Resultats globals: 289 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 147 registres trobats
Materials acadèmics, 142 registres trobats
Documents de recerca 147 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
242 p, 28.7 MB Realització del curtmetratge "X on the wall" / Carbó Reyes, Raquel ; Jiménez Torregrosa, Aïda ; Peñaranda Gómez, Jennifer ; Longhi, Ludovico , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Curtmetratge d'un 12 min. de durada. El TFG ha comprès totes les etapes del procés productiu: pre-producció, rodatge i post-producció, fins l'estrena. Es tracta d'un curtmetratge introspectiu que es basa en la insatisfacció permanent de l'ésser humà i com aquest concepte es pot convertiren una obsessió per aconseguir les metes. [...]
Cortometraje de unos 12 min. de duración. El TFG ha consistido en todas las etapas del proceso productivo: preproducción, rodaje y posproducción, hasta la estrena. Se trata de un cortometraje introspectivo que se basa en la insatisfacción permanentedel ser humano y como este concepto se puede convertir en una obsesión por lograr metas. [...]
12 minutes short film. The project has included all the steps of audiovisual production: preproduction, shooting and postproduction. This is an introspective short film based on chronic dissatisfacion of de humanfind and how that mauy turn into an obsession for achieving the own goals. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
77 p, 2.0 MB Ser ella y sentir por ella. Creació d'un curtmetratge de ficció / Bueno García, Julia ; Palencia Villa, Rosa María , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Ser ella i sentir per ella" és un curtmetratge de ficció que tracta el lesbianisme com a forma d'emancipació de la dona. A través de dues històries paral·leles es tracten els tòpics que pateixen les dones lesbianes, així com la discriminació a la qual poden estar sotmeses. [...]
"Ser ella y sentir por ella" es un cortometraje de ficción que trata el lesbianismo como forma de emancipación de la mujer. A través de dos historias paralelas se tratan los tópicos que sufren las mujeres lesbianas, así como la discriminación a la que pueden estar sometidas. [...]
"Be her and feel for her" is a fiction short film that is about the lesbianism as a way of emancipation of women. Through two parallel stories the topics that suffer the lesbian women are treated, as well as the discrimination to which they may be subjected. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
402 p, 10.4 MB Stories: Ideació, preproducció i pla de continguts de social-media per una ficció seriada / Barbosa Sanz, Cristina ; Gallegos Márquez, Javier ; San Isidoro López, Victòria ; Coromina, Oscar , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Stories és un projecte seriat que pertany al gènere dramedy. El seu atribut més característic es l’ús de les xarxes socials i elements transmedia en el desenvolupament de la trama. La narració està indicada per un target juvenil el qual es convertirà en prosumidor, decidint l’evolució de la historia. [...]
Stories es un proyecto seriado que pertenece al género de las dramedy. Su característica principal es el uso de las redes sociales y de elementos transmedia en el desarrollo de la trama. La narración va dirigida a un target juvenil que se convertirá en prosumidor, decidiendo la evolución de la historia. [...]
Stories is a serial project that belongs to the dramedy genre. Its main characteristic is the use of social networks and transmedia elements in the development of the plot. The narrative is aimed at a youth target that will become a prosumer, deciding the evolution of history. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
325 p, 7.0 MB "Scars": una història explicada en 3 videoclips i 3 cançons a favor del col·lectiu LGTBI+ / Barat Monte, Alex ; Molina Noriega, Carla ; Romero Campón, Anabel ; Sánchez, Laia , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Scars" és una història explicada a partir de tres cançons, amb els seus respectius videoclips, que en conjunt formen un projecte de producció pròpia a favor del col·lectiu LGTBI+. En primer lloc, es presenta el projecte global, basat en un marc teòric. [...]
"Scars" es una historia explicada a partir de tres canciones, con sus tres respectivos videoclips, que en conjunto crean un proyecto de producción propia a favor de colectivo LGTBI+. En primer lugar, se presenta el proyecto global, basado en un marco teórico. [...]
"Scars" is a story made up of three songs, each one with its music video, which all together create an original production about the LGBTI+ community. This project includes a description of the story, its context and purpose, a theoretical framework, the full preproduction, production and postproduction of the first song and music video (both titled "Escape"), and some ideas for the future production of "Scars" part 2 and part 3.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
117 p, 4.3 MB Pla de Comunicació: YogaOne by Dir Sabadell / Azorín Pérez, Patricia ; Tello Martin, Meritxell ; Bezares Osaba, Amaya , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La finalitat del nostre projecte ha sigut realitzar un pla de comunicació per la franquícia YogaOne by DIR Sabadell. Després d'analitzar l'empresa i la seva competència, hem creat un pla de comunicació per dur a terme en la ciutat de Sabadell. [...]
La finalidad de nuestro proyecto ha sido realizar un plan de comunicación para la franquicia YogaOne by DIR Sabadell. Tras analizar la empresa y su competencia, hemos creado un plan de comunicación para llevar a cabo en la ciudad de Sabadell. [...]
Our project's purpose has been create a communication plan to the YogaOne by DIR Sabadell franchise. After we analyze the company and its competence, we have created a communication plan to carry out in Sabadell's city. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
136 p, 138.3 MB Biblia de Atrapados en el Tiempo / Parra Martín, Eric ; Serván Jiménez, Irene ; Terribas Llopis, Jordi ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i creació del nou format de televisió “Atrapados en el Tiempo” i producció del seu teaser de venta. Es tracta d’un docu-reality en què deu concursants han de conviure durant seixanta dies en una masia aïllada en el camp i en la qual, setmana rere setmana, retrocediran en el temps a una època cada vegada més antiga. [...]
Ideación y creación del nuevo formato de televisión "Atrapados en el Tiempo" y producción de su teaser de venta. Se trata de un docu-reality en el que diez concursantes tienen que convivir durante sesenta días en una masía aislada en el campo y en la cual, semana tras semana, retrocederán en el tiempo a una época cada vez más antigua. [...]
Ideation and creation of the new television format "Atrapados en el Tiempo" and production of its selling teaser. It is a docu-reality in which ten contestants must coexist for sixty days in a country house isolated in the field and in which, week after week, they will go backward in time to former ages. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
108 p, 3.0 MB Publicitat 360 : una mirada transgressora a la publicitat de la protecció íntima. / Amado Garrido, Melani ; Cazorla Castella, Marta ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
123 p, 5.9 MB 33 anys de Telenotícies a TV3 : evolució del format. / Sañas Alier, Miquel ; Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Om Ferrer, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi contempla l'evolució del format dels informatius en televisió a partir de l’anàlisi de cas del Telenotícies de TV3.
Este estudio contempla la evolución del formato de los informativos en televisión a partir del análisis de caso del Telenotícies de TV3.
This research analyzes the evolution of the newscast format in television from the case study of "Telenotícies" in the catalan public television (TV3).

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
73 p, 1.5 MB Análisis del entorno narrativo de Silent Hill 2 / Sánchez Menchén, Sergio ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi estructural i de contingut del videojoc Silent Hill 2, prenent com a punt de sortida la rellevància dels personatges i de la seva psicologia respecte de la trama. L'anàlisis estructural comprèn la estructura narrativa emprada i l'ús dels recursos narratius, així com l'anàlisi de contingut investiga i relaciona qualsevol element del joc amb els personatges i la seva psicologia.
Análisis estructural y de contenido del videojuego Silent Hill 2, tomando coo punto de partida la relevancia de los personajes y su psicología respecto de la trama. El análisis estructural comprende la estructura narrativa empleada y el uso de los recursos narrativos, así como el análisis de contenido investiga y relaciona cualquier elemento del juego con los personajes y su psicología.
Structural and content analysis of the videogame Silent Hill 2, taking as a starting point the relevance of the characters and their psychology with respect to the plot. The structural analysis comprehends the narrative structure employed and the use of the narrative effects, likewise the content analysis investigates and connects enery element of the game with the characters and their psychology.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
206 p, 2.6 MB Tinta de loba / Ruiz Aguilera, Judit ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en el procediment de creació de la websèrie que porta com a títol Tinta de Lloba, des de l’idea inicial al guió final, passant pels corresponents tractaments i avaluant les diverses necessitats. [...]
El trabajo consiste en el proceso de creación de la webserie que lleva como título Tinta de Loba, des de la idea inicial al guion final, pasando por los correspondientes tratamientos y evaluando las diversas necesidades. [...]
The work consists on the process of creation of the webserie, whose name is Wolf's Ink. From the first idea to the final script, going through the correspondent process and evaluating the different necessities. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 147 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 142 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 77.5 KB Semiòtica de la Comunicació [103042] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura ès desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per treballar de manera eficient l'autoaprenentatge i l'autoexigència, així com iniciar estudis posteriors amb un elevat grau d'autonomia o que impliquin l'adaptació a noves situacions. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Comunicació Audiovisual [1196]  
2.
4 p, 75.3 KB Estructura Social i Política [103045] / Diaz Pont, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura és impartida per professorat de l'àrea de Ciències Socials, concretament del Departament de Sociologia i del Departament de Ciència Política i Dret Públic. L'objectiu bàsic d'aquesta assignatura és proporcionar un coneixement adequat de les diferents eines i conceptes que des de les ciències socials s'han formulat per a l'estudi de: -Les estructures socials de les societats avançades. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
5 p, 77.5 KB Teoria i Pràctica del Documental [103031] / Cabeza, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer la història del documental i aprendre els llenguatges i especificitats per tal de desenvolupar la capacitat de realitzar projectes documentals crítics i imaginatius.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
3 p, 24.9 KB Tècniques de Realització Fotogràfica [103550] / Hernández Gómez, Juan Bautista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El desarrollo de la asignatura se orienta hacia la adquisición de habilidades para la conceptualización, realización y valoración crítica de proyectos fotográficos en diversidad de géneros.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
3 p, 25.8 KB Gèneres Cinematogràfics [103076] / Cabeza, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de l'itinerari de la Menció de Gèneres i Formats Audiovisuals i també del de la Menció de Cinema. L'objectiu general és conèixer les convencions narratives i expressives dels diferents patrons genèrics del cinema de ficció, analitzant les tipologies establertes i reflexionant sobre la seva evolució al llarg de la història. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
3 p, 24.4 KB Gèneres Interactius [103074] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo principal de esta asignatura es conocer, entender y practicar la creación audiovisual interactiva actual y del futuro inmediato. Se trata de entender las nuevas maneras de narrar y de contar que se presentan en el audiovisual, basadas en la interactividad con el usuario. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
7.
4 p, 26.9 KB Gèneres Publicitaris [103073] / Bezares Osaba, Amaya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de la matèria Gèneres Audiovisuals, junt amb l'abans esmentada, Gèneres Televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Programació en ràdio i televisió. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 25.2 KB Gèneres Televisius [103071] / Delgado Reina, Matilde ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'articula al voltant de tres eixos: 1. La teoria 2. L'anàlisi 3. La producció Els principals objectius són el coneixement de les diferents aproximacions teòriques a l'estudi dels gèneres televisius, el coneixement de les convencions expressives i narratives dels diferents gèneres televisius (amb excepció dels gèneres informatius) i la introducció a la producció i realització dels gèneres televisius.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
4 p, 27.8 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en una de les vint matèries del grau de Comunicació Audiovisual anomenada Gèneres Audiovisuals. Aquesta matèria integra una assignatura obligatòria Teoria dels Gèneres Audiovisuals i, a més d'aquesta, sis optatives: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Gèneres publicitaris. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
10.
4 p, 26.9 KB Teoria dels Gèneres Audiovisuals [103069] / Garcia Muñoz, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en la matèria del grau en Comunicació Audiovisual anomenada "Gèneres audiovisuals". Aquesta matèria s'imparteix amb les següents assignatures de 6 crèdits ECTS cadascuna : Tèoria dels gèneres audiovisuals OB 2on 2on semestre Gèneres televisius OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres cinematogràfics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres radiofònics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres interactius OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres fotogràfics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres publicitaris OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Programació en ràdio i televisió OT 3er 2on semestre Els objetius formatius de l'assignatura son: -Conèixer les convencions narratives i expresives dels gèneres audiovisuals -Entendre els conceptes teòrics fonamentals sobre els gèneres -Conèixer i analitzar el concepte de gènere audiovisual -Analitzar la relació entre els gèneres audiovisuals i les estratègies de programació -Descriure les tipologies dels gèneres audiovisuals i específicament els gèneres fotogràfics, els gèneres cinematogràfics, els gèneres radiofònics, els gèneres interactius i els gèneres publicitaris.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials acadèmics : 142 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.