Resultats globals: 288 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 283 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials de curs 283 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 91.2 KB Malalties laríngies i de la cavitat de ressonància: valoració i intervenció [101716] / Lorente Guerrero, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Malalties laríngies i de la cavitat de ressonància: valoració i intervenció" s'imparteix en el segon curs del segon semestre del Grau de Logopèdia. La patologia que afecta al nas, la faringe, la laringe i l'orella, sol cursar amb trastorns de la comunicació. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
2.
6 p, 89.5 KB Tractament medicoquirúrgic de les disfonies [101723] / Lorente Guerrero, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
OBJECTIUS DE LES CLASSES TEÒRIQUES 1. En cursar aquesta assignatura l'alumne podrà iniciar-se en el tractament rehabilitador de la veu sobre els quals òbviament haurà d'aprofundir. La qual cosa li permetrà desenvolupar protocols d'actuació logopèdica. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
3.
6 p, 87.5 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]
2 documents
4.
4 p, 78.8 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [101717] / Cambra Verges, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'adquisició i el processament del llenguatge, l'estudiant, quan acabi aquesta assignatura, serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
5.
7 p, 90.1 KB Llenguatge en entorn multilingües [101732] / Aparici Aznar, Melina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
6.
4 p, 71.8 KB Pràcticum II [101697] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Atès que la formació es realitza en un centre de pràctiques extern a la Universitat en el qual l'estudiant està en contacte amb professionals de la logopèdia i pacients, l'assignatura contempla tres objectius fonamentals: - que l'estudiant conegui les condicions en les quals es desenvolupa la tasca de logopèdia en el centre on realitzi el Pràcticum, la qual cosa pressuposa la relació amb els professionals d'altres disciplines (psicòlegs, metges, fisioterapeutes,etc) i d'altres institucions (EAP, escoles bressols,CEIP) - que l'estudiant conegui les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques dels pacients atesos al centre - que l'estudiant sàpiga i esbrini les necessitats que presenten les famílies dels pacients i alhora conegui els recursos adequats per a l' assessorament i la intervenció específica.
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
7.
4 p, 74.8 KB Malalties neurodegeneratives i demències [101711] / Fontanals Muñoz, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El temari estudia les principals malalties neurodegeneratives que determinen trastorns cognitius i delllenguatge tant en la població infantil com en l'edat adulta, i prepara els alumnes per a l'estudi sistemàtic de la patologia del llenguatge i els trastorns neuropsicològics acompanyants originats per aquestes malalties,introduint-los en les tècniques específiques de rehabilitació. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
8.
9 p, 90.7 KB Anatomia i fisiologia del sistema nerviós [101700] / Reig Vilallonga, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura Anatomia i Fisiologia del Sistema Nerviós és de primer curs i desenvolupa el coneixement de les característiques generals de l'estructura i de la funció del Sistema Nerviós i de manera especial d'aquelles de les seves porcions involucrades en el control de la producció de la veu i de la parla, i de la generació del llenguatge. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
9.
4 p, 76.5 KB Sistemes alternatius i augmentatius de comunicació (SAAC) [101720] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Proporcionar coneixements, recursos i procediments amb l'objectiu de realitzar una correcta avaluació i intervenció de pacients que requereixen suports, alternatius o complementaris, que possibilitin la seva comunicació i el seu llenguatge. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
10.
7 p, 89.2 KB Pràcticum I [101698] / Lorente Guerrero, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L´ assignatura Pràcticum i d'Otorinolaringologia és anual i s´ imparteix en el tercer curs de Grau de Logopeda , formant part de les matèries troncals i obligatòries, amb 6 crèdits. El grau de Logopèdia té com a finalitat la formació de professionals amb dos perfils principals: el logopeda sòcio comunitari ( realitzarà la seva funció en un context social educatiu institucional) i logopeda clínic ( realitzarà la seva funció en un àmbit clínic sanitari). [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  

Materials de curs : 283 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
55 p, 2.1 MB Criteris d'anàlisi de cançons terapèutiques per a la rehabilitació de la disfonia infantil / Moreno Ruiz, Carla ; Presas Plaja, Immaculada ; Calaf Gozalo, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La cançó infantil és un recurs polivalent a partir del qual és possible treballar diferents objectius d'intervenció logopèdica. En aquest treball es proposen uns criteris d'anàlisi de cançons infantils per al seu ús en la rehabilitació de la disfonia infantil. [...]
2016
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]
Graduat o Graduada en Logopèdia [889]  
2.
44 p, 10.4 MB La demència per Cossos de Lewy, comparació del seu perfil lingüístic respecte la malaltia d’Alzheimer i la malaltia de Parkinson amb demència / Sebastián Lázaro, Diana ; Deus Yela, Juan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Demència per Cossos de Lewy (DCL), una malaltia neurodegenerativa, és considerada la segona causa de demència degenerativa. En el present treball s’estableix el perfil lingüístic de la DCL i es compara vers el de la Malaltia d’Alzheimer (MA) i el de la Malaltia de Parkinson amb Demència (MPD); s’explora el perfil lingüístic d’una dona amb DCL i es compara amb l’evidència empírica. [...]
2015
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
3.
58 p, 4.7 MB Parlem? : Programa de formació en el desenvolupament del llenguatge infantil per a les mestres d’una escola bressol / Ibáñez Vega, Lara ; Llistosella Cogolludo, Clara ; Pérez Ventayol, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En aquest treball expliquem el programa de formació que hem elaborat, dirigit a les mestres d’escola bressol, per tal que disposin dels coneixements actualitzats, les eines i els recursos per a potenciar el llenguatge que els infants estan adquirint en aquestes etapes inicials. [...]
2015
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
4.
82 p, 5.0 MB Incidència d’una capacitació específica a auxiliars de geriatria sobre l’alimentació dels pacients amb disfàgia orofaríngia i demència / Bardinet Canto, Mélanie ; García Cabezas, Olga ; Sacristán, Dèlia ; Sauca Balart, Andreu, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La disfàgia orofaríngia (DOF) es defineix com la dificultat de transportar el bol alimentari des de la boca fins a l’esòfag degut a alteracions estructurals o funcionals, com és el cas d’algunes demències que apareixen a la 3ª edat. [...]
2015
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]
3 documents
5.
108 p, 2.4 MB Hipoterapia y logopedia : ¿Una nueva forma de intervención? / Bruns, Wencke ; Carrión Castillo, Irati ; Viñals Gracia, Judit ; Brun i Gasca, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Este Trabajo de Final de Grado (TFG) trata sobre la hipoterapia y la logopedia planteando dos líneas de trabajo paralelas. Por un lado, se realiza un estudio de caso único de un niño con parálisis cerebral al que se realiza una intervención logopédica en sesiones de hipoterapia. [...]
Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) tracta sobre la hipoterapia i la logopèdia plantejant dues línies de treball paral·leles. D'una banda, es realitza un estudi de cas únic d'un nen amb paràlisi cerebral al qual es realitza una intervenció logopèdica en sessions de hipoterapia. [...]

2014
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.