Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
20 p, 933.7 KB Educación y equidad en la primera infancia : el caso de las aulas de 2 años en los centros públicos de la Comunidad Valenciana / Ancheta-Arrabal, Ana (Universitat de València. Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació) ; Romero-Crespo, Juan Antonio (Universitat de València. Departament de Sociologia i Antropologia Social) ; Gabaldón-Estevan, Daniel (Universitat de València. Departament de Sociologia i Antropologia Social)
En este trabajo analizamos la evolución de la provisión de educación y atención de la primera infancia (EAPI) en el primer ciclo de la Educación Infantil en el contexto de la Comunidad Valenciana, con particular atención al caso de la implantación de las aulas de 2 años en centros públicos. [...]
En aquest treball analitzem l'evolució de la provisió d'educació i atenció de la primera infància (EAPI) en el primer cicle de l'Educació Infantil en el context de la Comunitat Valenciana, amb particular atenció al cas de la implantació de les aules de 2 anys en centres públics. [...]
In this paper we analyse the development of early childhood education and care provision (ECEC) in the first cycle of childhood education in the Valencian Community region, with particular attention to the implementation of "classrooms for two-year-olds" in public nurseries. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.3066
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 3 (2022) , p. e3066 (Artículos de monográfico)  
2.
8 p, 258.9 KB El complemento de régimen preposicional. Análisis de secuencias ambiguas, selección de análisis y pares mínimos / González Alfaro, Gloria (Universidad de Castilla-La Mancha)
En este artículo se proponen diversos ejercicios para la reflexión lingüística en la enseñanza secundaria.
En aquest article es proposen diversos exercicis per a la reflexió lingüística en l'ensenyament secundari.
In this article various exercises are proposed for linguistic reflection in secondary education.

2021 - 10.5565/rev/regroc.74
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 146-153 (Ejercicios de reflexión lingüística)  
3.
24 p, 1.8 MB Tensions between quantity and quality in social investment agendas : working conditions of ECEC teaching staff in Italy and Spain / León, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ranci, Costanzo (Politecnico di Milano) ; Sabatinelli, Stefania (Politecnico di Milano) ; Ibáñez Garzarán, Zyab (Universitat Autònoma de Barcelona)
Early Childhood Education and Care (ECEC) has become a strategic component of the Social Investment (SI) paradigm. Growth in this field of social policy - quantified as an increase in public spending and coverage rates - is often taken as indicative of a wider attempt to reformulate welfare state intervention through a SI approach. [...]
2019 - 10.1177/0958928718808401
Journal of European Social Policy, Vol. 29 Núm. 4 (Octubre 2019) , p. 564-576  
4.
7 p, 333.4 KB Formar a los estudiantes en el método experimental : ¿Utopía o problema superado? / Dumon, A.
A laboratory work teaching sequence, based on the practical work objectives definition, on the progressive development of autonomy, and a hierarchized learning task is experimented. The evaluation of students results show that the learning strategies lead to a real mastery of experimental process.
1992 - 10.5565/rev/ensciencias.4647
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 25-31  
5.
6 p, 25.8 KB Les relacions laborals : un espai per a la professionalització / Espuny, Maria Jesus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Els trets que caracteritzen la diplomatura de Relacions Laborals a la Universitat Autònoma de Barcelona són la interdisciplinareitat i les pràctiques integrades, sempre externes, que ofereixen al estudiant una primera aproximació a la realitat laboral, al mateix temps que dóna a conèixer la titulació als múltiples sectors professionals relacionats amb aquests estudis.
The main characteristics of the Graduate Industriale Relation Studies at the Universitat Autònoma de Barcelona are the various disciplines and integrated training, always outside the University, which allow students to have firs contact with the working world and, at the same time, let many professional sectors linked to this studies know these Graduate Studies.

1999 - 10.5565/rev/papers/v58n0.1988
Papers : revista de sociologia, N. 58 (1999) , p. 185-190  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.