Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 47.6 KB L'immigrant a l'escola. La metodologia del treball cooperatiu com a via d'integració social i acadèmica dels alumnes d'origen immigrant / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Es presenta una contextualització d'allò que pot significar la categoria «immigrant» i de l'espai potencialment privilegiat d'integració que pot ser l'escola, amb la finalitat d'emmarcar les possibilitats i els límits de la metodologia que es presenta. [...]
Se presenta una contextualización de lo que puede significar la categoría «inmigrante» y del espacio potencialmente privilegiado de integración que puede ser la escuela, con la finalidad de enmarcar las posibilidades y los límites de la metodología que se presenta. [...]
First of all, this article contextualises what the concept of immigrant means, and considers the school as a potentially privileged space of integration, in order to realise all the possibilities and limits of the methodology that it proposes. [...]

1998 - 10.5565/rev/educar.362
Educar, N. 22-23 (1998) , p. 285-294  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.