Resultats globals: 285 registres trobats en 0.06 segons.
Materials de curs, 142 registres trobats
Documents de recerca, 143 registres trobats
Materials de curs 142 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 77.5 KB Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura ès desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència, així com iniciar estudis posteriors amb un elevat grau d'autonomia o que impliquin l'adaptació a noves situacions. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Comunicació Audiovisual [1196]  
2.
4 p, 75.3 KB Estructura Social i Política [103045] / Diaz Pont, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura és impartida per professorat de l'àrea de Ciències Socials, concretament del Departament de Sociologia i del Departament de Ciència Política i Dret Públic. L'objectiu bàsic d'aquesta assignatura és proporcionar un coneixement adequat de les diferents eines i conceptes que des de les ciències socials s'han formulat per a l'estudi de: -Les estructures socials de les societats avançades. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
5 p, 77.5 KB Teoria i Pràctica del Documental [103031] / Cabeza, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer la història del documental i aprendre els llenguatges i especificitats per tal de desenvolupar la capacitat de realitzar projectes documentals crítics i imaginatius.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
3 p, 24.9 KB Tècniques de Realització Fotogràfica [103550] / Hernández Gómez, Juan Bautista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El desarrollo de la asignatura se orienta hacia la adquisición de habilidades para la conceptualización, realización y valoración crítica de proyectos fotográficos en diversidad de géneros.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
3 p, 25.8 KB Gèneres Cinematogràfics [103076] / Cabeza, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de l'itinerari de la Menció de Gèneres i Formats Audiovisuals i també del de la Menció de Cinema. L'objectiu general és conèixer les convencions narratives i expressives dels diferents patrons genèrics del cinema de ficció, analitzant les tipologies establertes i reflexionant sobre la seva evolució al llarg de la història. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
3 p, 24.4 KB Gèneres Interactius [103074] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo principal de esta asignatura es conocer, entender y practicar la creación audiovisual interactiva actual y del futuro inmediato. Se trata de entender las nuevas maneras de narrar y de contar que se presentan en el audiovisual, basadas en la interactividad con el usuario. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
7.
4 p, 26.9 KB Gèneres Publicitaris [103073] / Bezares Osaba, Amaya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de la matèria Gèneres Audiovisuals, junt amb l'abans esmentada, Gèneres Televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Programació en ràdio i televisió. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 25.2 KB Gèneres Televisius [103071] / Delgado Reina, Matilde ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'articula al voltant de tres eixos: 1. La teoria 2. L'anàlisi 3. La producció Els principals objectius són el coneixement de les diferents aproximacions teòriques a l'estudi dels gèneres televisius, el coneixement de les convencions expressives i narratives dels diferents gèneres televisius (amb excepció dels gèneres informatius) i la introducció a la producció i realització dels gèneres televisius.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
4 p, 27.8 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en una de les vint matèries del grau de Comunicació Audiovisual anomenada Gèneres Audiovisuals. Aquesta matèria integra una assignatura obligatòria Teoria dels Gèneres Audiovisuals i, a més d'aquesta, sis optatives: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Gèneres publicitaris. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
10.
4 p, 26.9 KB Teoria dels Gèneres Audiovisuals [103069] / Garcia Muñoz, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en la matèria del grau en Comunicació Audiovisual anomenada "Gèneres audiovisuals". Aquesta matèria s'imparteix amb les següents assignatures de 6 crèdits ECTS cadascuna : Tèoria dels gèneres audiovisuals OB 2on 2on semestre Gèneres televisius OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres cinematogràfics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres radiofònics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres interactius OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres fotogràfics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres publicitaris OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Programació en ràdio i televisió OT 3er 2on semestre Els objetius formatius de l'assignatura son: -Conèixer les convencions narratives i expresives dels gèneres audiovisuals -Entendre els conceptes teòrics fonamentals sobre els gèneres -Conèixer i analitzar el concepte de gènere audiovisual -Analitzar la relació entre els gèneres audiovisuals i les estratègies de programació -Descriure les tipologies dels gèneres audiovisuals i específicament els gèneres fotogràfics, els gèneres cinematogràfics, els gèneres radiofònics, els gèneres interactius i els gèneres publicitaris.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials de curs : 142 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 143 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
136 p, 138.3 MB Biblia de Atrapados en el Tiempo / Parra Martín, Eric ; Serván Jiménez, Irene ; Terribas Llopis, Jordi ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i creació del nou format de televisió “Atrapados en el Tiempo” i producció del seu teaser de venta. Es tracta d’un docu-reality en què deu concursants han de conviure durant seixanta dies en una masia aïllada en el camp i en la qual, setmana rere setmana, retrocediran en el temps a una època cada vegada més antiga. [...]
Ideación y creación del nuevo formato de televisión "Atrapados en el Tiempo" y producción de su teaser de venta. Se trata de un docu-reality en el que diez concursantes tienen que convivir durante sesenta días en una masía aislada en el campo y en la cual, semana tras semana, retrocederán en el tiempo a una época cada vez más antigua. [...]
Ideation and creation of the new television format "Atrapados en el Tiempo" and production of its selling teaser. It is a docu-reality in which ten contestants must coexist for sixty days in a country house isolated in the field and in which, week after week, they will go backward in time to former ages. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
108 p, 3.0 MB Publicitat 360 : una mirada transgressora a la publicitat de la protecció íntima. / Amado Garrido, Melani ; Cazorla Castella, Marta ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
123 p, 5.9 MB 33 anys de Telenotícies a TV3 : evolució del format. / Sañas Alier, Miquel ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Om Ferrer, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi contempla l'evolució del format dels informatius en televisió a partir de l’anàlisi de cas del Telenotícies de TV3.
Este estudio contempla la evolución del formato de los informativos en televisión a partir del análisis de caso del Telenotícies de TV3.
This research analyzes the evolution of the newscast format in television from the case study of "Telenotícies" in the catalan public television (TV3).

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
73 p, 1.5 MB Análisis del entorno narrativo de Silent Hill 2 / Sánchez Menchén, Sergio ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi estructural i de contingut del videojoc Silent Hill 2, prenent com a punt de sortida la rellevància dels personatges i de la seva psicologia respecte de la trama. L'anàlisis estructural comprèn la estructura narrativa emprada i l'ús dels recursos narratius, així com l'anàlisi de contingut investiga i relaciona qualsevol element del joc amb els personatges i la seva psicologia.
Análisis estructural y de contenido del videojuego Silent Hill 2, tomando coo punto de partida la relevancia de los personajes y su psicología respecto de la trama. El análisis estructural comprende la estructura narrativa empleada y el uso de los recursos narrativos, así como el análisis de contenido investiga y relaciona cualquier elemento del juego con los personajes y su psicología.
Structural and content analysis of the videogame Silent Hill 2, taking as a starting point the relevance of the characters and their psychology with respect to the plot. The structural analysis comprehends the narrative structure employed and the use of the narrative effects, likewise the content analysis investigates and connects enery element of the game with the characters and their psychology.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
206 p, 2.6 MB Tinta de loba / Ruiz Aguilera, Judit ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en el procediment de creació de la websèrie que porta com a títol Tinta de Lloba, des de l’idea inicial al guió final, passant pels corresponents tractaments i avaluant les diverses necessitats. [...]
El trabajo consiste en el proceso de creación de la webserie que lleva como título Tinta de Loba, des de la idea inicial al guion final, pasando por los correspondientes tratamientos y evaluando las diversas necesidades. [...]
The work consists on the process of creation of the webserie, whose name is Wolf's Ink. From the first idea to the final script, going through the correspondent process and evaluating the different necessities. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
68 p, 13.7 MB URN : unitat de Resolució de Negligències. / Rodríguez Arnal, Guillem ; Escribano Royo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és el desenvolupament creatiu de la sèrie televisiva URN, sobre possibles negligències mèdiques. Va des de la recerca del context fins el desenvolupament de les trames de la ficció. [...]
Este trabajo es el desarrollo creativo de la serie televisiva URN, que trata de posibles negligencias médicas. El trabajo empieza con la búsqueda del contexto y llega hasta el desarrollo de las tramas. [...]
NRU: Negligence Resolution Unit is a tv series that talks about possible medical negligences. The following text explains how it was created: from the first idea to the plot of the first season. There's a little of context, the characters description, the casting proposal, the chapters synopsis and the visual guide of the project. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
41 p, 1.1 MB Representació de la relació entre un artista i el seu instrument al cinema / Pérez Caride, Edgar ; Selva Masoliver, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la representació cinematogràfica de la relació existent d'intimitat entre un artista musical i la seva eina de treball: l'instrument musical. L'objectiu és discernir entre la posada en escena, la descripció del personatge i l'argument de la pel·lícula per tal d'entendre que la unió entre artista i instrument forma un tot.
Análisis de la representación cinematográfica de la relación existente de intimidad entre un artista musical y su herramienta de trabajo: el instrumento musical. El objetivo es discernir entre la puesta en escena, la descripción del personaje y el argumento de la película, para entender que la unión entre artista e instrumento forma un todo.
Analysis of the intimate relationship between a musical artist and his/her instrument based on its film representation. This project goal is distinguishing between staging, character's personality and the plot to understand the ties between the artist and the instrument creating a concept of an artist as a whole.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
El Camino de Santiago ... Segura / Pascual Martínez, Cristina ; Solé Bruset, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Planificació d'un programa televisiu de gènere Docureality sobre el Camí de Santiago.
Planificaicón de un programa televisivo de género Docureality sobre el Camino de Santiago.
Planning of a Docureality television program about the Camino of Santiago.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
   
9.
239 p, 19.4 MB Nuevos usos de las redes sociales en las series de ficción. / Mota Villalba, Beatriz ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de recerca té com a objectiu estudiar el paper que tenen les xarxes socials, en concret Twitter, en l'estudi de l'audiència de les sèries de ficció. Per a això s'analitzaran els hashtags de dues sèries de ficció recentment estrenades: A Series of Unforntunate Events, de Netflix, i Big Little Lies, de HBO.
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar el papel que tienen las redes sociales, en concreto Twitter, en el estudio de la audiencia de las series de ficción. Para ello se nalizarán los hashtags de dos series de ficción recién estrenadas: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, y Big Little Lies, de HBO.
This research project aims to study the role of social networks, specifically Twitter, in the study of the audience of fiction series. To achieve this, the hashtags of two recently released fictions series will be analyzed: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, and Big Little Lies, de HBO.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
58 p, 84.9 MB Reconstrucció de les Pintures de la Pia Almoina de Lleida a través de la Realitat augmentada / Moreno Muñoz, Marina ; Coromina Rodríguez, Òscar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A través de la realitat augmentada es vol ajudar a imaginar com era la Seu Vella en l’edat mitjana, abans que les tropes de Felip IV la convertissin en caserna militar. La intenció d’aquest projecte és reconstruir part de l’interior de la Canonja a través de la projecció de les pintures de la Pia Almoina. [...]
A través de la realidad aumentada se quiere ayudar a imaginar cómo era la Seu Vella en la edad media, antes de que las tropas de Felipe IV la convirtieran en cuartel militar. La intención de este proyecto es reconstruir parte del interior de la Canónica a través de la proyección de las pinturas de la Pía Almoina. [...]
Through the augmented reality, wants to help to imagine how the Seu Vella was in the Middle Ages before the troops of Felip IV converted it into a military barrack. The aim of this project is to make a reconstruction of the inside of the Canonja through the projection of the paintings of Pia Almoina, providing the empty and monochrome spaces with color and textures. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 143 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.