Results overview: Found 1,783 records in 0.03 seconds.
Research literature, 177 records found
Course materials, 1,606 records found
Research literature 177 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
92 p, 4.8 MB "Orgull i prejudici" en videojoc. Recerca sobre la narrativa videolúdica i desenvolupament d'un document de disseny de joc / Casanovas Yúfera, Clara ; Delgado Reina, Matilde , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de joc per un projecte de videojoc basat en la novel·la "Orgull i prejudici" de Jane Austen, on s'exposa el concepte, la mecànica, els personatges i el guió del joc. Per poder desenvolupar-lo, s'ha realitzat una recerca sobre la narrativa videolúdica, que inclou una breu contextualització històrica, una classificació per gèneres i una breu anàlisi sobre remediació, buscant comparacions i exemples precedents.
Documento de diseño de juego para un proyecto de videojuego basado en la novela "Orgullo y prejuicio" de Jane Austen, que expone el concepto, la mecánica y el guion del juego. Para poder desarrollarlo, se ha realizado una investigación sobre la narrativa videolúdica, que incluye una breve contextualización histórica, una clasificación por géneros y un breve análisis sobre remediación, buscando comparaciones y ejemplos recedentes.
ment for a videogame project based on the novel "Pride and Prejudice" by Jane Austen, where the concept, mechanic, characters and script of the game are explained. In order to develop it, research has been done in the videoludic narrative, which includes a brief historical contextualization, a gender classification and a brief analysis of remediation, looking for comparisons and previous examples.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
103 p, 4.5 MB TO: Pre-producció i producció d'audiovisuals per un projecte arquitectònic que es presenta al concurs Solar Decathlon Europe / Borràs Bibiloni, Maria Lluc ; Martínez Fonts, Elsa ; Teixidó Riba, Jordi ; Longhi, Ludovico , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"TO" presenta la preproducció i la producció d'una sèrie d'audiovisuals destinats a un projecte arquitectònic d'estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès per competir al concurs Solar Decathlon Europe, una competició internacional que desafia equips universitaris a construir habitatges sostenibles.
"TO" presenta la preproducción y la producción de una serie de audiovisuales destinados a un proyecto arquitectónico de estudiantes de la Escola Tècnica Superior de Arquitectura del Vallès para competir al concurso Solar Decathlon Europe, una competición internacional que desafía equipos universitarios a construir viviendas sostenibles.
"TO" presents the preproduction and the production of a set of audiovisual content intended for an architectural project by students from the Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès to compete in Solar Decathlon Europe, an international competition that challenges university/college teams to build sustainable housing.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
191 p, 1.5 MB El Infoshow en horario de prime-time y noche de las televisiones generalistas europeas: diferencias entre canales públicos y privados / Alonso Ciriza, Leire ; Delgado Reina, Matilde , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza l'Infoshow emès en horari de prime-time i nit de les televisions generalistes públiques i privades de la TDT en quatre dels grans mercats televisius europeus: França, Itàlia, Regne Unit i Espanya. [...]
Este trabajo analiza el infoshow emitido en horario de Prime-time y noche en las televisiones generalistas públicas y privadas de la TDT en cuatro de los grandes mercados televisivos europeos: Francia, Italia, Reino Unido y España. [...]
This project analyzes the Infoshow broadcasted in the Prime-time and night-time time zones in the public and private generalist televisions of DTT in four of the biggest European television markets: France, Italy, United Kingdom and Spain. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
122 p, 3.0 MB Mesurament de valors humans, socials i educatius vehiculats a través de videoclips que mostren contingut sexista o no sexista. / Martorell Mateu, Maria Antònia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza el mesurament de valors en videoclips sexistes i no sexistes visionats per un grup de 31 individus entre 20 i 30 anys. L'eina utilitzada per l'avaluació de valors ha estat el ProtocoloEva® desenvolupat pel grup d'investigació LAICOM de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
La presente investigación analiza la medición de valores en videoclips sexistas y no sexistas visionados por un grupo de 31 individuos entre 20 y 30 años. La herramienta utilizada para la evaluación de valores ha sido el ProtocoloEva® desarrollado por el grupo de investigación LAICOM de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
This investigation analyses the measurement of values from four sexist or not sexist music videos watched by 31 people between 20 and 30 years old. The analytic tool used to evaluate the values is ProtocoloEva®, developed by the investigation group LAICOM at the Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
85 p, 18.3 MB Endless change : campaña de comunicación para la marca Northweek Sunglasses / Sánchez Quesada, Marina ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'un pla estratègic de comunicació per la marca Northweek, dedicada a la fabricació d'ulleres de sol. Aquesta proposta destaca tres fases: una investigació (mercat, competència, marca), una fase estratègica que defineix el posicionament de marca i el concepte de comunicació a desenvolupar, i finalment, una fase tàctica que desplega el pla d'accions a dur a terme.
Este proyecto final de grado consiste en la creación de un plan estratégico de comunicación para la marca Northweek, dedicada a la fabricación de gafas de sol. Esta propuesta destaca tres fases: una investigación (mercado, competencia, marca), una fase estratégica que define el posicionamiento de marca y concepto de comunicación a desarrollar y, finalmente, una fase táctica que despliega el plan de acciones a llevar a cabo.
This final degree project consists on the creation of a strategic communication plan for the Northweek brand, dedicated to the sunglasses manufacture. This proposal highlights three phases: an investigation (market, competence, brand) a strategic research that defines brand positioning and the concept of communication to be developed, and finally, a tactical phase that unfolds the plan of actions to be carried out.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
183 p, 8.3 MB Documento de Diseño de Juego de "Realm of Books" / Delás López, Guillem ; Toledano Castilla, Yeray ; Sánchez, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de Disseny de Joc (DDJ) de "Realm of Books". Es tracta d'un videojoc de puzles i plataformes en estil 3D, que narra l'aventura d'un nen que entra en una immensa biblioteca abandonada plena d'éssers de conte que ha de rescatar de l'implacable biliotecari i el seu exèrcit de monstres. [...]
Documento de Diseño de Juego (DDJ) de "Realm of Books". Se trata de un videojuego de puzles y plataformas en estilo 3D, que narra la aventura de un niño que entra en una inmensa biblioteca abandonada llena de seres de cuento que tiene que rescatar del implacable bibliotecario y su ejército de monstruos. [...]
Game Design Document (GDD) of "Realm of Books". It is a videogame based on puzzles and platforms with 3D graphic design. Realm of Books tells the story about a young little boy who breaks into a huge, abandoned library full of tale beings he has to save from the dangerous librarian and his monsters army. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
134 p, 1.5 MB Representaciones de los medios de comunicación y las tecnologías en las sociedades ficticas de 'Black Mirror' : un enfoque postmoderno / Villacañas Esteve, Jessica ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Treball de Fi de Grau es resumeix en un anàlisi de 'Black Mirror' des d'un enfocament postmodern, amb tres ítems basats en medis de comunicació i tecnologies: televisió i ràdio, xarxes socials i realitat virtual.
El Trabajo de Fin de Grado se resume en un análisis de 'Black Mirror' desde un enfoque postmoderno, con tres ítems basados en medios de comunicación y tecnologías: televisión y radio, redes sociales y realidad virtual.
The investigation is summarized in an analysis of 'Black Mirror' from a postmodern approach, with three items based on media and technologies: television and radio, social networks and virtual reality.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
128 p, 2.4 MB Análisis de la evolución audiovisual del personaje Peter Pan y su influencia en los espectadores / Vilá Torrens, Cristina ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball consisteix en la realització d'una anàlisi audiovisual del personatge Peter Pan, de la pel·lícula d'animació (1953) i de la pel·lícula de personatges reals (2003), ambdues basades en la història original creada per J. [...]
El siguiente trabajo consiste en la realización de un análisis audiovisual del personaje Peter Pan, de la película de animación (1953) y de la película de personajes reales (2003), ambas basadas en la historia original creada por J. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
93 p, 24.1 MB Aplicación de la tecnología móvil como soporte en casos de violencia de género. GEA : la app orientativa para víctimas en un ciclo de maltrato. / Serra Nicolás, Alba ; Valli Casado, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La violència de gènere és molt difícil d'identificar, fins i tot per a la víctima. GEA és una aplicació mòbil dirigida a víctimes de violència de gènere que es troben dins del cicle de maltractament. [...]
La violencia de género es muy difícil de identificar, incluso para la víctima. GEA es una aplicación móvil dirigida a víctimas de violencia de género que se encuentran dentro del ciclo de maltrato. [...]
Gender violence is complicated to identify, even for the victim. GEA is a mobile application aimed to help victims of gender violence who are within the cycle of abuse. The aim of the app is to educate the victim during the process to help her gradually understand what is happening and streghten herself to be able to cope with abuse. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
85 p, 11.3 MB Estudi de cas de l'aplicació de les TIC a les assignatures transversals TG, TGPE i BRC de l'Institut Quatre Cantons / Rosell Gallén, Mar ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball analitza el model d'integració i ús de les TIC de l'Institut Quatre Cantons de Barcelona, en el marc de les tres assignatures transversals del seu pla d'estudis. La línia d'investigació es basa en dos grans blocs. [...]
El trabajo analiza el modelo de integración de las TIC del Instituto Quatre Cantons de Barcelona, en el marco de las tres asignaturas transversales de su plan de estudios. El método de investigación se basa en dos grandes bloques. [...]
The project analyses the ICT integration model of Quatre Cantons High School, in the context of the three transversal subjects of its curriculum. The research method is based in two blocks. On the one hand, offers a contextualization of the impact of ICT in the Catalan educational system and the models of technological inclusion in secondary school. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Research literature : 177 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 1,606 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2019-20
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
   
2.
4 p, 100.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Garcia Muñoz, Nuria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
2 p, 94.5 KB Pràctiques Externes [42438] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar en un àmbit professional, les habilitats apreses en el màster.
Desarrollar en un ámbito profesional, las habilidades aprendidas en el máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
3 p, 99.9 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest módul pretén dotar de les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
Este módulo pretende dotar de las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
4 p, 103.6 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Vila, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
4 p, 106.6 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet Calvet, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
4 p, 102.5 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 104.9 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / Garcia Muñoz, Nuria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Natividad ; Monclús Blanco, Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
4 p, 105.8 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclús Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Gutiérrez García, María ; Riambau Möller, Esteve ; Luzón Fernández, Virginia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
5 p, 108.3 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents

Course materials : 1,606 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.