1.
|
197 p, 16.4 MB |
Estratègia de rellançament de la revista Super Pop
/
Banyuls Garcia, Alícia ;
Bataller i Quiñones, Aina ;
Silvestre Anglada, Carla ;
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el plantejament de l'estratègia de rellançament de la revista Super Pop. Es pretén reposicionar una marca icònica, adaptant-la al nou panorama digital. [...] El presente Trabajo de Fin de Grado consiste en el planteamiento de la estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop. Se pretende reposicionar una marca icónica, adaptándola al nuevo panorama digital. [...] This Final Degree Project consists of the relaunch strategy of Super Pop magazine. The objective is to reposition an iconic brand, adapting it to the new digital landscape. The project includes a preliminary research phase, followed by the strategic proposal of the new magazine and its launch campaign.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
120 p, 9.6 MB |
Angelz Magazine : projecte de creació d'una revista femenina seguint el model proposat per Playboy
/
Rodríguez Oncala, Maria ;
Sánchez Ríos, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El principi fonamental d'aquest projecte és la creació d'una revista femenina partint del model editorial que proposava Playboy, un model de revista, que tot i que de manera qüestionable, aportava un inventari social i cultural a continguts merament d'entreteniment. [...] El principio fundamental de este proyecto es la creación de una revista femenina partiendo del modelo editorial que proponía Playboy, un modelo de revista, que a pesar de que de forma cuestionable, aportaba un inventario social y cultural a contenidos meramente de entretenimiento. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
3.
|
117 p, 8.5 MB |
The View Magazine : creació de la marca, disseny i maquetació d'una revista de moda en paper
/
Planas Masó, Helena ;
Badajoz Dávila, Carlos David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Fugint del model de revista mainstream, The View neix com un projecte editorial que vol rejovenir en lloc de rebutjar el model tradicional d'impressió, potenciant el valor exclusiu de la revista impresa. [...] Huyendo del modelo de revista mainstream, The View nace como un proyecto editorial que desea rejuvenecer en lugar de rechazar el modelo tradicional de impresión, potenciando el valor exclusivo de la revista impresa. [...] Fleeing the mainstream magazine model, The View was born as an editorial project that seeks to rejuvenate rather than reject the traditional printing model, enhancing the unique value of the printed magazine. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
144 p, 41.1 MB |
Hera : una revista digital para visibilizar el deporte practicado por mujeres
/
Molina Garcia, Sandra ;
Moreno Robles, Eva ;
Sánchez Ríos, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a crear una revista sobre esports practicats per dones, amb l'objectiu de donar-los visibilitat en l'àmbit esportiu. És una publicació digital, amb periodicitat mensual i destinada, sense distinció, tant a dones com a homes d'entre 15 i 29 anys. [...] Nuestro proyecto consiste en crear una revista sobre deportes practicados por mujeres, con el objetivo de darles visibilidad en el ámbito deportivo. Es una publicación digital, con periodicidad mensual y destinada, sin distinción, tanto a mujeres como hombres de entre 15 y 29 años. [...] Our project consists of creating a magazine about women sports, with the aim of giving them visibility in the sports field. It is a digital publication, published monthly anD addressed, without distinction, to both women and men between 15 and 29 years old. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
5.
|
117 p, 6.9 MB |
La Fórmula : com crear una revista de Formula-1 de distribució nacional
/
Martín Moreno, Carles ;
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball avalua la viabilitat de crear una revista de Formula-1 de distribució nacional. En primer lloc, analitza el sector i la situació en què es troben consumidors, anunciants i competència. [...] Este trabajo evalúa la viabilidad de crear una revista de Formula-1 de distribución nacional. En primer lugar, analiza el sector y la situación en la que se encuentran consumidores, anunciantes y competencia. [...] This project evaluates the feasibility of creating a nationally distributed Formula-1 magazine. First, it analyses the sector and the situation of consumers, advertisers and competition. Then, it studies the economic profitability and shows the contents and design.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
6.
|
51 p, 19.3 MB |
Tendencias de marketing en el sector moda y la creación de la revista 'Priestly's Project'
/
Juviñà Cáceres, Judith ;
Jordan Avila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén analitzar les noves formes de comercialització de les marques de moda i exposar com les empreses del sector utilitzen les xarxes socials com a via publicitària. Un cop treballat el marc teòric, s'ha creat 'Priestly's Project, una revista basada a Instagram, el contingut de la qual és la comunicació de moda. Este proyecto pretende analizar las nuevas formas de comercialización de las marcas de moda y exponer cómo las empresas del sector utilizan las redes sociales como vía publicitaria. Una vez trabajado el marco teórico, se ha creado 'Priestly's Project, una revista basada en Instagram cuyo contenido es la comunicación de moda. This project aims to analyze the new ways of marketing fashion brands and expose how companies in the sector use social networks as an advertising channel. Once the theoretical framework has been worked out, 'Priestly's Project' has been created, a magazine based on Instagram whose content is fashion communication.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
7.
|
69 p, 1.9 MB |
Creació d'una revista de moda digital : Passarel·la Magazine
/
Casadó Berga, Laia ;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la creació d'una revista en format digital, Passarel·la Magazine, especialitzada en la moda catalana en català. El sector de moda catalana està poc representat en els mitjans especialitzats i aquest és un dels motius pels quals neix aquesta publicació. [...] Este trabajo se centra en la creación de una revista en formato digital, Passarel·la Magazine, especializada en la moda catalana en catalán. El sector de moda catalana está poco representado en los medios especializados y este es uno de los motivos por los cuales nace esta publicación. [...] This project is focused on the creation of a digital magazine, Passarel·la Magazine, specialized in Catalan fashion in Catalan. The Catalan fashion area is poorly represented in specialized media and this is one of the reasons for the creation of this publication. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
8.
|
67 p, 1.6 MB |
Anàlisi de Moments, revista il·lustrada publicada durant la Guerra Civil Espanyola
/
Martínez Fagella, Judith ;
Figueres, Josep M., 1950-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest estudi és analitzar i recollir en un únic treball les característiques de la revista il·lustrada Moments, publicada durant la Guerra Civil Espanyola. Primerament, es descriu el panorama periodístic a Catalunya els anys previs a la Guerra Civil i durant el conflicte. [...] El objetivo de este estudio es analizar y recoger en un único trabajo las características de la revista ilustrada Moments, publicada durante la Guerra Civil Española. Primeramente, se describe el panorama periodístico en Cataluña los años previos a la Guerra Civil y durante el conflicto. [...] The aim of this study is to analyse and collect the characteristics of the illustrated magazine Moments, published during the Spanish Civil War. First, the journalistic landscape in Catalonia is described in the years leading up to the Civil War and during the conflict. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
96 p, 15.0 MB |
Plan de negocio de la revista de moda "Attico"
/
Corominas Rodríguez, Clàudia ;
Quitllet Magriñà, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació d'un pla de negoci d'Attico, una revista, especialment de caràcter digital, que aporta una visió sofisticada a la dona moderna. Les seves pàgines estan plenes de moda, cultura, bellesa, viatges, art, últimes tendències . [...] Este trabajo se basa en la creació de un plan de negocio de Attico, una revista, especialmente de crácter digital, que aporta una visión sofisticada a la mujer moderna. Sus páginas esán repletas de moda, cultura, belleza, viajes, arte, últimas tendèncias . [...] This project is about the busines plan of Attico, a magazine, especially of a digital nature, that brings a sophisticated vision to modern women. Its pages are full of fashion, culture, beauty, travel, art, latest trends . [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
147 p, 8.3 MB |
JALEO magazine : ideación, producción y lanzamiento de una marca
/
Martí Hidalgo, Pere ;
Resina Curado, Eduard ;
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El model de negoci generalista i la captivitat cap al mainstream que presenten les revistes de moda, el bon moment que està vivint la moda espanyola i els canvis que està patint el consumidor per conseqüència dels nous moviments socials; són la reason why que sustenta aquest projecte. [...] El modelo de negocio generalista y la cautividad hacia lo mainstream que presentan las revistas de moda, el buen momento que está viviendo la moda española y los cambios que está sufriendo el consumidor por consecuencia de los nuevos movimientos sociales; son la reason why que sustenta este proyecto. [...] The generalist business model and the captivity towards mainstream presented by fashion magazines, the good moment that Spanish fashion is living and the changes that the consumer is suffering as a result of the new social movements; are the reason why that support this project. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|