1.
|
8 p, 121.8 KB |
Treball de Final de Grau [103546]
/
Martinez Fernandez, Jose Reinaldo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca de nivell bàsic o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. En qualsevol dels casos, el TFG haurà de tenir tots els apartats propis d'un treball de recerca i haurà de servir perquè puguin emergir les competències i coneixements associats al grau d'Educació Social. [...] The Bachelor's Degree Final Project (FP) is aimed at developing a basic level research project or an innovation carried out in the professional field of the degree programme. In either case, the TFG must comply with the requirements of a research project, and it must allow the skills and knowledge associated with the degree that has been completed to be activated and developed (Social Education). [...] El Trabajo de Final de Grado (TFG) es un proyecto orientado al desarrollo de una investigación de nivel básico o una innovación que se desarrolla en el campo profesional del ámbito de la titulación. [...]
2023-24 Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
2.
|
7 p, 129.9 KB |
Infància i adolescència en risc [101682]
/
Sala Roca, Josefina ;
Pagés Mimó, Adrià ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, es una assignatura optativa de tercer curs que pretén aprofundir en un dels àmbits professionals més importants dels educadors socials, l'atenció de la infància i adolescència en risc. [...] This course aims to go in depth in one of the most important professional areas of social educators, the children and youth protection. Previously the students has done a compulsory course that is a the basis of the social educators' interventions with children and adolescents. [...] Esta asignatura pretende profundizar en uno de los ámbitos profesionales más importantes de los educadores sociales, la atención a la infancia y adolescencia en riesgo. Previamente los alumnos han realizado una asignatura obligatoria que fundamenta la intervención del educador social con niños y adolescentes. [...]
2023-24 Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
3.
|
5 p, 108.2 KB |
Democràcia i participació social [101666]
/
Delclós, Carlos ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura vol aportar a la titulació d'Educació Social una visió sobre la democràcia i la participació social que sigui útil per al treball socioeducatiu diversos àmbits, contextos territorials i/o institucionals. [...] The subject aims to contribute to the degree in Social Education a vision of democracy and social participation that is useful for socio-educational work in various spheres, territorial and/or institutional contexts. [...] La asignatura quiere aportar a la titulación de Educación Social una visión sobre la democracia y la participación social que sea útil para el trabajo socioeducativo varios ámbitos, contextos territoriales y/o institucionales. [...]
2023-24 Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
4.
|
11 p, 131.3 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramon Riba, Antoni ;
Nociarova, Dominika ;
Empain, Joanna Genevieve ;
Zurita Soto, Juan Manuel ;
Benages Campins, Ester ;
Gari Barcelo, Bernat ;
Cuesta Torralvo, Elisabeth ;
Ortiz Guitart, Ana ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Armentano Oller, Nuria ;
Rodriguez Marin, Melina ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furio Bruno, Marcos ;
Haas Fournel, Carlos ;
Bordetas Jimenez, Ivan ;
Luján Feliu, Oriol ;
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which. En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 110.5 KB |
Educació de nens i joves [101684]
/
Pagés Mimó, Adrià ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, es una assignatura obligatòria de tercer curs que pretén formar en un dels àmbits professionals de més abast de l'Educació Social alhora que fonamentar-lo des del punt de vista metodològic: l'atenció socioeducativa i comunitària en les etapes de la infantesa, l'adolescència i Joventut. [...] This course is a compulsory subject in the third year that aims to train professionals in areas of most tour of Social Education at the same point that encourage it from a methodological standpoint: the rehabilitative care in the stages of childhood and adolescence. [...] Esta asignatura, es una asignatura obligatoria de tercer curso que pretende formar en una de los ámbitos profesionales de más recorrido de la Educación Social al mismo punto que fomentarlo desde un punto vista metodológico: la atención socioeducativa en las etapas de la infancia y adolescencia. [...]
2023-24 Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
6.
|
6 p, 110.8 KB |
Pràcticum I [101681]
/
Martinez Fernandez, Jose Reinaldo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El pràcticum I és el primer contacte que tenen els estudiants amb la realitat professional i, per tant, configura l'espai per a la posada en pràctica de les competències fins ara desenvolupades i d'aquelles que s'aniran desenvolupant en els moments de la realització del mateix. [...] Internships are the first contact that students have with the professional working world, and a unique space to develop and put into practice their competences. It also constitutes an interesting space to reflect and connect the practical intervention carried out in the centres with the courses of the degree. [...] El practicum I es el primer contacto que tienen los estudiantes con la realidad profesional, y un espacio oportuno para poner en práctica las competencias desarrolladas y las que se irán desarrollando durante su realización. [...]
2023-24 Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
7.
|
5 p, 106.6 KB |
Pràcticum II [101680]
/
Martinez Fernandez, Jose Reinaldo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...] The aims of the course "Practicum II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...] Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]
2023-24 Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 109.3 KB |
Treball social i discriminació [101667]
/
Martínez Ortiz, Sergio ;
Sala Lorda, Guillermo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura no està agrupada en cap dels tres itineraris de la titulació perquè té un caràcter transversal. L'objectiu principal de l'assignatura és oferir a l'alumnat d'educació social un panorama ampli, teòric i pràctic, del treball social a Catalunya. [...] This course does not belong specifically to any of three branches of the degree because it is a universal subject and can be taken by students pursuing all three branches. The primary objective of this course is to offer students of social educaction an overview, both theoretic and practial, of social work using Catalunya as an example. [...] Esta asignatura no está agrupada en ninguno de los tres itinerarios de la titulación porque es de carácter transversal. El objetivo principal de la asignatura es ofrecer al alumnado de educación social un panorama amplio , teórico y práctico del trabajo social en Catalunya. [...]
2023-24 Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|