Resultats globals: 367 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 327 registres trobats
Documents de recerca, 40 registres trobats
Materials de curs 327 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 73.8 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l´escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d´innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l´escola ordinària a fi i efecte d´augmentar la seva capacitat per atendre a tot l´alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d´aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
2.
6 p, 83.7 KB Investigació i innovació en didàctica de les ciències socials [102041] / Santisteban Fernández, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Analitzar i valorar la situació de la recerca i la innovació en didàctica de les ciències socials a l'ensenyament primari. -Utiltzar resultats de recerques i projectes d'innovació per prendre decisions sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. [...]
Main goals To analyze and assess the status of research and innovation in social studies education. To use research results and innovation projects in order to make decisions about teaching and learning in the social studies elementary classroom. [...]
- Analizar y valorar la situación de la investigación y la innovación en didáctica de las ciencias sociales en la enseñanza primaria. - Utiltzar resultados de investigaciones y proyectos de innovación para tomar decisiones sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias sociales. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
3.
5 p, 80.4 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / Godall Castell, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
4.
4 p, 73.5 KB Patrimoni lingüístic i literari [102074] / Panyella Ferreres, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Conèixer els trets fonamentals de la diversitat lingüística patrimonial en les llengües catalana i espanyola a partir de l'observació i l'anàlisi de textos de la literatura popular i d'altres gèneres no literaris. [...]
-know the concept of literary heritage, the mechanisms of creation and the main forms of dissemination-Knowing the fundamental features of patrimonial linguistic diversity in the Catalan and Spanish languages from the observation and analysis of texts of popular literature and other non-literary genres -know the concept of literary heritage, the mechanisms of creation and the main forms of dissemination. [...]
-Conocer los rasgos fundamentales de la diversidad lingüística patrimonial en las lenguas catalana y española a partir de la observación y el análisis de textos de la literatura popular y de otros géneros no literarios. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 88.1 KB Llengües i aprenentatge [102075] / Birello, Marilisa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta coneixements bàsics necessaris per a tots els futurs mestres de primària. En concret dóna eines per a la fonamentació i actuació en l'ensenyament de la llengua escrita a totes les matèries dels cicles mitjà i superior, en l'ensenyament de la reflexió sobre els continguts lingüístics amb els nens i nenes, i en les formes d'organitzar les propostes de treball lingüístic a l'aula. [...]
This course provides the basic knowledge necessary for all future primary school teachers. In particular, it provides participants with theoretical and practical tools to teach 8 to 12 year olds how to write in all content areas, to engage their future pupils in activities that promote metalinguistic awareness and to organize language learning activities in the classroom. [...]
Esta asignatura aporta los conocimientos básicos necesarios para todos los futuro maestros de primaria. En concreto proporciona instrumentos para la fundamentación y la actuación en la enseñanza de la lengua escrita en todas las materias de los ciclos medio y superior, en la enseñanza de la reflexión sobre los contenidos lingüísticos con los niños y niñas, y en las fromas de organizar las propuestas de trabajo lingüístico en el aula. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
6.
11 p, 108.6 KB Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC) [101656] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure una utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
General purposes: - Provide a learning environment that encourages participation and takes decision-making by students. - Promote the use of technological resources in teaching and learning situations, based on the educational decisions - Allow students to become familiar with the complexity of the processes of planning, development, application and evaluation of technological resources - Develop the professional criteria in order to facilitate decision making on the use , design and evaluation of textual and audiovisual digital media in a variety of contexts of teaching and learning Specific purposes: - Reflect on the concepts of Educational Technology and information and communication technologies in the service of learning, knowledge, and its social and educational impact. [...]
Propósitos generales: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomenta la participación y toma de decisiones por parte de los estudiantes. -Promover el uso de recursos tecnológicos en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundado en las decisiones educativas -Permitir que los estudiantes se familiaricen con la complejidad de los procesos de planificación, desarrollo, uso y evaluación de recursos tecnológicos - Desarrollar el criterio profesional con el fin de facilitar la toma de decisiones sobre el uso, diseño y evaluación de medios textuales y audiovisuales digitales en una gran variedad de contextos dee enseñanza y aprendizaje Propósitos específicos: - Reflexionar sobre los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de información y comunicación al servicio del aprendizaje, conocimiento y su impacto social y educativo. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
7.
6 p, 86.9 KB Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic [102087] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén introduir i aprofundir en les eines pel disseny i avaluació de seqüències d'ensenyament i aprenentatge, projectes, racons i sortides de l'àmbit matemàtic i/o científic. [...]
The approach of the subject within the curriculum of primary school teachers aims to introduce and deepen the tools for the design and evaluation of teaching and learning sequences, projects and classroom nooks in the field of mathematical and / or scientific education. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudio de los maestros de educación primaria pretende introducir y profundizar en las herramientas para el diseño y evaluación de secuencias de enseñanza y aprendizaje, proyectos, rincones y salidas del ámbito matemático y / o científico. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
8.
5 p, 79.1 KB Educació física en l'educació primària [102052] / Estrada Aguilar, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre els principis pedagògics de l'Educació Física (EF) que contribueixen a la formació personal, cultural i social. Assolir una concepció educativa que valori l'activitat física com a essencial per a la formació integral de la persona. [...]
Understand the Physical Education (PE) pedagogical principles that contribute to personal, cultural and social development. Achieve an educational understanding that considers physical activity as an essential part for a holistic personal development. [...]
- Comprender los principios pedagógicos de la Educación Física (EF) que contribuyen a la formación personal, cultural y social. - Lograr una concepción educativa que valore la actividad física como esencial para la formación integral de la persona. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
9.
4 p, 75.4 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
10.
5 p, 76.6 KB Activitat física, diversitat i salut [102054] / Estrada Aguilar, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a quart curs i dóna dret a la menció d' Educació Física si es superen també les assignatures optatives següents: Joc i Iniciació Esportiva, Expressió i Comunicació Corporal, Educació Física i la seva Didàctica II, Aprenentatge i Desenvolupament Motor. [...]
pendent de traducció.
Esta asignatura se desarrolla en el cuarto curso y da derecho a la mención de Educación Física si se superan también las asignaturas optativas siguientes: Juego e Iniciación Deportiva, Expresión y Comunicación Corporal, Educación Física y su Didáctica II, Aprendizaje y Desarrollo Motor. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents

Materials de curs : 327 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
105 p, 2.0 MB Les identitats trans en la comunitat educativa / Cabanes Herrera, Sara ; Morón Velasco, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball és fruit d'una gran sensibilització envers la identitat de gènere, fent especial èmfasi en la transsexualitat infantil. El conforma una recerca teòrica sobre dades històriques, jurídiques i educatives, com també un estudi de cas on han participat centres educatius, institucions i persones trans. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
2.
23 p, 525.7 KB Projecte EEPAMA (Educació Emocional per a Pares i Mares). Una proposta de formació a pares i mares per a l'educació emocional dels seus fills / Garcia del Pino, Sandra ; Marzo Ruiz, Lourdes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest el projecte EEPAMA (Educació Emocional per a Pares i Mares), un projecte enfocat en el context específic d’una escola de Sabadell, el qual té com a objectiu principal la millora les competències emocionals dels pares i mares i les competències com a educadors emocionals dels seus fills. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
3.
23 p, 308.1 KB Extra-mathematical connections. Connecting mathematics and real world. A practical application in a 7-8 year olds class / Sabaté Quirós, Núria ; Gamboa Rojas, Genaro de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'aprenentatge de les matemàtiques ha estat durant molts anys aïllat i desvinculat del món real, fet que ha provocat la desmotivació i la recurrent pregunta de "això per a què ho aprenc?" en molts estudiants. [...]
The learning of mathematics has been during many years isolated and separated from the real world. It has caused a lack of motivation and the recurring “why am I learning this?” question among many students. [...]

2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
4.
89 p, 61.9 MB El cas dels refugiats. Visió crítica d'alumnes de 6è / Yebra Canals, Laura ; Nomen, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquesta memòria s'exposa un disseny i intervenció d'una unitat didàctica que té com a objectiu el tractament de la informació a través de pensament crític. La informació es centra en el cas dels refugiats sirians i el seu tractament als mitjans de comunicació. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
5.
80 p, 2.3 MB Granja-escola Can Fargas / Fargas Llavina, Guillem ; Armengol Asparó, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest document es presenta el pla d'empresa complet de la granja-escola Can Fargas. Des d'un exhaustiu estudi de mercat, fins als plans juridicofiscal i econòmic complets. També es fa èmfasi en el pla d'organització, els serveis que s'oferirien, i sobretot, en definir el projecte educatiu que tindria l'establiment: que es basa en unir la metodologia escolta amb el treball per projectes, que tant està proliferant en l'educació formal, i en defugir les maneres de fer més tòpiques de la gran majoria de granges-escola.
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
6.
74 p, 5.3 MB Teaching science to english language learners through Picture Books. Wish or reality? / Gálvez Santos, Carolina ; Dooly, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Picture Books in English are the launch pad of an action research undertaken by a future ESL Primary Teacher who aims at enhancing her reflective capabilities in educational arena. The article describes the adaptations that were needed to appropriately teach Science through Picture Books to beginner English language learners. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
7.
15 p, 199.8 KB Critical Incidents during the implementation of Project based learning and Inquiry based learning in Primary Education. Recommendations for their training and application / Hernández Borderas, Bàrbara ; Vall, Berta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
On the basis of PBL and IBL together with Bilbao and Monereo theories, the present study examines the different CI that teachers experience while the application of those methodologies, taking years of experience into account. [...]
Seguint les idees del ABP i ABI juntament amb les teories de Bilbao i Monereo, l'article que es presenta a continuació examina els diferents IC que experimenten els mestres mentre apliquen aquestes metodologies, tenint en compte els seus anys d'experiència. [...]

2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
8.
37 p, 303.6 KB El discurs dels mestres d'educació primària envers la pobresa infantil i l'èxit educatiu / Arnau Rodríguez, Arantzazu ; Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Un de cada tres alumnes de les aules catalanes es troba en situació de risc de pobresa, fet que té conseqüències en les seves possibilitats d'èxit educatiu. El propòsit d'aquesta recerca és analitzar diferents discursos dels mestres d'educació primària en relació a la pobresa i a l'èxit educatiu, així com els elements inhibidors o promotors d'aquests discursos. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
9.
20 p, 533.1 KB Social representation of languages among primary education pupils in Catalonia / Sansaloni Cano, Sara ; Moore, Emilee, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In our globalized society, the mastery of languages is everyday becoming more indispensable to inhabit the world. However, not all the languages are perceived under the same conception. The present article intends to analyze the social representation of English and other languages between primary education pupils in Catalonia. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
10.
62 p, 5.0 MB L’alfabetització audiovisual i el pensament crític : educar el pensament crític de l’alumnat d’educació primària : opció professionalitzadora - format memòria - proposta d’innovació / Muñoz Valero, Raül ; Nomen Recio, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball ha sigut elaborat a partir de la intervenció d’una seqüència didàctica duta a terme al centre de pràctiques l’Escola El Martinet. Hem creat una proposta d’innovació que respon a un seguit de necessitats detectades dins l’escola de pràctiques. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Documents de recerca : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.