Resultats globals: 284 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 253 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 19 registres trobats
Articles 253 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
20 p, 785.6 KB La docencia en pandemia, estrategias y adaptaciones en la educación superior : Una aproximación a las pedagogías flexibles / Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Esta investigación busca compartir la metodología de análisis desarrollada para identificar las lecciones aprendidas durante el período de confinamiento y recomendaciones para reflexionar sobre las adaptaciones pedagógicas y digitales para una educación más flexible. [...]
2022 - 10.21556/edutec.2022.79.2373
Edutec (Palma de Mallorca), Vol. 79 Núm. 3 (2022)  
2.
11 p, 1.6 MB Enhancing blood pressure management protocol implementation in patients with acute intracerebral haemorrhage through a nursing-led approach : A retrospective cohort study / Pancorbo, Olalla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Sanjuan, Estela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Rodríguez Samaniego, María Teresa (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Miñarro, Olga (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Simonetti, Renato (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Olivé-Gadea, Marta (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; García-Tornel, Álvaro (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rodriguez-Villatoro, Noelia (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Muchada, Marian (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rubiera Del Fueyo, Marta A. (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Álvarez Sabín, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Molina, Carlos (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Rodriguez-Luna, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina)
Aim: To evaluate the impact of nurse care changes in implementing a blood pressure management protocol on achieving rapid, intensive and sustained blood pressure reduction in acute intracerebral haemorrhage patients. [...]
2024 - 10.1111/jocn.17080
Journal of clinical nursing, Vol. 33 Núm. 4 (april 2024) , p. 1398-1408  
3.
13 p, 1.2 MB El ABP como metodología docente profesionalizadora : la experiencia de la asignatura "Prácticas Integradas" / Peñaranda-Cólera, Maria del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Coll-Andreu, Margalida (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fornieles Deu, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Guillazo i Blanch, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Se presenta la experiencia de innovación docente de la implementación de la asignatura "Prácticas Integradas" del Grado de Psicología en la Facultad de Psicología de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
The educational innovation experience of implementation of the course.
"Integrated Practices" in the Bachelor in Psychology of the Faculty of Psychology at the Autonomous University of Barcelona is presented. With the aim of approaching the student to professional practice, interdisciplinary practical cases that present different approaches and psychological perspectives arise. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
4.
19 p, 477.1 KB Unlocking the potential of research-informed practice : Insights into benefits, challenges, and significance among teachers in Catalonia, Poland, and England / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Kowalczuk-Walędziak, Marta (University of Białystok. Faculty of Education) ; Brown, Chris (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret)
This survey-based study delves into the intricate interplay of research utilisation in the pedagogical approaches of a sample of 534 teachers across Catalonia (Spain), Poland, and England. Applying Baudrillard's Theory of Consumption lenses, we present novel insights into the multifaceted aspects of research use, including its benefits, costs, and significance within the teaching profession. [...]
Wiley-Blackwell, 2024 - 10.1111/ejed.12639
European journal of education, 2024, p.1-19  
5.
20 p, 785.6 KB La docencia en pandemia, estrategias y adaptaciones en la educación superior : Una aproximación a las pedagogías flexibles 246 0_ / Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Esta investigación busca compartir la metodología de análisis desarrollada para identificar las lecciones aprendidas durante el período de confinamiento y recomendaciones para reflexionar sobre las adaptaciones pedagógicas y digitales para una educación más flexible. [...]
This research aims to share the analysis methodology developed to identify lessons learned during the period of confinement and recommendations for reflecting on pedagogical and digital adaptations for a more flexible education. [...]

2022
Edutec (Palma de Mallorca), Num. 79 (Marzo 2022) , p. 114-133  
6.
Exploring language alternation and participation in an 'in-between learning scenario': a case study of a WhatsApp chat with secondary students of English / Pratginestós, Cèlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
The study of participation from a socio-interactional perspective relates to the exploration of the interactional practices displayed by interactants and the close examination of the multimodal resources they employ. [...]
2023 - 10.1080/19463014.2024.2315022
Classroom Discourse, Feb 2023  
7.
18 p, 992.8 KB Las competencias TIC de los profesores de posgrado en la Universidad de La Sabana : la mirada de sus estudiantes / Sánchez Duarte, Mónica Marcela ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El presente escrito, muestra los resultados de un estudio de caso realizado en la Universidad de La Sabana (Colombia), que se fijó como objetivo identificar aquellos recursos y herramientas que proveen las Tecnologías de la Información y Comunicación -TIC- y que son de mayor uso por los profesores, desde la voz de los estudiantes. [...]
This paper shows the research results of a study case at the University of La Sabana (Colombia). The main objective was to identifiy identify those resources and tools of ICTs in six master programs, according to the students perspective. [...]

2018 - 10.6018/riite/2018/336511
Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, Num. 5 (Diciembre 2018) , p. 84-101  
8.
5 p, 134.1 KB Trazando caminos educativos : el legado de Jordi en la transformación de la enseñanza de las ciencias en Chile / Moraga Toledo, Sylvia (Universidad de Playa Ancha (Valparaíso, Xile)) ; Otárola Benavides, Fabianna (Universidad de Playa Ancha (Valparaíso, Xile)) ; Soto Martínez, Jessica ; Astudillo Leiva, Pía
La reforma educativa chilena de 2015 enfatizó el desarrollo de habilidades y procesos de investigación científica en los programas de Ciencias Naturales a través de la aplicación de metodologías activas como la indagación científica. [...]
La reforma educativa xilena del 2015 emfatitza el desenvolupament d'habilitats i processos de recerca científica als programes de Ciències Naturals. A través de l'aplicació de metodologies actives com la indagació científica a l'ensenyament de les ciències en països llatinoamericans. [...]
The Chilean educational reform of 2015 emphasizes the development of scientific research skills and processes in Natural Sciences programs. Through the application of active methodologies such as scientific inquiry in science teaching in Latin American countries. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.508
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 69-73 (Articles)
2 documents
9.
7 p, 382.9 KB Continuous surveillance of a pregnancy clinical guideline : An early experience / Martínez García, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pardo-Hernandez, Hector (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Sanabria, Andrea Juliana (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Alonso-Coello, Pablo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Aceituno-Velasco, Longinos (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Araya, Ignacio (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Muñoz, Emilia Bailon (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Díaz del Campo, Petra (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Etxeandia-Ikobaltzeta, Itziar (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Fillol Crespo, Manuel (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Fuertes Luis, Lucía (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; García Álvarez, Elvira (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; García Carrascosa, Laura (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Gómez Gómez, Natalia (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Herrera Crerizo, Blanca (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Landa Goñi, Jacinta (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; López, Dario (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Louro González, Arturo (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Martínez-Romero, María Dolores (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Martín-López, Juliana Ester (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Montejo Ráez, Adoración (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Osorio, Dimelza (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Roman Romera, Isabel (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Salcedo-Fernandez, Flavia (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Selva, A (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Solà, Ivan (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Strivens, Helen (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Torrejón Cardoso, Rafael (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Trujillo Martín, Mar (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Vernooij, Robin W. M (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Universitat Autònoma de Barcelona
To date there is no consensus about the optimal strategy for keeping clinical guidelines (CGs) up-to-date. The aims of this study were (1) to develop a continuous surveillance and updating strategy for CGs and (2) to test the strategy in a specific CG. [...]
2017 - 10.1186/s13643-017-0506-7
Systematic Reviews, Vol. 6 Núm. 1 (14 2017) , p. 143  
10.
4 p, 146.5 KB Adapting the service portfolio of a public health organisation to shrinking resources Adaptación de los servicios de una organización de salud pública a la disminución de los recursos / Villalbí, Joan Ramon (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Borrell i Thió, Carme (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Macía, M. (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Subirana, T. (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; López, Maria José (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Portaña Tudela, Samuel (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Llebaria, X. (Catalunya. Generalitat) ; Casas, C. (Catalunya. Generalitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona
This paper describes the review process of the Agency of Public Health of Barcelona's service portfolio in response to the budget cuts introduced since 2010 in the public administrations in Spain. A working group reviewed the different business activities, taking into account their costs and generated revenue and their justification, assessing factors such as the existence of legal constraints, tied funding, explicit demands from the founding administrations and other actors that may be capable of undertaking particular activities. [...]
2017 - 10.1016/j.gaceta.2016.08.003
Gaceta sanitaria, Vol. 31 Núm. 3 (mayo 2017) , p. 242-245  

Articles : 253 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
5 p, 319.8 KB Analysis of social inequalities : teaching and investigative theory and practice / Collado Sevilla, Ana Antonia (Universitat de Barcelona) ; Fachelli, Sandra (Universitat de Barcelona)
The proposal of this communication is to present a living of teaching innovation in which the teaching of Sociology is linked to the research developed in the European project INCASI: International Network for Comparative Analysis of Social Inequalities, of which the teachers are part. [...]
2018
International Conference of Education, Research and Innovation : annual ICERI2018 Meeting the Challenges of 21st Century Learning. Sevilla, Andalusia, 11th : 2018
2 documents
2.
18 p, 109.5 KB Las vías de análisis de la correspondencia. Las cartas de los Aparici (siglo XVIII) / Amor López, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente artículo tiene como principal objetivo mostrar las posibilidades que ofrece el estudio de la correspondencia privada en el campo de la historia de la cultura escrita, de la familia y de la vida cotidiana. [...]
This paper's main objective is to show the possibilities that the study of private correspondence offers to the researchers in the field of written cultural history, family history and daily life history. [...]

2013
Encuentro de Jóvenes investigadores en Historia Moderna, 1er : 2013  
3.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
9 p, 56.3 KB Strategies and resources in the teaching of IT applied to translation / Alcina Caudet, Amparo
The teaching of IAT (IT applied to translation) entails specific difficulties related to technical and infrastructural aspects, to students' varying levels of prior knowledge and to the eminently practical nature of the subject. [...]
2002 (Papers de Tradumàtica)
Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002  

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
Social media influencers : a new hybrid professionalism in the age of platform capitalism? / Sedda, Paola (University of Lille. GERiiCO Lab) ; Husson, Oihana (University of Burgundy. CIMEOS Lab) ; Maestripieri, Lara, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona)
This chapter analyses the way social media influencers, acting in the context of communities of practice, participate in redefining professionalism and professional practices in the marketing and communications fields while promoting social values or advocating for a cause of public interest. [...]
Palgrave Macmillan Cham, 2023 - 10.1007/978-3-031-31278-6_13
Professionalism and Social Change. Processes of Differentiation Within, Between and Beyond Professions, 2023, p. 281-304  
2.
Changing Professional Status in Evolving Professional Systems : Towards Using a Descriptive Lens to Analyse Multi-layered Transformation Processes / Bédard, Jean-Luc (TÉLUQ University (Montreal, Canadà)) ; Massana Macià, Marta (Groupe d'expertise pour le développement des cités interculturelles au Québec (GEDCIQ)) ; Groulx, Christophe (TÉLUQ University (Montreal, Canadà)) ; Maestripieri, Lara, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona)
This chapter explores the movement of foreign-trained professionals (FTPs) across jurisdictions, focusing on the case of engineers and doctors who have moved to Canada. The case of doctors is governed mostly by public institutions and is compared to that of professionals in private organisations, like engineers. [...]
Palgrave Macmillan Cham, 2023 - 10.1007/978-3-031-31278-6_7
Professionalism and Social Change. Processes of Differentiation Within, Between and Beyond Professions, 2023, p. 145-165  
3.
21 p, 306.2 KB Naming and blaming early school leavers : an analysis of education policies, discourses and practices in Spain / Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Globalització, Educació i Politiques Socials
Early school leaving (ESL) is one of the main challenges facing the Spanish education system. With 24, 9% of the population made up by 18-24 year olds who have not completed compulsory secondary schooling or pursued further or higher education,1 Spain thereby doubles the ESL percentage regarding the EU-27 (12. [...]
Palgrave Macmillan, 2015 - 10.1057/9781137415356
Power and education. Contexts of oppression and opportunity, 2015, p. 146-166  
4.
12 p, 783.6 KB Epíleg : l'herència esportiva dels Jocs de Barcelona / Sust, Fidel ; Centre d'Estudis Olímpics
Fidel Sust conclou el llibre valorant la influència dels Jocs en el desenvolupament esportiu a Catalunya.
Fidel Sust concluye el libro valorando la influencia de los Juegos en el desarrollo deportivo en Catalunya.
Fidel Sust concludes the book valuing the Games' influence on the sporting development in Catalunya.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 267-271
3 documents
5.
21 p, 1.6 MB Esports : Barcelona, ciutat de l'esport / Truñó, Enric ; Centre d'Estudis Olímpics
Enric Truñó repassa el llegat esportiu de la ciutat després dels Jocs, les noves actituds de la població envers la pràctica esportiva.
Enric Truñó hace repaso del legado deportivo de la ciudad después de los Juegos, las nuevas actitudes de la población hacia la práctica deportiva.
Enric Truñó goes over the sporting legacy of the city after the Games, the new attitudes of the people regarding the sports practice.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 43-56
3 documents
6.
27 p, 553.7 KB L'esport i la pràctica de l'activitat física a la ciutat de Barcelona després de 1992 / Batlle, Albert ; Niubò, Martí ; Centre d'Estudis Olímpics
Article d'Albert Batlle i Martí Niubò sobre els hàbits esportius dels Barcelonins i sobre el Pla Estratègic de l'Esport de l'Ajuntament de Barcelona, acabat el 2002, on es suggereix enfortir el capital de l'experiència esportiva aconseguit en els Jocs Olímpics de 1992.
Artículo de Albert Batlle y Martí Niubò sobre los hábitos deportivos de los Barceloneses y sobre el Plan Estratégico del Deporte del Ayuntamiento de Barcelona, finalizado en 2002, donde se sugiere fortalecer el capital de la experiencia Deportiva conseguido en los Juegos Olímpicos de 1992.
Article by Albert Batlle and Martí Niubò about the sporting habits of the people of Barcelona and the Barcelona City Council's Strategic Sport Plan, finalized in 2002, which actually suggests strengthening the sporting experience capital left by the 1992 Olympic Games.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 197-218  
7.
11 p, 478.5 KB Introducció. Barcelona'92 en perspectiva / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Introducció del llibre "L'Herència dels jocs" a càrrec de Miquel Moragas i Miquel Botella.
Introducción del libro "L'Herència dels jocs" a cargo de Miquel Moragas y Miquel Botella.
"L'Herència dels jocs" book introduction by Miquel Moragas and Miquel Botella.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 19-24  
8.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92", és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona'92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona'92" es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona'92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona'92" is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
27 p, 609.1 KB Implementing evidence-informed practice for school inclusion - Guidelines for policymakers / Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Iftimescu, Simona, coord. (University of Bucharest) ; Stingu, Mihaela, coord. (University of Bucharest) ; Marin, Elena, coord. (University of Bucharest) ; Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani) ; Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani) ; Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani) ; Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani) ; Brown, Chris (Durham University) ; Flood, Jane (Durham University) ; Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ; Burriel Manzanares, Francesca (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package includes guidelines that school leaders and policymakers at various levels of the educational system should consider when planning educational processes and change, and we urge them to maintain and strengthen their efforts in providing all students with meaningful access to the full range of opportunities education should offer.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2023
6 documents
2.
46 p, 1.3 MB Pla de desenvolupament i coaching per a la pràctica informada en l'evidència per a la inclusió escolar / Iftimescu, Simona, coord. (University of Bucharest) ; Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Stingu, Mihaela, coord. (University of Bucharest) ; Marin, Elena, coord. (University of Bucharest) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Brown, Chris (Durham University) ; Flood, Jane (Durham University) ; Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani) ; Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani) ; Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani) ; Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani) ; Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ; Burriel Manzanares, Francesca (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package comprises a self-assessment tool, EIP general guidelines, EIP implementation guidelines, a coaching plan and an EIP resource package dedicated to school leaders and to schools, aimed at improving EIP for inclusion and at guiding them through their EIP adoption process.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO) 2023
5 documents
3.
104 p, 2.3 MB Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion / Ion, Georgeta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Brown, Chris (Durham University) ; Flood, Jane (Durham University) ; Trzeciak, Asia (Amsterdam University of Applied Sciences) ; Gaber, Slavko (Univerza V Ljubljani) ; Tasner, Veronika (Univerza V Ljubljani) ; Kos, Ziva (Univerza V Ljubljani) ; Šušterič, Nika (Univerza V Ljubljani) ; Stingu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Iftimescu, Simona (University of Bucharest) ; Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ; Burriel Manzanares, Francesca ; Călinec, Marcela Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Oancea, Ana Maria (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Jarnea, Claudia (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ; Ion, Camelia Elena (Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
The purpose of the Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion is to familiarize teachers and other educational stakeholders with the evidence-informed practice approach and to support them to develop the necessary skills and knowledge to facilitate them work in diverse schools' settings.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2022
5 documents
4.
2.1 MB Efectividad y seguridad de los nuevos tratamientos para la psoriasis moderada- grave en la práctica clínica real / del Alcázar Viladomiu, Elena ; Carrascosa, José Manuel, dir.
Les dades d'efectivitat i seguretat d'un fàrmac a la vida real es consideren essencials per a ponderar els resultats dels assaigs pivotals per a la presa de decisions dels clínics. L'objectiu va ser el de avaluar l'efectivitat i seguretat de nous fàrmacs per al tractament de la psoriasi moderada-greu. [...]
Los datos de efectividad y seguridad de un fármaco en vida real se consideran esenciales para ponderar los resultados de los ensayos pivotales para la toma de decisiones de los clínicos. El objetivo fue evaluar la efectividad y seguridad de nuevos fármacos para el tratamiento de la psoriasis moderada-grave. [...]
Physicians must evaluate the results of pivotal trials together with real-world data on effectiveness and safety when making clinical decisions. The objective was to evaluate the safety and effectiveness of new drugs for the treatment of moderate to severe psoriasis in clinical practice. [...]

2022  
5.
146 p, 18.0 MB Incorporating decision analysis models in the development of health recommendations / Canelo Aybar, Carlos Gilberto ; Alonso-Coello, Pablo, dir. ; Bonfill, X. (Xavier), dir.
Introducció: Els models d'anàlisis de decisió són marcs matemàtics que representen variables i les seves interrelacions per a descriure fenòmens observats o predir esdeveniments. Els models poden millorar la presa de decisions projectant una intervenció a un horitzó de temps de vida o predient l'efecte de formes alternatives de brindar una intervenció. [...]
Introducción: Los modelos de análisis de decisión son marcos matemáticos que representan variables y sus interrelaciones para describir fenómenos observados o predecir eventos. Los modelos pueden mejorar la toma de decisiones proyectando una intervención a un horizonte de tiempo de vida o prediciendo el efecto de formas alternativas de brindar una intervención. [...]
Background: Decision analysis models are mathematical frameworks representing variables and their interrelationships, to describe observed phenomena or predict events. Models may improve decision making, by projecting interventions to life-time horizon or predicting the effect of alternative ways of delivering an intervention. [...]

2022  
6.
91 p, 1.0 MB Assaig general d'una millor interpretació de l'educació musical a l'escola primària en col·laboració amb l'escola de música : una proposa en el marc del projecte Superfilharmònics / Flores Freire, Alba ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball pretén ser l'assaig general d'una proposta de millora per al projecte dels Superfilharmònics, l'escenari del qual se situa a l'aula de tercer de l'escola Santa Eulàlia de Berga. Així doncs, tot el que s'exposa en el següent document neix amb la voluntat d'esdevenir agent de transformació en un context educatiu pràctic real. [...]
Este trabajo pretende ser el ensayo general de una propuesta de mejora para el proyecto "Superfilharmònics", cuyo escenario se sitúa en el aula de tercero de la escuela Santa Eulàlia de Berga. Asimismo, todo lo que se expone en el siguiente documento nace con la voluntad de convertirse en agente trasformador en un contexto educativo práctico real. [...]
This work aims to be a dress rehearsal of a improvement plan for the "Superfilharmònics" project, which stage is the third grade classroom of Santa Eulàlia school, from Berga. Furthermore, everything set out in the following document was born with the desire to help in the growth of the project in a real practical educative surrounding. [...]
professionals involved. All this with the purpose of guaranteeing the participation of all the students, always starting off from a Universal Design for Learning. In short, the data analyzed, because of an implementation of five sessions, show positive results, which reveal a growing desire to provide a future perspective to this work.

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
7.
633 p, 8.4 MB El neguit del desig : Joan Miró, 1900-1932 / Del Valle Martí, Anna ; Balsach, Maria-Josep, dir. ; Enjuanes Puyol, Sol, dir.
Quan s'analitza la figura i l'obra de Joan Miró des de la perspectiva dels treballs de Michel Foucault sobre la sexualitat, complementats amb els de Judith Butler sobre el gènere, es fa present un Miró fins ara desconegut, per a qui la pràctica artística va esdevenir essencial en el seu reconeixement com a subjecte de sexualitat i de gènere. [...]
Al analizar la figura y la obra de Joan Miró desde la perspectiva de los estudios de Michel Foucault sobre la sexualidad, complementados con los de Judith Butler sobre el género, surge un Miró hasta el momento desconocido, para quien la práctica artística fue esencial en su reconocimento como sujeto de sexualidad y de género. [...]
By analysing Joan Miró's figure and work from the perspective of Michel Foucault's studies on sexuality, complemented by Judith Butler's studies on gender, a hitherto unknown Miró emerges, for whom artistic practice was essential in his recognition as a subject of sexuality and gender. [...]

2021
2 documents
8.
44 p, 614.2 KB El Supervisor educatiu : una figura per a la millora professional del docent / Arnijas Fàbregas, Joan ; Puente, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Com a futur mestre que està acabant la seva formació inicial universitària, em pregunto quines opcions tinc per continuar aprenent i instruint-me. Aquest treball parteix de la pràctica reflexiva, que és una metodologia formativa útil pels docents. [...]
Como futuro maestro que está terminando su formación inicial universitaria, me pregunto qué opciones tengo para seguir aprendiendo e instruyéndome. Este trabajo parte de la práctica reflexiva, que es una metodología formativa útil para los docentes. [...]
As a future teacher who is finishing his initial college education, I wonder which continuous-learning and instructing options I have. This paper is based on reflective practice, which is a useful formative methodology for teachers. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
9.
177 p, 10.8 MB Factors que incideixen en el desenvolupament de la pràctica docent a les aules hospitalàries catalanes / Jiliberto Fritis, Francisca ; Zárate Alva, Nair Elizabeth, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les aules hospitalàries catalanes atenen pacients pediàtrics en situació d'hospitalització. La seva funció és oferir una continuïtat educativa durant el període de convalescència a l'hospital. [...]
Las aulas hospitalarias catalanas atienden a pacientes pediátricos en situación de hospitalización. Su función es ofrecer una continuidad educativa durante el periodo de convalecencia en el hospital. [...]
Catalan hospital schools care for pediatric patients' education. Its function is to offer educational continuity during the period of convalescence in the hospital. This research seeks to investigate the factors that affect the development of the teaching practice within hospital schools located in Catalonia, except for the specialty of mental health. [...]

2022
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]  
10.
45 p, 1.4 MB L'atenció somàtica en la construcció de la presència escènica, aproximació pràctica / Sisquella Duran, F. Xavier ; Vendrell Sales, Ester, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La presència escènica és un tema de discussió i investigació candent en el teatre. Des de principis del segle XX, diversos pedagogs i directors han tractat d'objectivar l'actuació teatral, entesa com l'art de les accions psicofísiques, donant lloc a una sèrie de mètodes que, per més que efectius, són aproximacions intuïtives i pragmàtiques que dificulten el consens. [...]
Stage presence is a recurrent source of discussion and research in theatre. Since the 1900s, many theatre teachers and directors have been trying to objectify acting, i. e. the art of psychophysical actions, providing several effective methods which have led to a lack of consensus due to its intuitive and pragmatic nature. [...]

2021
Màster Universitari en Estudis Teatrals [1174]  

Documents de recerca : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.