Resultats globals: 819 registres trobats en 0.06 segons.
Materials de curs, 245 registres trobats
Documents de recerca, 574 registres trobats
Materials de curs 245 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 79.8 KB Disseny i Composició Visual [103857] / Valero Sancho, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Té en general com a objectiu l'estudi de tots els grafismes en informatius, des del punt de vista del disseny i composició visual. Permet reflexionar sobre la seva implicació en les necessàries representacions gràfiques i documentals associades a imatge i continguts dels informatius de televisió.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
4 p, 78.7 KB Infografia, Animació i Espais Virtuals [103102] / Pujol Lozano, Hilari ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer: L'evolució tecnològica de les tècniques infogràfiques i d'animació. Els principis teòrics de l'animació audiovisual Les eines i tècniques per crear infografies i animacions, amb la seva possible aplicación als espais virtuals Les aplicacions pràctiques i les possibilitats expressives de la infografía i l'animació Concebre i produir una peça audiovisual emprant alguna de les tècniques d'animació i d'infografia combinades per a la producció d'un missatge.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
4 p, 72.4 KB Sistema Polític Espanyol i Català [103104] / Colomé García, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura girarà al voltant dels principals elements del sistema polític espanyol, i també català. Hi treballarem els antecedents, els factors definitoris, la composició i el funcionament dels sistemes polítics. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
6 p, 83.6 KB Periodisme Cultural [103091] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Provocar la curiositat en l'estudiant sobre les formes com el periodisme s'ha vinculat al sorgiment i l'expansió dels corrents culturals que han provocat transformacions en les formes de veure i entendre el món dins de les societats occidentals contemporànies. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
6 p, 85.3 KB Periodisme de Proximitat [103090] / Rabadán Perea, José Vicente ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura de Periodisme de Proximitat proposa oferir coneixements bàsics de temàtiques clau dels àmbits que tradicionalment s'entenen com locals o de proximitat (política local, institucions i administracions locals, economia municipal,planejament urbanístic, manifestacions i activitats culturals, associacionisme, participació ciutadana. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
4 p, 76.4 KB Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103853] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aqueta assignatura aporta els conceptes generals i les bases teòriques sobre els llenguatges escrits i audiovisuals com a eina de producció de missatges i de continguts. És la primera aproximació dels alumnes vers el llenguatge i narrativa audiovisual, les seves característiques, possibilitats, limitacions, etc. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
7 p, 101.1 KB Documentació Periodística [103079] / Fuentes Pujol, Eulàlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
GENERAL Des d'un punt de vista general l'assignatura pretén proporcionar una base teòrica i pràctica de coneixements que permeti a l'alumne adquirir competències informacionals relatives tant a l'organització i gestió documental com a la resolució de necessitats informatives pròpies de l'activitat periodística. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
4 p, 77.0 KB Polítiques de Comunicació i Indústries Culturals [103094] / Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer la naturalesa específica dels diversos àmbits de la gestió pública de la comunicació (els instruments normatius i la seva tramitació; el règim de concessions; la regulació, etc. . . [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
6 p, 80.5 KB Teoria i Tècnica dels Gèneres Periodístics [103113] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Estudiar els gèneres periodístics des d'una perspectiva analítica i descriptiva i no pas normativa i catalogadora. -Aprofundir específicament en tres gèneres periodístics: crònica, entrevista i reportatge: analitzar-los, descriure'ls i escriure'ls. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
10 p, 107.2 KB Relacions Internacionals [103112] / Sainz Gsell, Nora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura té un caràcter de formació bàsica. Això vol dir que serveix com a fonaments a partir dels quals ha de poder analitzar la realitat internacional Els objectius bàsics del curs són: que l'alumnat conegui els conceptes fonamentals de la disciplina; que adquireixi capacitats analítiques aplicables a las relacions internacionals; que es familiaritzi amb el conjunt de processos i referències que a escala global han configurat la societat internacional contemporània; i, que sigui capaç d'expressar i defensar de manera oral i per escrit els seus punts de vista sobre les diverses qüestions internacionals més rellevants.
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Materials de curs : 245 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 574 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
75 p, 10.1 MB Plan de Comunicación AMEPEBA / Chenoll Sillés, Alba ; Martín Almansa, Xavier , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Associació de Metges Peruans de Barcelona (AMEPEBA), és una associació sense ànim de lucre l'objectiu del qual és crear llaços entre la medicina espanyola i peruana. Va ser fundada el 3 de maig del 1991 com una associació de caràcter científic i cultural. [...]
La Asociación de Médicos Peruanos de Barcelona (AMEPEBA), es una asociación sin ánimo de lucro cuyo objetivo es crear lazos entre la medicina española y peruana. Fundada el 3 de mayo de 1991, es una asociación de carácter científico y cultural. [...]
The Association of Peruvian Doctors of Barcelona (AMEPEBA), is a non-profit association whose objective is to create links between Spanish and Peruvian medicine. Founded on 3rd of May, 1991, it’s an scientist and cultural association. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
54 p, 1.3 MB El sacrificio de la paz / Baixas Colominas, Sergi ; Llinés Soler, Montserrat , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Després de més de cinquanta anys de conflicte, Colòmbia ha estat capaç de firmar la concordia entre el govern i la guerrilla de les FARC. Malgrat tot, el procés de pau no ha acabat encara. Ara comença la complicada tasca d'implementació dels punts acordats que s'està endarrerint més del previst sota l'amenaça constant de grups paramilitars que desafia la reintegració exitosa dels guerrillers a la societat.
Tras más de cincuenta años de conflicto, Colombia ha sido capaz de firmar la concordia entre el gobierno y la guerrilla de las FARC. Sin embargo, el proceso de paz no ha terminado aún. Ahora comienza la ardua tarea de la implementación de los puntos acordados que se está demorando más de lo previsto bajo la amenaza constante de grupos paramilitares que desafían la reintegración exitosa de los guerrilleros en la sociedad.
After more than fifty years of conflict, Colombia has been able to sign the amity between the government and FARC's guerrilla. Nonetheless, the peace agreement hasn't ended yet. Nos begins the complex labour of implementing the agreed sections that is taking much longer that was expected under the constant threat of paramilitary groups that defy the success of the guerrilla's reinstatement in the society.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
94 p, 1.8 MB Anàlisi de la premsa esportiva espanyola : motociclisme en la premsa diària / Amor Fernández, Lorena Del ; Figueres Artigues, Josep Maria , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca que determina el tractament i el protagonisme que té el motociclisme en la premsa esportiva generalista espanyola. La investigació conclou si el tractament informatiu d'aquest esport es pot catalogar com periodisme especialitzat o no. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación que determina el tratamiento y el protagonismo que tiene el motociclismo en la prensa deportiva generalista española. La investigación concluye si el tratamiento informativo de este deporte se puede catalogar como periodismo especializado o no. [...]
This Final Project is an investigation that decides the treatment and prominence that motorcycling has in the Spanish general sports press. The research concludes whether the informational treatment of this sport can be classified as specialized journalism or not. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
79 p, 3.8 MB El tractament de l'informe McLaren a la premsa esportiva espanyola / Suárez Font, Alex ; Puig Lobató, Josep M. , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 19 de Juliol de 2016 va ser una data clau a la historia de l’esport mundial. Un informe dirigit per Richard McLaren va destapar un sistema de dopatge a Rússia. Institucions governamentals, organismes antidopatge, delegacions esportives, esportistes i entrenadors formaven una cadena per subministrar substàncies dopants, fer desaparèixer mostres als controls antidopatge i en definitiva, millorar el rendiment de l’esport rus amb la infracció constant i premeditada de la legislació esportiva internacional. [...]
El 19 de Julio de 2016 fue una fecha clave en la historia del deporte mundial. Un informe dirigido por Richard McLaren destapó un sistema de dopaje en Rusia. Instituciones gubernamentales, organismos antidopaje, delegaciones deportivas, deportistas y entrenadores formaban una cadena para suministrar sustancias dopantes, hacer desaparecer muestras en los controles antidopaje y en definitiva, mejorar el rendimiento del deporte ruso con la infracción constante y premeditada de la legislación deportiva internacional. [...]
19th July, 2016 was a key date in the history of world sport. A report managed by Richard McLaren uncovered a system of doping in Russia. Government institutions, Anti-doping organizations, sports delegations, athletes and coaches formed a chain to provide doping substances, make positive samples disappear and in conclusion, improve the performance of Russian sport with the regular and deliberate infraction of international sport legislation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
71 p, 1.3 MB La telerrealidad española del siglo XXI : ¿Realidad o ficción? / Santos Díaz, Laura ; Martí Martí, Josep Maria , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és un anàlisi dels reality shows espanyols del segle XXI. L’objectiu d’estudi és posar en context el gènere, el seu significat i conèixer les seves característiques per així poder saber si es tracta de ficció o realitat. [...]
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los reality shows españoles del siglo XXI. El objetivo de estudio es poner en contexto el género, su significado y conocer sus características para poder saber si se trata de ficción o realidad. [...]
This work of end of degree is an analysis of the reality Spanish shows of the 21st century. The aim of study is to put in context the kind, his meaning and to know his characteristics to be able to know if it is a question of fiction or reality. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
61 p, 1.6 MB El consumo audiovisual : televisión vs YouTube / Romera Pérez, Ariadna ; Terrón Blanco, José Luis , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació exploratòria consisteix en l'anàlisi del consum de la televisió i les plataformes audiovisuals digitals, com YouTube. L'objectiu és comprovar si YouTube s'ha convertit en el substitut de la televisió. [...]
El trabajo es una investigación exploratoria que consiste en el análisis del consumo de la televisión y las plataformas audiovisuales digitales, como.
YouTube. El objetivo es comprobar si YouTube se ha convertido en el sustituto de la televisión. Para ello se ha realizado una metodología cuantitativa: descripción, revisión bibliográfica y encuestas. [...]
This exploratory research consists of the analysis of the television consumption and the digital audiovisual platforms, such as YouTube. The goal is to check if YouTube has become the substitute for television. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
75 p, 3.4 MB Diseño de campaña de comunicación para Núvol, digital de cultura / Roig Luque, Ester ; Gallego Ayala, Joana , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte és el desenvolupament y disseny d'una campanya de comunicació pel mitjà digital cultural "Núvol, digital de cultura". Aquesta campanya té l'objectiu principal ampliar audiències i arribar al públic jove, ja que és el segment de la població que menys llegeix "Núvol". [...]
Este proyecto es desarrollo y diseño de una campaña de comunicación para el medio digital cultural, "Núvol, digital de cultura". La campaña tiene el objetivo principal de atraer "Núvol" a audiencias jóvenes, concretamente universitarias, ya que es el grupo de población que menos lee "Núvol". [...]
This project is about developing a communication campaign for the digital cultural media, "Núvol, digital de cultura". This campaign and the strategies that are included, are designed towards young people, specifically university students, because "Núvol" audiences have a gap in this group of population: they don't read "Núvol". [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
83 p, 2.0 MB La nova narrativa digital : anàlisi comparatiu de reportatges multimèdia interactius / Quintana Royo, Oriol ; Tamborero Viadiu, Vicenç , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reportatge multimèdia interactiu és un gènere que va a l’alça en els últims anys des de la seva arribada l'any 2012. En aquest treball s'analitza un seguit de reportatges de diferents mitjans i entitats. [...]
El reportaje multimedia interactivo es un género que va creciendo en los últimos años desde su llegada en 2012. En este trabajo se analiza un seguido de reportajes de diferentes medios y entidades. [...]
The multimedia and interactive report is a genre which is growing in the last years since their arrival in 2012. In this project we analyze some of reports of different medias and organizations. These reports are international and national. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
61 p, 1.6 MB Twitter com a font d’informació durant un atemptat : les conseqüències de la immediatesa / Pujol Pedrol, Eric ; Fernández Peña, Emilio , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les noves tecnologies han canviat per complet la nostra societat i, per defecte, també han modificat la forma de fer periodisme. A les redaccions s’han fet imprescindibles elements com les xarxes socials. [...]
Las nuevas tecnologías han cambiado por completo nuestra sociedad y, por defecto, también han modificado la forma de hacer periodismo. En las redacciones se han hecho imprescindibles elementos como las redes sociales. [...]
New technologies have completely changed our society and, indeed, they have also modified the way we practice journalism. Social networks have become indispensable in the editorial departments. This tools provide immediacy when informing and spreading news but they also present some difficulties as the verification of the information we receive. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
98 p, 2.9 MB Lifecasting : la vida en directo / Vicente Massanet, Sandra ; Carrillo Pérez, Nereida , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació pretén analitzar el sorgiment de les noves formes de comunicació en el panorama digital on l'usuari s'ha convertit en productor i consumidor al mateix temps. L'estudi es centra concretament en el fenomen del lifecasting i en les seves característiques principals, com són l'exhibició en directe d'aspectes propis de la intimitat, un alt grau d'interacció i la manera en que es presenta la "realitat". [...]
La investigación pretende analizar el surgimiento de las nuevas formas de comunicación en el panorama digital en las que el usuario se ha convertido en productor y consumidor al mismo tiempo. El estudio se centra concretamente en el fenómeno del lifecasting y en sus características principales, como son la exhibición en directo de aspectos propios de la intimidad, un alto grado de interacción y la manera en la que se presenta la "realidad". [...]
The research aims to analyse the emergence of new forms of communication in the digital space in which the user has become a producer and consumer at the same time. The study focuses specifically on the phenomenon of lifecasting and its main characteristics, such as the live exhibition of privacy aspects, a high interaction and the way in which "reality" is presented. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 574 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.