Resultados globales: 635 registros encontrados en 0.04 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 51 registros
Materiales académicos, Encontrados 584 registros
Documentos de investigación Encontrados 51 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
34 p, 1.3 MB Indecisió : com decideixes el teu futur? els factors considerats pels estudiants de 3r d'ESO en la seva presa de decisions vocacional / Lamora Soto, David ; Martorell Soldevila, Núria, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La manca d'experiències d'autoconeixement i una escassa informació sobre les diferents trajectòries acadèmiques i professionals entre els estudiants de secundària posa de rellevància la necessitat d'aportar evidències a la comunitat educativa i les famílies per millorar els processos d'orientació vocacional. [...]
The lack of self-knowledge experiences and information on the different academic and professional trajectories among high school students highlights the need to provide evidence to the educational community and families to improve current vocational guidance processes. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
2.
40 p, 411.3 KB Discapacitismo afectivo y discapacidad visual : negociando el oculocentrismo / Manuel Lladós, Izaskun ; Pujol Tarrés, Joan, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Este trabajo investiga las experiencias de discapacitismo afectivo de personas con discapacidad visual, así como el oculocentrismo que posibilita la existencia de dicho discapacitismo. Para ello, se explora el proceso de producción y subversión del sujeto "con discapacidad visual" en el seno de las situaciones de discapacitismo afectivo posibilitadas por el dispositivo de la discapacidad, así como la intersección de este dispositivo con el dispositivo de género. [...]
Drawing on a Foucauldian framework, we understand disability as an apparatus of power which produces "the disabled subject". In this article, we explore the process by which the "visually impaired" subject is produced and subverted when affective disablism is experienced. [...]

2018
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
3.
28 p, 748.9 KB Bases neurals del processament emocional de la música / Rodríguez Palau, Marta ; Borràs Hernández, Xavier, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La majoria de les persones escoltem música voluntàriament gairebé cada dia donada la seva capacitat per modificar els estats afectius. És capaç de fer-nos sentir tristos, alegres, relaxats o tensos. [...]
Most people listen to music almost every day owing to its ability to modify affective states. It can make us feel happy, sad, relaxed or uptight. Some studies have attempted to explain the psychological mechanisms underlying musical emotion. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
4.
44 p, 6.2 MB Factors cognitius i afectius involucrats en l'estimació de la distància vertical. / Comendador Vazquez, Laura ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El present estudi de camp es va dur a terme en una via ferrada per tal de (1) constatar l'existència d'un biaix perceptiu universal en la percepció de distàncies verticals, (2) verificar la influència dels costos associats a l'acció en relació al sentit del biaix perceptiu universal i (3) determinar si els costos associats a l'acció influeixen en la resposta afectiva, la qual té impacte sobre la percepció de distàncies verticals. [...]
The present field study was performed in a via ferrata in order to (1) verify the existence of a universal perceptual bias in the perception of vertical distances, to (2) verify the influence of the costs associated with the action in relation to the sense of the universal perceptual bias, and to (3) determine whether the costs associated with the action influences the affective response, which in turn affects the perception of vertical distances. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
5.
42 p, 6.6 MB Violència institucional, una forma de perpetuar la violència masclista per part de l'Estat, les institucions públiques i els seus professionals. / Sánchez Navazo, Laura ; Íñiguez, Lupicinio, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un camí ple de pedres, un recorregut d'obstacles és el que es troben les dones que amb valentia i coratge decideixen denunciar la violència masclista. Un cop la dona posa la denúncia comença per a ella un procés lent, dur i dolorós en el qual es troba amb la violència institucional que duen a terme alguns professionals de diferents àmbits, com per exemple, metges, policies,advocats, jutges i treballadors socials. [...]
Un camino lleno de piedras, un recorrido de obstáculos es con lo que se encuentran las mujeres que con valentía y coraje deciden denunciar la violencia machista. Cuando la mujer pone la denuncia empieza para ella un proceso lento, duro y doloroso en el que se encuentra con la violencia institucional que llevan a cabo algunos profesionales de diferentes ámbitos como, por ejemplo, médicos, policías, abogados, jueces y trabajadores sociales. [...]
A stone in the road, a route full of obstacles is what women have to deal with when, with courage, they decide to denounce gender violence. When a woman notifies mistreatment, a slow, hard and painful process starts for her, and she usually has to face institutional violence carried out by some professionals from different fields such as doctors, policemen, lawyers, judges and social workers. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
6.
58 p, 1.8 MB Les representacions culturals de la sexualitat de les persones discapacitades / Pelegrí Calvet, Lluís ; Pujol Tarrés, Joan , Montenegro Martínez, Marisela, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les diferents nomenclatures referides a les persones discapacitades estan subjectes a certs models que impliquen posicions epistemològiques i polítiques diferents. La norma capacitista defineix un diferencial de poder que discrimina les persones fora d'aquesta norma i, en relació a la sexualitat heteronormativa, suggereix que les persones discapacitades construeixen identitats sexuals opressives arrelades culturalment que les exclouen de les pràctiques sexuals o les categoritzen com a desviació i perversió. [...]
Las diferentes nomenclaturas referidas a las personas discapacitadas están sujetas a ciertos modelos que implican posiciones epistemológicas y políticas diferentes. La norma capacitista define un diferencial de poder que discrimina a las personas fuera de esta norma y, en relación con la sexualidad heteronormativa, sugiere que las personas discapacitadas construyen identidades sexuales opresivas arraigadas culturalmente que las excluyen de las prácticas sexuales o las categorizan como desviación y perversión. [...]
The different nomenclatures referring to disabled people are subject to certain models that imply different epistemological and political positions. The ableist norm defines a differential power that discriminates against people outside this norm and, in relation to heteronormative sexuality, suggests that disabled people construct culturally entrenched oppressive sexual selves that exclude them from sexual practices or categorize them as deviant and perversion. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
7.
32 p, 1.9 MB Relació funcional entre la por i efectes cognitius-emocionals en l'escalada esportiva : ús de la por com a eina terapèutica. / Bullich Vilarrubias, Raimon ; Sanz Ruíz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les emocions juguen un paper molt important en la cognició així com la cognició en les emocions. Aquesta relació bidireccional pot tenir un valor terapèutic molt important. En aquesta investigació, dins del marc del projecte Teràpia d'Activitats a la Natura (NAT), s'ha volgut estudiar la relació funcional entre la por induïda per l'escalada esportiva en roca i diversos efectes cognitius i afectius relacionats amb aquesta emoció (afectivitat positiva,atenció selectiva, fatiga, capacitat personal, control delegat i afectivitat negativa). [...]
Emotions play a very important role in cognition and vice versa. This bidirectional relationship may have a huge therapeutic value. In the context of the Therapy of Activities in Nature (NAT),this research aims to study the functional relationship between the fear induced by rock climbing and different cognitive and affective effects related to this emotion (positive affectivity, selective attention, fatigue, self-esteem, delegated control and negative affectivity). [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
8.
33 p, 708.0 KB Factores que favorecen el estrés parental durante el ingreso hospitalario del niño con patologia aguda. / Lorente Sánchez, Sonia ; Josep María Losilla Vidal, Jaume Vives Brosa, dir. (Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Revisar la evidencia empírica primaria acumulada en relación a los factores que influyen en el estrés parental durante la hospitalización del niño por patología aguda Revisión sistemática en inglés y español, sin restricción de tiempo, incluyendo artículos, libros, capítulos de libro, informes y tesis en Cinalh, Cochrane Plus, Dialnet,Google&Google Scholar, Lilacs, Proquest Health&Medical Complete, Proquest Medline,Proquest Theses&Dissertations, PsycInfo, Psicodoc, Pubmed, ScienceDirect, Scopus, TDX,Web of Science. [...]
To review primary studies related to the factors influencing parental stress during the child's hospitalization for acute pathology. Methodology: A systematic review was performed in English and Spanish including articles, books, book chapters, reports and theses, published up to now, in Cinalh, Cochrane, Dialnet, Google&Google Scholar, Lilacs, Proquest Health&Medical Complete, ProQuest Medline, Proquest Theses&Dissertations, PsycInfo,Psicodoc, PubMed, ScienceDirect, Scopus, TDX, Web of Science. [...]

2015
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
9.
49 p, 1.2 MB El uso de la realidad virtual para el diagnóstico y tratamiento de Trastornos de la Conducta Alimentaria: Una Revisión Sistemática / Martín Garcés, Ana ; Castellano Tejedor, Carmina, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Los trastornos de la conducta alimentaria (TCA) se caracterizan por miedo intenso a ganar peso y conductas de control del mismo, empeoran la calidad de vida y sus complicaciones generan elevados costes socio-sanitarios. [...]
2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
10.
30 p, 1.4 MB Sense Batec. Guía de actuación para casos de muerte perinatal intrauterina a partir de la semana 15 de gestación / López Arroyo, Alicia ; Gelabert, Estel, dir. (Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La muerte perinatal afecta, aproximadamente, a 4 de cada 1000 nacimientos en España. Si bien es cierto que cada duelo es único, diferentes estudios a lo largo de los años han remarcado la importancia de recibir una atención sociosanitaria de apoyo en estas situaciones. [...]
Perinatal death is an issue that affects approximately 4 out of every 1,000 births in Spain. While it is true that each grief is unique, different studies over the years have highlighted the importance of receiving supportive healt care in these situations. [...]

2019
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  

Documentos de investigación : Encontrados 51 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 584 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 228.1 KB GUIA DOCENT [102561] / Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. [...]
Familiarize the student with the world of advertising communication. Know how to place advertising in the context of social sciences and psychology. Know how advertising campaigns are planned and at what stage the psychologist can intervene. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
2.
4 p, 228.1 KB GUIA DOCENT [102561] / Pons Bauzá, Joan ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
3.
6 p, 111.6 KB Infància i Famílies en Contexts de Dificultats [102582] / Albizu Soriano, Maria Belen ; Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les estructures familiars del mòn contemporani presenten una gran complexitat i diversitat (famílies monoparentals, homoparentals, reconstituïdes, transnacionals. . . ), així com en els contexts de dificultats (exclusió social, trencament lligams comunitaris, atur, precarietat. [...]
En los últimos tiempos se han vuelto más complejas tanto en las estructuras familiares (la aparición de familias monoparentales, reconstituidas, . . . ) como en los contextos de dificultades (situación socioeconómica, el paro, precariedad, . [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
4.
6 p, 109.0 KB Història de la Psicologia [102580] / Mulberger, Annette ; Mora, Sergi ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Es tracta d'una assignatura de primer amb la que l'estudiant entra en contacte a l'iniciar els seus estudis. A través d'ella coneixerà la psicologia com una ciència que té una llarga història i un determinat desenvolupament a través del temps. [...]
Se trata de una asignatura de primero con la que el estudiante entra en contacto al iniciar sus estudios. A través de ella conocerá la psicología como una ciencia que tiene una larga historia y un determinado desarrollo a través del tiempo. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
5.
7 p, 122.3 KB Avaluació Psicològica Clínica en l'Edat Adulta [105774] / Deus Yela, Joan ; Devi Bastida, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació optativa, de la menció de Psicologia Clínica d'Adults, anomenada "Psicologia Clínica d'Adults" que està ubicada al quart curs del Grau de Psicologia. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación optativa, de la mención de Psicología Clínica de Adultos, llamada "Psicología Clínica de Adultos" que está ubicada en el cuarto curso del Grado de Psicología. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
6.
4 p, 103.7 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
7.
5 p, 106.5 KB Fonaments de Psicobiologia I [102607] / Torras García, Meritxell ; Coll Andreu, Margalida ; Costa Miserachs, David ; Pallarés Anyo, Marcos ; Portell Cortés, Isabel ; Silvestre Soto, Jordi ; García Brito, Soleil ; Fuentes García, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Fonaments de Psicobiologia I és una assignatura de formació bàsica i obligatòria del del Grau de Psicologia de la UAB. L'assignatura pretén proporcionar els coneixements necessaris de fisiologia de la neurona i de neuroquímica per, posteriorment i en successives assignatures de l'àrea de Psicobiologia, poder estudiar les relacions entre els diferents processos conductuals i el seu substrat biològic. [...]
Fundamentos de Psicobiología I es una asignatura de formación básica y obligatoria del Grado de Psicología de la UAB. La asignatura pretende proporcionar los con asignocimientos necesarios de fisiología de la neurona y de neuroquímica para, posteriormente y en sucesivas asignaturas del área de Psicobiología, poder estudiar las relaciones entre los diferentes procesos conductuales y su sustrato biológico. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
8.
7 p, 112.2 KB Fonaments de Psicobiologia II [102606] / Nadal Alemany, Roser ; Coll Andreu, Margalida ; Costa Miserachs, David ; Pallarés Anyo, Marcos ; Darbra Marges, Sonia ; Torras García, Meritxell ; Silvestre Soto, Jordi ; García Brito, Soleil ; Amoros Aguilar, Laura ; Martin Garcia, Elena ; Fuentes García, Silvia ; Andero Gali, Raul ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Psicologia és una disciplina enormement rica, i inclou vessants relacionats amb els àmbits de la salut, social, educatiu, laboral, judicial, etc. El coneixement de la conducta i la ment requereix, entre altres, entendre les bases biològiques que les sustenten. [...]
La Psicología es una disciplina enormemente rica, e incluye vertientes relacionadas con los ámbitos de la salud, social, educativo, laboral, judicial, etc. El conocimiento de la conducta y la mente requiere, entre otros aspectos, entender las bases biológicas que las sustentan. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
9.
6 p, 108.9 KB Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605] / Parrado Romero, Eva ; Blasco Blasco, Tomas ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Castellano Tejedor, Carmina ; Feliu Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Atención y Percepción" i "Motivación y Emoción", i que es completarà posteriorment amb "Memoria" (2on curs, 2on semestre) i "Pensamiento y Lenguaje" (3er curs, 1er semestre). [...]
La asignatura "Procesos psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continúa la formación en Procesos Psicológicos iniciada en primer curso con las asignaturas "Atención y Percepción" y "Motivación y Emoción", y que se completará posteriormente con "Memoria" (2º curso, 2º semestre) y "Pensamiento y Lenguaje" (3er curso, 1er semestre). [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos
10.
7 p, 117.2 KB Processos Psicològics: Memòria [102604] / Baqués Cardona, Josep ; Sáiz Roca, Dolores ; Mora Montserrat, Sergio ; Pina Rios, Rocio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En semestres anteriors s'han estudiat diferents processos psicològics inclosos percepció, atenció, motivació, emoció i aprenentatge. En aquesta assignatura s'estudien els sistemes, processos i tipus de representació de la memòria humana i la seva relació amb els processos estudiats anteriorment. [...]
En semestres anteriores se han estudiado distintos procesos psicológicos incluidos percepción, atención, motivación, emoción y aprendizaje. En esta asignatura se estudian los sistemas, procesos y tipos de representación de la memoria humana y su relación con los procesos estudiados anteriormente. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Psicologia [954]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 584 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.