Resultats globals: 315 registres trobats en 0.10 segons.
Materials de curs, 125 registres trobats
Documents de recerca, 190 registres trobats
Materials de curs 125 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 78.1 KB Recerca de Mercats i del Consumidor [103150] / Rodríguez Bravo, Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiante de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
3 p, 65.1 KB Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques [103139] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conocimiento y desarrollo de las tendencias actuales de comunicación publicitaria y de RRPP en el ambito empresarial. - Conocimiento y practica de las ultimas herramientas de planificación de la comunicación de las marcas. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
3 p, 65.9 KB Gabinets de Comunicació [103160] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. Analizar su evolución, funciones,servicios y herramientas de trabajo hasta hoy. - Diferentes tipologias de gabinetes de comunicación. [...]
Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. Analizar su evolución, funciones,servicios y herramientas de trabajo hasta hoy. - Diferentes tipologias de gabinetes de comunicación. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
5 p, 78.4 KB Treball de Fi de Grau [103152] / Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió.
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
4 p, 73.5 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
5 p, 84.2 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103863] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
5 p, 83.1 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 72.8 KB Economia Aplicada i de l'Empresa [103140] / Roca Sagalés, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
3 p, 71.4 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103868] / Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntamente amb Investigació de mercats i del consumidor. Objetius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
7 p, 92.5 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials de curs : 125 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 190 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
172 p, 12.4 MB Nokia Project : No Past. No present. Believe in the future. / Martínez Peñalver, Elliot ; Rull Valdivieso, Adrián ; Ullod Pujol, Ana María , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A patir d'aquest projecte, volem crear una nova història per Nokia. Volem fer que la seva tornada al mercat de Smartphones sigui potent, diferent e inesperada. No va ser una lider per casualitat, i aquesta és l'essència d'aquest projecte. [...]
A partir de este proyecto, queremos crear una nueva historia para Nokia. Queremos hacer que su vuelta al mercado de Smartphones sea rompedora, diferente e inesperada. No fue una líder por casualidad, y esa es la esencia de este proyecto. [...]
With this project, we want to create a new story for Nokia. We want to make your return to the Smartphone market powerful, different and unexpected. Wasn’t a leader by chance, and that is the essence of this project. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
68 p, 13.9 MB Campanya de Branded Content per a la promoció del petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. / Padilla Cidoncha, Israel ; Vivancos Folch, Alba ; Rabanal Ramirez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'una campanya de Branded Content per promocionar el petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. Aquesta campanya també proposa divulgar contingut d'interès cultural del Raval de Barcelona, proporcionant una nova perspectiva sobre el negoci de la cultura a la capital catalana. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la creación de una campaña de Branded Content para promocionar el pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona. Esta campaña también propone divulgar contenido de interés cultural del Raval de Barcelona, proporcionando una nueva perspectiva sobre el negocio de la cultura en la capital catalana. [...]
This final degree project consists of creating a Branded Content campaign to promote the small fashion trade located in the Raval district of Barcelona. This campaign also proposes to publish content of cultural interest of the Raval of Barcelona, providing a new perspective on the culture business in the Catalan capital. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
35 p, 17.8 MB Paper : explorando la técnica del stop motion / Drobnitzky Hill, Lucas ; Bertrán Coppini, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d’un curt d’animació mitjançant la tècnica del stop motion, documentant el procés des de els plantejaments inicials fins la postproducció. L’objectiu es explorar la tècnica cinematogràfica del stop motion i aproximar aquesta al públic.
Realización de un corto de animación mediante la técnica del stop motion, documentando el proceso desde los planteamientos iniciales hasta la postproducción. El objetivo es explorar la técnica cinematográfica del stop motion y aproximar el público a ella.
Production of a stop motion animated short film and documentation of the process, from its initial planning stages to its postproduction. The aim is to explore the stop motion animating technique and bring it closer to the audience.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
110 p, 8.4 MB Fem una pausa, potser la solució és la comunicació : assessorament i creació de solucions comunicatives per a pimes de Terrassa i rodalies / Aguilar Martinez, Irene ; Campillo Zaguirre, Sandra ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els negocis comencen sent petits i van creixent mica en mica. Tot i així, n’hi ha de molts que s’estanquen o no aconsegueixen fer un pas de més. Moltes vegades és a causa de la falta d’una correcta gestió de la comunicació: no donar-se a conèixer o no connectar amb els públics. [...]
Los negocios empiezan siendo pequeños y crecen poco a poco. Aún y así, existen aquellos que se bloquean y no consiguen dar un paso más allá. Muchas veces esto se debe a que no se ha llevado a cabo una buena comunicación: no se dan a conocer o no consiguen conectar con sus públicos. [...]
Businesses have always started small and grow little by little. Some of them fail to take a step further and get blocked. Many times this is due to a lack of good communication. Among other examples, they do not make themselves known or they do not get connected with their audience. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
72 p, 1.8 MB Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania. / Milcevicová, Lívia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
170 p, 5.3 MB Wappderlust : proyecto de aplicación móvil para planificar viajes en las principales ciudades europeas / Marsà Mallol, Marta ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Internet ha canviat la indústria turística i especialment els hàbits de consum dels viatgers. El conegut com a Turista 3. 0 viatja ara amb el seu smartphone i troba en diferents aplicacions les eines que necessita per prendre decisions abans, durant i després del seu viatge. [...]
Internet ha cambiado la industria turística y especialmente los hábitos de consumo del viajero. El conocido como Turista 3. 0 viaja ahora con su smartphone y encuentra en diferentes aplicaciones las herramientas que necesita para tomar decisiones antes, durante y después de su viaje. [...]
Internet has changed the tourist industry and especially the habits of consumption of the travellers. The well-known Tourist 3. 0 now travels with his smartphone and fins in different applications the tools that he needs to make decisions before, during and after his trip. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
83 p, 13.6 MB Pla de comunicació d'una aplicació mòbil per a propietaris de mascotes / Closa Ferré, Maria ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació d'una nova aplicació mòbil per a propietaris i futurs propietaris de mascotes. Per eleborar l'estratègia comunicativa s'ha fet un estudi de l'entorn tant intern com extern, s'ha creat una imatge de marca i el missatge que es vol comunicar, finalment s'han creat diverses accions comunicatives que han estat pressupostades i organitzades dins un periode de temps concret.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación de una nueva aplicación móvil para propietarios y futuros propietarios de mascotas. Para elaborar la estratégia comunicativa se ha hecho un estudio del entorno tan interno como externo, se ha creado una imagen de marca y el mensaje que se quiere comunicar, finalmente se han creado diversas acciones comunicativas que han estado presupuestadas y organizadas dentro de un periodo de tiempo concreto.
The aim of this project is to create a communication plan of a mobile app for pets owners and future owners. To create the comunicative strategy we have done an internal an external enviromental test, we have create a brand image and the message we want to transmit. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
105 p, 2.0 MB Publicidad 360 : una mirada transgresora a la publicidad de la protección íntima / Cazorla Castella, Marta ; Amado Garrido, Melani ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. [...]
El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. [...]
The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
240 p, 6.2 MB Plan de Inbound Marketing para Yves Rocher / Tortajada Trullenque, Sandra ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'una campanya de Inbound Màrqueting per a la marca de cosmètics naturals Yves Rocher basada en dos pilars: màrqueting de continguts y social media marketing. Per a realitzar aquest projecte s'ha analitzat el context actual dels cosmètics naturals, la competència, la marca Yves Rocher i, finalment, s'ha creat un pla de màrqueting digital per aconseguir l'augment de la visibilitat online de la marca.
Desarrollo de una campaña de Inbound Marketing para la marca de cosméticos naturales Yves Rocher basada en dos pilares: marketing de contenidos y social media marketing. Para realizar este proyecto se ha analizado el contexto actual de los cosméticos naturales, la competencia de la marca, la marca Yves Rocher y, finalmente, se ha creado un plan de marketing digital para conseguir el aumento de la visibilidad online de la marca.
Development of an Inbound Marketing campaign for the natural cosmetics brand Yves Rocher based on two pillars: content marketing and social media marketing. In order to carry out this project we have analyzed the current context of natural cosmetics, brand competition, the Yves Rocher brand and, finally, a digital marketing plan has been created to increase the online visibility of the brand.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
116 p, 6.7 MB Reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo / Torres Mayoral, Mercedes ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ediciones Mayo és una empresa familiar que, després d'una mala etapa econòmica, aconsegueix sortir-ne amb èxit adaptant-se al context i realitzant canvis en el seu model de negoci. El nou paradigma de l'empresa havia de donar-se a conèixer, és per això que aquest projecte planteja i duu a terme el reposicionament estratègic de marca i comunicació de Ediciones Mayo, per a que l’empresa torni a apropiar-se d'una identitat que li correspongui i pugui fer front als nous temps, mirant, amb optimisme, al futur.
Ediciones Mayo es una compañía familiar que, tras una mala etapa económica, consigue salirse con éxito adaptándose al contexto y realizando cambios en su modelo de negocio. El nuevo paradigma de la empresa debía darse a conocer, es por ello que este proyecto plantea y lleva a cabo el reposicionamiento estratégico de marca y comunicación de Ediciones Mayo, para que la compañía vuelva adueñarse de una identidad que le corresponda y pueda hacer frente a los nuevos tiempos, mirando, con optimismo, al futuro.
Ediciones Mayo is a family business that, after the economic crisis, manages to get away with success by adapting to the context and making changes on its business model. The new paradigm of the company needs to be communicated, that is why this project sets and carries out the strategic repositioning of the brand and its communications, so that the company can take possession of a new and updated identity that corresponds again, embracing the future with optimism.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 190 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.