Results overview: Found 276 records in 0.06 seconds.
Research literature, 22 records found
Course materials, 254 records found
Research literature 22 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
31 p, 929.2 KB Els estils motivacionals de les mares marroquines, immigrants a Catalunya, en l’educació dels seus fills i filles. Una anàlisi comparativa entre capitals culturals / Vicens Yagüe, Sara ; Alcalde, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es presenta, a continuació, un estudi qualitatiu, en què analitzem els estils motivacionals que les mares marroquines, residents a Catalunya, transmeten als seus fills i filles durant l’escolarització infantil i primària. [...]
We are going to present a qualitative study, where we analyse the motivational styles that the Moroccan mothers, resident in Catalonia, transmit to his children during the childhood and primary education. [...]

2017
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
2.
19 p, 683.3 KB Educar la imaginació dels infants (0-6 anys) des de la sorpresa davant la realitat / Font Parés, Mireia ; Jordán Sierra, José Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Educar la imaginació dels infants d'entre 0 i 6 anys implica -segons les idees proposades per Maria Montessori i Catherine L'Ecuyer-, per una banda, educar amb realisme, i per l'altra, basar l'educació en la sorpresa davant la realitat que ens envolta. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Infantil [891]
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
3.
26 p, 1.1 MB Titelles i joc dramàtic organitzat com a experiència de creixement i convivència al parvulari / Monguillot Alonso, Berta ; González Parera, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar com, a partir de l'escenificació amb titelles dels conflictes més habituals a l'aula, els infants són capaços de representar mitjançant el joc dramàtic organitzat, un pla de millora per a les situacions que han vist representades. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Infantil [891]
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
4.
32 p, 915.9 KB La implicació de les dones marroquines en l'educació dels seus fills : anàlisi des d'una perspectiva comparativa entre capitals culturals / Martos Marín, Judith ; Alcalde, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Recerca de caire qualitatiu sobre els models i nivells d’implicació de les mares marroquines en l’educació dels seus fills a Catalunya, tot realitzant una comparativa entre els resultats segons els capitals culturals de les mares. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
5.
242 p, 34.4 MB Treballar la llum i l’ombra a P3 : experimentació, literatura i documentació / Guzmán Amorós, Sergi ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El següent document es basa en disseny i aplicació d’una proposta didàctica per al treball de les ciències a l’educació infantil, concretament la coneixença i aprofundiment dels fenòmens “llum i foscor”. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
6.
63 p, 401.4 KB Dues maneres d’entendre l’aprenentatge de la lectoescriptura : grafo-motricitat i preescriptura / Sanfilippo Balaguer, Lucia ; Forcadell Drago, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball tracta sobre la grafo-motricitat i la preescriptura; les quals són dues metodologies, diferenciades i antagòniques entre elles, per adquirir l’aprenentatge de la lectoescriptura. [...]
El presente trabajo trata sobre la grafo-motricidad y la preescritura; éstas son dos metodologías, diferenciadas y antagónicas entre ellas, para adquirir el aprendizaje de la lectoescritura. La primera se centra en relacionar este aprendizaje con el cuerpo, en cambio, la segunda plantea la lectoescritura como un entrenamiento mecánico i de copia sin tener en cuenta si el cuerpo está preparado para asumirlo. [...]
This work is about graphomotor skills method and prewriting method; which are two different and antagonist strategies to acquire literacy learning. The former focuses on relating this learning to the body, on the other way, the latter raises literacy as a mechanical, copying training, regardless if the body is ready to achieve it. [...]

2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
7.
5 p, 633.6 KB Aquest conte no ha acabat : models literaris contra els estereotips femenins de gènere / Sánchez Oliva, Laura ; Real Mercadal, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Davant d’una panoràmica literària que no contempla els avenços socials del paper de la dona, vull contribuir, a través d’aquest treball, en la lluita contra els estereotips femenins, fent un recull d’àlbums il•lustrats on les protagonistes són princeses que trenquen amb els estereotips sexuals.
In front of literary panoramic that does not contemplate the social progress of the women's role, I want to contribute in the fight, through this work, making a compilation of illustrated albums in which the protagonists are princesses that break with the gender stereotypes.

2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
8.
29 p, 1.1 MB Importància de l’educació viària a l’etapa d’educació infantil : canvi d’actituds i valors per aconseguir la mobilitat segura dels infants / Tesoro Jiménez, Estefania ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball té per objectiu reconèixer la importància de l’educació viària a Infantil; es contextualitza enfocant-la des d’una mirada integradora i globalitzadora a les diferents àrees del Currículum d’aquesta etapa. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
9.
52 p, 897.4 KB Les matemàtiques i el joc exploratori a l’Educació Infantil / Castellà López, Andrea ; Edo, Mequè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca s’ha realitzat amb 85 infants de P4 i P5, al taller d’experimentació de l’Escola Marina de Montgat. L’objectiu de la investigació és cercar i analitzar evidències de pensament matemàtic en situacions de joc exploratori lliure i alhora, comprovar si aquestes evidències augmenten gràcies a la interacció dels infants entre ells o amb la interacció amb l’adult.
2015
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
10.
40 p, 585.4 KB Estratègies d'intervenció en l'educació familiar en el context dels centres oberts / Agama Fernández, Míriam ; Gimeno Soria, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu principal fer un recull de les diferents d'estratègies d'intervenció en els processos socioeducatius d'acompanyament a les famílies en els serveis d'atenció a la infància, augmentant així un inventari d'estratègies que es construeix mitjançant un treball d'investigació de les diferents tipologies de servei, però concretament aquest treball se centra en els contextos del Centre Obert. [...]
2014
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  

Research literature : 22 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 254 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 73.8 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l´escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d´innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l´escola ordinària a fi i efecte d´augmentar la seva capacitat per atendre a tot l´alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d´aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
2.
5 p, 83.3 KB Joc i activitat matemàtica en educació infantil [101985] / Edo Basté, Maria Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en una didàctica específica. S'imparteix quan l'alumnat ja ha fet tota la formació bàsica i es cursa a continuació de "Les matemàtiques en el currículum d'infantil" i "La pràctica matemàtica a l'aula d'Educació Infantil". [...]
It is an optional subject in the fourth year is focused on a specific teaching. Taught when students have already done all the basic training and then race "Mathematics curriculum the child" and "The mathematical practice in the classroom Childhood Education. [...]
Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso centrada en una didáctica específica. Se imparte cuando el alumnado ya ha realizado la formación básica y se cursa a continuación de "Las matemáticas en el currículo de infantil" y "La práctica matemática en el aula de Educación Infantil". [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
3.
6 p, 87.1 KB Context social i gestió escolar [102007] / García Gracia, Maribel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Context Social i Gestió Escolar està orientada a comprendre les relacions entre educació i societat, i més particularment, la influència de les desigualtats socials i de l'entorn sobre l'alumnat i les escoles. [...]
The Social Context and School Management course is aimed at understanding the relationship between education and society, and more particularly, the influence of social inequality and the environment on students and schools. [...]
La asignatura Contexto Social y Gestión Escolar está orientada a comprender las relaciones entre educación y sociedad, y más particularmente, la influencia de las desigualdades sociales y del entorno sobre el alumnado y las escuelas. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
4.
4 p, 79.0 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
5.
6 p, 86.4 KB Educació psicomotriu en els centres d'educació infantil [101990] / Martínez Mínguez, María Lurdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de 4t. curs es complementa amb la de Didàctica de l'Educació Corporal en Educació Infantil de 3r. curs, i es pot aprofundir amb la de Joc i moviment en Educació Infantil, optativa del segon semestre de 4t. [...]
This subject 4th course is complemented by the Teaching Body of Education in Early Childhood Education 3rd year, and can deepen the Game and movement in Early Childhood Education, optional in the second half of the 4th year. [...]
Esta asignatura de 4º curso se complementa con la de Didáctica de la Educación Corporal en Educación Infantil de 3º curso, y se puede profundizar con la de Juego y movimiento en Educación Infantil, optativa del segundo semestre de 4º curso. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
6.
5 p, 79.0 KB Pràcticum III [102020] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè els alumnes adquireixin una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
contextualization: Third practices (Practicum III) are designed for students to acquire an overview 3-6 cycle of Childhood Education and educatio This course is taught by teachers of different educational areas: Social Sciences, Music education, Visual arts, Body Expressio Teaching the knowledge of the natural and social environment in early childhood education I and II Visual arts education in Early Childhood Education I and II Music Education in Early Childhood Education I Teaching Language and Literature in Early Childhood Education Mathematics in the curriculum of Early Childhood Education Teaching corporal expression in Early Childhood Education objectives: Know the educational reality of a school and Primary. [...]
contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
7.
6 p, 86.6 KB Processos educatius i aprenentatge (0-6 anys) [102023] / Martínez Capón, Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre els processos educatius i d'aprenentatge en la primera infància (0-6anys), considerant l'infant en la seva globalitat i sent la interacció i la comunicació social un factor determinant per al seu desenvolupament i aprenentatge. [...]
The course aims to contribute towards an understanding of the teaching and learning processes in children from 0-6 and a consideration of the child as a whole, and to stress the importance of interaction and social comunication as key factors in their learning and development. [...]
La asignatura contribuye a comprender los procesos educativos y de aprendizaje en la primera infancia (0-6anys), considerando al niño/a en su globalidad y siendo la interacción y la comunicación social un factor determinante para su desarrollo y aprendizaje. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
8.
5 p, 80.4 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / Godall Castell, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
9.
5 p, 79.5 KB Pràcticum II [102021] / Blanch Gelabert, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
Our educational system includes the area that goes from 0 to 6 years, organized in two cycles: the first from 0 to 3 years, and the second from 3 to 6. This is why the second internship aimed that students get to know, as future professionals, a nursery school, a school that educate children from 0 to 3 years. [...]
Nuestro sistema educativo contempla la etapa de 0 a 6 años organizada en dos ciclos: el primero de 0 a 3 años, y el segundo de 3 a 6. Es por ello que las prácticas de segundo tienen como objetivo fundamental que los estudiantes entren en contacto, como futuros profesionales, con una escuela de infantil, es decir, con un centro escolar donde se educan niños de 0 a 3 años. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
10.
6 p, 89.0 KB Projectes globalitzadors des de les ciències socials en educació infantil [102016] / Cabanes Culleres, Jaime ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs centrada en una didàctica específica de l'àrea de ciències socials, des d'una perspectiva globalitzadora, molt apropiada per desenvolupar a l'etapa d'educació infantil. [...]
Training objectives -Analyzing globalizing projects in order to assess their appropriateness for childhood education. -Proposing innovations to already applied globalizing projects. -Learning how to design globalizing teaching practices for childhood education, with discovery as the main actor. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso centrada en una didáctica específica del área de ciencias sociales, desde una perspectiva globalizadora, muy apropiada para desarrollar la etapa de educación infantil. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents

Course materials : 254 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.