Results overview: Found 385 records in 0.04 seconds.
Research literature, 58 records found
Course materials, 327 records found
Research literature 58 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
1 p, 644.2 KB Docència i educació sexual. Ideologia i creences sobre sexualitat, sexe, gènere i educació sexual dels mestres d'educació primària / Sala Caballol, Pau ; Kliczkowski Wladimirski, Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball de final de grau procura analitzar les idees que tenen sis mestres de dues escoles públiques de primària dels conceptes de sexualitat, sexe i gènere. També s’analitzen les seves conviccions pedagògiques entorn de l'educació sexual al llarg de l'etapa de primària. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
2.
1 p, 849.7 KB L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística / Balihar Fernández, Marisol ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l’alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l’ajustament psicològic de l’alumnat. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
3.
1 p, 692.1 KB L'ús de les TIC a les aules de primària de Mollet del Vallès / Andrino Tapias, Maria ; Mercader Juan, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau és el resultat d’un treball d’investigació envers l’ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació que es fa en els centres d’Educació Primària, concretament, en tres escoles de Mollet del Vallès mitjançant un qüestionari online. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
4.
1 p, 1.6 MB Anàlisi de la innovació pedagògica en escoles catalanes / Pladevall Vilavendrell, Judit ; Donada Colomer, Susana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'article exposa els principis bàsics de la innovació pedagògica en el Marc legal Català actual a partir de quatre eixos: la història i els precedents, el concepte d’innovació, les característiques de la innovació educativa i el procés d’innovar. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
5.
1 p, 387.6 KB La creació musical en l'escola catalana / Gutiérrez, Daniel ; Pujol Corominas, Blanca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La creativitat és una qualitat que la societat actual no dubta en destacar com a tret imprescindible per assolir l’èxit i la realització personal. Estem habituats a que les escoles proposin tasques creatives en diferents matèries als seus alumnes, com per exemple escriure un conte, inventar-se un còmic, fer un dibuix. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
6.
1 p, 962.9 KB La influència de DPA i de l'autoestima en els patrons d'aprenentatge / Pérez Pérez, Carla ; Martínez-Fernández, J. Reinaldo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest estudi s’analitza l’evolució dels patrons d’aprenentatge al llarg de quatre cursos compresos entre l’educació primària i l’ESO. A més, es comprova la influència de l’assignatura Desenvolupament Personal i Aprenentatge (DPA) i de l’autoestima. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
118 p, 1.9 MB Attention to diversity through Animal-Assisted Therapies. A new methodological tool to attend children with special needs / Lacambra Medina, Celia ; Sánchez Martí, Angelina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this FYP is to identify and analyse the Animal-Assisted Therapies that currently exist on a national level (specifically on an Autonomous Community level), their impact on children with special needs, the benefits obtained regarding their development and, their possible integration in ordinary education. [...]
L’objectiu d’aquest TFG és identificar i analitzar les teràpies assistides per animals que actualment existeixen a nivell nacional (específicament a nivell autonòmic), el seu impacte en infants amb necessitats especials, els beneficis obtinguts en relació al seu desenvolupament i, la seva possible integració en educació ordinària. [...]

2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
8.
98 p, 1.9 MB Case study on Inquiry-Based Science and English integration in primary school / Vilarrubias Aguiar, Laia ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper presents a case study on a Catalan Primary School, where it was researched the benefits and difficulties of teaching inquiry-based science through a CLIL approach. Several members of the educational community were interviewed to obtain the necessary information. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
9.
16 p, 772.9 KB Espais C. Espais de llibertat i creació a l'escola / Tuset Queralt, Marc ; Morón Velasco, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els espais de creació com a resposta a la necessitat d’implementar un nou model d’educació artística que doni importància, espais i temps a la creació artística dins les escoles, on els alumnes puguin experimentar i crear en llibertat. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
10.
57 p, 1.1 MB Emprenedoria i Educació Primària. Proposta d'intervenció com a eina d'orientació educativa per treballar l'emprenedoria a l'Educació Primària / Torrescasana Cuders, Laura ; Armengol Asparo, Maria Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present document esdevé una eina molt útil d’orientació per a totes aquelles escoles que tinguin intenció de fer un pas més i engegar iniciatives emprenedores a l’aula. Les dinou activitats proposades asseguren el foment de l’actitud emprenedora entre els nens i nenes d’Educació Primària i afavoreixen l’adquisició de les capacitats, valors i habilitats que comporta l’emprenedoria. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Research literature : 58 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 327 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 73.8 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l´escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d´innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l´escola ordinària a fi i efecte d´augmentar la seva capacitat per atendre a tot l´alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d´aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
2.
6 p, 83.7 KB Investigació i innovació en didàctica de les ciències socials [102041] / Santisteban, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Analitzar i valorar la situació de la recerca i la innovació en didàctica de les ciències socials a l'ensenyament primari. -Utiltzar resultats de recerques i projectes d'innovació per prendre decisions sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. [...]
Main goals To analyze and assess the status of research and innovation in social studies education. To use research results and innovation projects in order to make decisions about teaching and learning in the social studies elementary classroom. [...]
- Analizar y valorar la situación de la investigación y la innovación en didáctica de las ciencias sociales en la enseñanza primaria. - Utiltzar resultados de investigaciones y proyectos de innovación para tomar decisiones sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias sociales. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
3.
5 p, 80.4 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / Godall Castell, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
4.
4 p, 73.5 KB Patrimoni lingüístic i literari [102074] / Panyella Ferreres, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Conèixer els trets fonamentals de la diversitat lingüística patrimonial en les llengües catalana i espanyola a partir de l'observació i l'anàlisi de textos de la literatura popular i d'altres gèneres no literaris. [...]
-know the concept of literary heritage, the mechanisms of creation and the main forms of dissemination-Knowing the fundamental features of patrimonial linguistic diversity in the Catalan and Spanish languages from the observation and analysis of texts of popular literature and other non-literary genres -know the concept of literary heritage, the mechanisms of creation and the main forms of dissemination. [...]
-Conocer los rasgos fundamentales de la diversidad lingüística patrimonial en las lenguas catalana y española a partir de la observación y el análisis de textos de la literatura popular y de otros géneros no literarios. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 88.1 KB Llengües i aprenentatge [102075] / Birello, Marilisa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta coneixements bàsics necessaris per a tots els futurs mestres de primària. En concret dóna eines per a la fonamentació i actuació en l'ensenyament de la llengua escrita a totes les matèries dels cicles mitjà i superior, en l'ensenyament de la reflexió sobre els continguts lingüístics amb els nens i nenes, i en les formes d'organitzar les propostes de treball lingüístic a l'aula. [...]
This course provides the basic knowledge necessary for all future primary school teachers. In particular, it provides participants with theoretical and practical tools to teach 8 to 12 year olds how to write in all content areas, to engage their future pupils in activities that promote metalinguistic awareness and to organize language learning activities in the classroom. [...]
Esta asignatura aporta los conocimientos básicos necesarios para todos los futuro maestros de primaria. En concreto proporciona instrumentos para la fundamentación y la actuación en la enseñanza de la lengua escrita en todas las materias de los ciclos medio y superior, en la enseñanza de la reflexión sobre los contenidos lingüísticos con los niños y niñas, y en las fromas de organizar las propuestas de trabajo lingüístico en el aula. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
6.
11 p, 108.6 KB Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC) [101656] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure una utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
General purposes: - Provide a learning environment that encourages participation and takes decision-making by students. - Promote the use of technological resources in teaching and learning situations, based on the educational decisions - Allow students to become familiar with the complexity of the processes of planning, development, application and evaluation of technological resources - Develop the professional criteria in order to facilitate decision making on the use , design and evaluation of textual and audiovisual digital media in a variety of contexts of teaching and learning Specific purposes: - Reflect on the concepts of Educational Technology and information and communication technologies in the service of learning, knowledge, and its social and educational impact. [...]
Propósitos generales: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomenta la participación y toma de decisiones por parte de los estudiantes. -Promover el uso de recursos tecnológicos en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundado en las decisiones educativas -Permitir que los estudiantes se familiaricen con la complejidad de los procesos de planificación, desarrollo, uso y evaluación de recursos tecnológicos - Desarrollar el criterio profesional con el fin de facilitar la toma de decisiones sobre el uso, diseño y evaluación de medios textuales y audiovisuales digitales en una gran variedad de contextos dee enseñanza y aprendizaje Propósitos específicos: - Reflexionar sobre los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de información y comunicación al servicio del aprendizaje, conocimiento y su impacto social y educativo. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
7.
6 p, 86.9 KB Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic [102087] / Couso Lagaron, Digna Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén introduir i aprofundir en les eines pel disseny i avaluació de seqüències d'ensenyament i aprenentatge, projectes, racons i sortides de l'àmbit matemàtic i/o científic. [...]
The approach of the subject within the curriculum of primary school teachers aims to introduce and deepen the tools for the design and evaluation of teaching and learning sequences, projects and classroom nooks in the field of mathematical and / or scientific education. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudio de los maestros de educación primaria pretende introducir y profundizar en las herramientas para el diseño y evaluación de secuencias de enseñanza y aprendizaje, proyectos, rincones y salidas del ámbito matemático y / o científico. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
8.
5 p, 79.1 KB Educació física en l'educació primària [102052] / Estrada Aguilar, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre els principis pedagògics de l'Educació Física (EF) que contribueixen a la formació personal, cultural i social. Assolir una concepció educativa que valori l'activitat física com a essencial per a la formació integral de la persona. [...]
Understand the Physical Education (PE) pedagogical principles that contribute to personal, cultural and social development. Achieve an educational understanding that considers physical activity as an essential part for a holistic personal development. [...]
- Comprender los principios pedagógicos de la Educación Física (EF) que contribuyen a la formación personal, cultural y social. - Lograr una concepción educativa que valore la actividad física como esencial para la formación integral de la persona. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
9.
4 p, 75.4 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
10.
5 p, 76.6 KB Activitat física, diversitat i salut [102054] / Estrada Aguilar, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a quart curs i dóna dret a la menció d' Educació Física si es superen també les assignatures optatives següents: Joc i Iniciació Esportiva, Expressió i Comunicació Corporal, Educació Física i la seva Didàctica II, Aprenentatge i Desenvolupament Motor. [...]
pendent de traducció.
Esta asignatura se desarrolla en el cuarto curso y da derecho a la mención de Educación Física si se superan también las asignaturas optativas siguientes: Juego e Iniciación Deportiva, Expresión y Comunicación Corporal, Educación Física y su Didáctica II, Aprendizaje y Desarrollo Motor. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents

Course materials : 327 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.