Resultats globals: 384 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 242 registres trobats
Materials acadèmics, 142 registres trobats
Documents de recerca 242 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
233 p, 8.1 MB Comida veggie y consumidores omnívoros ¿Compatibles? : estudio sobre el consumo y la percepción de los productos veggie por parte de los consumidores no veganos / Sosa Ceballos, Elba ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació recull l'estudi de la relació entre els productes veggie i els consumidors omnívors, amb l'objectiu de descobrir si en ells resideix o no una nova oportunitat de mercat per a les marques del sector. [...]
Esta investigación recoge el estudio de la relación entre los productos veggie y los consumidores omnívoros, con el objetivo de descubrir si en ellos reside o no una nueva oportunidad de mercado para las marcas del sector. [...]
This research will study the relationship between veggie products and omnivorous consumers, in order to discover if there is a new market opportunity for brands in the sector. To do this, we analyze aspects such as the level of knowledge, the barriers or the differences between men and women. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
87 p, 4.7 MB Audi i BMW : anàlisi de marca i percepció visual dels consumidors / Segura Divisón, Marta ; Morales Morante, Luis Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG tractarà d'investigar si els consumidors perceben i reben la mateixa informació i valors que les marques volen comunicar amb la seva imatge de marca i els seus spots.
Este TFG intentará investigar si los consumidores perciben y reciben la misma información y valores que las marcas quieren comunicar amb su imagen de marca y con sus spots.
This TFG wants to discover if the consumers receive and perceive the same information and values that the brands want to communicate with his brand image and with his spots.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
104 p, 4.0 MB Sharenting y límites éticos en la era 2.0. : análisis de la situación y casos españoles en la plataforma YouTube / Piulachs Castrillo, Alba ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte d'investigació és entendre el fenomen del sharenting, centrant-nos en la plataforma de YouTube, en concret els canals familiars, on hi ha una sobreexposició del menor des del seu naixement. [...]
El objetivo de este proyecto de investigación es entender el fenómeno del sharenting, centrándonos en la plataforma de YouTube, en concreto los canales familiares, donde existe una sobreexposición del menor desde su nacimiento. [...]
The objective of this research project is to understand the phenomena of sharenting, focusing on the YouTube platform, specifically family channels, where there is overexposure of the child since birth. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
168 p, 203.8 MB The Cooker / Penin Fernández, Eva ; Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte tracta sobre la creació de marca i disseny gràfic i interactiu de The Cooker. És una nova aplicació iOS de receptes gratuïta amb possibilitat de compres dins de la app (Freemium). [...]
Este proyecto trata sobre la creación de marca y diseño gráfico e interactiva de The Cooker. Es una nueva aplicación iOS de recetas gratuita con posibilidad de compras dentro de la app (Freemium). [...]
This project is about the brand's creation and graphic and interactive design of The Cooker. It is a new iOS application of free recipes with the possibility of shopping within the app (Freemium). The Cooker aims to break the stereotype of existing recipe books, being the new social network of food recipes that allows to filter them according to the ingredients that are available at home. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
153 p, 5.3 MB El marketing experiencial como herramienta de fidelización / Fernández Serrano, Cristina ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El màrqueting experiencial sorgeix com a tècnica per connectar, captivar i sorprendre als consumidors degut a que els clients són cada vegada més estrictes i busquen que un producte o servei li aporti més que un benefici funcional, busquen marques amb les que viure experiències grates de consum. [...]
El marketing experiencial surge como técnica para conectar, captivar y sorprender a los consumidores debido a que los clientes son cada vez más estrictos y buscan que un producto o servicio le aparte más que un beneficio funcional, buscan marcas con las que vivir experiencias gratas de consumo. [...]
Experiential marketing arises as a technique to connect, captivate and surprise consumers, as they become stricter and they search for products and services that provide more than just a functional benefit. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
102 p, 1.6 MB Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària / Villodres Santana, Carla ; Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l’estratègia publicitària de l’storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L’estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l’storytelling i una part empírica en la qual s’analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l’eficàcia de les campanyes a través d’una enquesta.
El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta.
The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
114 p, 3.3 MB El futuro del Retail Marketing : Análisis y visión, hacia dónde avanza el sector. / Vecilla Morera, Berta ; Martín Almansa, Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest és un treball de recerca basat en les futures tendències del sector del Retail Marketing, desenvolupat a partir de l'anàlisi actual i la visió futura que es preveu d'aquest. En l'estudi es tracten detalladament tots els aspectes relacionats amb el tema, l'evolució, els canvis en els hàbits de compra i les necessitats que comencen a albirar-se en el sector. [...]
Este es un trabajo de investigación basado en las futuras tendencias del sector del Retail Marketing, desarrollado a partir del análisis actual y la visión futura que se prevé de éste. En el estudio se tratan detalladamente todos los aspectos relacionados con el tema, la evolución, los cambios en los hábitos de compra y las necesidades que empiezan a vislumbrarse en el sector. [...]
This is a research work based on the future trends of the Retail Marketing sector, developed from the current analysis and the future vision that is expected from it. The study deals in detail with all the aspects related to the subject, evolution, changes in purchasing habits and the needs that are beginning to be seen in the sector. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
126 p, 3.0 MB Plan de comunicación para la empresa Parainvitados.com / Tamayo Llirinós, Alfred ; Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball representa un pla de comunicació per una petita empresa que es basa en un comerç electrònic d'invitacions i detalls per a casaments, batejos i comunions. La marca Parainvitados. com es caracteritza per ser creativa, diferent i atrevida amb els seus dissenys trencadors i vol fugir en tot moment del més convencional. [...]
El proyecto representa un plan de comunicación para una pequeña empresa que se basa en un comercio electrónico de invitaciones y detalles para bodas, bautizos y comuniones. La marca Parainvitados. [...]
The project represents a communication plan for a small company that is based on an e-commerce of invitations and details for weddings, baptisms and communions. The brand Parainvitados. com is characterized for being creative, different and daring with its breakthrough designs and wants to escape at all times from the more conventional aspects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 242 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 142 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 171.7 KB Psicologia de la Percepció [20656] / Sotoca, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012-13
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
3 p, 88.2 KB Economia d'Espanya i de Catalunya [20702] / Viladomiu, Lourdes ; Dary Ramírez, Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011-12
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
5 p, 240.7 KB Estratègia i Planificació de Mitjans Publicitaris [20654] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011-12
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
4 p, 212.1 KB Direcció de Comptes [20704] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011-12
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
5 p, 247.7 KB Introducció a la Investigació de Mitjans Publicitaris [20653] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011-12
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
3 p, 185.5 KB Semiòtica de la Comunicació de Masses [20709] / Tropea, Fabio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011-12
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
5 p, 256.9 KB Estructura de l'Activitat de RR. PP. a Espanya i Catalunya [20674] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2010-11
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
7 p, 471.0 KB Estructura social [20685] / Adelantado, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2010-11
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
4 p, 243.4 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2010-11
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
7 p, 365.7 KB Relacions Públiques en Sectors Especialitzats [20699] / Noguero, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2010-11
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics : 142 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.