Resultats globals: 849 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 382 registres trobats
Materials acadèmics, 467 registres trobats
Documents de recerca 382 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
208 p, 86.3 MB Agosto The Brand : creació de la identitat, el pla de comunicació i la campanya de llançament d'una marca de roba sostenible i inclusiva / Cuesta Moreno, Clara ; Federico Batlle, Berta ; Fornas García, Laura ; Garcia i Aguilar, Silvia ; Hernández Moya, Laia ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està enfocat en la comunicació del llançament d'una marca emergent de roba sostenible i inclusiva. Es desenvolupa la recerca de mercat de la marca, la creació de la seva identitat visual, l'estratègia de marca, el pla de comunicació 360º per a la campanya de llançament i la producció de les seves accions.
El proyecto está enfocado en la comunicación del lanzamiento de una marca emergente de ropa sostenible e inclusiva. Se desarrolla la investigación de mercado de la marca, la creación de su identidad visual, la estrategia de marca, el plan de comunicación 360º para la campaña de lanzamiento y la producción de sus acciones.
The project is focused on communicating the launch of an emerging sustainable and inclusive clothing brand. The brand's market research is developed, as it is its visual identity, branding strategy, 360-degree communication plan for the launching campaign and the production of its actions.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
124 p, 27.0 MB El Metaverso : ¿cómo será la publicidad del futuro y como contactarán las marcas con los consumidores? Una propuesta para la NBA / Bernabeu Vara, Èlia ; Crespo Doncel, Daniel ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realment experimentarem una revolució que modificarà la manera com vivim, treballem i ens relacionem? Com no vam obtenir una resposta clara, ens hem endinsat al món del Metavers: per entendre, contextualitzar-lo i, finalment, intentar esbrinar els futurs passos que haurà de fer la publicitat per adaptar-se. [...]
¿Realmente experimentaremos una revolución que modificará la forma en que vivimos, trabajamos y nos relacionamos? Al no obtener una respuesta clara, nos hemos adentrado en el mundo del Metaverso: para entenderlo, contextualizarlo y, finalmente, intentar averiguar los futuros pasos que va a tener que dar la publicidad para adaptarse. [...]
Will we really experience a revolution that will change the way we live, work and relate to each other? With no clear answer, we have ventured into the world of the Metaverse: to understand it, to contextualise it and, finally, to try to figure out the future steps that advertising will have to take in order to adapt. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
383 p, 20.5 MB Cube : una nueva dimensión hacia el ocio del futuro / Farrés i Cardona, Sara ; Serra Vilà, Neus ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'augment de la digitalització, gran part de les activitats culturals d'entreteniment estan perdent força. Cube és una innovadora proposta que mescla la cultura tradicional amb la tecnologia per oferir un servei d'entreteniment a gran escala, personalitzable i completament immersiu.
Ante el aumento de la digitalización, gran parte de las actividades culturales de entretenimiento están perdiendo fuerza. Cube es una propuesta innovadora que mezcla la cultura tradicional con la tecnología para ofrecer un servicio de entretenimiento a gran escala, personalizable y completamente inmersivo.
In the face of increasing digitalization, much of the cultural entertainment activities are losing steam. The Cube is an innovative proposal that blends traditional culture with technology to offer a large-scale, customisable and fully immersive entertainment service.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
244 p, 20.3 MB JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista / Blasco Claramonte, Maria ; Contreras Pineda, Andrea ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini.
Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo.
This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
163 p, 18.4 MB Nusaltes : creació d'una agència de publicitat a l'Alt Empordà / Gassó Torrens, Andrea ; Juncarol Tarradas, Marc ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en la creació de Nusaltres, una agència de publicitat de serveis plens a la comarca gironina de l'Alt Empordà, que potencia les relacions entre empreses en cerca d'un benefici comú i del territori. [...]
Este proyecto se basa en la creación de Nusaltres, una agencia de publicidad de servicios plenos en la comarca gerundense del Alt Empordà, que potencia las relaciones entre empresas en busca de un beneficio común y del territorio. [...]
This project is based on the creation of Nusaltres, a full-service advertising agency in the region of Girona in the Alt Empordà, which enhances relations between companies in search of a common benefit and territory. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
147 p, 17.3 MB Instagram como herramienta para promover el feminismo : los casos de @p81adas, @soycardo y @modernadepueblo / Dragusha Font, Adriana ; Junyent Casanovas, Gemma ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte del present treball es focalitza en estudiar i analitzar el potencial i la influència de la plataforma Instagram en la societat actual per aconseguir promoure positivament diferents aspectes referents al moviment feminista i a tot el que aquest engloba. [...]
El objeto del presente trabajo se focaliza en estudiar y analizar el potencial y la influencia de la plataforma Instagram en la sociedad actual para lograr promover positivamente diferentes aspectos referentes al movimiento feminista y a todo 10 que este engloba. [...]
The aim of this project is to study and analyse the potential and influence of the Instagram platform in today's society in order to positively promote different aspects of the feminist movement and all the Issues that it encompasses. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
175 p, 29.7 MB Convertint Whare Wira en una autèntica casa sobre rodes : creació d'identitat corporativa i pla de comunicació per una marca de camperització de furgonetes / Espona Puig, Maria ; Llagostera Pera, Aina ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Projecte de Fi de Grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació per a una marca de camperització de furgonetes real. Inclou la investigació del seu entorn intern i extern, l'anàlisi de la seva identitat corporativa i la seva corresponent estratègia de comunicació i pla d'accions per tal d'assolir els objectius plantejats per al creixement de la marca.
Este Proyecto de Fin de Grado consiste en la realización de un plan de comunicación para una marca de camperización de furgonetas real. Incluye la investigación de su entorno interno y externo, el análisis de su identidad corporativa y su correspondiente estrategia de comunicación y plan de acciones para conseguir los objetivos planteados para el crecimiento de la marca.
This Final Degree Project consists in the realization of a communication plan for a real camper van brand. It includes research into its internal and external environment and the analysis of the brand corporate identity. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
109 p, 12.9 MB El fenomen #BookTok : una estratègia per apropar la lectura a la Generació Z? / Buch Alquézar, Júlia ; Garcia Plana, Jana ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball fi de grau té com a objectiu investigar el fenomen #BookTok, la comunitat de recomanacions de llibres a TikTok i conèixer els orígens, les causes de l'èxit i si és una possible eina de comunicació per promoure la lectura entre els joves. [...]
El presente trabajo de fin de grado tiene como objetivo investigar el fenómeno #BookTok, la comunidad de recomendaciones de libros en TikTok y conocer los orígenes, las causas del éxito y si es una posible herramienta de comunicación para promover la lectura entre los jóvenes. [...]
This end-of-degree work aims to investigate the #BookTok phenomenon, the community of book recommendations on TikTok, and to know its origins, causes of success and whether it is a possible communication tool to promote reading among young people. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
160 p, 10.4 MB Insights sobre el consumo de alcohol en jóvenes : una base efectiva para la contrapublicidad / Borràs Molina, Paula ; Camps i Suriñach, Carolina ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La prevalença de consum d'alcohol en la joventut espanyola de 15-24 anys és la més alta respecte a la resta de grups poblacionals i la contrapublicitat com a mesura preventiva no sembla haver provocat canvis en el comportament de consum. [...]
La prevalencia de consumo de alcohol en la juventud española de 15-24 años es la más alta respecto al resto de grupos poblacionales y la contrapublicidad como medida preventiva no parece haber provocado cambios en el comportamiento de consumo. [...]
The prevalence of alcohol consumption among Spanish youth aged 15-24 is the highest among other population groups, and counter-advertising as a preventive measure does not seem to have led to changes in drinking behaviour. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
184 p, 8.4 MB NEBAG : creación y lanzamiento de una marca de ropa agénero / Bustillo Meneses, Lara ; Sabina Martin, Víctor ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau consisteix en crear i llançar al mercat una marca de roba genderless, la qual es podrà aconseguir mitjançant un procés de compra online. Per a això hem de conèixer amb anterioritat el nínxol de mercat al qual ens dirigim. [...]
Castellà: Este trabajo de fin de grado consiste en lanzar al mercado una marca de ropa genderless, cuyos artículos se podrán conseguir mediante un proceso de compra online. Para ello debemos conocer con anterioridad el nicho de mercado al que nos dirijamos. [...]
This end-of-degree job consists of launching a genderless clothing brand, whose articles will be available through an online shopping process. To do this, we must start being familiar with the market niche we are targeting in advance. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 382 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 467 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
9 p, 120.0 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Pahisa Fontanals, Frederic ; Blasco Duatis, Marc ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica progressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
This module belongs to the Communication matter and it is qualified as fundamental within the Advertising and Public Relations Bachelor Degree. It is believed there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication matter, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas y está calificada como asignatura fundamental. Se considera que existe una lógica progresiva en tres de las cinco asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
4 p, 100.9 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Lazaro Pernias, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
- Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
- Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing on y off line. - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 102.3 KB Pràctiques Externes [103151] / Gonzalez Quesada, Alfonso ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades a través d'un informe de les pràctiques externes. [...]
During this course, the student should: 1. be familiar with the professional world. 2. Develop the practices in an efficient way. 3. Clearly inform about the development of the internship and the acquisition of the expected competences through a report of the external internship. [...]
Durante esta asignatura, el alumnado debería: 1. Conocer el mundo profesional. 2. Desarrollar las prácticas de forma eficiente. 3. Informar de forma clara del desarrollo de las prácticas y la adquisición de las competencias esperadas a través de un informe de las prácticas externas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
5 p, 106.9 KB Administració i Direcció d'Empreses Publicitàries i de les Relacions Públiques i l'Emprenedoria [106676] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introduir l'alumnat en els actuals criteris i els diversos camps de la gestió empresarial al món de la comunicació comercial en general i, en particular, al de l'agència de publicitat. b. Dotar l'alumnat d'una visió transversal respecte el funcionament del negoci al sector de la comunicació comercial. [...]
a. Introduce the student to the current criteria and the different fields of business management of advertising / commercial communication companies. b. Provide the student with a transversal vision about how the business of commercial communication works. [...]
a. Introducir al alumnado en los actuales criterios y diferentes campos de la Gestión Empresarial de las Empresas de publicidad / comunicación b. Profundizar en el marco teórico necesario para facilitarles su "praxis" como futuros profesionales de la Gestión, en diferentes áreas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
6 p, 111.3 KB Producció Audiovisual Publicitària [104902] / Lorite, Nicolàs ; Riedweg Perez, Joan ; Crespo Miquel, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema, la televisió i Internet. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualization and realization of audiovisual advertising products. 1. - Production: The general process of audiovisual production in film, television and Internet. Specificity in advertising activity. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales. 1. - Producción: El proceso general de producción audiovisual en el cine, la televisión e Internet. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
5 p, 106.2 KB Mètodes de Recerca en Comunicació Persuasiva [104899] / Huertas Bailén, María Desamparados ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntament amb Investigació de mercats i del consumidor. L'objectiu final de l'assignatura és contribuir al fet que l'alumnat pugui: (a) Afrontar (i avaluar) una investigació científica a l'àmbit de la comunicació persuasiva i la publicitat (saber actuar) (b) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser) (c) Aprendre a realitzar presentacions orals (saber defensar idees pròpies).
The subject is part of the Communication Research area, along with Market and Consumer Research. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of persuasive communication and advertising (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyze communicative practices (know how) c) Learn to make oral presentations (know how to defend own ideas).
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. El objetivo final de la asignatura es contribuir a que el alumnado pueda: (a) Afrontar (y evaluar) una investigación científica en el ámbito de la comunicación persuasiva y la publicidad (saber actuar) (b) Desarrollar capacidad crítica y autocrítica ante la práctica comunicativa (saber ser). [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
5 p, 105.9 KB Fotografia Publicitària [104898] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La FOTOGRAFIA PUBLICITÀRIA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació mitjançant la creació d'imatges simbòliques. La imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i dimpacte visual. [...]
ADVERTISING PHOTOGRAPHY is the ability to find creative solutions to communication problems through the creation of symbolic images. The image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de la creación de imágenes simbólicas. La imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
5 p, 105.8 KB Projectes Publicitaris i de Relacions Públiques [104896] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar a través de diferents projectes mitjançant el learn by doing. - Crear, produir i presentar un projecte anual 360 que permeti aplicar tant l'estratègia creativa com el desenvolupament execucional, utilitzant les tècniques creatives i d'ideació de Publicitat i Relacions Públiques.
- Learn and practice the different creative and ideation techniques in Advertising and Public Relations. - Practice, through specific projects, learning by doing. - Create, produce and carry out some creative pieces under the umbrella of a 360 project that allows applying both creative strategy and executional development, including some of the creative and ideation techniques for Advertising and Public Relations.
- Conocer y estudiar las distintas técnicas creativas y de ideación en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar a través de distintos proyectos mediante el learn by doing. - Crear, producir y presentar un proyecto anual 360 que permita aplicar tanto la estrategia creativa como el desarrollo ejecucional, utilizando las técnicas creativas y de ideación de Publicidad y Relaciones Públicas.

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
6 p, 110.5 KB Expressió Escrita, Oral i Audiovisual [104895] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
1. General learning objectives: - Acquire skills in the knowledge and use of the expressive systems and resources of written and audiovisual languages in the field of publicity and public relations. [...]
1. Objetivos de aprendizaje generales: - Adquirir competencias en el conocimiento y el uso de los sistemas y recursos expresivos propios de los lenguajes escrito y audiovisual en el ámbito de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
5 p, 107.0 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103870] / Gutierrez Gonzalez, Yurena ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos per als mitjans de comunicació tant en la seva varietat oral com escrita. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
The purpose of this subject is to improve the ability of analysis and production of texts for the media both in their oral and written variety. At the end of the course, students should know the main characteristics of a series of textual models, which will allow them to apply this knowledge to the composition of texts in Spanish.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 467 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.