Resultats globals: 993 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 23 registres trobats
Materials acadèmics, 970 registres trobats
Documents de recerca 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
35 p, 443.2 KB "As Water is in Water": The Roman Perception of Egypt in Shakespeare's Antony and Cleopatra / Altarriba Benítez, Rita ; Coral Escola, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In Shakespeare's Antony and Cleopatra, the characters live in a world of impending dissolution caused by the expansion of the Roman Empire and emphasised by their arrival in Egypt. In my TFG, I intend to demonstrate how water, in all its forms and dynamics, is the central element in all actions and events that take place in the play. [...]
En Antony and Cleopatra de Shakespeare, los personajes viven en un mundo de disolución inminente causada por la expansión del Imperio Romano y enfatizada por su llegada a Egipto. Mi TFG intenta demostrar como el agua, en todas sus formas y dinámicas, es el elemento central de todas las acciones y acontecimientos en la obra. [...]
A l'obra de Shakespeare d'Antony and Cleopatra, els personatges viuen en un món de dissolució imminent provocat per l'expansió de l'Imperi Romà i emfatitzada per la seva arribada a Egipte. El meu TFG intenta demostrar com l'aigua, en totes les seves formes i dinàmiques, és l'element central de totes les accions i esdeveniments dins l'obra. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
45 p, 374.7 KB My Freedom is a Non-Negotiable Right : the portrayal of independence in Charlotte Brönte's Jane Eyre and its Film Adaptations / Servera Barceló, Maria Antònia ; Sánchez Campos, Noelia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Jane Eyre is widely known for being a revolutionary nineteenth-century feminist novel. Its main character is a governess who pursues her own identity and independence, not only in financial terms but also in an ethical sense. [...]
Jane Eyre és coneguda per ser una de les novel·les feminista més revolucionàries del segle XIX. La seva protagonista és una tutora privada que busca trobar la seva total identitat i independència, no només moral sinó també en el sentit econòmic. [...]
Jane Eyre es conocida por ser una de las novelas feministas más revolucionarias del siglo XIX. Su protagonista es una institutriz que busca encontrar su identidad e independencia; no solo en sentido moral si no también en sentido económico. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
35 p, 644.9 KB Cross-Cultural Pragmatics : honorifics in British English, Peninsular Spanish and Ukrainian / Koval, Kateryna ; Prats Carreras, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This final degree project is based on previous research in the field of pragmatics and crosscultural studies. The aim of this work is to suggest that cultural values have an impact on the number and use of honorifics in a language. [...]
Este trabajo final de grado está basado en las previas investigaciones en el campo de pragmática y los estudios comparativos entre culturas. El objetivo de este trabajo es sugerir que los valores culturales tienen impacto sobre el uso de honoríficos en una lengua. [...]
Aquest treball final de grau està basat en les investigacions prèvies en el camp de pragmàtica i els estudis comparatius entre cultures. L'objectiu és suggerir que els valors culturals tenen impacte sobre l'ús dels honorífics en una llengua. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
63 p, 648.9 KB The Increasing Use of t-glottalling in Received Pronunciation / Sanahuja Cobacho, Noèlia ; José Sabater, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper aims to assess the use of t-glottalling in RP as presented in the BBC to determine if the glottal stop, traditionally considered a regional feature, is spreading into monitored speech. To do this, clips and podcasts from the BBC News broadcast over the 1970s and the 2015s were analysed. [...]
Aquest treball busca avaluar l'ús de la glotalització en la Pronunciació Rebuda de la BBC per tal de determinar si l'oclusiva glotal, tradicionalment considerada un tret regional, s'està introduint en el discurs monitoritzat. [...]
Este trabajo tiene como objetivo evaluar el uso de la glotalización en la Pronunciación Recibida de la BBC para determinar si la oclusiva glotal, tradicionalmente considerada un rasgo regional, se está introduciendo en el discurso monitorizado. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
26 p, 251.2 KB Challenging Fossilization : The Role of Motivation in Second Language Acquisition / Font Sanclimens, Andrea ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper intends to demonstrate whether high levels of motivation can ultimately be instrumental in overcoming Language fossilization. An overview of the hypothesis is provided before approaching the issue from the perspective of bilingualism, and the expectations built around second language students. [...]
Aquest article té com a objectiu demostrar si uns alts nivells de motivació poden contribuir en la superació de la fossilització del llenguatge. En primer lloc, s'ha proporcionat una perspectiva general de la hipòtesi per tal d'abordar-la des del punt de vista del bilingüisme i de les expectatives a les quals s'enfronten els estudiants de segones llengües. [...]
Este artículo tiene como objetivo demostrar si altos niveles de motivación pueden contribuir en la superación de la fosilización del lenguaje. En primer lugar, se ha proporcionado una perspectiva general de la hipótesis con tal de abordarla des del punto de vista del bilingüismo y de las expectativas a las cuales se enfrentan los estudiantes de lenguas extranjeras. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
38 p, 612.7 KB A Comparative Study of War and Sport Metaphors in Political News Headlines / Pérez López, Carla ; Fernández Montraveta, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This final dissertation is a comparative study which contrasts conceptual metaphors used in political headlines, both in English and Spanish. The aim of this study is to compare these metaphors, which are based on war and sports, in order to find similarities and differences between them. [...]
Aquest treball de final de grau és un estudi comparatiu que contrasta les metàfores conceptuals utilitzades en els titulars polítics, tant en anglès com en espanyol. L'objectiu principal d'aquest treball és comparar aquestes metàfores, les quals estan basades en les àrees de la guerra i de l'esport, per tal de trobar similituds i diferències entre elles. [...]
Este trabajo de final de grado es un estudio comparativo que contrasta las metáforas conceptuales usadas en los titulares políticos, tanto en inglés como en español. El objetivo principal de este trabajo es comparar dichas metáforas, las cuales están basadas en las áreas de la guerra y en la del deporte, para encontrar semejanzas y diferencias entre ellas. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
31 p, 772.1 KB Closure as Revelation : reflecting upon Lady Audley's Guilt in Mary E. Braddon's Lady Audley's Secret / Bellostas Baeza, Laura ; Monnickendam, Andrew, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Mary Braddon's sensation novel Lady Audley's Secret (1862) was an immediate success and a source of controversy amongst Victorian society because it challenged gender roles and social conventions through a morally ambiguous female character. [...]
La novel·la sensacionalista Lady Audley's Secret (1862) de Mary Braddon va ser un èxit immediat i motiu de controvèrsia entre la societat Victoriana ja que desafiava els rols de gènere i les convencions socials a través d'un personatge femení moralment ambigu. [...]
La novela sensacionalista Lady Audley's Secret (1862) de Mary Braddon fue un éxito inmediato y motivo de polémica entre la sociedad Victoriana ya que desafiaba los roles de género y las convenciones sociales a través de un personaje femenino moralmente ambiguo. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
33 p, 1.3 MB Silenced Women : Gender Representation and Narrative Technique in Naughty Dog's Video Game The Last of Us / Atrio, Andrea ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Considerable research has been devoted to the analysis of Naughty Dog's video game The Last of Us, especially concerning the relationship between the protagonists, Ellie and Joel. However, little to no attention has been given to the narrative technique used and its effect on gender representation. [...]
Una cantidad considerable de investigaciones han sido dedicadas al análisis de The Last of Us, un videojuego de Naughty Dog, especialmente centradas en la relación entre los protagonistas, Ellie y Joel. [...]
Una quantitat considerable d'investigacions anteriors ja han estat dedicades a l'anàlisi de The Last of Us, un videojoc de Naughty Dog, centrant-se especialment en la relació dels protagonistes, Ellie i Joel. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
28 p, 688.7 KB The Meanning of Nonsense in Children's Victorian Literature. The Phiolosophy and Psychoanalysis beneath Edward Lear's Book of Nonsense / Quintana Fuertes, Yaiza ; Monnickendam, Andrew, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Since its first appearance in the Victorian Period, Nonsense has been considered a mere source of amusement and laughter. It has been classified as another children's literary genre, something to be used only to entertain them. [...]
2017
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
60 p, 887.1 KB Les contes populaires comme expression de l'indetité culturelle. Analyse comparative de quatre récits merveilleux du Nord de la France et de leurs variantes universelles / Hermida Rodríguez, Míriam ; Favret, Catherine, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
D'àprès François Le Tollec, la tradition orale et populaire, synonyme de patrimoine culturel et linguistique, est la preuve de l'identité du peuple. Dans ce travail, je vise à constater, à travers quatre récits merveilleux du Nord de la France et leurs variantes, à quel point la littérature orale est représentative de cette región francophone. [...]
Segons François Le Tollec, la tradició oral i popular, sinònim del patrimoni cultural i lingüístic, és la prova de la identitat d'un poble. En aquest treball pretenc constatar, a través de quatre rondalles meravelloses del Nord de França i de les seves variants, fins a quin nivell la literatura oral és representativa d'aquesta regió francòfona. [...]

2016
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Documents de recerca : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 970 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 132.0 KB Idioma Modern II (Romanès) [104089] / Alexandrescu, Maria Ioana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Idioma modern II (romanès) pretén familiaritzar l'alumnat amb els aspectes essencials de la llengua romanesa actual, de manera que a la fi del curs l'alumnat hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
Idioma Moderno II (Rumano) tiene como objetivo familiarizar al alumnado con los aspectos esenciales de la lengua rumana actual, de modo que al final del curso haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en los aspectos fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.

2020-21
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Ciències de l'Antiguitat [1389]
Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
2.
7 p, 131.1 KB Idioma Modern I (Romanès) [104088] / Alexandrescu, Maria Ioana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Idioma modern I (romanès) pretén familiaritzar l'alumnat amb els aspectes essencials de la llengua romanesa actual, de manera que a la fi del curs l'alumnat hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
Idioma Moderno I (Rumano) tiene como objetivo familiarizar al alumnado con los aspectos esenciales de la lengua rumana actual, de modo que al final del curso haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en los aspectos fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.

2020-21
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Ciències de l'Antiguitat [1389]
Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
3.
7 p, 131.5 KB Usos Bàsics de la Llengua Anglesa [103409] / Tort Cots, Irene ; Roig Mora, Arnau ; Iturregui Gallardo, Gonzalo ; Barranqueras Martinez, Àngel ; Ament, Jennifer Rose ; Styles, Laura Jane ; Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu general d'aquesta assignatura és establir les bases lingüístico-comunicatives perquè l'alumnat que accedeix al Grau d'Estudis Anglesos o a qualsevol Grau Combinat amb anglès pugui seguir amb èxit els seus estudis universitaris. [...]
El objetivo general de esta asignatura es establecer las bases lingüístico-comunicativas para que el alumnado que accede al Grado de Estudios Ingleses o cualquier Grado Combinado con inglés pueda seguir con éxito 1 que accede al Grado de Estudios Ingleses o cualquier Grado Combinado con inglés pueda seguir con éxito sus estudios universitarios. [...]

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
4.
5 p, 122.2 KB Treball de Final de Grau [103396] / Coll Alfonso, Merce ; Baque Millet, Lorraine ; Tubau Muntaña, Susagna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals 1 Objectius generals L'objectiu formatiu únic de l'assignatura és l'elaboració i la presentació d'un treball acadèmic que permeti avaluar de forma global i sintètica el nivell d'assoliment de les competències específiques i transversals del grau per part de l'estudiantat. [...]
Objectivos generales 1 Objectivos generales El objectivo formativo único de la asignatura es la elaboración y presentación de un trabajo académico que permita evaluar de forma global y sintética el logro de las competencias específicas y transversales por parte del estudiante. [...]

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
5.
6 p, 126.4 KB Arts i Literatura Italianes [103395] / Arqués Corominas, Rossend ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Art i Literatura Italians pretén ser, d'una banda, una introducció a la metodología de l'estudi de la interrelació entre les arts i la literatura i, de l'altra, una anàlisi d'aquesta interrelació al llarg de la historia en tres àmbits diferents: Literatura i art pictóric en la història literaria italiana medieval: Dante, Petrarca i Boccaccio Literatura i art en el Renaixement italià: el teatre i la perspectiva Fotografia i literatura italiana: del realisme al neorrealisme Novel·la històrica i pintura de gènere: Caravaggio, Artemisia Gentileschi i Anna Banti 1 En acabar el curs l'alumne ha de demostrar 1. [...]
La asignatura Arte y Literatura Italianos pretende ser, por un lado, una introducción a la metodología del estudio de la interrelación entre las artes y la literatura y, por el otro, un análisis de esta interrelación a lo largo de la historia en cuatro ámbitos diferentes: Literatura y arte pictórico en la historia literaria italiana medieval: Dante, Petrarca y Boccaccio Literatura y arte en el Renacimiento italiano: el teatro y la perspectiva Fotografía y literatura italiana: del realismo al neorrealismo Novela histórica y pintura de género: Caravaggio, Artemisia Gentileschi y Anna Banti Objetivos 1 Al finalizar el curso el alumno debe demostrar Haber alcanzado los contenidos expresados en el temario e identificar cualquiera de sus puntos en el contexto que le corresponde. [...]

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
6.
6 p, 126.5 KB Cine i Literatura Italians [103394] / Vilella Morató, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Poder resoldre amb un mínim d'eines orientatives la lectura i/o visió personal de les obres tractades i tenir capacitat per afrontar nous camins relacionats amb la matèria, de manera contextualitzada i d'acord amb la imatge panoràmica plantejada pel curs. [...]
Poder resolver mediante unas mínimas herramientas orientativas la lectura y / o visión personal de las obras tratadas y estar capacitado/a para afrontar nuevos caminos relacionados con la materia, de manera contextualizada y de acuerdo con la perspectiva panorámica planteada en el curso. [...]

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
7.
5 p, 121.5 KB Cultura Italiana. Història, Geografia, Llengües [103393] / Buovolo, Donatella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Introducció als aspectes més importants del sistema cultural italià i de la seva història: geografia, llengua i dialectes, gèneres artístics, literaris i musicals. Curs destinat a estudiants dels cursos de llengua italiana.
Introducción a los aspectos más importantes del sistema cultural italiano y de su historia: geografía, lengua y dialectos, géneros artísticos, literarios y musicales. Curso destinado a estudiantes de los cursos de lengua italiana.

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
8.
5 p, 121.3 KB Idioma Modern III (Italià) [103392] / Buovolo, Donatella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu del curs és aprofundir en el coneixement de la llengua italiana tot seguint les línies establertes al nivell anterior: ampliar la coneixença bàsica de la morfologia, la sintaxi i el lèxic italians de manera que, al final, l'alumne sigui capaç d'articular millor els sons, de construir i reconèixer frases més complexes, llegir textos d'un cert nivell de dificultat, participar en converses bo i emprant el to i el vocabulari adequats, comprendre missatges més llargs i escriure textos breus amb correcció, dins l'àmbit de coneixement d'un curs de llengua de nivell intermedi (equivalent a B1). [...]
El objetivo del curso es profundizar en el conocimiento de la lengua italiana siguiendo las líneas establecidas en el nivel anterior: ampliar el conocimiento básico de la morfología, la sintaxis y el léxico italianos de modo que, al final, el alumno sea capaz de articular mejor los sonidos, de construir y reconocer frases más complejas, leer textos de un cierto nivel de dificultad, participar en conversaciones y empleando el tono y el vocabulario adecuados, comprender mensajes más largos y escribir textos breves con corrección, dentro del ámbito de conocimiento de un curso de lengua de nivel intermedio (equivalente a B1).

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
9.
5 p, 121.4 KB Idioma Modern IV (Italià) [103391] / Buovolo, Donatella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu del curs és aprofundir en el coneixement de la llengua italiana tot seguint les línies establertes al nivell anterior: ampliar la coneixença bàsica de la morfologia, la sintaxi i el lèxic italians de manera que, al final, l'alumne sigui capaç d'articular millor els sons, de construir i reconèixer frases més complexes, llegir textos d'un cert nivell de dificultat, participar en converses bo i emprant el to i el vocabulari adequats, comprendre missatges més llargs i escriure textos breus amb correcció, dins l'àmbit de coneixement d'un curs de llengua de nivell intermedi-avançat (equivalent a B2). [...]
El objetivo del curso es profundizar en el conocimiento de la lengua italiana siguiendo las líneas establecidas en el nivel anterior: ampliar el conocimiento básico de la morfología, la sintaxis y el léxico italianos de modo que, al final, el alumno sea capaz de articular mejor los sonidos, de construir y reconocer frases más complejas, leer textos de un cierto nivel de dificultad, participar en conversaciones y empleando el tono y el vocabulario adecuados, comprender mensajes más largos y escribir textos breves con corrección, dentro del ámbito de conocimiento de un curso de lengua de nivel intermedio-avanzado (equivalente a B2).

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
10.
7 p, 129.6 KB Literatura Gallega [103386] / Losada Cuquejo, Alba ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Anàlisi del procés de construcció del sistema literari gallec, a més d'aconseguir un coneixement satisfactori de textos, autors/es, estètiques i moviments més representatius de la literatura gallega actual.
Análisis del proceso de construcción del sistema literario gallego, además de conseguir un conocimiento satisfactorio de textos, autores/se, estéticas y movimientos más representativos de la literatura gallega actual.

2020-21
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents

Materials acadèmics : 970 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.