Resultados globales: 835 registros encontrados en 0.04 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 23 registros
Materiales académicos, Encontrados 812 registros
Documentos de investigación Encontrados 23 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
35 p, 443.2 KB "As Water is in Water": The Roman Perception of Egypt in Shakespeare's Antony and Cleopatra / Altarriba Benítez, Rita ; Coral Escola, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In Shakespeare's Antony and Cleopatra, the characters live in a world of impending dissolution caused by the expansion of the Roman Empire and emphasised by their arrival in Egypt. In my TFG, I intend to demonstrate how water, in all its forms and dynamics, is the central element in all actions and events that take place in the play. [...]
En Antony and Cleopatra de Shakespeare, los personajes viven en un mundo de disolución inminente causada por la expansión del Imperio Romano y enfatizada por su llegada a Egipto. Mi TFG intenta demostrar como el agua, en todas sus formas y dinámicas, es el elemento central de todas las acciones y acontecimientos en la obra. [...]
A l'obra de Shakespeare d'Antony and Cleopatra, els personatges viuen en un món de dissolució imminent provocat per l'expansió de l'Imperi Romà i emfatitzada per la seva arribada a Egipte. El meu TFG intenta demostrar com l'aigua, en totes les seves formes i dinàmiques, és l'element central de totes les accions i esdeveniments dins l'obra. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
45 p, 374.7 KB My Freedom is a Non-Negotiable Right : the portrayal of independence in Charlotte Brönte's Jane Eyre and its Film Adaptations / Servera Barceló, Maria Antònia ; Sánchez Campos, Noelia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Jane Eyre is widely known for being a revolutionary nineteenth-century feminist novel. Its main character is a governess who pursues her own identity and independence, not only in financial terms but also in an ethical sense. [...]
Jane Eyre és coneguda per ser una de les novel·les feminista més revolucionàries del segle XIX. La seva protagonista és una tutora privada que busca trobar la seva total identitat i independència, no només moral sinó també en el sentit econòmic. [...]
Jane Eyre es conocida por ser una de las novelas feministas más revolucionarias del siglo XIX. Su protagonista es una institutriz que busca encontrar su identidad e independencia; no solo en sentido moral si no también en sentido económico. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
35 p, 644.9 KB Cross-Cultural Pragmatics : honorifics in British English, Peninsular Spanish and Ukrainian / Koval, Kateryna ; Prats Carreras, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This final degree project is based on previous research in the field of pragmatics and crosscultural studies. The aim of this work is to suggest that cultural values have an impact on the number and use of honorifics in a language. [...]
Este trabajo final de grado está basado en las previas investigaciones en el campo de pragmática y los estudios comparativos entre culturas. El objetivo de este trabajo es sugerir que los valores culturales tienen impacto sobre el uso de honoríficos en una lengua. [...]
Aquest treball final de grau està basat en les investigacions prèvies en el camp de pragmàtica i els estudis comparatius entre cultures. L'objectiu és suggerir que els valors culturals tenen impacte sobre l'ús dels honorífics en una llengua. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
63 p, 648.9 KB The Increasing Use of t-glottalling in Received Pronunciation / Sanahuja Cobacho, Noèlia ; José Sabater, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper aims to assess the use of t-glottalling in RP as presented in the BBC to determine if the glottal stop, traditionally considered a regional feature, is spreading into monitored speech. To do this, clips and podcasts from the BBC News broadcast over the 1970s and the 2015s were analysed. [...]
Aquest treball busca avaluar l'ús de la glotalització en la Pronunciació Rebuda de la BBC per tal de determinar si l'oclusiva glotal, tradicionalment considerada un tret regional, s'està introduint en el discurs monitoritzat. [...]
Este trabajo tiene como objetivo evaluar el uso de la glotalización en la Pronunciación Recibida de la BBC para determinar si la oclusiva glotal, tradicionalmente considerada un rasgo regional, se está introduciendo en el discurso monitorizado. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
26 p, 251.2 KB Challenging Fossilization : The Role of Motivation in Second Language Acquisition / Font Sanclimens, Andrea ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper intends to demonstrate whether high levels of motivation can ultimately be instrumental in overcoming Language fossilization. An overview of the hypothesis is provided before approaching the issue from the perspective of bilingualism, and the expectations built around second language students. [...]
Aquest article té com a objectiu demostrar si uns alts nivells de motivació poden contribuir en la superació de la fossilització del llenguatge. En primer lloc, s'ha proporcionat una perspectiva general de la hipòtesi per tal d'abordar-la des del punt de vista del bilingüisme i de les expectatives a les quals s'enfronten els estudiants de segones llengües. [...]
Este artículo tiene como objetivo demostrar si altos niveles de motivación pueden contribuir en la superación de la fosilización del lenguaje. En primer lugar, se ha proporcionado una perspectiva general de la hipótesis con tal de abordarla des del punto de vista del bilingüismo y de las expectativas a las cuales se enfrentan los estudiantes de lenguas extranjeras. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
38 p, 612.7 KB A Comparative Study of War and Sport Metaphors in Political News Headlines / Pérez López, Carla ; Fernández Montraveta, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This final dissertation is a comparative study which contrasts conceptual metaphors used in political headlines, both in English and Spanish. The aim of this study is to compare these metaphors, which are based on war and sports, in order to find similarities and differences between them. [...]
Aquest treball de final de grau és un estudi comparatiu que contrasta les metàfores conceptuals utilitzades en els titulars polítics, tant en anglès com en espanyol. L'objectiu principal d'aquest treball és comparar aquestes metàfores, les quals estan basades en les àrees de la guerra i de l'esport, per tal de trobar similituds i diferències entre elles. [...]
Este trabajo de final de grado es un estudio comparativo que contrasta las metáforas conceptuales usadas en los titulares políticos, tanto en inglés como en español. El objetivo principal de este trabajo es comparar dichas metáforas, las cuales están basadas en las áreas de la guerra y en la del deporte, para encontrar semejanzas y diferencias entre ellas. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
31 p, 772.1 KB Closure as Revelation : reflecting upon Lady Audley's Guilt in Mary E. Braddon's Lady Audley's Secret / Bellostas Baeza, Laura ; Monnickendam, Andrew, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Mary Braddon's sensation novel Lady Audley's Secret (1862) was an immediate success and a source of controversy amongst Victorian society because it challenged gender roles and social conventions through a morally ambiguous female character. [...]
La novel·la sensacionalista Lady Audley's Secret (1862) de Mary Braddon va ser un èxit immediat i motiu de controvèrsia entre la societat Victoriana ja que desafiava els rols de gènere i les convencions socials a través d'un personatge femení moralment ambigu. [...]
La novela sensacionalista Lady Audley's Secret (1862) de Mary Braddon fue un éxito inmediato y motivo de polémica entre la sociedad Victoriana ya que desafiaba los roles de género y las convenciones sociales a través de un personaje femenino moralmente ambiguo. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
33 p, 1.3 MB Silenced Women : Gender Representation and Narrative Technique in Naughty Dog's Video Game The Last of Us / Atrio, Andrea ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Considerable research has been devoted to the analysis of Naughty Dog's video game The Last of Us, especially concerning the relationship between the protagonists, Ellie and Joel. However, little to no attention has been given to the narrative technique used and its effect on gender representation. [...]
Una cantidad considerable de investigaciones han sido dedicadas al análisis de The Last of Us, un videojuego de Naughty Dog, especialmente centradas en la relación entre los protagonistas, Ellie y Joel. [...]
Una quantitat considerable d'investigacions anteriors ja han estat dedicades a l'anàlisi de The Last of Us, un videojoc de Naughty Dog, centrant-se especialment en la relació dels protagonistes, Ellie i Joel. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
28 p, 688.7 KB The Meanning of Nonsense in Children's Victorian Literature. The Phiolosophy and Psychoanalysis beneath Edward Lear's Book of Nonsense / Quintana Fuertes, Yaiza ; Monnickendam, Andrew, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Since its first appearance in the Victorian Period, Nonsense has been considered a mere source of amusement and laughter. It has been classified as another children's literary genre, something to be used only to entertain them. [...]
2017
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
60 p, 887.1 KB Les contes populaires comme expression de l'indetité culturelle. Analyse comparative de quatre récits merveilleux du Nord de la France et de leurs variantes universelles / Hermida Rodríguez, Míriam ; Favret, Catherine, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
D'àprès François Le Tollec, la tradition orale et populaire, synonyme de patrimoine culturel et linguistique, est la preuve de l'identité du peuple. Dans ce travail, je vise à constater, à travers quatre récits merveilleux du Nord de la France et leurs variantes, à quel point la littérature orale est représentative de cette región francophone. [...]
Segons François Le Tollec, la tradició oral i popular, sinònim del patrimoni cultural i lingüístic, és la prova de la identitat d'un poble. En aquest treball pretenc constatar, a través de quatre rondalles meravelloses del Nord de França i de les seves variants, fins a quin nivell la literatura oral és representativa d'aquesta regió francòfona. [...]

2016
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Documentos de investigación : Encontrados 23 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 812 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
9 p, 119.8 KB Semàntica i pragmàtica [100239] / Espinal Farré, M TERESA ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs és una introducció a l'estudi del significat lingüístic. Hi ha dues branques d'aquesta disciplina: la semàntica, estudi del significat convencional, composicional, codificat per la gramàtica, i la pragmàtica, estudi del significat inferencial, propi dels participants en els actes conversatoris. [...]
2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
7 p, 113.2 KB Tipologia lingüística [100272] / Llisterri Boix, Joaquim ; Bartra Kaufmann, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En l'assignatura es plantegen, principalment, dos objectius: (1) oferir una visió general de la tipologia lingüística que incorpori l'anàlisi de fenòmens de naturalesa fonètica, fonològica, morfològica, sintàctica, semàntica, lèxica i pragmàtica; i (2) presentar els mètodes de treball i les eines pròpies de la tipologia lingüística.
2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
6 p, 110.6 KB Introducció a la lingüística [100228] / Gavarró Algueró, Anna ; Balari Ravera, Sergio ; Bonet Alsina, Eulàlia ; Cabré Monné, Teresa ; Espinal Farré, M TERESA ; Llisterri Boix, Joaquim ; Seres Guillen, Daria ; Mateu Fontanals, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura d'Introducció a la lingüística té per objectiu introduir l'estudiant en l'estudi científic del llenguatge.
2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
4.
6 p, 109.5 KB Adquisició del llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Sobretot considerarem l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic, encara que comentarem alguns casos de patologia. [...]
2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documentos
5.
10 p, 126.5 KB Idioma modern II (portuguès) [100051] / Ribeiro de Carvalho, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern II (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral. Aquesta assignatura té una continuïtat evident amb Idioma Modern I (Portuguès).
La asignatura Idioma Moderno II (portugués) pretende familiarizar el estudiante con los aspectos esenciales de la lengua portuguesa actual tanto en la suya vertiente escrita como oral. Esta asignatura tiene una continuidad evidente con Idioma Moderno I (Portugués).

2019-20
Graduat o Graduada en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Filosofia [802]
Graduat o Graduada en Història [803]
Graduat o Graduada en Història de l'Art [807]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Graduat o Graduada en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
6.
9 p, 122.6 KB Idioma modern I (portuguès) [100042] / Ribeiro de Carvalho, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern I (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents. [...]
La asignatura Idioma Moderno I (portugués) pretende familiarizar el estudiante con los aspectos esenciales de la lengua portuguesa actual tanto en la suya vertiente escrita como oral, de forma que a finales del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Filosofia [802]
Graduat o Graduada en Història [803]
Graduat o Graduada en Història de l'Art [807]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Graduat o Graduada en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
7.
7 p, 115.1 KB Idioma modern II (romanès) [104089] / Alexandrescu, Maria Ioana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Idioma modern II (romanès) pretén familiaritzar l'alumnat amb els aspectes essencials de la llengua romanesa actual, de manera que a la fi del curs l'alumnat hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
Idioma Moderno II (Rumano) tiene como objetivo familiarizar al alumnado con los aspectos esenciales de la lengua rumana actual, de modo que al final del curso haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en los aspectos fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.

2019-20
Graduat o Graduada en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Filosofia [802]
Graduat o Graduada en Història [803]
Graduat o Graduada en Història de l'Art [807]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Graduat o Graduada en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
8.
7 p, 114.6 KB Idioma modern I (romanès) [104088] / Alexandrescu, Maria Ioana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Idioma modern I (romanès) pretén familiaritzar l'alumnat amb els aspectes essencials de la llengua romanesa actual, de manera que a la fi del curs l'alumnat hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
Idioma Moderno I (Rumano) tiene como objetivo familiarizar al alumnado con los aspectos esenciales de la lengua rumana actual, de modo que al final del curso haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en los aspectos fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes.

2019-20
Graduat o Graduada en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Graduat o Graduada en Filosofia [802]
Graduat o Graduada en Història [803]
Graduat o Graduada en Història de l'Art [807]
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Graduat o Graduada en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
9.
6 p, 109.6 KB Pràctiques Externes [103399] / Giralt Soler, Sebastià ; Coll Alfonso, Merce ; Catena Rodulfo, Angels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La realització de les pràctiques externes i la seva superació garanteixen: El contacte de l'estudiant, durant el seu període formatiu, amb un àmbit laboral d'interès; El coneixement de les tasques d'aquest àmbit; L'adquisició d'experiència laboral en un sector professional relacionat amb els estudis que realitza.
La realización de las prácticas externas y su superación garantizan: El contacto del estudiante, durante su periodo formativo, con un ámbito laboral de interés; El conocimiento de las tareas de este ámbito; La adquisición de experiencia laboral en un sector profesional relacionado con los estudios que realiza.

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos
10.
5 p, 107.2 KB Treball de Final de Grau [103396] / Coll Alfonso, Merce ; Baque Millet, Lorraine ; Fernández Montraveta, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals 1 Objectius generals L'objectiu formatiu únic de l'assignatura és l'elaboració i la presentació d'un treball acadèmic que permeti avaluar de forma global i sintètica el nivell d'assoliment de les competències específiques i transversals del grau per part de l'estudiantat. [...]
Objectivos generales El objectivo formativo único de la asignatura es la elaboración y presentación de un trabajo académico que permita evaluar de forma global y sintética el logro de las competencias específicas y transversales por parte del estudiante. [...]

2019-20
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 812 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.