Resultats globals: 42 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 42 registres trobats
Materials de curs 42 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 74.5 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l´escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d´innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l´escola ordinària a fi i efecte d´augmentar la seva capacitat per atendre a tot l´alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d´aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
5 p, 81.3 KB Didàctica de l'educació corporal en educació infantil [103681] / Pérez Martín, Maria del Mar ; Flores Aguilar, Gonzalo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de 3r. curs es complementa amb la de Educació Psicomotriu en els centres d'Educació Infantil de 4t. curs, i es pot aprofundir amb la de Joc i moviment en Educació Infantil de 4t. [...]
This subject complemented "psychomotor education in nurseries" of 4th. course, and can deepen the "game and movement in Early Childhood Education" of 4th course too. Objectives: - To know the main theoretical basis of physical education at the kindergarten stage. [...]
Esta asignatura complementa a la de "Educación Psicomotriz en los centros de Educación Infantil" de 4º. curso, y puede profundizar con la de "Juego y movimiento en Educación Infantil" de 4º. curso. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
3.
4 p, 76.5 KB Joc i moviment en educació infantil [101998] / Macià Fàbrega, Spei ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es complementa amb la Didàctica de l'Educació Corporal en Educació Infantil de 3r. curs, i amb la Educació Psicomotriu en els centres d'Educació Infantil de 4t. curs. L'assignatura adopta com a eix bàsic el joc i el moviment a l'edat 0-6, centrant-se en conèixer les maneres de jugar dels infants d'aquestes edats així com les necessitats de moviment que d'elles es desprenen. [...]
This course is complemented by the Teaching Body in Early Childhood Education 3rd. course, and the Psychomotor Education in early childhood 4th. course. The course takes as its basic axis and the game moving at the age 0-6, focusing on ways to make the play of children in this age group as well as the needs arise them movement. [...]
Esta asignatura se complementa con la Didáctica de la Educación Corporal en Educación Infantil de 3º. curso, y con la Educación Psicomotriz en los centros de Educación Infantil de 4º. curso. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
5 p, 81.5 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 78.9 KB Pràcticum III [102020] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè els alumnes adquireixin una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
contextualization: Third practices (Practicum III) are designed for students to acquire an overview 3-6 cycle of Childhood Education and educational processes taking place in it. The content of these practices focuses on knowledge and educational intervention in the classroom. [...]
contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
6.
5 p, 76.5 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep Lluis ; Jordán Sierra, José Antonio ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Alvarez Canovas, Isabel ; Quiroga Uceda, Patricia ; Urrea Monclus, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir al alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
4 p, 79.2 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Ufartes Olle, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
8.
5 p, 81.3 KB Expressió Musical [104077] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el fet musical com a nucli generador de coneixement en l'àrea de comunicació i llenguatges, així com també la possibilitat de promoure coneixement sobre la descoberta d'un mateix i dels altres, i la descoberta de l'entorn. [...]
The course will show the musical act as a core generator of knowledge in the areas of the Early Childhood currciulum: Communication and languages, Knowledge about oneself and others, and The discovery of the surroundings. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el hecho musical como núcleo generador de conocimiento en el área de comunicación y lenguages, así como también la posibilidad de promover conocimiento sobre la descubierta de uno mismo y los demás, y la descubierta del entorno. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
9.
4 p, 78.9 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Viladot Vallverdu, Laia ; Perez, Jessica ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
10.
6 p, 88.1 KB Educació de les arts visuals en educació infantil II [101991] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Nofre Maiz, Mario ; Pla Puig, Imma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: 1. Conèixer i desenvolupar el currículum d'expressió visual i plàstica per l'educació infantil. 2. Adquirir criteris per l'avaluació i la comprensió de les arts i la seva aplicació didàctica en l'etapa d'educació infantil. [...]
Learning objectives: 1. To understand and develop the curriculum of visual arts education for early childhood. 2. To acquire criteria for the assessment and understanding of the arts and their application in teaching in early childhood education. [...]
Objetivos formativos: 1. Conocer y desarrollar el currículum de expresión visual y plástica para la educación infantil. 2. Adquirir criterios para la evaluación y la comprensión de las artes y su aplicación didáctica en la etapa de educación infantil. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents

Materials de curs : 42 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.