiles of academic advisers in Colombia: case analysis", explores the critical incidents perceived by a group of academic counsellors, their identity profiles and learning experiences. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Psicologia de l'Educació.
2023
|
|
4.
|
19.3 MB |
Interference Management and System Optimization with GNSS and non-GNSS Signals for Enhanced Navigation
/
Morales Ferré, Rubén ;
Simona Lohan, Elena, dir. ;
Seco Granados, Gonzalo, dir.
En les últimes dècades, els sistemes globals de navegació per satèl·lit -comunament anomenats GNSS per les seves sigles en anglès- s'han convertit en un element indispensable en la nostra societat. [...] En las últimas décadas, los sistemas globales de navegación por satélite -comúnmente llamados GNSS por sus siglas en inglés- se han convertido en un elemento indispensable en nuestra sociedad. En la actualidad, GNSS es usado en una amplia variedad de sectores y situaciones, algunas de ellas ofreciendo servicios críticos, como puede ser el transporte, telecomunicaciones, y finanzas. [...] In the last few decades, Global Navigation Satellite Systems (GNSS) has become an indispensable element in our society. Currently, GNSS is used in a wide variety of sectors and situations, some of them offering critical services, such as transportation, telecommunications, and finances. [...]
2022
|
|
5.
|
|
6.
|
131 p, 55.0 MB |
Pla d'Inbound Marketing per a NutriGargallo
/
Canalejo Bastardas, Laia ;
Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla d'Inbound Màrqueting per a NutriGargallo, un servei de nutrició impulsat per la Dietista-Nutricionista Mar Gargallo per ajudar a les persones a aconseguir un estil de vida saludable. [...] Desarrollo de un plan de Inbound Marketing para NutriGargallo, un servicio de nutrición impulsado por la Dietista-Nutricionista Mar Gargallo para ayudar a las personas a conseguir un estilo de vida saludable. [...] Development of an Inbound Marketing Plan for NutriGargallo, a nutrition service driven by Dietitian-Nutritionist Mar Gargallo to help people achieve a healthy lifestyle. The goal of the plan is to capture leads through social media marketing and content marketing, based on a previous keyword research focused on the needs of the identified buyer persona.
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
107 p, 2.0 MB |
La planificación estratégica digital de las marcas en la industria del café : estudio de caso Nespresso
/
Serrat Valentin, Arnau ;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica vol demostrar la importància d'una bona planificació estratègica digital per atraure a les noves generacions al consum de café. Per aconseguir-ho, s'ha fet una recerca de fonts secundàries, una enquesta, dos focus group i dues entrevistes amb l'objectiu de millorar l'estratègia digital de Nespresso, la marca icònica de la industria cafetera. Esta investigación acadèmica quiere demostrar la importancia de una buena planificación estratégica digital para atraer a las nuevas generaciones para el consumo de café. Para ello, se ha realizado una investigación de fuentes secundarias, una encuesta, dos focus group y dos entrevistas con el objetivo de mejorar la estrategia digital de Nespresso, la marca icónica de la industria cafetera. This academic research wants to demostrate the importance of good digital strategic planning to attract the new generations for coffee consumption. To do this, I have done secondary sources research, a survey, two focus group and two interviews with the aim of improving the digital strategy of Nespresso, the iconic brand of the coffee industry.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
|
9.
|
241 p, 12.2 MB |
El Inbound Marketing con The Cool Pool : la importancia del marketing de contenidos
/
Isart Juve, Aina ;
Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte en el qual s'explica i aplica la metodologia inbound al blog de la companyia Fluidra, The Cool Pool, amb l'objectiu d'arribar a un públic al qual actualment l'empresa no arriba directament. [...] Proyecto en el que se explica y aplica la metodología inbound en el blog de la compañía Fluidra, The Cool Pool, con el objetivo de alcanzar un público al que actualmente la empresa no llega directamente. [...] Project that explains and makes use of the inbound methodology in Fluidra company's blog, The Cool Pool, with the goal of reaching a target that the business wouldn't be able to directly approach. With a previous analysis, we will see how to generate leads through content marketing not only creating an editorial calendar, but also conducting a keyword research, contemplating a technical enhancement for the blog, conceiving a lead nurturing strategy and establishing in which social media The Cool Pool will be present.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
|