Resultats globals: 208 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 201 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Materials de curs 201 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 94.0 KB Pedagogia Social [104080] / Úcar Martínez, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Conèixer i reflexionar individualment i grupal sobre la història, la conceptualització actual, els paradigmes d'interpretació i intervenció i la situació actual en el món de la Pedagogia Social i l'Educació Social 2. [...]
1. Know and reflect on individual and group history, current conceptualization, interpretation and intervention paradigms and the current situation in the world of Social Pedagogy and Social Education 2. [...]
1. Conocer y reflexionar individualmente y grupal sobre la historia, la conceptualización actual, los paradigmas de interpretación e intervención y la situación actual en el mundo de la Pedagogía Social y la Educación Social 2. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
2.
5 p, 81.3 KB La organització i els grups [101642] / Duran Bellonch, Maria del Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el funcionament de les organitzacions en general i les educatives en particular així com la dinàmica grupal que en elles s'esdevé. És per tant una assignatura fonamental per després cursar el practicum a 3er. [...]
This module aims to further understanding of how organizations in general and the educational ones in particular work and also the dynamic of their groups. In consequence, it is a fundamental module for coursing Practicum III on 3rd. [...]
La asignatura contribuye a la comprensión del funcionamiento de las organizaciones en general y de las educativas en particular, así como la dinámica grupal que en ellas se da. Es, por lo tanto, una asignatura fundamental para después cursar el Pràcticum en tercero. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
3.
4 p, 75.0 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) To analyze aspects that take part of the educational and institutional realities in formal and non-formal educational contexts 2) Analyze educational and training needs to design teaching and learning processes. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
4.
7 p, 87.1 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. [...]
1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
5.
5 p, 76.4 KB Inserció social de les persones amb discapacitat [101670] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Inserció Social de les persones amb discapacitat incideix en la consideració de les característiques diferencials de les persones per atendre les seves necessitats d'incorporació als processos educatius i al món social i laboral. [...]
- Analyze the processes that lead to social inclusion and labor integration for people with support needs and the variables involved. - Assess curricular proposals to the social and labor inclusion. [...]
La asignatura Inserción Social de las Personas con Discapacidad incide en la consideración de las características diferenciales de las personas para atender sus necesidades de incorporación a los procesos educativos y en el mundo social y laboral. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
6.
11 p, 108.6 KB Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC) [101656] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure una utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
General purposes: - Provide a learning environment that encourages participation and takes decision-making by students. - Promote the use of technological resources in teaching and learning situations, based on the educational decisions - Allow students to become familiar with the complexity of the processes of planning, development, application and evaluation of technological resources - Develop the professional criteria in order to facilitate decision making on the use , design and evaluation of textual and audiovisual digital media in a variety of contexts of teaching and learning Specific purposes: - Reflect on the concepts of Educational Technology and information and communication technologies in the service of learning, knowledge, and its social and educational impact. [...]
Propósitos generales: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomenta la participación y toma de decisiones por parte de los estudiantes. -Promover el uso de recursos tecnológicos en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundado en las decisiones educativas -Permitir que los estudiantes se familiaricen con la complejidad de los procesos de planificación, desarrollo, uso y evaluación de recursos tecnológicos - Desarrollar el criterio profesional con el fin de facilitar la toma de decisiones sobre el uso, diseño y evaluación de medios textuales y audiovisuales digitales en una gran variedad de contextos dee enseñanza y aprendizaje Propósitos específicos: - Reflexionar sobre los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de información y comunicación al servicio del aprendizaje, conocimiento y su impacto social y educativo. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
7.
7 p, 88.6 KB Democràcia i participació social [101666] / García Gracia, Maribel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura vol aportar a la titulació d'Educació Social, i més específicament a la menció d'educació sociocomunitària, una visió sobre la democràcia i la participació social que sigui útil per al treball socioeducatiu en els seus diversos àmbits i contextos territorials i institucionals. [...]
The course aims to offer a degree in Social Education, and specifically mention Socio-education, a vision of democracy and so.
La asignatura quiere aportar a la titulación de Educación Social, y más específicamente a la mención de educación sociocomunitaria, una visión sobre la democracia y la participación social que sea útil para el trabajo socioeducativo en sus diversos ámbitos y contextos territoriales e institucionales. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
8.
6 p, 86.5 KB Educació per a la ciutadania [101661] / Santisteban Fernández, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Avaluar des dels estudis socials els moviments polítics actuals que reivindiquen la revitalització de la democràcia. 2. Analitzar i valorar la concepció de l'educació per a una ciutadania democràtica a la majoria de països d'Europa i del món. [...]
1. To assess political movements for new democracy from social studies education. 2. To analyze citizenship democratic education in most of European countries and the world. 3. To interpret the role of mass media in citizenship democratic and critical thinking education. [...]
1. Evaluar desde los estudios sociales los movimientos políticos actuales que reivindican la revitalización de la democracia. 2. Analizar y valorar la concepción de la educación para una ciudadanía democrática en la mayoría de países de Europa y del mundo. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
9.
4 p, 75.0 KB Treball social i discriminació [101667] / Martínez Ortiz, Sergi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura no està agrupada a cap dels tres itineraris de la titulació perquè té un caràcter transversal. L'objectiu principal de l'assignatura és oferir a l'alumnat d'educació social un panorama ampli, teòric i pràctic, del treball social a Catalunya. [...]
This course does not belong specifically to any of three branches of the degree because it is a universal subject and can be taken by students pursuing all three branches. The primary objective of this course is to offer students of social educaction an overview, both theoretic and practial, of social work using Catalunya as an example. [...]
Esta asignatura no está agrupada en ninguno de los tres itinerarios de la titulación porque es de carácter transversal. El objetivo principal de la asignatura es ofrecer al alumnado de educación social un panorama ámplio , teórico y práctico del trabajo social en Catalunya. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
10.
6 p, 82.1 KB Treball de Fi de Grau [103546] / Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es dugui a terme en el camp professional dels diferents àmbits de l'educació social. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The end of degree project is a project orientated to develop a piece of research or an innovation in one of the professional fields of the social education. There is also the possibility to do a theoretical study on a relevant or transversal topic. [...]
El Trabajo de Fin de Grado (TFG) es un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o de una innovación realizada en el campo profesional de la educación social. Existe también la posibilidad de desarrollar un estudio teórico sobre un tema relevante o transversal. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents

Materials de curs : 201 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
45 p, 739.7 KB Joves tutelats i transició cap a la vida independent des de la persepectiva de l'educador/a social / Garcia Bringué, Laia ; Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta memòria és el resultat d'un treball d'investigació dut a terme envers els i les joves tutelats i la seva transició cap a la vida independent, des de la perspectiva de l'educador/a social. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
2.
45 p, 650.1 KB Joves tutelats i transició cap a la vida independent / Vega Martínez, Antonio ; Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present document és el resultat de l’estudi centrat en l’aprofundiment teòric sobre els joves tutelats i la transició cap a la vida independent. D’aquesta forma es reuneix en ell totes aquelles variables que afecten a aquest col·lectiu dins dels àmbits polític, social, cultural i individual. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
3.
114 p, 2.2 MB Participació i convivència ciutadana al Vendrell : construint la xarxa per la convivència del Vendrell / Lázaro Silva, Alba ; Pàmies Rovira, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta memòria proposa un seguit d’eixos transversals i línies de treball amb l’objectiu d’orientar el disseny d’un projecte de treball en xarxa al Vendrell. El projecte s’emmarca en l’àmbit d’apoderament comunitari i la promoció de la participació i convivència ciutadana, comptant amb el teixit associatiu com a motor per a endegar processos de canvi. [...]
Esta memoria propone una serie de ejes transversales y líneas de trabajo con el objetivo de orientar el diseño de un proyecto de trabajo en red en el municipio de El Vendrell. El proyecto se enmarca en el ámbito del empoderamiento comunitario y la promoción de la participación y convivencia ciudadana, contando con el tejido asociativo como motor para poner en marcha procesos de cambio. [...]
This report propounds transversal issues, work lines with different suggestions and a set of considerations with the target of guiding the design of a networking project. This project belongs to the community empowerment sphere in order to promote the citizen participation and peaceful coexistence with the help of associations as a motor to boost change processes. [...]

2015
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
4.
103 p, 3.9 MB Suport Socioeducatiu a les Unitats de Convivència / Florenciano Monroy, Noemí ; Castro Ceacero, Diego, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu és minvar les situacions de risc que pateixen infants i adolescents, actuant de forma preventiva, per tal de reduir a llarg termini les situacions de desemparament i separació del nucli. [...]
2014
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
5.
102 p, 2.9 MB Violència de gènere: les víctimes indirectes. Atenció socioeducativa a fills/es de dones víctimes de violència masclista / Egea Sánchez, Marta ; Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La violència de gènere també es pot produir dins el nucli familiar i els nens són partícips. Per tant és important definir-los com a víctimes i poder donar-los una atenció determinada per pal·liar els efectes i les conseqüències que aquesta situació comporta en el seu desenvolupament. [...]
2014
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
6.
54 p, 2.6 MB Generar actituds positives vers l'esport mitjançant l'acció grupal / Capella Salvans, Judit ; Duran Bellonch, Maria del Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest document analitza les actituds d'un grup de dones de la tercera edat amb diferents graus de discapacitat, en relació a l'esport. A través d'un seguit d'activitats que es plantegen, es pretén generar un canvi d'actituds positives vers l'esport, de manera que cada participant vegi la pràctica esportiva de forma favorable. [...]
Este documento analiza las actitudes de un grupo de mujeres de la tercera edad con diferentes grados de discapacidad, en relación al deporte. A través de una serie de actividades que se plantean, se pretende generar un cambio de actitudes positivas hacia el deporte, de modo que cada participante vea la práctica deportiva de forma favorable. [...]
This paper examines the attitudes of a group of elderly women with different degrees of disability, in relation to sport. By suggesting a series of activities, it is intended to create a positive change in attitudes towards sport, so that each participant looks sport in a favorable way. [...]

2014
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
7.
42 p, 1.2 MB Dones mares i treballadores : anàlisi dels usos del temps i les estratègies de conciliació / Serrano Lara, Marta ; Bertrán Tarrés, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La incorporació de la dona al món laboral planteja una problemática social associada, doncs l'aparició de la dona en l'espai públic no ha supòs una renuncia a l'espai domèstic, convertint-se com a conseqüència en una doble jornada. [...]
2013
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.