Resultados globales: 796 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 31 registros
Materiales académicos, Encontrados 765 registros
Documentos de investigación Encontrados 31 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
85 p, 1.0 MB La identitat reflexiva de les docents d'Educació Infantil i Primària / Albella Gallego, Cristina ; Giralt Romeu, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La següent investigació té per finalitat descriure la competència reflexiva de diferents docents d'educació infantil i primària. Aquesta descripció es fa a partir dels incidents crítics que viuen a l'aula, els quals, els porten a engegar processos de reflexió que canvien la seua identitat docent; dels dispositius de reflexió que fan servir i dels nivells d'aprofundiment que desenvolupen. [...]
La siguiente investigación tiene por finalidad describir la competencia reflexiva de diferentes docentes de educación infantil y primaria. Esta descripción se hace a partir de los incidentes críticos que viven en el aula, los cuales, los llevan a poner en marcha procesos de reflexión que cambian su identidad docente; de los dipositivos de reflexión que usan y de los niveles de profundización que desarrollan. [...]
The following research aims to describe the reflexive competence of different teachers of primary and early childhood education. This description is based on the critical incidents that live in the classroom, which lead them to start reflection processes that change their teacher identity; the reflection devices they use and the levels of depth they develop. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Infantil [847]  
2.
86 p, 4.7 MB El consentiment infantil dins l'àmbit familiar. Recerca en perspectiva de gènere per investigar sobre el consentiment infantil / Vila Leal, Anna ; Girbau Casajoana, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El consentiment és un aspecte que està a l'orde del dia en l'actualitat. Però, què passa amb el consentiment infantil? Aquest treball busca donar visibilitat al consentiment infantil en l'àmbit familiar, oferint un marc de comprensió que ens permetrà entendre la tradició de la visió de la infància i on es troba el consentiment avui en dia. [...]
El consentimiento es un tema de actualidad. Pero, ¿qué sucede con el consentimiento infantil? Este trabajo pretende dar visibilidad al consentimiento infantil en el ámbito familiar, ofreciendo un marco de comprensión que permitirá entender la visión tradicional de la infancia y dónde posicionamos el consentimiento hoy en día. [...]
Consent is a topical issue. But what about child consent? This study aims to give visibility to child consent in the family setting, offering a theoretical context that will allow us to understand the traditional view of childhood and where we position consent today. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Infantil [847]  
3.
34 p, 1.5 MB Els pagesos de la fruita : creació d'un joc de taula per a treballar la probabilitat a l'aula de P5 / Voltà Ollé, Berta ; Torregrosa, Alba, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball té com a objectiu dissenyar, a partir de jocs existents al mercat, un joc per a treballar la probabilitat a l'aula de P5. Jugar és una de les formes més naturals d'aprenentatge que té l'ésser humà (Edo, 2002), per tant, es considera que és una bona eina per a treballar la probabilitat, una de les àrees de les matemàtiques que més es tendeixen a apartar dins de les aules (Alsina, 2012). [...]
El presente trabajo tiene como objetivo diseñar, a partir de juegos ya existentes en el mercado, un juego para trabajar la probabilidad en el aula de P5. Jugar es una de las formas más naturales de aprendizaje que tiene el ser humano (Edo, 2002), por lo tanto, se considera que es una buena manera de trabajar la probabilidad, una de las áreas de las matemáticas que se tienden a apartar dentro de las aulas (Alsina, 2012). [...]
The aim of this study is to design, from existing games, a game to work on probability in the 5-year-old class. Playing is one of the most natural forms of human learning (Edo, 2002), hence, it is considered a good form to work on probability, a mathematics area tended to be put aside in classroom (Alsina, 2012). [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Educació Infantil [847]  
4.
117 p, 1.2 MB Equips educatius saludables i innovació : un binomi infrangible / González Portero, Marta ; Careta Plans, Arnau, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present investigació pretén donar resposta a si les institucions educatives considerades saludables troben més facilitats per a innovar. Prenent com a base la proposta de Gairín (2019), centrada en centres escolars amb una seguretat i salut física i socioemocional elevada, s'estudien dues escoles d'Educació Infantil i Primària que han posat en marxa projectes de canvi i transformació recentment. [...]
La presente investigación pretende dar respuesta a si las instituciones educativas consideradas saludables encuentran más facilidades para innovar. Tomando como ejemplo la propuesta de Gairín (2019), centrada en centros escolares con una seguridad y salud física y socioemocional elevada, se estudian dos escuelas de Educación Infantil y Primaria que han puesto en marcha proyectos de cambio y transformación recientemente. [...]
The present investigation intends to respond if healthy educational institutions find eases when they innovate. Considering Gairín's proposal (2019), focused on schools with a highly physical and socioemotional security and health, the document studies two early childhood and primary education schools that have recently implemented transformative projects. [...]

2022
Grau en Educació Infantil [847]  
5.
54 p, 1.1 MB La Influència dels àlbums en el desenvolupament del llenguatge dels 0-3 anys / Romero Franco, Marina ; Correro Iglesias, Cristina, 1974-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present treball de final de grau s'emmarca dins de l'àmbit de recerca de la didàctica de la literatura infantil. Aquest estudi parteix de la premissa que la lectura compartida d'àlbums il·lustrats té múltiples beneficis sobre l'aprenentatge i desenvolupament dels infants, en àmbits com l'alfabetització, l'afectivitat o la cognició. [...]
El presente trabajo se enmarca en el ámbito de la didáctica de la literatura infantil. Este estudio parte de la premisa que la lectura compartida de álbumes ilustrados tiene múltiples beneficios sobre el aprendizaje y desarrollo de los niños, en ámbitos como son la alfabetización, la afectividad o la cognición. [...]
The present work is aimed in the field of the didactics of children's literature. This study starts from the premise that the shared reading of picture books has multiple benefits on children's learning and development, in areas such as literacy, affectivity or cognition. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Grau en Educació Infantil [847]  
6.
63 p, 1.2 MB Disseny col·laboratiu d'un programa de parentalitat positiva orientat a famílies gitanes / Escusol Manzano, Iris ; Blanch Gelabert, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El següent Treball de Fi d'Estudis es basa en una proposta d'Aprenentatge Servei en col·laboració amb la Fundació Pere Closa i l'estudiant de Psicologia Míriam Barajas Sousa. La proposta pretén analitzar la parentalitat positiva i responsiva de les famílies del col·lectiu gitano a través de l'estudi del Programa Proinfància de La Caixa i la participació activa al Taller d'alfabetització de mares que ofereix la Fundació.
El siguiente Trabajo de Fin de Estudios se basa en una propuesta de Aprendizaje Servicio en colaboración con la Fundación Pere Closa y la estudiante de Psicología Míriam Bajaras Sousa. La propuesta pretende analizar la parentalidad positiva y responsiva de las familias del colectivo gitano a partir del estudio del Programa Proinfància de La Caixa y la participación activa en el Taller de alfabetización de madres que ofrece la Fundación.
The following TFE is based on a Service-Learning proposal, which Fundació Pere Closa and Míriam Barajas Sousa (a Psychology bachelor student) participate. The aim of the study is to analyze the parenting response of a gypsy community throughout Programa Proinfància, carried out by La Caixa. [...]

2020
Grau en Educació Infantil [847]  
7.
39 p, 676.3 KB El mite de l'amor romàntic a Infantil. Com entenen l'amor les nenes de P5? / Casado Barahona, Silvia ; Girbau Casajoana, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mite de l'amor romàntic està present a la societat actual i hi ha molts aspectes negatius que se'n deriven d'aquest. Per això, l'objectiu principal d'aquest treball és saber quina concepció tenen 6 nenes de P5 sobre l'amor i l'acceptació de diversos tipus d'amor i relacions i comprovar si estan influenciades o no pel mite de l'amor romàntic. [...]
El mito del amor romántico está presente en la sociedad actual y hay muchos aspectos negativos que derivan de él. Por eso, el objetivo principal de este trabajo ha sido comprobar qué concepción tienen 6 niñas de P5 sobre el amor y la aceptación de diversos tipos de amor y relaciones y comprobar si están influenciadas o no por el mito del amor romántico. [...]
The myth of romantic love is still present in today's society and there are many negative aspects stem from it. So, the main aim of this project is to check what conception 6 girls from P5 course have about love and the acceptance of different kinds of love and relationships and whether or not they are influenced by the myth of romantic love. [...]

2020
Grau en Educació Infantil [847]  
8.
79 p, 1.5 MB Sabem què hem de fer, com a docents, per assegurar l'accessibilitat digital dels materials educatius? / Casino, Cristina ; Valdivia, Paloma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els/les mestres saben dissenyar un material digital perquè sigui accessible a tots els infants? A partir de la recerca bibliogràfica i del contrast i anàlisi de guies i pautes sobre accessibilitat s'han establert els principis que haurien de guiar el disseny de materials digitals accessibles. [...]
Los/as maestros/as saben diseñar un material digital para que sea accesible a todos/as los/as niños/as? A partir de la investigación bibliográfica y del contraste y análisis de guías y pautas sobre accesibilidad se han establecido los principios que deberían guiar el diseño de materiales digitales accesibles. [...]
Do teachers know how to design a digital material so that it is accessible to all the children? Based on the bibliographic research and the contrast and analysis of guides and guidelines on accessibility, the principles that should guide the design of accessible digital materials have been established. [...]

2019
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]  
9.
56 p, 2.0 MB Nature as a mean of learning in schools : the creation of a Primary School with Forest School methodology in Spain / Rodríguez Bolzoni, Helena ; Agud Morell, Ingrid, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Forest School stands as one of the free learning approaches which has arrived to Spain during the last decade, only at preschool level. Differing from other methodologies, the daily contact with nature questions the need of a physical building commonly known as school, being optional in some Forest Schools around Europe. [...]
L'Escola del bosc s'erigeix com una de les propostes d'aprenentatge lliure que ha arribat a Espanya durant la darrera dècada, a nivell de preescolar. A diferència d'altres metodologies, el contacte diari amb la natura ens fa qüestionar la necessitat d'un edifici físic, comunament conegut com a escola, sent opcional en algunes Forest School arreu d'Europa. [...]
La Escuela del bosque se alza como una de las propuestas de aprendizaje libre que ha llegado a España en la última década, a nivel infantil. A diferencia de otras metodologías, el contacto diario con la naturaleza nos hace cuestionar la necesidad de un edificio físico, comúnmente conocido como escuela, siendo opcional en algunas Forest School alrededor de Europa. [...]

2017
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]  
10.
31 p, 1.0 MB Els estils motivacionals de les mares marroquines, immigrants a Catalunya, en l'educació dels seus fills i filles. Una anàlisi comparativa entre capitals culturals / Vicens Yagüe, Sara ; Alcalde, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es presenta, a continuació, un estudi qualitatiu, en què analitzem els estils motivacionals que les mares marroquines, residents a Catalunya, transmeten als seus fills i filles durant l'escolarització infantil i primària. [...]
We are going to present a qualitative study, where we analyse the motivational styles that the Moroccan mothers, resident in Catalonia, transmit to his children during the childhood and primary education. [...]

2017
Grau en Educació Infantil [847]  

Documentos de investigación : Encontrados 31 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 765 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6 p, 111.2 KB Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046] / Lopez Simo, Victor ; Espinet Blanch, Maria ; Gonzalez Valencia, Gustavo Alonso ; Canals i Cabau, Roser ; Cantero Riveros, Beatriz ; Anguera Cerarols, Carles ; Gil Carmona, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària en relació al Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...]
To analyse the Primary Education curriculum related to Natural, Social and Cultural Environment Education. To interpret the curriculum in terms of several criteria to select, organise or order school contents related to natural and social education. [...]
Analizar el currículo de Educación Primaria relacionado con el Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
6 p, 110.7 KB Projectes Artístics [102030] / Paris Romia, Gemma ; Nofre Maiz, Mario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Saber desenvolupar cada una de les fases d'un procés creatiu per materialitzar un projecte artístic: Des de la cerca de la primera idea, cerca de referents, cerca dels materials, del llenguatge artístic escollit, dels recursos tècnics. [...]
Know how to develop each of the phases of a creative process to realize an artistic project: Since finding the first idea concerning search, search of materials, the chosen artistic language, technical resources . [...]
- Saber desarrollar cada una de las fases de un proceso creativo para materializar un proyecto artístico: Desde la búsqueda de la primera idea, búsqueda de referentes, búsqueda de los materiales, del lenguaje artístico elegido, los recursos técnicos . [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
6 p, 110.8 KB Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024] / Martinez Capon, Ines ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. [...]
That the student know the processes development and learning that take place to the first infancy, that identify the interaction and social communication how a factor determining and that it contemplate the child how an able subject. [...]
Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
4.
5 p, 105.4 KB Infància, salut i alimentació [102005] / Pujol Canadell, Monica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Infància, Salut i Alimentació és important per a la formació dels Graduats en Educació Infantil. Els objectius de l'assignatura són: • Conèixer els temes bàsics de la salut i de l'alimentació infantil • Conèixer com dur a terme una bona educació en la salut des dels primers anys de l'etapa en educació infantil • Conèixer els principis bàsics de nutrició i alimentació • Conèixer l'organització general del cos humà.
The subject of "Childhood Health and Food" is important for the training of graduates in Early Childhood Education, and their future professional activities The objectives of the course are: • To learn the basic issues on nutrition safety for children • To understand how to conduct a correct health education since the earliest years of the childhood • To understand the basic principles of nutrition and food safety • To improve understanding on general organization of the human body.
La asignatura de Infancia, Salud y Alimentación es importante para la formación de los graduados en Educación Infantil. Los objetivos de la asignatura son: • Conocer los temas básicos de la salud y de la alimentación infantil • Conocer cómo llevar a cabo una buena educación en la salud desde los primeros años de la etapa en eduación infantil • Conocer los principios básicos de nutrición y alimentación • Conocer la organización general del cuerpo humano.

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
5.
5 p, 112.2 KB L'Actualitat i les Ciències Socials en l'Educació Primària: la Formació del Pensament Crític [106078] / Santisteban Fernandez, Antonio Manuel ; Massip i Sabater, Mariona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Valorar el tractament de temes controvertits de la societat actual a l'educació primària. 2. Identificar les habilitats de pensament crític des de l'estudi de la societat a l'escola quan treballem amb Qüestions Socialment Vives. [...]
1. To value the treatment of controversial subjects of the current society in primary education. 2. Identify critical thinking skills when we work with Socially Acute Questions. 3. Evaluate the importance of the critical thinking education in school and in democracy. [...]
1. Valorar el tratamiento de temas controvertidos de la sociedad actual en la educación primaria. 2. Identificar las habilidades de pensamiento crítico desde el estudio de la sociedad en la escuela cuando trabajamos con Cuestiones Socialmente Vives. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
6.
5 p, 106.9 KB Territoris de l'Art Contemporani com a Espais d'Aprenentatge [106074] / Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aprendre les potencialitats educatives de diferents tipologies de les institucions culturals: museus, centres d'art, galeries, etc. Accedir a recursos per la intervenció educativa des dels contextos culturals. [...]
To learn the educational potential of different types of cultural institutions: museums, art centers, galleries, etc. Access to resources for educational intervention from cultural contexts. To create synergies between educational institutions and cultural institutions to learn through the arts.
Aprender las potencialidades educativas de distintas tipologías de las instituciones culturales: museos, centros de arte, galerías, etc. Acceder a recursos por la intervención educativa desde los contextos culturales. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
11 p, 131.3 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramon Riba, Antoni ; Nociarová, Dominika ; Empain, Joanna Genevieve ; Zurita Soto, Juan Manuel ; Benages Campins, Ester ; Gari Barcelo, Bernat ; Cuesta Torralvo, Elisabeth ; Ortiz Guitart, Ana ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Armentano Oller, Núria ; Rodriguez Marin, Melina ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Luján Feliu, Oriol ; Mojica Gasol, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
8.
6 p, 109.1 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
9.
9 p, 128.8 KB Pràcticum II [103701] / Fontich Vicens, Xavier ; Edo Baste, Maria Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa de l'Educació Primària, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professorat de tres departaments que treballaran de forma coordinada: 1 Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica La finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
Without losing sight of the whole of the Primary Education stage, students will follow a class group in a specific cycle. In order to deepen the knowledge of the teaching-learning processes, this subject is taught by teachers from three departments who will work in a coordinated way: Department of Developmental and Educational Psychology. [...]
1 Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa de la Educación Primaria, el estudiantes seguirá un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática La finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas.

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
10.
8 p, 119.6 KB Pràcticum V [103505] / Fontich Vicens, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum V té com a objectiu principal que l'alumnat es vinculi a un projecte educatiu determinat. L'alumnat ampliarà la seva competència per dissenyar una intervenció educativa i portar-la a la pràctica. [...]
The main objective of the Practicum V is to get the students engaged in a particular educational project. Students would work further on designing and implementing an educational intervention. This intervention would be either linked to a chosen curricular area (different from that already chosen for the Practicum IV) or to any other aspect of school life. [...]
El Prácticum V tiene como objetivo que el alumnado se vincule a un proyecto educativo determinado. El alumnado ampliará su competencia para diseñar una intervención educativa y llevarla a la práctica. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 765 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.