Resultats globals: 123 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 49 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 55 registres trobats
Materials didàctics, 3 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 3 registres trobats
Fons personals i institucionals, 2 registres trobats
Articles 49 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 664.6 KB El projecte Telephassa: una experiència de cooperació entre biblioteques europees / Balagué, Núria ; Morer, Juan
Exposició dels objectius del Projecte Telephassa del Programa COMETT-II de les Comunitats Europees, que se centra en la difusió i l'aplicació de com les noves tecnologies poden ajudar a proporcionar serveis d'informació cada vegada més innovadors.
1993
Item, Núm. 12 (1993) , p. 81-92  
2.
9 p, 644.9 KB El projecte Barcelona Ciutat del Coneixement i el 22@Barcelona / Trullén i Thomàs, Joan (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona)
La renovació de les àrees industrials del Poblenou - Districte d'Activitats 22@BCN s'ha d'inscriure dins d'una de les operacions econòmiques i urbanístiques de més abast coneguda com a "Projecte Barcelona Ciutat del Coneixement" impulsat per l'Ajuntament de Barcelona. [...]
2011
Revista econòmica de Catalunya, Núm. 64 (2011) , p. 22-30  
3.
24 p, 2.7 MB La protecció del patrimonial industrial en àrees de transformació urbana : una revisió a partir del projecte 22@Barcelona / Paül i Agustí, Daniel (Universitat de Lleida) ; Casals Alsina, Èlia (Universitat de Lleida)
La noció de què es considera patrimoni no és estàtica. Un exemple el trobem en la protecció dels elements industrials, que han passat de ser vistos com a obsolets a ser objecte de processos de patrimonialització. [...]
The notion of heritage is not static. An example of this is industrial heritage, which has evolved from being viewed as obsolete, to being the subject of heritage processes. This article analyses the evolution of the protection of industrial elements in the urban transformation area of Poblenou, Barcelona (22@BCN), from its approval in 2000 to the changes made in 2022. [...]
La noción de lo que se considera como patrimonio no es estática. Un ejemplo lo encontramos en la protección de los elementos industriales, que han pasado de ser vistos como obsoletos a ser objeto de procesos de patrimonialización. [...]

2023 - 10.5565/rev/dag.766
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 69 Núm. 2 (2023) , p. 285-308 (Articles)  
4.
5 p, 163.4 KB Kenny, Dorothy (2022). Machine translation for everyone. Empowering users in the age of artificial intelligence / Fuentes Agustí, Marta (Universitat d'Andorra)
Obra ressenyada: Dorothy KENNY, Machine translation for everyone. Empowering users in the age of artificial intelligence. Berlin: Language Science Press, 2022.
2023 - 10.5565/rev/quadernsiee.49
Quaderns IEE, Vol. 2 Núm. 1 (2023) , p. 148-152 (Ressenyes)  
5.
5 p, 897.3 KB The A-B-C of The Teaching and Learning of the Middle Level Cycle "Pharmacy and Parapharmacy Technician" in Vocational Education / Cladera Bohigas, Tònia (APAC (Associació de Professors d'Anglès de Catalunya))
The author briefly describes the main purpose of this certificate course, one of the options in vocational training offered by the public education system in Spain. It then gives details about the pedagogical approaches currently being applied in this course as well as the role of language in class and the benefits of using a foreign language instead of the students' L1. [...]
L'autora descriu breument l'objectiu d'aquest cicle d'educació secundària postobligatòria i detalla la metodologia actual, el rol de la llengua i els beneficis d'usar una llengua estrangera. També ofereix exemples de projectes, activitats educatives de qualitat i tècniques que poden ser útils a altres professors de Formació Professional.
La autora describe brevemente el objetivo de este ciclo de educación secundaria post-obligatoria y detalla la metodología actual, el rol de la lengua y los beneficios de usar una lengua extranjera. [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.50
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 1 (2022) , p. 69-73 (L'A-B-C de l'aprenentatge de continguts en contextos AICLE)  
6.
23 p, 391.6 KB Diseño y valoración de una audioguía multilingüe y accesible / Conde Ruano, José Tomás (Universidad del País Vasco)
Este trabajo describe y valora el producto desarrollado en virtud de un proyecto de innovación educativa cuyo objetivo es la creación de una audioguía multilingüe, accesible e inclusiva, de la Facultad de Letras de la Universidad del País Vasco (UPV/EHU). [...]
Aquest treball descriu i valora el producte desenvolupat en virtut d'un projecte d'innovació educativa, l'objectiu del qual és la creació d'una audioguia multilingüe, accessible i inclusiva, de la Facultat de Lletres de la Universitat del País Basc (UPV/EHU). [...]
This article describes and assesses a product that was developed as part of an educational innovation project aimed at creating an accessible and inclusive multilingual audio guide for the Faculty of Arts at the University of the Basque Country (UPV/EHU). [...]

2021 - 10.5565/rev/tradumatica.280
Tradumàtica, Núm. 19 (2021) , p. 253-275 (Tradumàtica dossier)  
7.
7 p, 599.5 KB Què li passa a la terra : un projecte d'escola sobre l'emergència climàtica / Escola Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
En el present article es presenta un resúm del treball duta a terme durant el curs 2018-2019 a l'Escola Bellaterra. Des del curs 2001-2002, l'Escoleta, en el marc de la Xarxa d'escoles UNESCO, ha integrat, dins la seva programació de curs, diversos projectes. [...]
This article presents a summary of the work carried out during the 2018-2019 academic course at the Bellaterra School (La Escoleta). Since the 2001-2002 academic course La Escoleta, within the framework of the UNESCO School Network, has integrated several projects into its course activities. [...]
En el presente artículo se presenta un resumen del trabajo que se ha llevado a cabo durante el curso 2018 -2019 en la escuela Bellaterra. Des del curso 2001 - 2002, la Escoleta, en el marco de la red de escuelas UNESCO, ha integrado, dentro de su programación de curso, distintos proyectos. [...]

2021 - 10.5565/rev/ciencies.441
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 42 (2021) , p. 2-8 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
8.
22 p, 564.3 KB Qui decideix sobre la música a l'escola? : investigant l'equilibri entre perfils professionals i projectes escolars / Sambola Figueras, Anna Maria ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El present article té per objectiu reflexionar sobre la importància de la figura del professorat de mú-sica a l'hora de configurar la seva assignatura respecte al que s'indica en el projecte educatiu de centre dins de l'etapa d'educació primària. [...]
El presente artículo tiene como objetivo reflexionar sobre la importancia de la figura del maestro de música en cuanto a laconfiguración de su asignatura respecto a lo que se indica en el proyecto educa-tivo de centro en la etapa de educación primaria. [...]
Le présent article a pour objectif d'engager une réflexion sur l'importance de la figure des profes-seurs de musique pour la configuration de cette matière par rapport aux indications figurant dans le projet éducatif d'enseignement primaire de l'établissement. [...]
This article reflects on the figure of the music teacher in the design of the school subject music education and as part of primary education mission statements and plans. In this qualitative case study of Joan Juncadella school in Barcelona, the data was collected through a literature review and interviews and observations of music classes and classes in other subjects, during the course of one school year. [...]

2020
Temps d'educació, Núm. 58 (2020) , p. 137-158  
9.
24 p, 994.3 KB La mejora de las habilidades comunicativas como espacio de innovación : un acercamiento al Proyecto Lingüístico de Centro (PLC) / Fabregat Barrios, Santiago (Universidad de Jaén)
El Proyecto Lingüístico de Centro (PLC) ofrece una respuesta al reto de la mejora de la competencia comunicativa de los estudiantes desde una perspectiva interdisciplinar y constituye un espacio de coordinación, innovación y transformación en el ámbito educativo. [...]
The School Language Project (SLP) offers a response to the challenge of improving students' communicative competence from an interdisciplinary perspective and constitutes a space for coordination, innovation and transformation in the educational field. [...]
El Projecte Lingüístic de Centre (PLC) ofereix una resposta a el repte de la millora de la competència comunicativa dels estudiants des d'una perspectiva interdisciplinària i constitueix un espai de coordinació, innovació i transformació en l'àmbit educatiu. [...]
Le Projet Linguistique de Centre (PLC) offre une réponse au défi d'améliorer la compétence communicative des étudiants dans une perspective interdisciplinaire et constitue un espace de coordination, d'innovation et de transformation dans le domaine de l'éducation. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.992
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 4 (2020) , p. 992 (Invited Authors)  
10.
41 p, 844.2 KB Josep M. Comelles : una vida transitant per una antropologia en transformació / Clua i Fainé, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Comelles, Josep M. (Universitat Rovira i Virgili) ; Leones, Sharon ; Mas, Laia ; Rallo, Marta ; Verdaguer, Anna ; Martí, Natàlia
El febrer de 2019 el Projecte Entrevistes va poder conversar llargament amb Josep Maria Comelles, un dels antropòlegs pioners en l'antropologia mèdica a Espanya i referent internacional pels seus estudis sobre les institucions psiquiàtriques. [...]
In February 2019, the Projecte Entrevistes had a large conversation with Josep Maria Comelles, pioneering anthropologist in Medical Anthropology in Spain and an international reference for his studies on psychiatric institutions. [...]

2019 - 10.5565/rev/periferia.717
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 24 Núm. 2 (2019) , p. 211-251 (Entrevistas)  

Articles : 49 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
0 p, 26.8 KB Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent. Ref.: 2017ARMIF00006ARMIF-Autoregulació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Des de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, s'està treballant en el projecte "Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent" (ARMIF-Autoregulació, en endavant). [...]
2020
Projecte ARMIF, : 2020
8 documents
2.
5 p, 23.4 KB Implantant un projecte AICLE, implicant tot l'institut / Rubies, Joan (Institut Domènech Perramon (Arenys de Munt)) ; Zurita i Món, Sílvia (Institut Domènech Perramon (Arenys de Munt)) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 265-269  
3.
7 p, 63.4 KB Millora del desenvolupament de competencies transversals mitjançant la col·laboració interuniversitaria / Vilanova i Arbós, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Amante, Beatriz (Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyeries Industrial i Aeronàutica de Terrassa) ; Gomà, Anton (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Activitat Física) ; Ponsa, Pere (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial)
Aquesta comunicació presenta una experiència col·laborativa entre l'Escola Tècnica superior d'Enginyeria (ETSE), el servei d'activitat Física (SAF) de la UAB conjuntament amb l'Escola Politècnica de Catalunya a Vilanova i la Geltrú (EPSVG). [...]
This communication presents a collaborative experience among the superior technical college of Engineering (ETSE), the service of Physical Activity (SAF) of the UAB together with the Polytechnic School of Catalonia located in Vilanova i la Geltrú (EPSVG). [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
171 p, 960.1 KB Participación de mujeres y hombres en la toma de decisiones : análisis de cinco organizaciones europeas / Astelarra, Judith, dir. ; Fabrègues, Sergi ; Muñoz, Judith ; Rodríguez, Núria ; Ahonen, Laura ; Suonien, Annika ; Ward, Alison ; Atkinson, Christine ; Sajgal, Rozsa ; Baumann, Fruzsina ; Vicsek, Lilla ; Carmassi, Cecilia ; Marcacci, Serafina ; Biancheri, Rita ; Tribó, Isabel ; Odriozola, Kontxi ; Garcia, Lídia
El Proyecto LIBRA 2003 ha tenido como objetivo general la aplicación práctica del instrumento de Diagnosis de la Sensibilización en Género, elaborado en el marco del Proyecto Olympia de Gouges en el año 2002. [...]
The general aim of the LIBRA 2003 Project was the practical application of the instrument of Diagnosis of Gender Awareness that was created in the framework of the Olympia de Gouges Project in 2002. However, priority was given ton analysing the participation of women and men in decision-making processes. [...]

Barcelona Diputació de Barcelona 2005
2 documents
2.
158 p, 921.2 KB Les Escoles magnet : una aposta per l'excel·lència i l'equitat / Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Fundació Jaume Bofill
Aquest informe presenta el programa d'escoles magnet com una estratègia d'innovació educativa per combatre la segregació escolar i garantir una oferta educativa d'alta qualitat per a tot l'alumnat. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 (Informes breus ; 38)  
3.
64 p, 559.7 KB Indicators for a broad and bold post-2015 agenda : a comprehensive approach to educational development / Verger, Antoni, (Globalisation, Education and Social Policies) ; Bonal, Xavier, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Zancajo, Adrián, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
This report reviews the conceptual debates and existing data sources that relate to three ambiguous and controversial targets included in the post-2015 education framework: Relevant Learning Outcomes; Knowledge, Skills, Values, and Attitudes (for education for global citizenship and sustainable development); and Teachers and Safe, Inclusive, and Effective Learning Environments.
[New York] : Open society foundations, [2015] (ESP Working paper series ; 6)  
4.
27 p, 1.2 MB El benestar als centres educatius a Catalunya : una anàlisi del projecte PISA-2009 des de la perspectiva dels estudiants i directors / Castejón, Alba ; Zancajo, Adrián ; Ferrer i Julià, Ferran
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2012 (Col·lecció Polítiques (Fundació Jaume Bofill) : 77)
El benestar a l'escola i en el professorat. L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2011, 2012, p. 103-129  
5.
51 p, 421.2 KB La mediació empresarial / Tarrazón Rodón, M. Mercedes ; Ruíz García, Juan Antonio (Universitat Pompeu Fabra) ; Gili Saldaña, Marian (Universitat Pompeu Fabra)
En les relacions empresarials, laborals, personals, o en qualsevol interacció entre persones físiques o jurídiques, els conflictes són inevitables. I no hi ha res de negatiu en això. Ara bé, quan sorgeix la controvèrsia, les parts disposen de dues opcions: o bé permetre que aquest conflicte sigui una font de problemes, despeses i eventuals pèrdues, o bé utilitzar el conflicte com a una eina per a intentar crear valor i obtenir un benefici. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 133-184
2 documents
6.
9 p, 323.2 KB The SEKT legal use case components : ontology and architecture / Benjamins, Richard (ISOCO Plastics Technology) ; Contreras Cino, Jesús (ISOCO Plastics Technology) ; Blázquez, Mercedes (ISOCO Plastics Technology) ; Rodrigo, Luís (ISOCO Plastics Technology) ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Poblet, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
SEKT stands for Semantically Enabled Knowledge Technologies (EU-IST Project IST-2003-506826). Using previous and recently accomplished work on judicial and transnational lawyering prototypes (IURISERVICE and NETCASE Projects), we define an ontology of professional legal knowledge (OPLK) as a regular base for a multilayered architecture. [...]
Amsterdam IOS Press 2004 (Frontiers in Artificial Intelligence and Applications ; 120)
Legal Knowledge and Information Systems JURIX 2004: The Seventeenth Annual Conference, 2004, p. 69-77  
7.
93 p, 3.4 MB L'estudiantat des d'una perspectiva integral. Una proposta de formació per a desenvolupar un projecte de tutories entre iguals a la Universitat / Chancel Valente, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Jordana Santiago, Mirentxu (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els canvis que implica l'adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior ens ofereixen la possibilitat d'enriquir la nostra tasca i de reflexionar al voltant de les demandes dels i les estudiants que han gaudit i gaudeixen, durant aquests anys, dels diferents serveis d'assessorament psicopedagògic que ofereix la UAP. [...]
Bellaterra Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2011 (Reculls)  
8.
116 p, 1.6 MB Les competències transversals en el marc de l'EEES : l'assessorament psicopedagògic en el nou model educatiu / Chancel Valente, Gabriel ; Martínez García, Nuria ; Cuéllar Corona, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
El cinquè volum de la col·lecció Reculls fa una proposta metodològica basada en la formació modular per a l'aprenentatge de les competències transversals, que hauran de servir per a desenvolupar i millorar les estratègies de prevenció i intervenció dels serveis d'assessorament psicopedagògic. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2009 (Reculls)  

Documents de recerca 55 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
20 p, 725.3 KB L'agenda compartida de la UAB : el projecte ITACA i la implementació institucional de l'aprenentatge basat en reptes / Ariño, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals) ; Ronzoni, Myra (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals) ; Freixas, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Grau Rebollo, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Tubau Muntaña, Susagna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
En aquest article es presenta una experiència concreta d'innovació transformadora a la UAB: l'experiència pilot d'implementació de la metodologia de l'aprenentatge basat en reptes (ABR) a dues facultats de la Universitat. [...]
This article will explain a specific experience of transformative innovation in the UAB: the pilot experience of implementing the Challenge Based Learning (CBL) methodology in two of the university's faculties. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 (Aprenentatge basat en reptes)
2 documents
2.
86 p, 9.9 MB Pla de comunicació pel Centre de Cultura Popular La Violeta / Anglada Vilardebò, Oriol ; Bogunyà Julià, Joan ; Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla de comunicació que recull i defineix les estratègies i accions per comunicar adequadament l'activitat del Centre Cultural La Violeta al barri de Gràcia (Barcelona). El punt de partida del pla de comunicació és la problemàtica existent per arribar al públic jove i la diferenciació inexistent entre les diferents entitats que competeixen al mercat. [...]
Desarrollo de un plan de comunicación que recoja y defina las estrategias y acciones para comunicar adecuadamente la actividad delCentre Cultural La Violeta en el barrio de Gràcia (Barcelona). El punto de partida del plan de comunicación es la problemática existente para llegar al público joven y la diferenciación inexistente entre las diferentes entidades que compiten en el mercado. [...]
Anglès: The development of a communication plan that collects and defines the strategies and actions to adequately communicate the activity of the Centre Cultural La Violeta in the Gràcia neighborhood (Barcelona). [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
77 p, 3.0 MB Jugar a ser periodistes : la professió periodística com a eina educativa / Juste Paredes, Ana ; Voces Merayo, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és una proposta de projecte interdisciplinari que es basa en l'aplicació de diferents aspectes del periodisme per tal de millorar les habilitats d'expressió oral i escrita dels alumnes de tercer d'ESO. [...]
Este trabajo es una propuesta de proyecto interdisciplinario que se basa en la aplicación de diferentes aspectos del periodismo con el objetivo de mejorar las habilidades de expresión oral y escrita de los alumnos de tercero de la ESO. [...]
This project is an interdisciplinary project proposal that is based on the application of different aspects of journalism with the aim of improving the oral and written expression skills of third-year secondary education students. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
4.
106 p, 8.1 MB The Break : document de disseny de videojoc / Miquel Gerona, Júlia ; Plana Espinet, Gina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de videojoc (DDJ) de The Break. Es tracta d'un videojoc de terror en primera persona 3D sobre una noia que s'ha d'enfontrar a unes ombres cada vegada que va en metro. També s'ha fet una anàlisi del sector i públic objectiu, una recerca sobre el tema i gènerei propostes per l'apartat artístic.
Documento de diseño de videojuego (DDJ) de The Break. Se trata de un videojuego en primera persona 3D sobre una chica que se enfrenta a unas sombras cada vez que va en metro. También se ha realizado un análisis del sector y público objetivo, un estudio sobre el tema y géneroy propuestas para el apartado artístico.
Game design document (GDD) of the Break. It's a 3d first version person video game about a girl who encounters shadows every time she takes the subway. The document also contains a target audience and video game sector analysis, a research on the themes and genre and artwork ideas.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
5.
225 p, 38.1 MB Cultmart : diseño de una narrativa transmedia / Algarra Garza, Andrea ; Calderón Carrero, Ana ; Gónzalez Alonso, Alba ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cultmart és una narrativa transmèdia que es reparteix en tres mitjans diferents. En primer lloc, la sèrie presenta el conflicte de la història i a les protagonistes, Diana i Eleanor. A continuació, el còmic revela l'origen del problema. [...]
Cultmart es una narrativa transmedia que se reparte en tres medios diferentes. En primer lugar, la serie presenta el conflicto de la historia y a las protagonistas, Diana y Eleanor. A continuación, el cómic revela el origen del problema. [...]
Cultmart is a transmedia narrative divided among three media formats. In first place, the TV series presents the conflict of the story and its main characters, Diana and Eleanor. Then, the comic reveals the root of the problem. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
6.
140 p, 3.6 MB Roseate Allegoria : narrativa de un videojuego creado dentro de Minecraft / Barkat Boussekoum, Rayan ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Disseny de la narrativa de Roseate Allegoria, un videojoc creat a través de Minecraft i dissenyat específicament per ser emès en directe per creadors de contingut.
Diseño de la narrativa de Roseate Allegoria, un videojuego creado a través de Minecraft y diseñado específicamente para ser emitido en directo por creadores de contenido.
Narrative design of Roseate Allegoria, a video game created through Minecraft and specifically designed to be livestreamed by content creators.

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
7.
14 p, 1.2 MB Desenvolupament d'un WebApp de lloguer d'instruments / Tejón Estalella, Gerard ; Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment vivim en una societat basada en el consumisme en la que el problema de la sobreproducció està en augment. En afegit, l'elevat preu de la producció i dels materials fa que el preu final que fa front el client sigui excessivament elevat. [...]
Actualmente vivimos en una sociedad basada en el consumismo en la que el problema de la sobreproducción está en aumento. En añadido, el elevado precio de la producción i de los materiales hacen que el precio final que afronta el cliente sea excesivamente elevado. [...]
We currently live in a society based on consumerism in which the problem of overproduction is on the rise. In addition, the high price of production and materials means that the final price faced by the customer is excessively high. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
56 p, 1.0 MB Projecte educatiu pel canvi d'actituds envers l'addicció a les pantalles en joves / Candela Parrilla, Marc ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest TFG se centra a dissenyar un projecte educatiu pel canvi d'actituds envers l'addicció a les pantalles en joves d'un centre obert. En ell es realitzà un marc teòric, on es contextualitza com les pantalles afecten aquestes noves generacions, una diagnosi de necessitats a través de diferents instruments de recollida d'informació, per tal de contextualitzar el màxim la proposta i finalment la implementació, execució i avaluació de quatre sessions centrades en tractar l'addicció dels joves sobre les pantalles i els aparells mòbils. [...]
Este TFG está centrado en diseñar un proyecto educativo para el cambio de actitudes con relación a la adicción a las pantallas en jóvenes de un centro abierto. En este trabajo, se realiza un marco teórico, donde se contextualiza como las pantallas afectan a estas nuevas generaciones, un diagnóstico de necesidades a través de diferentes instrumentos de recogida de información, para adaptar al máximo la propuesta, y finalmente la implementación, ejecución y evaluación de cuatro sesiones centradas en tratar la adicción de los jóvenes del centro sobre las pantallas y los dispositivos móviles. [...]
This thesis is focused on the design of an educational project to change attitudes in relation to addiction to screens in young people in a social educative center. In this work, a theoretical framework is carried out, where the key academical concepts relating to how the screens affect these new generations are contextualised, to be able to adapt to a diagnosis of needs through different information that is also collected. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Social [827]  
9.
20 p, 467.9 KB Aprenent a categoritzar el món : la relació entre composició social i pedagogia invisible. Un estudi de cas a un centre de màxima complexitat / García García, Cèlia ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En els últims anys s'ha impulsat la incorporació de projectes pedagògics en centres públics de Catalunya que proposen nous models socials relacionats amb la pedagogia invisible. En la següent recerca es vol estudiar què porta a una escola pública en una àrea caracteritzada pel baix nivell socioeconòmic i cultural a desmarcar-se del model tradicional i adoptar-ne un de nou amb elements de pedagogia invisible. [...]
En los últimos años se ha impulsado la incorporación de proyectos pedagógicos en centros públicos de Cataluña que proponen nuevos modelos sociales relacionados con la pedagogía invisible. En la siguiente investigación se quiere estudiar qué lleva a una escuela pública en un área caracterizada por un bajo nivel socioeconómico y cultural a desmarcarse del modelo tradicional y adoptar uno nuevo con elementos de la pedagogía invisible. [...]
In recent years, the incorporation of educational projects in public centres in Catalonia proposing new social models related to invisible pedagogy has been promoted. The following research aims to study what leads a public school in an area characterized by low socio-economic and cultural level to separate itself from the "traditional" scholar model and adopt a new one with elements of invisible pedagogy. [...]

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents
10.
29 p, 440.0 KB Envelliment, models residencials i sentiment de llar : Testimonis de vida en una llar compartida / Celeiro Fuentes, Clara ; Tarres Vallespi, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball s'emmarca dins d'un projecte d'Aps, on es combina servei i aprenentatge en col·laboració amb la Fundació Llars Compartides. En el context actual, protagonitzat per un allargament en la vida de les persones, i un envelliment general de la població, cal crear coneixement entorn d'aquesta etapa anomenada vellesa i comprendre les noves alternatives vigents per fer front als nous problemes presentats en aquesta. [...]
Este trabajo se enmarca dentro de un proyecto de Aps, donde se combina servicio y aprendizaje en colaboración con la Fundació Llars Compartides. En el contexto actual, protagonizado por un alargamiento en la vida de las personas, y un envejecimiento general de la población, es necesario crear conocimiento en torno a esta etapa llamada vejez y comprender las nuevas alternativas vigentes para hacer frente a los nuevos problemas presentados en la misma. [...]
This work is part of an Aps project, which combines service and learning in collaboration with the Fundació Llars Compartides. In the current context, marked by a lengthening of people's lives, and a general aging of the population, it is necessary to create knowledge about this stage called old age and understand the new alternatives in place to deal with the new problems presented in it. [...]

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents

Documents de recerca : 55 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 3 registres trobats  
1.
4 p, 525.3 KB COMTEC Centre, condicions d'ús / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Condicions d'ús de l'espai COMTEC Centre, situat a la segona planta de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)  
2.
28 p, 954.0 KB Investigar sobre la contaminació a l'aula de Secundària / Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Primera versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a Secundària. El material de l'alumnat i la guia docent s'ha desenvolupat en el marc del Projecte ATENC!Ó.
Bellaterra, 2019 (Recursos docents)
4 documents
3.
25 p, 143.1 KB Què és Decomate / Jorba, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Informàtica)
1997  

Documents gràfics i multimèdia 3 registres trobats  
1.
IDEAS - Iniciativas de desarrollo educativo y sociocomunitario / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)
IDEAS, financiado por la Unión Europea y el Ministerio de Educación Pública de Costa Rica a través del programa PROEDUCA, es un proyecto liderado por el equipo EDO de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) la mejor universidad española posicionada según los rankings internacionales (QS, THES, Shanghái), y la Vicerrectoría de Investigación y Extensión del Instituto Tecnológico de Costa Rica (TEC) con amplia trayectoria en cooperación, y colaboración educativa nacional e internacional.
2018  
2.
1 p, 131.4 KB PEULEG : Research project on legislative behaviour in the European Parliament / Universitat Autònoma de Barcelona
PEULEG is a research project analysing legislative behaviour in the European Parliament by focusing in issues related to legislative participation, representation and oversight. Building on and connecting theoretical debates on EU decision-making and legilslative behaviour, the study aims at reaching a better understanding of an under-explored dimension of parliamentary politics in the EU. [...]
2016
3 documents
3.
1362x1870, 245.0 KB Objecció, un dret per a construir la PAU / Projecte Abril
[198?]  

Fons personals i institucionals 2 registres trobats  
1.
1 p, 288.1 KB Carta de Pere Pascual a Eulàlia Vintró (Institut d'Educació de l'Ajuntament de Barcelona) sobre el Projecte Educatiu de Ciutat / Pascual, Pedro, 1934-2006
22 abril 1998  
 Accés restringit a la UAB
2.
26 p, 8.6 MB Carta d'Eulàlia Vintró i Castells, Presidenta de l'Institut d'Educació de l'Ajuntament de Barcelona, a Pere Pascual, adjuntant monogràfic sobre el Projecte Educatiu de Ciutat (20) més document sobre Grups Tècnics de Treball (3) / Administració municipal - Barcelona (Catalunya)
30 març 1998  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.