Resultats globals: 1,573 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 174 registres trobats
Materials acadèmics, 1,399 registres trobats
Documents de recerca 174 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
85 p, 18.3 MB Endless change : campaña de comunicación para la marca Northweek Sunglasses / Sánchez Quesada, Marina ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'un pla estratègic de comunicació per la marca Northweek, dedicada a la fabricació d'ulleres de sol. Aquesta proposta destaca tres fases: una investigació (mercat, competència, marca), una fase estratègica que defineix el posicionament de marca i el concepte de comunicació a desenvolupar, i finalment, una fase tàctica que desplega el pla d'accions a dur a terme.
Este proyecto final de grado consiste en la creación de un plan estratégico de comunicación para la marca Northweek, dedicada a la fabricación de gafas de sol. Esta propuesta destaca tres fases: una investigación (mercado, competencia, marca), una fase estratégica que define el posicionamiento de marca y concepto de comunicación a desarrollar y, finalmente, una fase táctica que despliega el plan de acciones a llevar a cabo.
This final degree project consists on the creation of a strategic communication plan for the Northweek brand, dedicated to the sunglasses manufacture. This proposal highlights three phases: an investigation (market, competence, brand) a strategic research that defines brand positioning and the concept of communication to be developed, and finally, a tactical phase that unfolds the plan of actions to be carried out.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
183 p, 8.3 MB Documento de Diseño de Juego de "Realm of Books" / Delás López, Guillem ; Toledano Castilla, Yeray ; Sánchez, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de Disseny de Joc (DDJ) de "Realm of Books". Es tracta d'un videojoc de puzles i plataformes en estil 3D, que narra l'aventura d'un nen que entra en una immensa biblioteca abandonada plena d'éssers de conte que ha de rescatar de l'implacable biliotecari i el seu exèrcit de monstres. [...]
Documento de Diseño de Juego (DDJ) de "Realm of Books". Se trata de un videojuego de puzles y plataformas en estilo 3D, que narra la aventura de un niño que entra en una inmensa biblioteca abandonada llena de seres de cuento que tiene que rescatar del implacable bibliotecario y su ejército de monstruos. [...]
Game Design Document (GDD) of "Realm of Books". It is a videogame based on puzzles and platforms with 3D graphic design. Realm of Books tells the story about a young little boy who breaks into a huge, abandoned library full of tale beings he has to save from the dangerous librarian and his monsters army. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
134 p, 1.5 MB Representaciones de los medios de comunicación y las tecnologías en las sociedades ficticas de 'Black Mirror' : un enfoque postmoderno / Villacañas Esteve, Jessica ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Treball de Fi de Grau es resumeix en un anàlisi de 'Black Mirror' des d'un enfocament postmodern, amb tres ítems basats en medis de comunicació i tecnologies: televisió i ràdio, xarxes socials i realitat virtual.
El Trabajo de Fin de Grado se resume en un análisis de 'Black Mirror' desde un enfoque postmoderno, con tres ítems basados en medios de comunicación y tecnologías: televisión y radio, redes sociales y realidad virtual.
The investigation is summarized in an analysis of 'Black Mirror' from a postmodern approach, with three items based on media and technologies: television and radio, social networks and virtual reality.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
128 p, 2.4 MB Análisis de la evolución audiovisual del personaje Peter Pan y su influencia en los espectadores / Vilá Torrens, Cristina ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball consisteix en la realització d'una anàlisi audiovisual del personatge Peter Pan, de la pel·lícula d'animació (1953) i de la pel·lícula de personatges reals (2003), ambdues basades en la història original creada per J. [...]
El siguiente trabajo consiste en la realización de un análisis audiovisual del personaje Peter Pan, de la película de animación (1953) y de la película de personajes reales (2003), ambas basadas en la historia original creada por J. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
93 p, 24.1 MB Aplicación de la tecnología móvil como soporte en casos de violencia de género. GEA : la app orientativa para víctimas en un ciclo de maltrato. / Serra Nicolás, Alba ; Valli Casado, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La violència de gènere és molt difícil d'identificar, fins i tot per a la víctima. GEA és una aplicació mòbil dirigida a víctimes de violència de gènere que es troben dins del cicle de maltractament. [...]
La violencia de género es muy difícil de identificar, incluso para la víctima. GEA es una aplicación móvil dirigida a víctimas de violencia de género que se encuentran dentro del ciclo de maltrato. [...]
Gender violence is complicated to identify, even for the victim. GEA is a mobile application aimed to help victims of gender violence who are within the cycle of abuse. The aim of the app is to educate the victim during the process to help her gradually understand what is happening and streghten herself to be able to cope with abuse. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
85 p, 11.3 MB Estudi de cas de l'aplicació de les TIC a les assignatures transversals TG, TGPE i BRC de l'Institut Quatre Cantons / Rosell Gallén, Mar ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball analitza el model d'integració i ús de les TIC de l'Institut Quatre Cantons de Barcelona, en el marc de les tres assignatures transversals del seu pla d'estudis. La línia d'investigació es basa en dos grans blocs. [...]
El trabajo analiza el modelo de integración de las TIC del Instituto Quatre Cantons de Barcelona, en el marco de las tres asignaturas transversales de su plan de estudios. El método de investigación se basa en dos grandes bloques. [...]
The project analyses the ICT integration model of Quatre Cantons High School, in the context of the three transversal subjects of its curriculum. The research method is based in two blocks. On the one hand, offers a contextualization of the impact of ICT in the Catalan educational system and the models of technological inclusion in secondary school. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
53 p, 3.4 MB El fenomen de l’animació a Youtube : anàlisi i producció / Ros Morejón, Pau ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es centra en l’anàlisi de l’animació distribuïda a través de Youtube, l’oferta i els models de negoci, partint de l’evolució històrica en les plataformes digitals fins a analitzar diferents canals especialitzats. [...]
Este trabajo se centra en el análisis de la animación a través de Youtube, la oferta y los distintos modelos de negocio, partiendo de la evolución histórica en las plataformas digitales hasta analizar diferentes canales especializados. [...]
This project focuses it's attention on the analysis of animation produced in Youtube, the offer and the diverse buisness models, based from the historic evolution on digital platforms to the analysis of specialized channels. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
76 p, 1.8 MB Proposta d'un curs d'Educomunicació a l'aula de sisè de primària / Pons Haro, Ariadna ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte professional "Proposta d'un curs d'Educomunicació a l'aula de sisè de primària" formula la planificació anual d'una assignatura extraescolar de Comunicació Audiovisual dirigida a l'alumnat de sisè de primària. [...]
El proyecto profesional "Propuesta de un curso de Educomunicación en el aula de sexto de primaria" formula la planificación didáctica anual de una asignatura extraescolar de Comunicación Audiovisual dirigida al alumnado de sexto de primaria. [...]
The professional project "Proposal of an Educommunication course in the sixth grade classroom" presents the annual didactic program of an extra-curricular subject of Audiovisual Communication aimed at students of sixth grade. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
116 p, 1.4 MB Patrons estètics i narratius en videoclips de rock independent britànic (2000-2014) / Planas Flores, David ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quan es parla de videoclip, es parla d’una de les produccions que millor ha sobreviscut a les transformacions que ha patit el sector audiovisual amb l’arribada d’internet, així com d’un format que no té unes característiques formals i estètiques estandarditzades. [...]
Cuando se habla de videoclip, se habla de una de las producciones que mejor ha sobrevivido a las transformaciones que ha sufrido el sector audiovisual con la llegada de internet, así como de un formato que no tiene unas características formales y estéticas estandarizadas. [...]
When we talk about music video, we talk about one of the productions that has survived better to the transformations that the audiovisual sector has suffered with the arrival of the internet, and as a format that does not have standardized formal and aesthetic characteristics. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
49 p, 429.1 KB La dona animada : anàlisi de la representació dels personatges femenins en els dibuixos animats infantils / Piqué Martínez-Quintanilla, Marina ; Serrano Bazaga, Laura ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte conjunt en forma d'assaig visual busca reflexionar sobre el tractament que es fa de les qüestions de gènere en els dibuixos animats infantils. Recolzant-nos en la força del llenguatge visual, volem realitzar aquest treball de reflexió i investigació, de manera que el resultat final esdevingui un banc de proves sobre la situació actual dels estereotips de gènere vinculats a la TV dirigida a infants.
Este proyecto conjunto en forma de ensayo visual busca reflexionar sobre el tratamiento que se le da a las cuestiones de género en los dibujos animados infantiles. Apoyándonos en la poténcia del lenguaje visual, queremos realizar este trabajo de reflexión e investigación, de manera que el resultado final se convierta en un banco de pruebas sobre la situación actual de los estereotipos de género vinculados a la TV dirigida a los más pequeños.
The present project is a visual essay that inteds to shed light on the treatment of the gender issues on the cartoon, specifically about the representation of woman characters. Taking the visual language as our main power, we developed this research work with the intention to collect a wide range of proofs which reflects the current situation of gender stereotypes on TV contents for children.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 174 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 1,399 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 79.6 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Gutiérrez García, María ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Riambau Möller, Esteve ; Monclús Blanco, Belen ; Luzón Fernández, Virginia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
2.
4 p, 79.3 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / Garcia Muñoz, Nuria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Natividad ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
3.
3 p, 71.9 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest módul pretén dotar de les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
Este módulo pretende dotar de las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
4.
5 p, 80.9 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Terrón Blanco, José Luis ; Hernández Gómez, Juan Bautista ; Valero Sancho, José Luis ; Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documents
5.
4 p, 79.2 KB Models de Producció i Difusió de la Indústria Audiovisual [103020] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida en el segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura i que integra part de la matèria, Estructura del sistema audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Indústria Audiovisual, impartida en el segundo curso del grado. Por tanto, los objetivos formativos de esta asignatura intentaran materializar en el conjunto que forman con las otras asignaturas que integran parte de la materia, como por ejemplo Estructura del sistema audiovisual, que también tiene 6 créditos ECTS y es obligatoria. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
6.
4 p, 83.5 KB Disseny i Composició Visual en Comunicació Audiovisual [103846] / Maldonado López, Juan José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'emmarca en el camp del coneixement estètic, concretament en el del disseny gràfic tant l'estàtic com dinàmic. El seu objectiu: que els alumnes puguin realitzar treballs/exercicis de composició visual útils per a la seva posterior aplicació en la indústria de la comunicació audiovisual. [...]
La asignatura se enmarca en el campo de conocimiento estético,concretamente en el del diseño gráfico tanto el estático como dinámico. Su objetivo: que el alumnado pueda realizar trabajos / ejercicios de composición visual útiles para su posterior aplicación en la industria de la comunicación audiovisual. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
7.
3 p, 73.5 KB Gèneres Cinematogràfics [103076] / Cabeza, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de l'itinerari de la Menció de Cinema. L'objectiu general és conèixer les convencions narratives i expressives dels diferents patrons genèrics del cinema de ficció, analitzant les tipologies establertes i reflexionant sobre la seva evolució al llarg de la història. [...]
Esta asignatura optativa de 6 ECTS forma parte del itinerario de la Mención de Géneros y Formatos Audiovisuales y también de la Mención de Cine. El objetivo general es conocer las convenciones narrativas y expresivas de los diferentes patrones genéricos del cine de ficción, analizando las tipologías establecidas y reflexionar sobre su evolución a lo largo de la historia. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
8.
3 p, 69.1 KB Tècniques de Realització Fotogràfica [103550] / Hernández Gómez, Juan Bautista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El desenvolupament de l'assignatura s'orienta cap a l'adquisició d'habilitats per a la conceptualització, realització i valoració crítica de projectes fotogràfics en diversitat de gèneres.
El desarrollo de la asignatura se orienta hacia la adquisición de habilidades para la conceptualización, realización y valoración crítica de proyectos fotográficos en diversidad de géneros.

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
9.
4 p, 75.7 KB Gestió de Continguts i Usabilitat en Mitjans Interactius Generats pels Usuaris [103043] / Coromina Rodríguez, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Adquirir coneixements bàsics i actuals en les disciplines adjacents a la creació de continguts digitals: disseny, usabilitat, publicació, analítica web, atracció de trànsit en cercadors (SEO) i xarxes socials (SMO) i generació de negoci. [...]
Adquirir conocimientos básicos y actuales en las disciplinas adyacentes a la creación de contenidos digitales: diseño, usabilidad, publicación, analítica web, atracción de tráfico en buscadores (SEO) y redes sociales y generación de negocio. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
10.
4 p, 77.2 KB Teoria i Anàlisi de la Televisió [103048] / Monclús Blanco, Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en la matèria del grau Historia i Estètica de la comunicació audiovisual. Aquesta matèria la formen les següents assignatures de 6 crèdits ETCS cadascuna: Història del cinema Història de la ràdio i la televisió Teoria i Anàlisi del film Teoria i Anàlisi de la ràdio Teoria i Anàlisi de la fotografia Estudis visuals Teoria i història de la comunicació interactiva Tal com es defineix en el pla d'estudis, l'assignatura proporciona coneixements bàsics sobre la televisió, especialment en la introducció als factors estructurals, tecnològics i estètics que defineixen els productes televisius. [...]
This course is included in the subject of the degree History and Esthetics of Audio-visual Communication. This subject is formed by the following subjects of 6 ETCS credits each: • History of Cinema • History of Radio and Television • Theory and Analysis of Film • Theory and Analysis of Radio • Theory and Analysis of Rhotography • Visual studies • Theory and History of Interactive Communication As defined in the syllabus, the course provides basic knowledge about television, especially in the introduction to the structural, technological and aesthetic factors that define television products. [...]
Esta asignatura se incluye en la materia del grado Historia y Estética de la comunicación audiovisual. Esta materia la forman las siguientes asignaturas de 6 créditos ETCS cada una: Teoría e historia de la comunicación interactiva Historia del cine Historia de la radio y la televisión Teoría y Análisis del film Teoría y Análisis de la radio Teoría y Análisis de la fotografía Estudios visuales Tal como se define en el plan de estudios, la asignatura proporciona conocimientos básicos sobre la televisión, especialmente en la introducción a los factores estructurales, tecnológicos y estéticos que definen los productos televisivos. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents

Materials acadèmics : 1,399 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.