Resultats globals: 619 registres trobats en 0.07 segons.
Materials de curs, 604 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Materials de curs 604 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 1011.0 KB Morfosintaxi de la Llengua Francesa [103355] / CABEZAS GONZALEZ, MANUEL ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2016-17
Estudis Francesos [988]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]  
2.
11 p, 104.7 KB Teoria i anàlisi de la narrativa [100244] / Roas Deus, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La asignatura pretende: 1) profundizar y examinar unos aspectos determinados de los fundamentos teóricos y de los diversos conceptos descriptivos y métodos de análisis que forman parte de la moderna teoría de la narración o narratología; 2) facilitar la aplicación de los conceptos y métodos de la teoría de la narración en el análisis práctico de obras narrativas (literarias y cinematográficas); y 3) entrenar y aumentar la capacidad lectora y crítica de los estudiantes. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Llengua i literatura catalanes [810]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]  
3.
6 p, 194.8 KB Ús de la Llengua Francesa Oral [103318] / ESPUNY MONTSERRAT, Janina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2016-17
Estudis Francesos [988]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]  
4.
6 p, 68.9 KB Tècniques d'Expressió Oral i Escrita en Llengua Francesa I [103363] / Janina Espuny Montserrart ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2016-17
Estudis Francesos [988]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]  
5.
7 p, 133.6 KB Lexicologia de la Llengua Francesa [103357] / Mª Angels Vidal Colell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2016-17
Estudis Francesos [988]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]  
6.
8 p, 147.0 KB Llengua Francesa Oral i Escrita II [103364] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2016-17
Estudis Francesos [988]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]  
7.
6 p, 83.9 KB Literatura i Societat a l'Edat Mitjana [103368] / Rossell Mayo, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura ofereix una introducció a la literatura romànica dels segles XI i XIV, en les diferents llengües romàniques i en la llengua llatina medieval en la que es reflecteix la societat medieval, i una visió de conjunt de la intel·lectualitat, el món aristocràtic, el món burguès, l'església i el poble. [...]
2016-17
Estudis Francesos [988]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]  
8.
14 p, 116.3 KB Treball de Fi de Grau [103396] / Oller Guzmán, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals: La matèria té per objectiu formatiu únic la realització d'un treball de recerca, de síntesi o aplicat, referit a qualsevol de les matèries del grau o a llur interrelació. En principi, es demana fer un treball acadèmic o de recerca amb fonts primàries i/o secundàries, però la Comissió pot acceptar altres formats equivalents en càrrega de treball. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
8 p, 92.2 KB Idioma Modern I (Romanès) [104088] / Alexandrescu, Maria Ioana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Idioma modern I (romanès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua romanesa actual, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
2016-17
Humanitats [1139]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Llengua i literatura catalanes [810]
Arqueologia [811]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Filosofia [802]
Història de l'art [807]
Musicologia [809]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Història [803]
Graduat o Graduada en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Antropologia social i cultural [821]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]  
10.
5 p, 80.2 KB Idioma Modern II (Grec Modern) [100053] / Pagés Cebrián, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
ampliació dels coneixements adquirits a Idioma Modern I (Grec Modern).
2016-17
Humanitats [1139]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Graduat o Graduada en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Graduat o Graduada en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Llengua i literatura catalanes [810]
Arqueologia [811]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Estudis de Francès i Català [999]
Filosofia [802]
Història de l'art [807]
Musicologia [809]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Història [803]
Graduat o Graduada en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Antropologia social i cultural [821]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Graduat o Graduada en Estudis de Francès i d'Espanyol [1001]
Graduat o Graduada en Estudis Clàssics [804]  

Materials de curs : 604 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
28 p, 688.7 KB The Meanning of Nonsense in Children's Victorian Literature. The Phiolosophy and Psychoanalysis beneath Edward Lear's Book of Nonsense / Quintana Fuertes, Yaiza ; Monnickendam, Andrew, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Since its first appearance in the Victorian Period, Nonsense has been considered a mere source of amusement and laughter. It has been classified as another children’s literary genre, something to be used only to entertain them. [...]
2017
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
60 p, 887.1 KB Les contes populaires comme expression de l'indetité culturelle. Analyse comparative de quatre récits merveilleux du Nord de la France et de leurs variantes universelles / Hermida Rodríguez, Míriam ; Favret, Catherine, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
D'àprès François Le Tollec, la tradition orale et populaire, synonyme de patrimoine culturel et linguistique, est la preuve de l'identité du peuple. Dans ce travail, je vise à constater, à travers quatre récits merveilleux du Nord de la France et leurs variantes, à quel point la littérature orale est représentative de cette región francophone. [...]
Segons François Le Tollec, la tradició oral i popular, sinònim del patrimoni cultural i lingüístic, és la prova de la identitat d’un poble. En aquest treball pretenc constatar, a través de quatre rondalles meravelloses del Nord de França i de les seves variants, fins a quin nivell la literatura oral és representativa d’aquesta regió francòfona. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
35 p, 873.1 KB La femme créatrice dans Monsieur Vénus de Rachilde / Alonso Caballero, Alba ; Faciabén Lago, Jéssica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Dans le roman de Rachilde Monsieur Vénus (1884) l' autrice nous présente deux personnages qui mènent une relation hors de toute patrique courante. L'inversion des rôles sexuels est le début d'un procédé créatif dont nous analyserons les conséquences et les implications. [...]
A la novel·la de Rachilde Monsieur Vénus (1884) l'autora en presenta dos personatges que porten una relació fora de tota pràctica corrent. La inversió dels rols sexuals és l'inici d'un procés creatiu del qual analitzarem les conseqüències i les implicacions. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
28 p, 391.8 KB The Irreconcilable relationship between Africa and America as portrayed in Teju Cole's Open City the question of national identity and the path towards transnationalism / Rodríguez Ferrer, Tamara ; Pujolràs Noguer, Esther, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The relationship between Africa and America started centuries ago due to the Slave Trade. Since that moment, the tensions between the two lands have been a recurrent topic in literature. Many writers have portrayed this ambiguous and controversial relationship in different ways. [...]
La relació entre Àfrica i Amèrica va començar segles enrere com a conseqüència de la esclavitud. Des d'aquest precís moment, les tensions entre els dos continents ha sigut un tema recurrent a la literatura, ja que diferents autors han volgut plasmar des de diferents punts de vista la seva pròpia visió d'aquesta difícil relació. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
46 p, 379.2 KB Speaking the Unspeakable : Subversive Eroticism in Kate Chopin’s The Awakening and Edith Wharton’s Summer / Martínez Boada, Alejandra ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This research analyzes and compares the use of eroticism as a means of subversion in Kate Chopin’s The Awakening and Edith Wharton’s Summer. Being published in a notably repressive period, especially concerning female sexuality, these two novels, by putting their focus in their heroines’ sexual awakening, transgressed the social norms of their time. [...]
Aquesta recerca analitza i compara l’ús de l’erotisme com a eina subversiva en The Awakening, de Kate Chopin, i Summer, d’Edith Wharton. Publicades en un període notablement repressiu, sobretot quant a la sexualitat femenina, aquestes novel·les, focalitzades en el despertar sexual de les seves protagonistes, van transgredir les normes socials de l’època. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
45 p, 767.2 KB Pater Familias in Pride and Prejudice : dysfunctionality in the Bennet Family and in the British Monarchy / Sigalat Vayà, Blanca ; Owen, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The end of the 18th century was a time of change that led to the French Revolution and the Napoleonic Wars. Jane Austen's world was deeply affected by those events. Not only was the French invasion a threat, but there were also conflicts between Jacobins and anti-Jacobins (British supporters and opponents, respectively, of the French Revolution) that put the British social system at stake. [...]
El final del segle XVIII va ser un temps de canvi que va conduir a la Revolució Francesa i les Guerres Napoleòniques. El món de Jane Austen es va veure profundament afectat per aquests esdeveniments. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
32 p, 454.8 KB The Book of Margery Kempe (1501) : The Construction of Women’s Authority in a Proto-feminist Context / Pujolràs Borrut, Laura ; Font Paz, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Margery Kempe was an English Christian mystic famous for dictating to two ecclesiastical scribes The Book of Margery Kempe, regarded by scholars as the first autobiography written in English. Throughout the Book, the reader recognizes in Kempe many features with our present-day Feminism. [...]
Margery Kempe fou una mística anglesa coneguda per haver dictat a dos frares The Book of Margery Kempe, considerat com la primera autobiografia en anglès. Al llarg del llibre, el lector s’adona que Kempe comparteix algunes característiques amb el què actualment definiríem com a Feminisme. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
27 p, 504.5 KB Portrayal of African American English in Mainstream Media / Ruiz Garcia, Laura ; Tubau Muntaña, Susagna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologa Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Analysis of African American English in pieces of mainstream media with the objective of determining whether the variety is accurately represented from a syntactic and phonological point of view. Our hypothesis was that we would find a simplified version of the variety that only included enough features for the audience to identify it, but no so many that it would impair comprehension. [...]
Anàlisi de l'Anglès negre als principals mitjans de comunicació amb l’objectiu de determinar si la varietat està representada de manera rigorosa des d’un punt de vista sintàctic i fonològic. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
27 p, 504.3 KB Learning English Tenses through Spanish Grammar : When Using the L1 Benefits ESL Learning / López Garrido, Ramon ; Reeves, Alan Davidson, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The current teaching trend of ESL is focused on maximizing the use of the L2 so that the student learns the language through linguistic immersion. This approach leaves the L1 out of the game, even though research has shown it can also be beneficial for the learner. [...]
2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
27 p, 504.3 KB Learning English Tenses through Spanish Grammar : When Using the L1 Benefits ESL Learning / López Garrido, Ramon ; Reeves, Alan Davidson, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The current teaching trend of ESL is focused on maximizing the use of the L2 so that the student learns the language through linguistic immersion. This approach leaves the L1 out of the game, even though research has shown it can also be beneficial for the learner. [...]
La tendència actual a l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera està focalitzada en la maximització de la utilització de la Llengua 2 per tal que l'aprenentatge es realitzi a través de la immersió. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.