Resultados globales: 96 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 96 registros
Materiales académicos Encontrados 96 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 105.1 KB Innovació Comptable [102367] / Martinez Lacambra, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Les empreses existeixen en un entorn dinàmic, en constant canvi, i l'organització s'ha d'adaptar a aquests canvis i modificar el seu comportament. La comptabilitat està marcadament implicada en el canvi. [...]
El estudiante deberá finalizar el curso conociendo las herramientas de análisis para emitir una opinión sobre la viabilodad de una empresa.

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
2.
5 p, 106.5 KB Teories de l'Empresa [104676] / García Cestona, Miguel Ángel ; Ortín Ángel, Pere ; Lloret Villota, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs presenta la visió que els economistes tenen sobre l'empresa, i en concret les principals teories relacionades amb l'empresa i normalment identificades en anglès sota el terme de "theories of the firm" i que en el curs anomenarem teories de l'empresa. [...]
Este curso presenta la visión que los economistas tienen sobre la empresa, y en concreto las principales teorías relacionadas con la empresa y normalmente identificadas en inglés bajo el término de "theories of the firm" y que en el curso denominaremos teorías de la empresa. [...]

2019-20
1416 [1416]
3 documentos
3.
5 p, 105.2 KB Fonaments de Màrqueting [104675] / Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Seda Gombau, Gemma ; Butkouskaya, Vera ; Pladellorens Pertegaz, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...]
El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]

2019-20
1416 [1416]
3 documentos
4.
5 p, 107.4 KB Integració i Globalització Econòmica [104650] / Rosell Foxa, Jordi ; Brunet Cid, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Dotar els estudiants dels instruments bàsics i coneixements necessaris per a la comprensió i interpretació dels processos d'integració i globalització econòmica. El curs pretén situar la importància del fenomen de la integració econòmica a través de l'anàlisi dels acords comercials regionals, la integració financera, les zones monetàries i les institucions de la integració. [...]
Dotar a los estudiantes de los instrumentos básicos y conocimientos necesarios para la comprensión e interpretación de los procesos de integración y globalización económica. El curso pretende situar la importancia del fenómeno de la integración económica a través del análisis de los acuerdos comerciales regionales, la integración financiera, las zonas monetarias y las instituciones de la integración. [...]

2019-20
1407 [1407]
1416 [1416]
3 documentos
5.
5 p, 105.6 KB Auditoria [102375] / Pedrosa Negrete, Félix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu central de l'assignatura és adquirir les habilitats i els coneixements necessaris per tal que l'alumne pugui desenvolupar professionalment els procediments del treball d'auditoria, analitzar un informe d'auditoria i ponderar les etapes de la seva confecció. [...]
El objetivo principal de la assignatura es que el estudiante adquiera las habilidades y conocimientos necesarios para poder desarrollar profesionalment los procedimientos relacionados con el trabajo de auditoria, saber analizar un informe de auditoria y ponderar las etapas de la auditoria. [...]

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
6.
5 p, 106.1 KB Fiscalitat [102368] / Suarez Ramirez, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Conèixer els conceptes bàsics i la pràctica de la fiscalitat empresarial. 1 - Interpretar en clau fiscal els principals conceptes amb els que es registra comptablement l'activitat de l'empresa. 2 - Calcular el Resultat Fiscal, tot vinculant aquest càlcul amb les opcions disponibles de política fiscal de l'empresa. [...]
Conocer los conceptos básicos y la práctica de la fiscalidad empresarial. 1 - Interpretar en clave fiscal los principales conceptos con los que se registra contablemente la actividad de la empresa. [...]

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
7.
5 p, 106.3 KB Comptabilitat Financera [102371] / Solà Tey, Magda ; Rovira Val, Maria Rosa ; Marti Ballester, Carmen Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquesta assignatura té com objectiu que l'estudiant conegui la utilitat de la regulació comptable, els conceptes de les principals magnituds que integren els comptes anuals, així com la seva valoració dins del context de la regulació comptable vigent i el registre comptable de les operacions de l'empresa. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo que el estudiante conozca la utilidad de la regulación contable, los conceptos de las principales magnitudes que integran las cuentas anuales, así como su valoración dentro del contexto de la regulación contable vigente y el registro contable de las operaciones de la empresa. [...]

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
8.
5 p, 107.7 KB Direcció i Planificació Estratègica [102361] / Rialp Criado, Alejandro ; Font Cot, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Impartir, ampliar i practicar els coneixements i les tècniques relatives a la direcció i planificació estratègica de l'empresa. Igualment, es preten millorar les habilitats i competències de l'estudiant mitjançant la preparació i exposició oral de determinades lectures, treballs i/o casos pràctics relacionats amb la disciplina.
Impartir, ampliar y practicar los conocimientos y las técnicas relativas a la dirección y planificación estratégica de la empresa. Igualmente, se pretende mejorar las habilidades y competencias del alumno mediante la preparación y exposición oral de determinadas lecturas, trabajos y/o casos prácticos relacionados con esta disciplina.

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
9.
6 p, 108.5 KB Empresa Familiar [102360] / Guallarte Nuez, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Facilitar als alumnes la comprensió del fenomen de l'empresa familiar com a expressió d'un concepte d'empresa i d'empresari, i una forma genuïna de creació i gestió empresarial. Explorar i conèixer les diferents configuracions i trets específics en les diferents etapes que conformen la vida i evolució d'aquests tipus d'empreses, i l'impacte que tenen en la seva gestió Familiaritzar els alumnes amb les eines i instruments més utilitzats en la gestió de les empreses familiars Reflexionar sobre el paper que la societat, a través de les seves institucions, assigna a les empreses familiars.
• Facilitar a los alumnos la comprensión del fenómeno de la empresa familiar como expresión de un concepto de empresa y de empresario, y una forma genuina de creación y gestión empresarial. • Explorar y conocer las diferentes configuraciones y rasgos específicos en las diferentes etapas que conforman la vida y evolución de estos tipos de empresas, y el impacto que tienen en su gestión • Familiarizar los alumnos con las herramientas e instrumentos más utilizados en la gestión de las empresas familiares • Reflexionar sobre el papel que la sociedad, a través de sus instituciones, asigna a las empresas familiares.

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
10.
8 p, 119.5 KB Comunicació Comercial [102357] / Suarez Ramirez, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Comunicació Comercial és una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS dins els estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses. L'objectiu principal de l'assignatura de Comunicació Comercial és proporcionar a l'alumne una visió molt més profunda i especialitzada d'una de les principals tasques del màrqueting: la comunicació comercial. [...]
Comunicación Comercial es una asignatura optativa de 6 créditos ECTS dentro de los estudios de Grado de Administración y Dirección de Empresas. El objetivo principal de la asignatura de Comunicación Comercial es proporcionar al alumno una visión mucho más profunda y especializada de una de las principales tareas del marketing: la comunicación comercial. [...]

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 96 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.