Resultats globals: 74 registres trobats en 0.04 segons.
Materials acadèmics, 74 registres trobats
Materials acadèmics 74 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 73.8 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
5 p, 83.4 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
3 p, 65.7 KB Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques [103139] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Coneixement i desenvolupament de les tendències actuals de comunicació publicitària i de RRPP en l'àmbit empresarial. - Coneixement i pràctica de les ultimes eines de planificació de la comunicació de les - Coul Hunting - Aproximació a l'agència del futur. [...]
- Conocimiento y desarrollo de las tendencias actuales de comunicación publicitaria y de RRPP en el ambito empresarial. - Conocimiento y practica de las ultimas herramientas de planificación de la comunicación de las marcas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
4 p, 67.7 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Conocer 3 de las 4 Ps de la creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
5.
6 p, 90.2 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar a los alumnos de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
7 p, 89.6 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Angel ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
7.
4 p, 75.8 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desitgs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
3 p, 65.6 KB Gabinets de Comunicació [103160] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Definir el paper dels gabinets de comunicació en el mix de màrqueting. Analitzar la seva evolució, funcions, serveis i eines de - Diferents tipologies de gabinets de comunicació. - Pla de Personal Branding - Establir una visió 360º "integrada" en la comunicació d'àmbit empresarial i d'institucio - Comunicació corporativa i de producte en les societats empresarials actuals. [...]
Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. Analizar su evolución, funciones,servicios y herramientas de trabajo hasta hoy. - Diferentes tipologias de gabinetes de comunicación. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
5 p, 82.5 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
La asignatura se realiza en primer curso y pertenece al bloque formativo de "Comunicación". A partir de esta asignatura el alumnado alcanzará objetivos fundamentales del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas, que le permitirá ser capaz de: -Transmitir información, ideas, problemas y soluciones sobre la actividad de la Publicidad y las Relaciones Públicas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
10.
5 p, 83.2 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103863] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Comunicación, impartida en el primer y segundo curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con el resto de las asignaturas de la materia, todas ellas de 6 créditos ECTS y de formación básica: Historia de la comunicación, Estructura de la comunicación, Lenguajes comunicativos escritos y audiovisuales y Teorías de la comunicación. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Materials acadèmics : 74 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.