Resultados globales: 1,786 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 180 registros
Materiales académicos, Encontrados 1,606 registros
Documentos de investigación Encontrados 180 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
118 p, 17.5 MB Creació d'una websèrie amb nines: "Unmasked" / Godoy López, Ivan ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix en una sèrie de ficció adreçada a un públic pre-adolescent (6-13) amb nines Bratz. La marca (MGAE. ) està duent a terme una nova campanya de promoció a través de les xarxes socials i YouTube per donar visibilitat al nou comeback del desembre de 2018. [...]
Mi proyecto consiste en una serie de ficción dirigida a un público pre-adolescente (6-13) con muñecas Bratz. La marca (MGAE. ) Está llevando a cabo una nueva campaña de promoción a través de las redes sociales y YouTube para dar visibilidad al nuevo comeback de diciembre de 2018. [...]
My project is about a fictional webseries for a pre-teen audience (6-13) with Bratz dolls. The company MGAE. is starting a campaign through social media and YouTube promoting the dolls latest comeback from December 2018. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
79 p, 10.1 MB Moda y comunicación: storytelling y redes sociales en Chanel / Echenouili Ghailan, Hajar ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. [...]
El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. [...]
The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
67 p, 40.2 MB De J a G, retrat d'una Drag Queen / Diago Carnero, Aina ; Calderer Reig, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De J a G és un projecte fotogràfic d'elaboració i planificació d'un Zine centrat en la Gertha, una Drag Queen de Barcelona. L'objectiu d'aquest és reivindicar l'art del Drag retratant el procés creatiu per tal de donar visibilitat a tot el treball artístic i personal que hi ha darrere.
De J a G es un proyecto fotográfico de elaboración y planificación de un Zine centrado en Gertha, una Drag Queen de Barcelona. El objetivo de este es reivindicar el arte del Drag retratando el proceso creativo para dar visibilidad a todo el trabajo artístico y personal que hay detrás.
From J to G is a photographic project. The aim of the Zine focused on Gertha, a Drag Queen from Barcelona, is to defend the art of the Drag by portraying the creative process to give visibility to all the personal and artistic work behind it.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documentos
4.
92 p, 4.8 MB "Orgull i prejudici" en videojoc. Recerca sobre la narrativa videolúdica i desenvolupament d'un document de disseny de joc / Casanovas Yúfera, Clara ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de joc per un projecte de videojoc basat en la novel·la "Orgull i prejudici" de Jane Austen, on s'exposa el concepte, la mecànica, els personatges i el guió del joc. Per poder desenvolupar-lo, s'ha realitzat una recerca sobre la narrativa videolúdica, que inclou una breu contextualització històrica, una classificació per gèneres i una breu anàlisi sobre remediació, buscant comparacions i exemples precedents.
Documento de diseño de juego para un proyecto de videojuego basado en la novela "Orgullo y prejuicio" de Jane Austen, que expone el concepto, la mecánica y el guion del juego. Para poder desarrollarlo, se ha realizado una investigación sobre la narrativa videolúdica, que incluye una breve contextualización histórica, una clasificación por géneros y un breve análisis sobre remediación, buscando comparaciones y ejemplos recedentes.
ment for a videogame project based on the novel "Pride and Prejudice" by Jane Austen, where the concept, mechanic, characters and script of the game are explained. In order to develop it, research has been done in the videoludic narrative, which includes a brief historical contextualization, a gender classification and a brief analysis of remediation, looking for comparisons and previous examples.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
103 p, 4.5 MB TO: Pre-producció i producció d'audiovisuals per un projecte arquitectònic que es presenta al concurs Solar Decathlon Europe / Borràs Bibiloni, Maria Lluc ; Martínez Fonts, Elsa ; Teixidó Riba, Jordi ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"TO" presenta la preproducció i la producció d'una sèrie d'audiovisuals destinats a un projecte arquitectònic d'estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès per competir al concurs Solar Decathlon Europe, una competició internacional que desafia equips universitaris a construir habitatges sostenibles.
"TO" presenta la preproducción y la producción de una serie de audiovisuales destinados a un proyecto arquitectónico de estudiantes de la Escola Tècnica Superior de Arquitectura del Vallès para competir al concurso Solar Decathlon Europe, una competición internacional que desafía equipos universitarios a construir viviendas sostenibles.
"TO" presents the preproduction and the production of a set of audiovisual content intended for an architectural project by students from the Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès to compete in Solar Decathlon Europe, an international competition that challenges university/college teams to build sustainable housing.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
191 p, 1.5 MB El Infoshow en horario de prime-time y noche de las televisiones generalistas europeas: diferencias entre canales públicos y privados / Alonso Ciriza, Leire ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza l'Infoshow emès en horari de prime-time i nit de les televisions generalistes públiques i privades de la TDT en quatre dels grans mercats televisius europeus: França, Itàlia, Regne Unit i Espanya. [...]
Este trabajo analiza el infoshow emitido en horario de Prime-time y noche en las televisiones generalistas públicas y privadas de la TDT en cuatro de los grandes mercados televisivos europeos: Francia, Italia, Reino Unido y España. [...]
This project analyzes the Infoshow broadcasted in the Prime-time and night-time time zones in the public and private generalist televisions of DTT in four of the biggest European television markets: France, Italy, United Kingdom and Spain. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
122 p, 3.0 MB Mesurament de valors humans, socials i educatius vehiculats a través de videoclips que mostren contingut sexista o no sexista. / Martorell Mateu, Maria Antònia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza el mesurament de valors en videoclips sexistes i no sexistes visionats per un grup de 31 individus entre 20 i 30 anys. L'eina utilitzada per l'avaluació de valors ha estat el ProtocoloEva® desenvolupat pel grup d'investigació LAICOM de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
La presente investigación analiza la medición de valores en videoclips sexistas y no sexistas visionados por un grupo de 31 individuos entre 20 y 30 años. La herramienta utilizada para la evaluación de valores ha sido el ProtocoloEva® desarrollado por el grupo de investigación LAICOM de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
This investigation analyses the measurement of values from four sexist or not sexist music videos watched by 31 people between 20 and 30 years old. The analytic tool used to evaluate the values is ProtocoloEva®, developed by the investigation group LAICOM at the Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
85 p, 18.3 MB Endless change : campaña de comunicación para la marca Northweek Sunglasses / Sánchez Quesada, Marina ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'un pla estratègic de comunicació per la marca Northweek, dedicada a la fabricació d'ulleres de sol. Aquesta proposta destaca tres fases: una investigació (mercat, competència, marca), una fase estratègica que defineix el posicionament de marca i el concepte de comunicació a desenvolupar, i finalment, una fase tàctica que desplega el pla d'accions a dur a terme.
Este proyecto final de grado consiste en la creación de un plan estratégico de comunicación para la marca Northweek, dedicada a la fabricación de gafas de sol. Esta propuesta destaca tres fases: una investigación (mercado, competencia, marca), una fase estratégica que define el posicionamiento de marca y concepto de comunicación a desarrollar y, finalmente, una fase táctica que despliega el plan de acciones a llevar a cabo.
This final degree project consists on the creation of a strategic communication plan for the Northweek brand, dedicated to the sunglasses manufacture. This proposal highlights three phases: an investigation (market, competence, brand) a strategic research that defines brand positioning and the concept of communication to be developed, and finally, a tactical phase that unfolds the plan of actions to be carried out.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
183 p, 8.3 MB Documento de Diseño de Juego de "Realm of Books" / Delás López, Guillem ; Toledano Castilla, Yeray ; Sánchez, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de Disseny de Joc (DDJ) de "Realm of Books". Es tracta d'un videojoc de puzles i plataformes en estil 3D, que narra l'aventura d'un nen que entra en una immensa biblioteca abandonada plena d'éssers de conte que ha de rescatar de l'implacable biliotecari i el seu exèrcit de monstres. [...]
Documento de Diseño de Juego (DDJ) de "Realm of Books". Se trata de un videojuego de puzles y plataformas en estilo 3D, que narra la aventura de un niño que entra en una inmensa biblioteca abandonada llena de seres de cuento que tiene que rescatar del implacable bibliotecario y su ejército de monstruos. [...]
Game Design Document (GDD) of "Realm of Books". It is a videogame based on puzzles and platforms with 3D graphic design. Realm of Books tells the story about a young little boy who breaks into a huge, abandoned library full of tale beings he has to save from the dangerous librarian and his monsters army. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
134 p, 1.5 MB Representaciones de los medios de comunicación y las tecnologías en las sociedades ficticas de 'Black Mirror' : un enfoque postmoderno / Villacañas Esteve, Jessica ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Treball de Fi de Grau es resumeix en un anàlisi de 'Black Mirror' des d'un enfocament postmodern, amb tres ítems basats en medis de comunicació i tecnologies: televisió i ràdio, xarxes socials i realitat virtual.
El Trabajo de Fin de Grado se resume en un análisis de 'Black Mirror' desde un enfoque postmoderno, con tres ítems basados en medios de comunicación y tecnologías: televisión y radio, redes sociales y realidad virtual.
The investigation is summarized in an analysis of 'Black Mirror' from a postmodern approach, with three items based on media and technologies: television and radio, social networks and virtual reality.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documentos de investigación : Encontrados 180 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 1,606 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Pujol Ozonas, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2019-20
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
   
2.
4 p, 100.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Garcia Muñoz, Nuria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
3.
2 p, 94.5 KB Pràctiques Externes [42438] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar en un àmbit professional, les habilitats apreses en el màster.
Desarrollar en un ámbito profesional, las habilidades aprendidas en el máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
4.
3 p, 99.9 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest módul pretén dotar de les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
Este módulo pretende dotar de las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
5.
4 p, 103.6 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Vila, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
6.
4 p, 106.6 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet Calvet, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
7.
4 p, 102.5 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
8.
4 p, 104.9 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / Garcia Muñoz, Nuria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Natividad ; Monclús Blanco, Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
9.
4 p, 105.8 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclús Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Gutiérrez García, María ; Riambau Möller, Esteve ; Luzón Fernández, Virginia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos
10.
5 p, 108.3 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 1,606 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.