Resultats globals: 740 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 345 registres trobats
Materials acadèmics, 395 registres trobats
Documents de recerca 345 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
371 p, 203.2 MB Creació d'una marca de pícnics i el seu pla de comunicació / Buxó Escoté, Helena ; Comas Gallardo, Mariona ; Moreno Martín, Marta ; Vives Gay, Jana ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte va nàixer com una alternativa d'oci en una situació de crisis sanitària (COVID-19), però ara mateix s'ha convertit en un projecte amb visió de futur per poder existir un cop passada la pandèmia. [...]
Este proyecto nació como una alternativa de ocio en una situación de crisis sanitaria (COVID-19), pero ahora se ha convertido en un proyecto con visión de futuro para poder existir una vez pasada la pandemia. [...]
This project was born as a leisure alternative in a situation of health crisis (COVID-19), but has now become a forward-looking project to be able to exist once the pandemic has passed. The project is the creation of a brand of picnics addressed to young people adapted to their economic and leisure needs, while respecting the environment. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
290 p, 162.9 MB Estudi i reformulació de la marca "PdePà" / Alomar Queraltó, Miriam ; Polo i Zorn, Estel·la del Mar ; Pugibert i Comín, Ona ; Rueda Hurtado, Marta ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de recerca es duu a terme un estudi en profunditat de la marca gironina PdePà (cafeteria). Després de l'anàlisi, s'han extret diverses conclusions sobre l'estudi i es proposa un nou pla de comunicació i rebranding de la marca PdePà per tal de millorar la seva imatge i posicionament.
En este trabajo de investigación se realizó un estudio en profundidad de la marca gironina PdePà (cafetería). Tras el análisis, se han extraído diversas conclusiones sobre el estudio y se propone un nuevo plan de comunicación y rebranding de la marca PdePà para mejorar su imagen y posicionamiento.
In this research work, an in-depth study of the Girona brand PdePà (coffee shops) was carried out. After the analysis, several conclusions were drawn from the study and a new communication and rebranding plan was proposed for the PdePà brand to improve its image and positioning.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
186 p, 10.2 MB Posa't al MUT! : Creació i pla de llançament d'una plataforma educativa per aprendre a parlar en públic / Martínez Cánovas, Aida ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte proposa la creació i pla de llançament d'una plataforma online educativa: "MUT!". El producte que ofereix facilita l'aprenentatge d'habilitats comunicatives als estudiants universitaris. [...]
El proyecto propone la creación y el plan de lanzamiento de una plataforma online educativa: "MUT!". El producto que ofrece facilita el aprendizaje de habilidades comunicativas a los estudiantes universitarios. [...]
The project proposes the creation and launching plan of an online learning platform called "MUT". The offered product eases the adquisition of communicative skills for university students. The main goal is to make formative resources accesible for them so they can improve their public speaking skills.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
155 p, 4.6 MB ¿Cómo afectan los filtros de Instagram a la autoestima de los jóvenes? / Torras Ferrando, Laura ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els filtres d'Instagram difonen uns estereotips de bellesa alineats amb el cànon estètic actual. Els joves, principals usuaris d'aquesta eina, distorsionesn el seu rostre per tal d'assemblar-se a aquest ideal, fet que els hi pot provocar inseguretats i complexes. [...]
Los filtros de Instagram difunden unes estereotipos de belleza alineados con el canon estético actual. Los jóvenes, principales usuarios de esta herramienta, distorsionan su rostro con tal de asemejarse a este ideal, lo cual les puede provocar inseguridades y complejos. [...]
Instagram filters spread beauty stereotypes aligned with the current aesthetic canon. Young people, the main users of this tools, distort their faces in order to resemble this ideal which can lead to insecurities and complexes. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
163 p, 29.1 MB Claudia Sloan : plan de comunicación de marca personal / Sueiro Vela, Claudia ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, en el qual s'ha dut a terme la creació de la meva marca personal i el seu pla de comunicació. La metodologia amb la que s'ha desenvolupat el projecte el divideix en diferents fases. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, en el que se ha llevado a cabo la creación de mi marca personal y su plan de comunicación. La metodología con la que se ha desarrollado el proyecto lo divide en distintas fases. [...]
This document contains the report of my TFG, in which the creation of my personal brand and its communication plan has been carried out. The methodology used to develop the project divides it into different phases. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
134 p, 288.0 MB Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje / Solé Sinués, Clara ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...]
El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...]
This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
252 p, 15.2 MB 'Som-hi! Reviscolem el Pirineu', un projecte col·laboratiu pel repoblament de l'Alt Pirineu i Aran / Senyé Segú, Aina ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un projecte d'economia col·laborativa per afavorir el repoblament del Pirineu. Detectarem les principals necessitats del Pirineu a través d'una anàlisi de la situació del territori i d'una investigació de camp. [...]
Este trabajo consiste en la creación de un proyecto de economía colaborativa para favorecer la repoblación del Pirineo. Detectaremos las principales necesidades del Pirineo a través de un análisis de la situación del territorio y de una investigación de campo. [...]
The aim of this project is to create a collaborative economy platform to boost the repopulation of the Pyrenees. We will detect the main needs of the Pyrenees through both field research and a situational analysis of the territory. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
190 p, 6.7 MB Estudi de les claus narratives audiovisuals del tràiler del thriller de suspens i la seva adaptació a Instagram / Romacho Sempere, Marina ; Morales Morante, Luís Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén identificar la narrativa del thriller de suspens així com l'estètica i estructura del tràiler d'aquest subgènere / metagènere per extraure, finalment, les claus narratives audiovisuals. [...]
Este trabajo de investigación pretende identificar la narrativa del thriller de suspense, así como la estética y estructura del tráiler de este subgénero / metagénero para extraer, finalmente, las claves narrativas audiovisuales. [...]
This research seeks to identify the the narrative of the suspense thriller as well as the aesthetics and structure of the trailer of this subgenre / metagenre to extract, finally, the audiovisual narrative keys. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
112 p, 50.4 MB Heura : plan de comunicación / Rodríguez Franco, Núria ; Úbeda Pla, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de Fi de Grau té com a objectiu principal dissenyar un Pla de Comunicació, en àmbit tant estratègic com creatiu per a la marca de carn vegetal "Heura". Aquest pla es planteja en les següents fases: La base teòrica del projecte, la investigació (de la marca i el seu entorn, la seva comunicació i stakeholders) i el desenvolupament i implementació de les estratègies de comunicació.
Este proyecto de Fin de Grado tiene como objetivo principal diseñar un Plan de Comunicación, en ámbito tanto estratégico como creativo para la marca de carne vegetal "Heura". Este plan se plantea en las siguientes fases: La base teórica del proyecto, la investigación (de la marca y su entorno, su comunicación y stakeholders) y el desarrollo e implementación de las estrategias de comunicación.
This final degree project has as the main goal to design a Communication Plan, in a strategic and creative field, for the vegetable meat brand "Heura". This plan is presented in the following phases: The theoretical basis of the project, the investigation (of the brand and its environment, its communication and stakeholders) and the development and implementation of communication strategies.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 345 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 395 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 127.1 KB Producció Audiovisual Publicitària [104902] / Lorite Garcia, Nicolás ; Riedweg Perez, Joan ; Crespo Miquel, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema, la televisió i Internet. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualization and realization of audiovisual advertising products. 1. - Production: The general process of audiovisual production in film, television and Internet. Specificity in advertising activity. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales. 1. - Producción: El proceso general de producción audiovisual en el cine, la televisión e Internet. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
6 p, 125.5 KB Expressió Escrita, Oral i Audiovisual [104895] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
1. General learning objectives: - Acquire skills in the knowledge and use of the expressive systems and resources of written and audiovisual languages in the field of publicity and public relations. [...]
1. Objetivos de aprendizaje generales: - Adquirir competencias en el conocimiento y el uso de los sistemas y recursos expresivos propios de los lenguajes escrito y audiovisual en el ámbito de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
6 p, 134.7 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques, l'objectiu principal és facilitar als alumnes les eines perquè tinguin la capacitat de dissenyar estratègies de comunicació eficaces. [...]
This subject is part of the subject Strategy in Advertising and Public Relations, whose main objective is to provide students with the tools to have the ability to design effective communication strategies. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
4 p, 119.5 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumnat les relacions públiques en sectors específics en què la lògica de gestió és diferent. Desenvolupar l'esperit crític necessari per a conèixer i analitzar en profunditat la gestió estratègica de la comunicació en aquests entorns. [...]
- To introduce students to public relations in specific sectors where the management logic is different. - To develop the critical spirit necessary to know and analyze in depth the strategic management of communication in these environments. [...]
• Presentar al alumnado las relaciones públicas en sectores específicos en que la logica de gestión es distinta. • Desarrollar el espíritu crítico necesario para conocer y analizar en profundidad la gestión estrategica de la comunicacion en esos entornos. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
4 p, 119.1 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure la importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
In general, this course pretends: See the importance of current information systems in an organization and clarify to students the role of these Information Systems in the marketing decision-making process. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de marketing. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
5 p, 119.9 KB Economia Aplicada i de l'Empresa [103140] / Trillas Jane, Francesc ; Heredia Ruiz, Paloma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. [...]
It is an introductory subject for first year students on their first semester. The subject provides the basic tools of economic analysis to allow analyzing and understanding the functioning of market economies, emphasizing the behavior of companies and the different market structures. [...]
Se trata de una asignatura de primer curso, primer semestre, por tanto, de formación básica. La asignatura proporciona los instrumentos básicos del análisis económico que deben permitir analizar y entender el funcionamiento de las economías de mercado, poniendo énfasis en el comportamiento de las empresas y en las diferentes estructuras de mercado. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
6 p, 128.3 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria de Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públiques, en bloc amb altres assi Objectius formatius de l'assignatura: Introduir els alumnes en l'estudi estructural del conjunt del sistema publicitari contemp Mostrar als alumnes diferents tècniques de comunicació a aplicar en funció dels objec D'aquesta manera, els alumnes tindran una visió integral de les possibles estratègies En l'assignatura es treballaran també les tècniques de presentació, amb l'objectiu de m.
The subject is part of the Theory and Structure of Advertising and Public Relations, in block with other subjects such as: Theor Learning objectives of the subject: Introduce students in the structural study of the whole contemporary advertising system Show students different communication techniques to apply according to the marketin In this way, students will have a comprehensive view of the possible communication s In the subject will also work the presentation techniques, with the aim of improving the.
La asignatura forma parte de la materia de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
5 p, 122.5 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Vinyals Mirabent, Sara ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La publicitat és una peça clau del desenvolupament econòmic i també de la construcció social de la societat postmoderna occidental. Estem davant d'un sector que evoluciona a una velocitat estrepitosa i que, avui en dia, afronta grans reptes com la fragmentació de les audiències, cada cop més selectives, o la pèrdua del control dels missatges. [...]
Advertising is a key piece in the economic development and the social construction of western postmodern societies. It is a fast and constantly evolving industry, now facing great challenges such as the fragmentation of their audiences, every day more demanding, and the loss of control over their messages. [...]
La publicidad es una pieza clave en el desarrollo económico y también en la construcción social de la sociedad postmoderna occidental. Estamos frente a un sector que evoluciona a una velocidad vertiginosa y que, hoy en día, se enfrenta a grandes retos como la fragmentación de las audiencias, cada vez más selectivas, o la pérdida de control sobre los mensajes. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
7 p, 123.3 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Roca Correa, David ; Badajoz Dávila, David ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
6 p, 127.2 KB Creativitat Audiovisual [103148] / Rabanal Ramírez, Robert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. [...]
The subject Creativity in Advertising and Public Relations, with a total of 24 compulsory ECTS and 30 optional ECTS, is developed practically throughout the entire Degree (from this link you can access the information that appears in the degree report http://www. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creatividad en Publicidad y Relaciones Públicas, la cual, con un total de 24 ECTS obligatorios y 30 ECTS optativos, se desarrolla prácticamente a lo largo de todo el Grado (desde este enlace se puede acceder a la información que aparece en la memoria del grado http://www. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 395 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.