Resultats globals: 927 registres trobats en 0.32 segons.
Documents de recerca, 295 registres trobats
Materials acadèmics, 632 registres trobats
Documents de recerca 295 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
60 p, 1.9 MB Marató des del sofà : anàlisis de les estratègies de les plataformes VOD per encoratjar el Binge-Watching / Utset Vera, Marina ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les plataformes VOD han introduït noves formes de consum que al seu torn han acabat generant una sèrie de pràctiques de consum noves com el Binge-Watching. En aquest TFG hem analitzat les fórmules empleades per les principals plataformes de VOD que operen a Espanya per tal d'encoratjar el binge-watching, és a dir el consum intensiu i continu de continguts. [...]
Las plataformas VOD han introducido nuevas formas de consumo que a su vez han terminado generando una serie de prácticas de consumo nuevas como el Binge-Watching. En este TFG hemos analizado las fórmulas empleadas por las principales plataformas de VOD que operan en España para alentar el binge-watching, es decir, el consumo intensivo y continuo de contenidos. [...]
VOD platforms have introduced new forms of consumption which in turn have ended up generating a series of new consumption practices such as Binge-Watching. In this TFG we have analyzed the formulas used by the main VOD platforms that operate in Spain to encourage binge-watching, that is, the intensive and continuous consumption of content. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
2.
71 p, 3.0 MB Preproducción, producción y posproducción de los efectos visuales / Soriano Cabello, Antonio ; Padilla, Adrián, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau te com a objectiu la creació de una escena d'efectes visuals caracterizada per la integración d'elements 3D dins de la composición a través del programa After Effects.
Este trabajo final de grado tiene como objetivo la creación de una escena de efectos visuales caracterizada por la integración de elementos 3D dentro de la composición a través del programa After Effects.
This final degree project aims to create a visual effects scene characterised by the integration of 3D elements within the composition using the After Effects software.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
3.
123 p, 26.5 MB No tots els diumenges : disseny i proposta estilística d'un videopodcast cultural d'entreteniment / Ribaudí Compte, Zoè ; Santamarina Blanco, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació, disseny i proposta estilística de No tots els diumenges. Un videopodcast de proximitat que reivindica, a través de l'entreteniment, l'activitat cultural que es desenvolupa fora de les grans capitals de Catalunya, amb l'objectiu de visibilitzar una part de la població juvenil catalana que no se sent representada als mitjans actuals. [...]
Ideación, diseño i propuesta estilística de No tots els diumenges. Un videopodcast de proximidad que reivindica, a través del entretenimiento, la actividad cultural que se desarrolla fuera de las grandes capitales de Catalunya, con el objetivo de visibilizar una parte de la población juvenil catalana que no se siente representada en los medios actuales. [...]
Ideation, design and stylistic proposal of No tots els diumenges. A proximity videopodcast that claims, through entertainment, the cultural activity that takes place outside the big capitals of Catalonia, with the aim of giving visibility to a part of the Catalan youth population that does not feel represented in the current media. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
4.
220 p, 126.7 MB Dolce Vita : ideació d'una sèrie de ficció juvenil / Oliva Puig, Mar ; Pardo Gutés, Adrià ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'ideació d'una sèrie de ficció juvenil pensada per ser distribuïda a escala europea a través d'una plataforma de streaming. Dolce Vita segueix l'experiència de sis joves de diferents nacionalitats europees que coincideixen a Florència durant un programa de mobilitat Erasmus. [...]
Proyecto de ideación de una serie de ficción juvenil pensada para ser distribuida a escala europea a través de una plataforma de streaming. Dolce Vita sigue la experiencia de seis jóvenes de diferentes nacionalidades europeas que coinciden en Florencia durante un programa de movilidad Erasmus. [...]
Conception project of a fictional youth series designed to be distributed on an European level by a streaming platform. Dolce Vita follows the experience of six youngsters of different European nationalities who meet in Florence during an Erasmus mobility program. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
5.
221 p, 2.2 MB Passos de frontera : ideació i preproducció del primer episodi d'una minisèrie ambientada durant l'exili republicà / Guilera Cabré, Maria del Mar ; Uyà Puigmartí, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la ideació de Passos de Frontera, una minisèrie de ficció dramàtica, històrica i romàntica ambientada durant l'exili republicà. El treball és la ideació genèrica de la sèrie i la preproducció del primer episodi.
El proyecto consiste en la ideación de Passos de Frontera, una miniserie de ficción dramática, histórica y romántica ambientada durante el exilio republicano. El trabajo es la ideación genérica de la serie y la preproducción del primer episodio.
The Project consists of the ideation of Passos de frontera, a dramatic, historic, and romantic miniseries set in during the republican exilie. The project is the ideation of the series and the preproduction of the first episode.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
6.
54 p, 1.1 MB Preproducció d'un curtmetratge : La meva altra jo / González Roselló, Adrià ; Escribano, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau es basa en la preproducció d'un curtmetratge, és a dir, tots els aspectes que cal tenir en compte abans de començar a gravar. Es tracta d'un curt de ficció, concretament d'un thriller psicològic en el qual la protagonista, la Carla, una estudiant de 21 anys, arriba al seu pis després d'un llarg dia d' universitat. [...]
Este trabajo de fin de grado se basa en la preproducción de un cortometraje, es decir, todos los aspectos a tener en cuenta antes de empezar a grabar. Se trata de un corto de ficción, concretament de un thriller psicológico en el que la protagonista, Carla, una estudiante de 21 años, llega a su piso después de un largo dia de universidad. [...]
Thi final degree project is based on the preproduction of a short fimm. It consist in all the aspects that need to be considered begore starting to record. This is a fictional short film, specifically a psychological thriller in wich the protagonsit, Carla, a 21-years-old student, arrives at her apartment after a long day at university. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
7.
233 p, 4.3 MB Música, fans y redes sociales : estrategias promocionales de los álbumes BE y folklore en Twitter / González Franco, Clara ; Ribas Alcántara, Maria ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La popularitat de les xarxes socials entre el públic general ha provocat que una gran varietat de sectors es mobilitzin en aquests espais virtuals i facin ús d'ells per a anunciar productes i serveis. [...]
La popularidad de las redes sociales entre el público general ha provocado que una gran variedad de sectores se movilicen en estos espacios virtuales y hagan uso de ellos para anunciar productos y servicios. [...]
The popularity of social media among the general public has caused a wide variety of sectors to take part in these platforms and use them to advertise products and services. This study shows an analysis of the different official promotional techniques and strategies carried out on Twitter to promote the albums BE, by the South Korean group BTS, and folklore, by the American singer Taylor Swift, both published in 2020. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
8.
106 p, 22.1 MB Frecuencia Privada : creación del piloto de un podcast multimedia de ficción / González Ariemma, Micaela Antonieta ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte que consisteix en la creació del pilot d'un podcast serial de ficció, una història coral on els seus protagonistes intenten establir una via de comunicació, després d'una tempesta solar que incomunica a la població. [...]
Proyecto que consiste en la creación del piloto de un pódcast serial de ficción, una historia coral en donde sus protagonistas intentan establecer una vía de comunicación, tras una tormenta solar que incomunica a la población. [...]
The project consists of creating the pilot of a serial fiction podcast, a choral story where its protagonists attempt to establish a communication channel after a sunstorm that incommunicates the population. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
9.
119 p, 6.2 MB Voldria parar el temps : realització d'un curt de no-ficció a partir de l'estil de Mia Hansen-Løve / Gnagui Irigoyen, Anne ; Miguel Pavia, Marina ; Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte amb resultat d'un curt de no-ficció amb component fort autobiogràfic que segueix el nostre diàleg sobre el pas del temps amb una metàfora articulada a través del mobiliari urbà de la ciutat de Barcelona. [...]
Proyecto con resultado de un corto de no ficción con fuerte componente autobiográfico que sigue nuestro diálogo sobre el paso del tiempo con una metáfora articulada a través del mobiliario urbano de la ciudad de Barcelona. [...]
Project as a result of a non-fiction short with a strong autobiographical component that follows our dialogue about the passage of time with a metaphor articulated through the street furniture of the city of Barcelona. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
10.
97 p, 13.0 MB The Lost Story : Documento de Diseño de Videojuego / García Requena, Alexander ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de videojoc (DDJ) de The Lost Story. Es tracta de un RPG clàssic d'estil pixelart que narra la història d'Arek, un mercenari errant que es guanya la vida lluitant al camp de batalla. [...]
Documento de diseño de videojuego (DDJ) de The Lost Story. Se trata de un RPG clásico de estilo pixelart que narra la historia de Arek, un mercenario sin hogar que se gana la vida luchando en el campo de batalla. [...]
Game Design Document (GDD) for The Lost Story. It shows a classic pixelart-style RPG about Arek, a solitary mercenary who fights on the battlefield for a living. It is mainly based on decision making; with an ATB combat system and a multitude of puzzles to solve.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  

Documents de recerca : 295 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 632 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 105.9 KB Disseny, Gestió de Continguts i Estratègia a les Plataformes Socials [105013] / Ortuño Iserte, Xavier ; Salla García, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les xarxes socials, entendre les plataformes de publicació de continguts i les seves característiques. 2. Crear continguts per a xarxes socials seguint les pautes de publicació i disseny per a pantalles. [...]
1. Know the social networks, understand the platforms of publication of contents and his characteristics. 2. Create content for social networks following the guidelines for publication and design for screens. [...]
1. Conocer las redes sociales, entender las plataformas de publicación de contenidos y sus características. 2. Crear contenidos para redes sociales siguiendo las pautas de publicación y diseño para pantallas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
2.
3 p, 95.3 KB Models de Gestió de l'Empresa Audiovisual [105003] / Puig Gonzalez, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com en el cas d' "Estructura del sistema audiovisual" l'objectiu general és donar les claus bàsiques de què podem entendre quan parlem de 'sistema audiovisual', com s'estructura, com es relacionen els seus principals protagonistes, quins canvis ha experimentat al llarg del temps i quines són les perspectives de futur.
As in the case of "Estructura del sistema audiovisual" the general objective is to give the basic keys of what we can understand when we speak of 'audiovisual system', how it is structured, how its main protagonists are related, what changes it has undergone over time and what the future prospects are.
Como en el caso de "Estructura del sistema audiovisual" el objetivo general es explicar las claves básicas de que podemos entender cuando hablamos de 'sistema audiovisual', como se estructura, como se relacionan sus principales protagonistas, qué cambios ha experimentado a lo largo del tiempo y cuáles son las perspectivas de futuro.

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
3.
3 p, 102.6 KB Narrativa Audiovisual [105019] / Gutiérrez García, María ; Gómez, Ángel Custodio ; Menéndez Signorini, Jesica Ana Florencia ; Lluis Gumiel, Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és capacitar a l'alumne en la construcció de continguts audiovisuals partint de models narratius específics, aprofundint en les distintes teories narratives, de la dramatúrgia i de la natura expressiva dels llenguatges audiovisuals.
The aim of the subject is to approach different narrative theories and to encourage students to make audiovisual contents based on specific narrative models, focusing in dramaturgy and expressive nature of the audiovisual languages.
El objetivo de la asignatura es capacitar al alumno en la construcción de contenidos audiovisuales partiendo de modelos narrativos específicos, profundizando en las distintas teorías narrativas, de la dramaturgia y de la naturaleza expresiva de los lenguajes audiovisuales.

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
4.
4 p, 100.7 KB Tècniques i Gèneres Fotogràfics [105012] / Puig Gonzalez, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat als diferents gèneres fotogràfics, des de la fotografia de retrat, fins a la fotografia d'estudi, passant per altres gèneres com la fotografia d'arquitectura, esports, bodegó, reportatge…etc. [...]
Introduce students to the different photographic genres, from portrait photography to studio photography, passing through other genres such as architecture photography, sports photography, still life photography, reportage photography, etc. [...]
Introducir al alumnado en los diferentes géneros fotográficos, desde la fotografía de retrato, hasta la fotografía de estudio, pasando por otros géneros como la fotografía de arquitectura, de deportes, de bodegón, de reportaje…etc. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
5.
4 p, 103.0 KB Direcció d'Art, Disseny Artístic i Il·luminació [105011] / Marca Frances, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és introduir l'alumne en l'àmbit de la direcció d'art des de totes les facetes diferenciant la polisèmia del concepte i oferint la possibilitat de deixar obertes diferents apostes laborals. [...]
The objective of the subject is to introduce the student to the field of art direction from all its facets, differentiating the polysemy of the concept and offering the possibility of leaving open different job options. [...]
El objetivo de la asignatura es introducir al alumno en el ámbito de la dirección de arte desde todas sus facetas diferenciando la polisemia del concepto y ofreciendo la posibilidad de dejar abiertas distintas apuestas laborales. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
6.
3 p, 97.4 KB Fonaments Tecnològics de l'Audiovisual [105002] / Hernández Gómez, Juan Bautista ; Vila Triadú, Joan ; Padilla, Adrián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'adquisició d'uns coneixements teòric/pràctics que serveixin de base per a compendre la tecnologia audiovisual, la seva evolució històrica, situació actual i perspectives de futur.
La adquisición de conocimientos teórico/prácticos que sirvan de base para comprender la tecnología audiovisual, su evolución histórcia y perspectivas de futuro.

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
7.
5 p, 106.1 KB Psicologia del Comportament de les Audiències [104998] / Lazaro Pernias, Patrícia ; Bonilla, Iván ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials audiovisuals. [...]
It is expected that the student, at the end of his / her study be able to: Understand the importance of psychological connections to adapt to the behavior of consumers. Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the creation of audiovisual materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales audiovisuales. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
8.
5 p, 109.5 KB Disseny i Composició Visual en Comunicació Audiovisual [103846] / Maas, Marcel Josephus Antonius ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'emmarca en el camp del coneixement estètic, concretament en el del disseny gràfic tant l'estàtic com dinàmic, aplicat a la Comunicació Visual El seu objectiu: que els alumnes puguin realitzar treballs/exercicis de composició visual (estàtics i animats) útils per a la seva posterior aplicació en la indústria de la comunicació audiovisual, que hi inclou l'empresa i xarxes. [...]
The subject is framed in the field of aesthetic knowledge, specifically in that of graphic design both static and dynamic, applied to Visual Communication. Its objective: that students can carry out visual composition works/exercises (static and animated) useful for their subsequent application in the audiovisual communication industry, which includes the company and networks. [...]
La asignatura se enmarca en el campo del conocimiento estético, concretamente en el del diseño gráfico tanto el estático como dinámico, aplicado a la Comunicación Visual Su objetivo: que los alumnos puedan realizar trabajos/ejercicios de composición visual (estáticos y animados) útiles para su posterior aplicación en la industria de la comunicación audiovisual, que incluye la empresa y redes. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
9.
6 p, 109.6 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Diez Jimenez, Mercè ; Torras Planas, Nuria ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...]
This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...]
Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
10.
4 p, 101.2 KB Gèneres Cinematogràfics [103076] / Plana Espinet, Gina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de l'itinerari de la Menció de Cinema. L'objectiu general és conèixer les convencions narratives i expressives dels diferents patrons genèrics del cinema de ficció, analitzant les tipologies establertes i reflexionant sobre la seva evolució al llarg de la història. [...]
This subject, with 6 ECTS, is part of the Film syllabus of the faculty. The general goal is to know the narrative and expressive conventions of the different generic patterns of fiction cinema, analyzing the established typologies and reflecting on their evolution throughout history. [...]
Esta asignatura optativa de 6 ECTS forma parte del itinerario de la Mención de Géneros y Formatos Audiovisuales y también de la Mención de Cine. El objetivo general es conocer las convenciones narrativas y expresivas de los diferentes patrones genéricos del cine de ficción, analizando las tipologías establecidas y reflexionar sobre su evolución a lo largo de la historia. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents

Materials acadèmics : 632 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.